قصص سكس مصرية الأرشيف - سكس بنات عرب | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?cat=4 أجمل قصص السكس و افلام السكس العربية Sun, 17 Dec 2023 14:23:24 +0000 ar hourly 1 /> https://i0.wp.com/banatarab.xyz/wp-content/uploads/2023/10/cropped-٢٠٢٣٠٩١٢_٠٢٣٦٠٥.jpg?fit=32%2C32&ssl=1 قصص سكس مصرية الأرشيف - سكس بنات عرب | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?cat=4 32 32 187110406 استغليت تأخر صاحبي و نكت امه | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15438 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15438#respond Sun, 17 Dec 2023 14:23:24 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15438 قصة نيك ام صاحبي انا اسمى لؤي 19 سنة طولى 180 ووزنى 75 جسم رياضى احب الجنس جدا ودى كانت اول تجربة لية مع ام…

ظهرت المقالة استغليت تأخر صاحبي و نكت امه أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

قصة نيك ام صاحبي

انا اسمى لؤي 19 سنة طولى 180 ووزنى 75 جسم رياضى احب الجنس جدا ودى كانت اول تجربة لية مع ام صحبى وصديق عمرى احمد وامة كان اسمها رانيا اوصفلكم امة هيا طول 170 تقريبا ووزن 78 تقريبا جسمها ملفوف وكانت جميلة جدا كل الشباب كانو بيتمنوها ولو فى الخيال وكانو بيقولو فى سرهم يا بخت احمد بامة شيديدة بلبلدى فى يوم كنت متفق مع احمد على خروجة وروحت على بيتهم لقيت امة فى البيت وكانت بتروق فى المكان وقالت لية ادخل احمد وصل طلب وجاى مش هيتاخر وجابت لية كوبية عصير منجا وهيا بتقدمو لية كنت محروج منها وفى نفس الوقت ببص علية كل شوية ورجعت تروق فى المكان وانا ببص على جسمها.

هيا كانت لابسة جلبية خفيفة محددة جسمها واوشرب على راسها وكانت طبعا بدون ميكب وقالتى احمد بس راح لعمتو وهيجى افتح لك التلفزيون قولتلها ماشى وكنت عينى مش بتنزل من على طيزها وكنت بقول يا ولد بلاش مشاكل دى ام صحبك ودخلت المطبخ تنظفو وبعد شيوية لقتها بتنادى علية وبتقولى معلش هتعبك معايا ممكن تساعدنى فى رفع التربيزة من على الارض علشان احط السجادة قولتلها طبعا وهيا موطية بتعدل السجادة وانا شايل التربيزة بصيت على صدرها شوفت المكان الى بين بزازها زبى وقف كنت مرتبك ومكسوف منها وبتديت اتلخبط وهيا بتتحرق علشان تزبط السجادة من النحية التانية شوفت طيزها قدام عينى من تحت الهدوم وكانت بتتحرق فصتدمت برجلى سعتها سخنت جامد اوى عليها وهيا بتقوم من على الارض طيزها احتكت فى زوبرى لقيت زوبرى زى الحديد فى البنطلون وكنت اتعمد انى المس جسمها وكانت بتنزل السجادة التانية من فوق المطبخ الخشب وكانت السجادة تقيلة علية جريت امسك معاها ووقفت وراها وانا عامل انى بساعدها وحطيت زبى فى طيزها من ورا ولقتها سبتت وانا اتسبتت وزوبرى زى الحديد فى طيزها وطيزها كانت طيرية اوى وشميت ريحت عرقها وسمعت انفاسا تتزايد وانا كمان فضلنا بتاع 20 ثانية على كدا ونزلنا السجادة

وفجاة رن الموبيل بتاعى وانا كنت سايبة عند التلفزيون جريت ارد علية وكنت مرتبك جدا وهايج عليها ونفسى فيها ومش عارف اعمل اية ولقيت احمد صاحبى على الخط بيتصل بيه ويقولى انة عند عمتة وهيتاخر شوية ساعتين وهيعدى علية فى البيت قولت ماشى لسة بقفل سمعت صوت حاجة بتقع على الارض وبتتكسر دخلت عليها لقتها كانت بتنضف النجفا ووقعت من على الكرسى فى الارض ومش قادرة تقوم شلتها للوضة بتعتها ونيمتها على السرير وقالتى فى مرهم موف عدنك فى الدولاب هاتو ادهن بية رجلى مسكت المرهم وبدات تدهن رجليها مش عرفت من الالم مش عارفة تتحرك قالتى ممكن تدهن لية رجلة قولتها ماشى رفعت الجلبية بتاعتها لحد الفخد وقلتلى من الركبة وانت نازل انا اول ما شوفت رجليها مش صدقت نفسى انى هلمس الرجلين دول رجل ملينا شوية وبيضة ومفهمش شعرا وناعمة زى الحرير مسكت المرهم فبدات ادهن ليها واطلع للركبة وانزل لتحت من اول ما مسكت رجليها زبى وقف زى الحديد وهيا كانت مبسوطة اوى

وبعد شوية لقتها بتغمض عينها طلعت ايدى فوق الركبة شوية مسكت فخدها كان طرى وناعم وبتديت ادهن فيها ونا خلاص فقت السيطرة على نفسى وقررت انى لازم انام معايا وحسيت انها متجاوبة معايا طلعت الجلبية لفوق وبتديت ادهن شوفت كلوتها اتجننت اول مرة اشوف كس مش فوقو الا كلوت بس رحت نايم عليها وفى نفس الوقت حاطط ايدى على كسها وفى نفس الوقت مسكت شفايفها وابتديت امص فيهم واقطع فية ومش ادتها فرصة تتنفس امص فى شفايفها والحس فى لسنها وايدى على كسها وهيا بتتفلفص تحت ايدى زى السمكة الى لسة فيها الروح روحت هامس فى ودنها انا نفسى فيكى مش تكسفينى قالتلى مش ينفع حرام قولتلها هو اية الى حلال الى البنات بتلبسو انا بلعربى نفسى انام معكى وانتى عاوز واحد شباب يدلعك متكسفنيش قامت قلتلى طيب اطفى النور قولتلها عاوز اشوف جسمك قلتلى لا اقفل النور قفلت النور ونا دمى محبوس بس راضى باى حاجة لقتها شغلت اللمبة الحمرا الصغيرة وقلتلى كدا احسن روحت نايم عليها وقلعتها الجلبية لقيت قدامى السنتيانة والكلوت نزلت على كسها وفضلت ابوس فية من فوق الكلت نسيت اقولقو انا بعد ما احمد قالى انى هيتخر قررت انى انيكها واخدت نص حباية تامول للى يعرفها المهم فضلت ابوس فيها من فوق الكلوت وطلعت لفوق جيت افوك السنتيانة مش عرفت ورحت شادها ومقطعها شوفت صدرها نزلت مص فيهم ورضاعة وقمت جبت من تحت السرير برطمان عسل نحل ونزلت منة شوية على صدرها وفضلت الحس فيهم ولما شربتو كلة وقالتلى يام انت بتحبنى ومش قرفان قولتلها انا بعشق كل حاجة فيكى ورفعت ايديها وقولتلها بصى وفضلت الحس العرق الى فى باطها وفتحت بوقها ومليتو عسل ونزلت ابوس فيها وامص العسل من بوقها ونزلت على كسها وقطعت الكلوت وشوفت لاول مرة فى حياتى كس قدام عينى وكس مين دى رانيا اجمل واحدة فى الشارع كان كلو عرق ومية من كسها وفية شوية شعر وكان لونة مسمر شوية رغم انها بيضة

وفضلت امص فية والحس فية ورحت مطلع زبى وقلتلها اية رايك قالتلى عاوزة امصة قولتلها لا كسك اول ورحت مدخلو فى كسها وكاتم نفسها لقتها بتتنفس بصوت عالى وقلبها بيضرب وفضلت انيك فيها انيك فيها لمدة 10 دقايق وابوسها وامص صدرها ورحت مطلعو من كسها وهيا مش قادرة بتتكلم من المتعة قالتى امص فية قلتلها لا ورحت شايلها ومنيمها على بطنها قالتلى لا كلة الا كدا دة لو انت جوزى حرام قولتلها يعنى دة الى حلال هنيكك فى طيزك يعنى هنيكك قالتلى لا انا سامعة انة بيوجع وعمرى متنكت فى طيزى انا مبحبش كدا وقلت لها هوس هنيكك هوس لقتها بتقولى ابوس علي ايدك جوزى هيعرف وقلتها ملكيش دعوة وجبت المرهم الى كنت بدهن ليها بية ودهنت طيزها بية ومدهنتش زوبى علشان اوجها ورحت ابتديت ادخلة شوية بشوية لحد مدخل نص الراس ودخلت الراس كلها لقيت دم بينزل منها وهيا بتعض فى المخدة وبتقولى هموت ارحمنى رحت مدخلو كلة فى طيزها مرة واحدة ووهيا راحت مسرخة ااه اه اه اها اه اى اى يا طيزى هموت وانا شغال فيها وهيا بتعض فى المخدة وانا ضاغط بيدى على راسها وكاتم نفسها ورحت مطلع زوبرى من طيزها وجبت حتة من الملاية ومسحت الدم الى نازل من طيزها ورحت تافف فى طيزها ومدخلو تانى وفضلت انيك فيها لحد منزلتهم فى طيزها وهيا كانت زعلانا لانى نزلتهم فى طيزها خايفة لتاخد على كدا ولحد الان بنيكها فى طيزها وقومنا نستحمى وروحت البيت لقيت صاحبى ايجالى قولتلة معلش انا تعبان ودخلت نمت

ظهرت المقالة استغليت تأخر صاحبي و نكت امه أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15438 0 15438
اخويا يقبلني في السنيما و ينكني في اوضة نومي | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15422 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15422#respond Wed, 13 Dec 2023 14:33:02 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15422 اسمى فاتن تم طلاقى منذ 6شهور بسبب خلافات عائلية ورجعت الى منزل عائلتى فى البحيرة وكنت حزينة ولى اخ اسمه على يدرس فى كلية التجارة…

ظهرت المقالة اخويا يقبلني في السنيما و ينكني في اوضة نومي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

اسمى فاتن تم طلاقى منذ 6شهور بسبب خلافات عائلية ورجعت الى منزل عائلتى فى البحيرة وكنت حزينة ولى اخ اسمه على يدرس فى كلية التجارة وكان بصراحة يعاملنى احسن معاملة وكان بيحاول ينسينى حزنى بسبب طلاقى وكان دائما بيقوللى فاتن يااختى متزعليش بكره هتلاقى احسن منه ده هو الخسران ده انت جميلة ورقيقة وبصراحة كلامه كان حلو وبيرجعللى ثقتى فى نفسى المهم طبعا انا كنت اساعد والدتى فى اعمال التنظيف وكنت لابسه عبايه شفافه ومكنتش لابسه كليوت ولاسنتيان واثناء تنظيفى للمنزل لقيت اخويا على دخل المنزل فجاة وانا كنت مكسوفة وبحاول اخبى جسمى وبعدين لقيته بينظر على طيزى وبزازى وبيضحك وبيقوللى انت جسمك حلو ده يهبل وانا كنت مكسوفة ودخلت غيرت هدومى وخرجت لقيت اخى على بيقوللى ايه رائيك نروح سينما انهارده فيه فيلم اكشن حلو قلت له ياريت انا زهقانه المهم لبست لبس الخروج وخرجت

لقيت على اخى بيقوللى ده انا كده الناس هتحسدنى على جمالك ضحكت وكنت طبعا فرحانه لان كل يوم بيعدى بحس انى مرغوب فيه ووصلنا السينما وجلسنا فى مكان مميز واشتغل الفيلم ولقيت فيلم مش اكشن خالص البطل ماسك البطلة ونازل فيها بوس واحضان وانا كنت مكسوفة جدا وحسيت بمشاعر جميلة ولقيت اخويا على بيلف ايديه على كتفى وبيقوللى فاتن لسه هنظر له لقيته راح بايسنى فى شفايفى وانا مستسلمة ونسيت نفسى وبادلته نفس البوس لااعرف كم مضى من الوقت وحسيت ان نزلت شهوتى فى الكليوت بتاعى وشويه ولقيت اخويا بيقوللى انا اسف ده غصب عنى انت جميلة وانا بصراحة مقدرتش اقاوم جمالك وانا هموت من كلامه الحلو وقلت له خلى اللى حصل سر

وروحت البيت وغيرت هدومى وكان عندى احساس بممارسة الجنس رهيب وشويه ولقيت اخويا على بيقوللى مش جايللى نوم ممكن اسهر شويه عندك وانا كان قلبى بيدق وجلس على سريرى وانا بجانبه ولقيته بيقوللى انا بحبك ونفسى انام معاك وانا كنت دايخة من كلامه ولقيته بيمسكنى من جسمى وراح ماسكنى من شعرى وشدنى عليه وراح نازل مص فى شفايفى وانا هموت ونزل مص فى لسانى وانا مستسلمة خالص وفى ايديه زى العجينة ولقيته بيقلعنى السونتيان ونزل رضع فى برزازى وانا فى عالم تانى ونزل مص ولحس فى بطنى وشويه ورفع كليوتى ونزل لحس بلسانه فى كسى وانا بصرخ ومستمتعه ولقيته طلع زبه واول مرة اشوف زب منذ طلاقى وكان زبه واقف جامد وقاللى مصيه وانا مصيته وراح مطلعه من فمى وقاللى اقفى وراح رافع رجللى الشمال لفوق وراح مدخله فى كسى وانا دايخه ورجللى مش عارفه اقف عليها من كثر النيك

وراح مديرنى ونازل نيك فى كسى من ورا وانا نزلت عسل كسى مرتين ومستمتعة لدرجة رهيبة واخى على نازل نيك وراح منزلهم جوايا وانا اخذت حبوب منع الحمل واصبحت انا واخويا كزوجين وكنت البس له اجمل قمصان نوم واخويا وحبيبى على كان بينيك كسى يوميا وانا لااحرمه من اى متعه

ظهرت المقالة اخويا يقبلني في السنيما و ينكني في اوضة نومي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15422 0 15422
كسي انقذ زوجي من مديره | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15309 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15309#respond Thu, 26 Oct 2023 13:27:04 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15309 قد تستغربون كيف كسي انقذ زوجي من المدير و الحقيقة ان قصتي كانت ساخنة جدا مع مدير زوجي لما ناكني و كل ذلك حتى اقرب…

ظهرت المقالة كسي انقذ زوجي من مديره أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

قد تستغربون كيف كسي انقذ زوجي من المدير و الحقيقة ان قصتي كانت ساخنة جدا مع مدير زوجي لما ناكني و كل ذلك حتى اقرب زوجي من مديره و هو جعلني انجح في مهمتي الجنسية لما كسي انقذ زوجي من مديره . بداية اسمي ليلى و عمري 25 عاما متزوجة منذ 3 سنوات من وليد الذي يعمل محاسبا في احدى الشركات الخاصة كان كل شي على ما يرام الى ان عاد وليد ذات يوما من العمل وهو حزين سالته ما بك اجابني بان لديه عجز في الحسابات لا يدري كيف وان مديره سمير طلب منه كشف الحساب ولا يدري ماذا يفعل يومها ظل وليد مهموما قلت له لماذا لا تحسن علاقتك به وتطلب منه ان يمهلك بعض الوقت اجاب ولكن كيف قلت له ادعه على العشاء هزا راسه موافقا وفي صباح اليوم التالي خرج من البيت وهو شارد الذهن لقد حزنت عله كثيرا ولكنه عاد من العمل والبسمة على وجهه قال لي بان سمير قد قبل دعوته وسياتي في التاسعة تماما عندها اسرعت الى المطبخ اجهز الطعام

وفي تمام التاسعة كان جرس الباب يدق اسرع زوجي يفتح الباب يرحب بسمير كان رجلا في الاربعين من عمره لم يكن وسيما كان ليه كرش بارز مثل كل المدراء دخل الى الصالون وذهبت الى المطبخ لاحضر العصير كنت البس فستان سهرة ابيض اللون قدمت له العصير كان يدقق النظر الى اسرعت اضع الصينية على الطاولة وذهبت الى المطبخ بعدها دعوتهم الى العشاء جلسنا على الطاولة واخذ يمتدح اكلي ويهني زوجي بي كل ذلك وهو يحدق بي لكني لم اعر للامر اي اهتمام وبعد العشاء جلس وهو وزجي يتكلمان في العمل وبعدها بنصف ساعة قرر الانصراف وجاء الى زوجي وهو سعيد جدا قال لي لقد كانت فكرة صائبة ان سمير رجل جيد سالته هل فاتحته في الموضوع اجابني لا ليس بعد ولن يبدو لي انه سيوافق بعدها ذهبنا الى النوم فقد كان يوما شاقا وفي اليوم التالي ذهب زوجي كعادته الى العمل اما انا فقد ذهبت لازور احدى صديقاتي وفي الظهيرة عاد زوجي وهو يطير من الفرح لقد وافق مديره على اعطاه مهلة ولكن اشترط ان نقبل دعوته الى العشاء بدا لي الامر غريب بعض الشي ولكن لم ارد ان افسد فرحة زوجي

وفي التاسعة كنا امام المطعم الذي دعانا اليه كنت البس فستانا اسود اللون قصير بعض الشي رحب بنا ودعانا الى الجلوس كانت طاولة مستديرة جلست حينها بين زوجي وسمير بدانا نتكلم في اشياء عامة وهو ينظر الي كان ويدقق اكثر بصدري فانا املك ابزاز كبيرة وواقفة وقد كان الفستان يظهرها بشكل مثير واثناء ذلك شعرت بيده على فخذي تحسس عليها لم اعرف ماذا افعل غير اني ابعدتها لكنه لم يتراجع وعاود الكرة مرة اخرى نظرت الى زوجي كان مشغول في الحديث معه لا يدري بشي واضطربت ولم اتمالك نفسي نهضة متعذرة باني اريد الذهاب الحمام بعدها رجعت وانا ادعي انا راسي يولمني واريد الذهاب الى البيت حاول زوجي ان يقنعني بالبقاء لكني رفضت كان سمير منزعج جدا اعتذر له زوجي وانصرفنا وفي صباح اليوم التالي ذهب زوجي الى العمل اول شي فعله المدير كان ان طلب منه الحسابات وهدد بفصله من العمل وسجنه ان لم ينجزها عاد الى البيت واخبرني بذلك كان مندهشا جدا من تصرفه العجيب اما انا فقد فهمت ما كان يريد قلت له لا عليك دعنا ندعه مرة اخرى الى العشاء اظن ان هناك سوء فهم قد حدث ولكن دعنى اكلمه انا وبفعل كلمته وقبل الدعوة على الفور لم اكن ادري ماذا افعل ولكن لم اشاء ان يطرد زوجي من العمل او يسجن

حضر كعادته في الموعد المحدد كنت البس تنورة حراء قصيرة وبلوزة بيضاء اللون جلسنا على الطاولة وبدا هو على الفور يتحسس افخاذي كدت اجن واصرخ من تصرفه ولكن خفت على زوجي من السجن بعدها اخذ بإدخال يده من تحت التنورة وانا اقاوم لكن بدون فائدة بدا وجهي يحمر والعرق ينزل منها لقد نجح في تهيجي حتى ان زوجي لاحظ ذلك بعد العشاء جلسنا نتبادل الكلام وفي اثناء ذلك طلب منى ان ارشده الى الحمام نهضت معه وجلس زوجي يتامل التلفاز وعندما اطمئن بان زوجي لم يعد يرانا جذبني بسرعة من يدي وضمني اليه واخذ بتقبيلي وانا احاول انا ابعده عندها امسكني من شعري وقال لي اظن انك تريدي ان تري زوجك في السجن قلت له لا ارجوك انه بري قال لي لا شان لي بذلك ولكن ان نفذت ما اريد سادعه وشانه فكري فكري في الأمر غدا اريد ان احضر اليك اثناء تواجدك زوجك في العمل هززت راسي موافقة تبسم لي وقبلني من خدي وقال هكذا اريدك تركته بعدها وذهبت الى غرفتي وبدات بالبكاء

وفي اليوم التالي وكعادته ذهب زوجي الى العمل في تمام الساعة الثامنة وجلست انا فكر بما قاله لي بعدها بنصف ساعة سمعت جرس الباب يدق ذهبت لافتحه وتفاجت بسمير لم اكن اتصور ان ياتي باكرا كنت لابسة حينها قميص النوم وردي اللون وكيلوت اسود دخل مسرعا واقفل الباب قال لي لم اشاء ان اضيع الوقت لذا جئت باكرا قالها و اقترب مني حاولت انا اقاومه لكنه جذبني بقوة اليه و بدا بتقبيلي برقبتي وانا ابكي لم يعر ذلك اي اهتمام بل تمادى و اخذ يحسس على ابزازي ويلعب بهم حتى بدات اذوب عندها اجلسني على الكرسي وهو يقبلني ويده تعبث بفخذي وشيئا شيئا بدات تصل الى كيلوتي اخذ بمداعبة كسي من فوق الكيلوت وبدات اصرخ من الاثارة عندها باعد بين فخذي وانزل الكيلوت امسكه بيده وشمه ممم يا لها من رائحة جميلة بعدها خلع ثيابه كلها وامسك زبه كان كبير ومنتفخ كان يريد ان ينفجر امسكه وقربه من وجهي واخذ يداعب براسه شفاتي فهمت ما كان يريد بدات بتقبيله وادخاله في فمي ومصه امسكنى من شعري وبدا يدخل و يخرجه كان راسه يصل الى حلقي حتى احسست باني اختنق بعد ذلك جذبني بقوة نحوه وامسك قميصي ومزقه وقفت امامه عاريه مم يا لك من جميلة قال ذلك وهو يتحسس كسي ويدخل اصابعه به وانا اتغنج اه اه ارجوك يكفي اجاب لم تري شيئا بعد

ونزل الى كسي المحلوق وبدا بلحسه وادخال لسانه الى جوفه وانا اعبث بشعره حتى ان كسي كان مبلول كانه نبع ماء عندها امسك زبه وادخله بكسي وبدا ينيكني بقوة وهو يلعب ببزازي ويدخل اصبعه بفمي لامصها له تارة وتارة يحسس على فتحة طيزي مما زادني اثارة اه اه سمسر ارجوك كمان اه اه اه نيكني نيكني بعدها اخرج زبه وادارني وقال هيا طوبزي وادخل زبه في كسي من الخلف وهو يضرب طيزي بقوة وانا اصرخ من المتعة يالكي من قحبة انه يعجبك كنت اعرف ذلك قالها وهو يضربني بشدة بعدها اخرج زبه وجذبني من شعري قال لي هيا مصيه وادخله بفمي وبدا المني يتدفق في فمي هيا ارضعي كل الحليب ارضعيه كله وادخل زبه كه حتى ظننته وصل الى معدتي بلعت كل الحليب لم اترك شي بعدها اخذت انظف له زبه بلساني وهو يعبث بشعري انت جميلة جدا يا ليلى وذكية وان نفذت كل اوامري لن ادعك تحتاجين الى شي قالها لي وهو يلبس ثيابه لم اجبه بشي فقد كنت مجهدة بعدها تركني وذهب .

في الظهيرة عاد زوجي وهو سعيد جدا فقد صرف له المدير علاوة ودعانا الى العشاء هززت راسي موافقة وذهب زوجي ليرتاح بعض الشي عندها رن جرس الهاتف كان سمير قال لي اريدك انت تاتي الى العشاء بدون ان تلبسي كيلوت قال واقفل الخط وفي المساء اخذ كل منا يجهز نفسه للخروج لبست فستانا طويلا وردي اللون ولكن بدون كيلوت احسست ونحن في الطريق بان الكل يعلم بذلك كان ينتظرنا جلسنا حول الطاولة وجلس هو بجانبي وبسرعة بدا يتحسس افخاذي هذه المرة لم امانع وتركته يفعل ما يشاء كان زوجي مشغول في الشراب وكانه في دنيا ثانية وسمير يعبث بكسي حتى اني كدت اجن نهضت حينها متعذرة اريد الذهاب الى الحمام واسرعت بدخوله لكنه نهض هو الآخر متعذرا بانه يريد ان يجري اتصالا ولحقني الى الحمام واقفل الباب بعد ان تاكد ان لا احد موجود واخذ يقبلني وانا اتحسس زبه من فوق البنطلون وهو يعبث ببزازي حينها دنوت الى سحابه ونزلت لاخرج زبه الذي بدات امصه كنت مولعة جدا ومثارة الى ابعد حده ولم يستحمل ذلك بل اوقفني وادارني ورفع فستاني بعد ان باعد بين رجلي واخذ يدخل زبه في كسي وانا اصرخ اه اه ذبحتني ياسمير اه اه اه حتى افرغ منيه في كسي بعدها اسرعت امسح كسي بالمنديل وخرج هو قبلي ثم لحقت انا به عدنا الى الطاولة

كان زوجي قد سكر بعدها اصر سمير على توصيلنا الى البيت لم يقل زوجي شي فقد كان شبه نائما وفي السيارة اجلسنا زوجي في الخلف وجلست انا بقرب سمير الذي اخذ يلعب ببزازي وهو يسوق نظرت الى زوجي كان قد ذهب في نوم عميق عندها انزلت سحاب البنطلون واخرجت زب سمير وبدات امصه وهو يسوق حتى وصلنا الى البيت حيث ساعدني بحمل زوجي الى الشقة ووضعه على السريرعندها وعندما اطمن بانه نائم اقفل عليه الباب وشلحني الفستان وامسكني وجعلني انام على الطاولة وطيزي بارزة الى الامام اخذ يدخل اصبعه بها وانا اصيح لا ارجوك انك توجعني عندها بدا يضربني على طيزي ويدخل اصبعه والمي يتحول الى متعة حتى بدات فتحة طيزي تكبر اكثر عندها امسك زبه وادخله بقوة اه اه اه سمير ذبحتني وهو ينيكني بقوة الى ان فرغ حليبه في طيزي بعدها اخرجه وادخله في فمي هيا ارضعي مثل الرضعي الصغير بعدها اخذ بتقبيلي وهو يضع زبه بين نهدي الكبيرين حتى افرغه على صدري ووجهي وتركني جثة هامدة على الارض وذهب كنت مستعدة لفعل اي شي كي لايسجن زوجي , بعدها اخذ زوجي يستلم العلاوات والمكافاءت واصبح سعيدا جدا في العمل وهو لا يدري ماذا حدث و ان كسي انقذ زوجي من مديره

ظهرت المقالة كسي انقذ زوجي من مديره أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15309 0 15309
أمي في أحضان خالي | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15294 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15294#respond Mon, 23 Oct 2023 14:25:25 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15294 أنا اسمي نادر، وعندي 19 سنة من مدينة الاسكندرية، والدي أتوفى من 5 سنين، وعايش مع أمي اللي كان عندها 37 سنة. بس شكلها يبان…

ظهرت المقالة أمي في أحضان خالي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

أنا اسمي نادر، وعندي 19 سنة من مدينة الاسكندرية، والدي أتوفى من 5 سنين، وعايش مع أمي اللي كان عندها 37 سنة. بس شكلها يبان كأنها لسة صغيرة وهي لسة محافظة على جمالها ورشاقتها، وأي حد بيشوفها بيقول عمرها ما بين 25 سنة و30 سنة. بشرتها بيضاء، ووشها مافيهوش أي تجاعيد، وشعرها أسود ناعم وطويل واصل لغاية وسطها، وجسمها ملفوف، بس مش مليان أوي، يعني رفيعة من الوسط بس بزازها ماسكة نفسها وطيزها بارزة على الآخر شبه نجمات أفلام السكس اللاتينو.

بعد ما والدي أتوفي بكام شهر بدأت المشاكل ما بين أمي وأخوالي بسبب إنهم ماكنوش راضين إنها تسكن لوحدها، بس أمي كانت راكبة دماغها، ورفضت تسمع لأي حد وكمان رفضت كل الرجالة اللي أتقدموا عشان يتجوزوها برغم إنها زي ما قولتلكوا كانت لسه في عز شبابها ومرغوب فيها. وكانت النتيجة إن كل إخوالي تخلوا عنها ما عدا أصغر واحد فيهم. كان اسمه مدحت وكان عمره 25 سنة يعني أقرب لسني من سنها. وكان دايماً يجي لنا البيت، ويسأل علينا إذا كان ناقصنا حاجة أو محتاجين حاجة، وساعات كان يبات عندنا في البيت.

من حوالي سنة، لما كنت في الثانوية العامة كنت بذاكر مع واحد صاحبي وكنت بقضي عنده بالأسبوع، وفي يوم روحت البيت عندنا في نص الليل ومرضيتش أصحي أمي من عز النوم ففتحت بالمفتاح اللي كان معايا، وأتسحبت لغاية أوضة بس سمعت صوت أمي طالع من الأوضة، وكانت بتضحك بصوت عالي، وكان في صوت راجل معاها. قربت من الأوضة وحطيت وداني على الباب، سمعت صوت خالي مدحت، وهو بيقول لأمي: “مصي يا متناكة عايزاني أركب عليك مصي جامد.” وأمي بترد عليه : ” إنت ديوث وقواد من صغرك يا مدحت. ” وخالي عمال يتأوه ويقول لها: “آآآآه زبي يا متناكة.”

طبعاً أنا وشي جاب ألوان وما بقتش عارف أعمل أيه في اللي أنا شوفتوا ده. أدبحهم هما الاتنين وأغسل عاري، ودا كان تفكيري ساعتها بحكم تربيتي، لكن في نفس الوقت كنت حاسس بمتعة غريبة من اللي كنت باسمعه من أمي وخالي، وزبي وقف على الآخر. فقررت أني أسمع للآخر ايه اللي هيحصل ما بينهم. ومن كتر الكلام المثير اللي كانوا بيقولوه طلعت زبي وبدأت أضرب عشرة على صوت أمي وهي بتتناك، ونزلت لبني على باب أوضة أمي،وفضلت أسمعهم لغاية ما سمعت خالي مدحت بيقول لأمي: “يلا يا بقى أنا ماشي أشوفك بكرة.” قالت له أمي : ” وأنت كمان ما تنساش اللي أتفقنا عليه يا مدحت.” قالها: “إزاي أنسى يا حبيبتي.” جريت بسرعة على أوضتي، وقفلت الباب ورايا.

أول لما سمعت خالي طلع من باب البيت، جريت على أوضة أمي، كان تفكيري كله إن أشوف بزازها وجسمها وهي عريانة. خبط بأمي وهي طالعة من الأوضة وهي عريانة، وأنا زبي واقف وماسكه بايدي. طبعاً أمي أتصدمت، وأنا قلبي كان بيدق من الخوف. وقفنا دقيقة نبص لبعض. وهي قالت لي بنبرة حادة: “إنت بتعمل ايه هنا.” رديت عليها بصوت عالي: “وإنتي مين كان عندك جوه في الأوضة.” قالت لي: “ما فيش حد كان عندي.” قلت لها: “أنا لسة شايف خالي طالع من البيت، وسمعت كل حاجة كنتوا بتعملوها.” أمي أتصدمت وسألتني سمعت ايه. قلت لها: “قلت لها سمعت إن أمي العفيفة بتتناك ومن مين من أخوها. قال لي وهي خايفة ومرتبكة: “ما تصدقش اللي أنت سمعته دا كان كلام بس.” قلت لها: “غنتي لسه هتكدبي كمان يا متناكة، وأنتي عايشة حياتك بالطول والعرض وما صدقتي بابا مات عشان تمشي على حل شعرك والكل ينيك فيكي.”

حضنتني جامد وقالت لي وهي بتبكي: “ما تقولش كدا على أمك.” رحت باعدها مني، وجريت على أوضتي، وهي جريت ورايا، وقعدت تنادي عليا: “كفايا بقى يا نادر أسمعني.” وأنا مديها ضهري. دخلت أوضتي ورميت نفسي على سريري، وأديتها ضهري، وهي بتقول لي أسمعني يا نادر. قلت لها: أحرجي برا وأقفلي الأوضة أنتي مش أمي وما يشرفنيش إنك تكوني أمي إنتي واحدة متناكة.”  أتعصبت عليا وقالت لي: “أخرس يا كلب ما تقولش على أمك كده.” وضربتني على وشي جامد. رحت متعصب وسحبتها من شعرها، ورميتها على السرير وفي نيتي إني أغتصبها. وقلت لها: “إنتي واحدة متناكة وأنا أولى بكسك من زب الغريب.” وطلعت زبي وحطيته في بقها وهي بتقول: “كفاية يا نادر كفاية خالك عليا.” قلت لها: ” وأنا محروم أكتر من خالي وأنا أولى بكسك.” وركبت عليها ودخلت زبي في كسها، وهي بدأت تصرخ وتقول آآآآآه، وأنا بقولها: “زبي هيقطعك يا متناكة.”

وهي بتقول لي: “ما تكلمنيش كده.” وأنا ماسكها من زورها وخانقها، وزبي حاطه في كسها. وقلت لها: “كسك من النهادرة بتاعي.” وبقيت أنيك فيها جامد وسقطت كل الحواجز اللي كانت ما بينا. وهي ساحت في ايدي وبقيت تقول: “آآآآآهه زبك جامد نيكني يا حبيبي دلع أمك أنا كسي ليكي.” وفضلن أدخل زبي في كسها وأطلع بكل قوة وعنف لغاية ما حسيت إني زلت لبني في كسها، وطلعته ورميت شويا على وشها، وحكيت زبي فيه عشان ينضف، وهي بتلحس فيه زي المحرومة. من ساعتها بقينا أنا وخالي بنجتمع عليها عشان ننيكها في كسها وطيزها.

ظهرت المقالة أمي في أحضان خالي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15294 0 15294
خطيب اختي ناكني وفتح كسي | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15291 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15291#respond Sun, 22 Oct 2023 12:42:25 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15291 النهاردة هأحكليكم عن أجمل قصص السكس العربي، كان عندي ساعتها 18 سنة، وأختي اللي كان عندها 23 سنة كانت مخطوبة من شاب وسيم عمره 25…

ظهرت المقالة خطيب اختي ناكني وفتح كسي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

النهاردة هأحكليكم عن أجمل قصص السكس العربي، كان عندي ساعتها 18 سنة، وأختي اللي كان عندها 23 سنة كانت مخطوبة من شاب وسيم عمره 25 سنة، وكان جسمه طويل ورياضي أوي لدرجة إني ما كنتش باشبع من النظر لجسمه الجميل، وبما إنهم كانوا مخطوبين بس فكان ممنوع عليهم الخروج أو الجلوس لوحدهم وكان لازم أكون دايماً معاهم. كنت بأشوف إزاي بيحاول يبوسها سرقة وأنا بأعمل نفسي مش واخدة بالي، وهي بتتمنع عليه، ولما بأكون لوحدي بأتخيل إنه هو بيبوسني أنا، وبحس بجسمي بيسخن، وما كنتش أعرف السبب، بس كنت باستمتع أوي وأنا متخيلة بوسه لشفايفي الوردية وجسمي. وفي يوم كنت لوحدي كالعادة في الشقة لإن بابا وماما كانوا بيقضوا وقت طويل في الشغل، وبأفضل أنا وأختي ليلى في البيت.

المهم رن جرس الباب ففتحت لقيت خطيب أختي. عزمت عليه يدخل وقولت له إن ليلى مش موجودة، وجريت عشان أتصل بيها وأقولها إن خطيبها في البيت. قالت لي إنها هترجع كمان نص ساعة. قعدت معاه في الصالة، وسألني على دراستي، وكانت مكسوفة أوي منه خصوصاُ لما أفتكرت تخيلاتي السكس العربي معاه، ومش عارفة حسيت إنه قرأ أفكاري، عشان كد أستأذنت منه وجريت على أوضتي لغاية ما رجعت أختي.

وبالطبع كان لازم أخرج عشان أراقبهم، وكالعادة أختي الساذجة كانت رافضة إنه يبوسها أو يلمسها،. والنهاردة لاحظت إن حركاته أكتر من العادي. كنت متابعة التليفزيون، وشوفت وهو يمد ايده على فخدها فالدم ضرب في خدي، وكنت بأتمنى إن الأيد دي تعصر فخادي أنا مش أختي الباردة، وفجأة مد أيده ما بين رجليها على كسها. ياااااه حسيت السخونة ما بين رجلي وتمنيت إنه يحط أيده على كسي، وصحيت من أحلامي على صوت أختي وهي بتزعق لخطيبها وبتدخل لأوضتها. عملت نفسي ما شوفتش حاجة، وبصيت في عين حسام وتمنيت إنه ينيكني في أجمل لحظات السكس العربي، وسألته أروح أجيبهالك تاني؟ قال لا سيبيها على راحتها أنا عايز أوريك حاجة.

استغربت ايه هي الحاجة اللي عايزني أشوفها؟ قاللي إنتي شوفت زب قبل كده؟ صدمني السؤال وما عرفتش أرد بس هو كمل وقال لي أنا عارف إنك متابعة حركاتي مع أختك وحاسس بالسخونة اللي إنتي فيها. ما رديتش عليه،بس هو فاجأني وفتح سوستة البنطلون وطلع زبه المنتصب من الكيلوت، فضلت اتأمل في طوله وعرضه الكبير بس هو رجعه تاني لمكانه وقطع ذهولي. خرج من البيت وأنا جريت على أوضتي وحسست على كسي كان مبلول بشكل ما حصليش قبل كده، وكان جسمي كله هيجان، وما فارقتنيش صورة زبه المنتصب، وأتمنيت إني أشوفه تاني وينيكني في كسي الصغير.

صحيت في اليوم التالي متأخرة كعادتي على الساعة الواحدة ظهراً، وماكنش حد معايا في البيت. جريت على الحمام أطمن على كسي الصغير اللي كان مبلول على الآخر، وتنهدت تنهيده ساخنة آآآآآآه لو يجي حسن وينيكني أنا مشتاقة أوي إني أشوف زبه الجميل تاني. فضلت أفرك في كسي بإيدي لغاية ما نزلت شهوتي على منظر زبه في مخيلتي. وبعدين غسلت كسي كويس، كنت متوقعة إن النهاردة مش هيكون يوم عادي، ومش عارفة جاء لي إحساس غريب إن في حاجة هتحصل. صحيت من أفكاري على صوت جرس الباب.

أفتكرت إنها أختي كعادتها بتنسى تاخد المفاتيح معاها. خرجت من الحمام بعد ما لبست هدومي بسرعة، ورحت للباب عشان أشوف مين. فتحت وكانت المفاجأة الكبيرة إني شوفت جسم طويل قد طولي مرتين واقف قدامي وعلى وشه إبتسامة جميلة خلتني أبتسم تلقائياً. بس أنا تداركت نفسي بسرعة وقلت له إن أختي مش موجودة هتصل بيها وأقول لها إنك موجود هنا عشان أنا مش عارفة هترجع إمتى. قال لي أنا عارف إن هي عندها محاضرات النهاردة ومش ترجع قبل تلات ساعات. أنا جيت مخصوص عشانك يا حبيبتي. قلت له: لا أرجوك أمشي لحسن حد من اجيران يحس إن أحنا لوحدنا. بس هو دخل بسرعة وقفل الباب وراه. ولقيتني بين إيده بيحضني جامد في صدره العريض عشان نمارس أحلى سكس مع بعض. حسيت إن الأرض بتتحرك تحت رجلي، وإني هقع على الأرض من المفاجأة، ومن كتر هيجاي على جماله وريحته الحلوة وحضنه الدافي اللي كان بيعصرني من جوه، بإختصار كانت مشاعري وسخونة جسمي مسيطرة على كل تفكيري.

شالني بين أيده، وخادني على أوضتي، وأنا ساكتة، ونزلني قدام باب أوضتي، ونزل على وشي بوس خلى شفايفي بقت نار، مش ممكن أنسى طعمها، كان بيمسك كل شفة، ويعض فيها بأسنانه ويمص فيها لغاية ما تدوب بين شفايفه. وصلت نشوتي وهيجاني لمرحلة عمري ما أتخيلتها. وفجأة فتح زراير القميص الي كنت لبساه، ومد أيده عشان يطلع بزازي، ويمسك حلماتي صدري المنتصبة، وما حسيتش بنفسي إلا وأنا بأتاوه وبقول له كفاية يا حسن حرام عليك. بس هو زود الرضاعة في صدري، وحسيت لأول مرة في حياتي بمعنى الذوبان.

رماني على السرير وقلعني كل هدومي، وما سابش أي حتة في جسمي إلا وقطعها بوس. وبعد ما رحت في دنيا تانية أترجيته إنه يرحم كسي. وفعلاً حط زبه في كسي الصغير، حسيت معاه بألم ومتعة عمري ما حسيتها في حياتي. وفضل ينيك فيا من غير توقف نص ساعة، لغاية ما قرب ينزل لبنه راح مطلعه وحطه في بقي عشان أمصه له. وبعد ما خلص نيك فيا لبس هدومه ومشى، ومن ساعتها ما رجعش وأختي مش عارفة توصل له.

ظهرت المقالة خطيب اختي ناكني وفتح كسي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15291 0 15291
خالتي شرموطة قحبة و انا تلصصت عليها و هي في الحمام تحلق كسها و حلبت زبي | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15286 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15286#comments Sat, 21 Oct 2023 11:28:46 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15286 انا ممحون جدا و خالتي شرموطة قحبة و مغرية و لا تستحي حيث ترتدي دائما الملابس المثيرة التي تجعلني اشتهي ان انيكها و لكن لم…

ظهرت المقالة خالتي شرموطة قحبة و انا تلصصت عليها و هي في الحمام تحلق كسها و حلبت زبي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

انا ممحون جدا و خالتي شرموطة قحبة و مغرية و لا تستحي حيث ترتدي دائما الملابس المثيرة التي تجعلني اشتهي ان انيكها و لكن لم اقدر على النيك معه لانها جد عصبية و تصرخ لاتفه سبب رغم انوثتها و حلاوة جسمها المثير و انا كان حلمي هو ان انيكها او على الاقل اراها عارية . و لم احقق حلمي الاول بعد و لكن الثاني حققته حيث تبعتها ذات يوم و هي تتوجه الى الحمام و كنت قد حضرت خطتي جيدا لاننا نملك في البيت نافذة صغيرة تطل على الحمام من المطبخ  بما انها مرتفعة فقد وضعت امامها كرسي و انتظرت حتى رايتها تتوجه الى الحمام و انا كنت لوحدي في البيت و لما دخلت كنت انتظرها في المكان المناسب و رايت خالتي تزح ملابسها و رايتها عارية تماما و كان كسها مشعر كانه غابة و حملت خالتي الشفرة لتحلق كسها

و من حسن حظي ان خالتي شرموطة قحبة و لذلك لم يانبني ضميري حين تلصصت عليها و احلى ما في الامر انها كانت تقابلني و حين فتحت رجليها رايت كسها في الاول ملتهب بالشعر كانه قنفذ ثم وضعت عليه الصابون حتى اصبح ابيض اللون و بدات تشطف بالة الحلاقة و اان ارى بياض عانتها كلما مررت الشفرة . و ظلت خالتي تشطف و تحلق الكس و انا اذوب في منظر كسها و في منظر بزازها ايضا فهي تحمل بزاز جميلة و رائعة و خاصة في الحلمات و الهالة الوردية و لم يدم الامر طويلا حتى اكملت خالتي شطف شعر كسها و اصبح شديد البياض و كان واضحا انها على موعد مع الزب و خالتي شرموطة قحبة و لم تكتفي بذلك بل رفعت يدها لتحلق ابطها و اصبحت انظر الى كسها و هو يلمع

و حين بدات تغسل كسها صارت عانتها تلمع اكثر و باليد الاخرى كانت تحلق الابط و تلح على جعله صافي و خالتي شرموطة قحبة و جسمها فاجر جعلني استمني و انا اغلي في ذلك المكان و اريد الهجوم عليها كي اقبلها و الحسها و اذوق حلاوة ذلك الكس الناري الجميل الذي كانت تحلق فيه . و غسلت شفرتي كسها بالصابون و عملت فيهما كريم لا اعرفه و بعض الزيوت و تاكدت اكثر انها على موعد مع احد الرجال النياكين المهمين لانها لا تحلق كسها و ابطها لاي شخص و خالتي شرموطة قحبة و نياكة و خبيرة جدا و انا كنت اريد ان اكب حليب زبي على ذلك المنظر الساخن جدا حين ارى خالتي عارية تماما و جسمها مبلول يلمع و بزازها كانهما مصابيح في الحلمات الزهرية الجميلة

و لعبت خالتي ايضا ببزازها لترى ان كانت جاهزة و طرية و فركت احللمتين و مسحتهما جيدا بالصابون و اصبحت خالتي في تماما جاهزيتها للنيك  ومن الواضح ان الرجل الذي كان مقبل على النيك معها في ذلك اليوم كان محظوظ الى درجة لا توصف و هو على موعد مع جسم خالتي المثير . و قبل ان تقوم انا كنت قد قذفت شهوتي وانزلت منيي و خرجت متسلل من هناك و تركتها تجفف جسمها كي ترتدي الفوطة و تخرج بتلك الطريقة الفاضحة التي اعتدت ان اراها و لكن منذ ذلك اليوم صرت اشتهي جسمها اكثر لاني رايته و اعرف شكل حلماتها و كسها و طيزها و خالتي شرموطة قحبة و انا متاكد اني سانيكها يوما ما و اذوق ذلك الكس المحلوق الناعم جدا و الحسه  وافعل فيه كل افاعيل النيك

ظهرت المقالة خالتي شرموطة قحبة و انا تلصصت عليها و هي في الحمام تحلق كسها و حلبت زبي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15286 1 15286
معرفش حماتي السبب ولا مراتي | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15258 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15258#respond Sun, 15 Oct 2023 14:57:15 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15258 انا شاب متزوج من حوالى 8سنين احب زوجتى وهى تحبنى ،وكانت حيتنا سعيده وهادئه ،الا من بعض المشاكل العاديه الموجوده فى اى بيت ،وكانت حماتى…

ظهرت المقالة معرفش حماتي السبب ولا مراتي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

انا شاب متزوج من حوالى 8سنين احب زوجتى وهى تحبنى ،وكانت حيتنا سعيده وهادئه ،الا من بعض المشاكل العاديه الموجوده فى اى بيت ،وكانت حماتى بتزورنا كل اسبوع او اسبوعين، وكانت لاقتى معها جيده كانت تعتبرنى ابنها رغم ان لها 3 بنات متزوجات غير مراتى بسى كنت اشعر ان لى معامله خاصه ، كل ده عادى ، وكانت عندم تكون فى بيتى كانت بتكون على راحته ، زى ما تكون فيى بيتها ، يعنى تقلع هدومها وتجلس بعبايه بيتى ، وكانت اوقات كتيره تحب تتفرج على التلفزيون معانا وهى نايمه على السرير اوكانتبه الانتريه ؛ حسب مايكون التلفزيون موجود ؛ لحد مافى يىم كانت نايمه وبتتفرج وانا بلتفت تجها بالصدفه ؛ وكانت نايمه فارد رجل وتانيه الاخره وده كان سبب فى ان الهدوم تترفع شويه ؛ وشوفت رجليها ورغم ان حماتى عندها حوالى 48 سنه ، لاكن رجليها كانت تهبل مدوره وناعمه ومفيش ترهلات ، وانا لما لاحظت كده بدئت ابصلها من غير ماحد ياخد باله غصب عنى رغم اننى كنت مش رادى عن نفسى بسى الشهوه تعبتنى ،وخصوصا ان انا كنت زعلان شويه مع مراتى بسبب الجنس لان مراتى بتحب النيك بطريقه واحده او اتنين وانا مليت من الروتين وكل ما احاول اغير باوضاع جديده ترفض اتدايقنى لدرجة ان فى اوقات من تصرفتها مبكملشى معاها واحنا مع بعض ويمكن ده كان من الاسباب الى خلتنى اتجنن على حماتى .

المهم انا لما شفت رجليها عملت انى رايح الحمام ، وبعد شويه رجعت وغيرت مكان جلوسى , بحيث يكون مكان نوم حماتى ادام عينى ، واول مابصيت شوفت كلت حماتى اللبنى ، وهوشادد على كسها الرهيب وشعرات بسيطه ظهرة من الجنب ، انا حسيت ان درجة حرارتى ارتفعت / وزبى وقف بطريقه ان اي حد يبص نحيتى من السهل يشوف القبه الى عملها ، ومش عارف انيمه ازاى ، وعد الموقف على خير ، ومن وقتها قررت انى لازم انيك حماتى , خصوصا ان حمايه بسبب شغله مش بيحضر للبيت غير يوم الجمعه ويرجع شغله السبت غير انه كبر وزى مايكون معدشى فى دماغه ، المهم انا بدئت اتقرب منها اكتر وكل ما اتكلم معاها ، اتغزل فيها , مثل ايه الجمال ده ، يا موزه ، ومره قولتلها انا لا اشفلك عريس علشان عمى خلاص راحت عليه , انا مش عارف ازى قولت كده ، لاكن الى استغربتله انها ضحكت ، وفى مره كانت فى المطبخ وان عملت انى بجيب حاجه وانا معدى من وراها رحت ممشى ايدى على طيزها كانها غصب عنى لقيتها متحركتش وعادى بقيت مش عارف هى زعلانه ومش قدره تتكلم ولا مبسوطه لاكن الى انا عارفه قديها كانت طيزها طريه ونعمه وكنت ديما اسلم عليها بايدى او ارحب بالكلام .

وفى اليوم ده وهى مشيه سلمت عليها وبستها من خدودها مع حضن زى حضن الام لابنها ، لاكن بجدمش عارف انا الى حضنطها ولا هى الى حضنطنى وبقيت استنا زيارتها الجايه ومخرجش طول ماهى فى البييت واهظر معاها وهى مبسوطه لدرجة انى خلتها قعده على الارض ورحت حاطت راسى على وركها ونايم ومراتى قعده وفرحانه انى فرحان بوجود امها واثناء ومنا نايم حطيت ايدى تحت راسى يعنى على ورك حماتى الملبن وكل اشويه احرك ايدى بالراحه على وركها كل ده وانا مشعارف سكوتها ده رضى ولا خايف من الفضيحه المهم انا كنت فى قمة متعتى ولما جت تروح وانا بسلم عليها وبابوسها زى العاده رحت حاطت ايدى على بزها اكنى ساند عليه ورحت ضاغط عليه شويه ، مش عارف الرعشه الى حسيت بيها وقتها منى ولا من حماتى ، وروحت حماتى وانا منتشى على الاخر وفى اليله دى نكت مراتى حتت نيكه وسمعت منى كلام جنسى عمرها ماسمعته منى قبل كده ، لدرجة انها سئلتنى انت واخد حاجه ، والغريب انى حسيت ان حماتى بعد كده بدئت تبعد عنى شويه وانا خالص قولت اكويس ان الموضوع خلص على كده وبلاش فضايح

وبعدفتره حوالى 3شهور وفى مره وحماتى جايه تزورنا لقيتها بتحضنى وتبوسنى تانى و حضنها ليه طول شويه لئنى كان بقالى اكتر من شهر متقبلناش لانى بدئت اتهرب من البيت قبل وصولها فى المرات الى فاتت علشان احاول انساها انا بصراحه حسيت ان زبى وقف ولمس بطنها ومعرفشى هى حسيت بزبى ولا لئه وفى اخر اليوم وهى فى الحمام سمعنا صوتها بتسرخ جرينا على الحمام لقيناها واقعه فى الحمام اختها على الدكتور لقا كسر لازم وجبسها واكد انها متتحركشى قبل 15 يوم مع وجود كدمه فى الكتف واداها مرهم تدهن منه 3 مرات واتصلت مراتى با ابوها وعرفتهم و حب حمايه ياخدها معاه لاكن انا وامراتى رفضنا بحجه كلام الدكتور وانه طلب يشوفها بعد اسبوع واخيرا وافق وكنت انا الوحيد الفرحان فيهم واخدتى مراتى تانى يوم اجازه من الشغل تراعى امها و رجعت الشغل وكانت المشكله الوحيده بالنسبلهم الدهان الى اكد عليه الدكتور فى موعيده علشان ميحصلش مضاعفات لكتف حماتى وانا اطوعت انى ادهن ليه مرهم الظهيره خصوصا ان ظروف شغلى تسمح ، وفقت بعد الحاح شديدبعد ما مراتى خوفتها من الى ممكن يحصل ليها لو اهملنا العلاج

ورحنا انا وامراتى كل واحد على شغله وارجعت انا الاول وانا طول الوقت متلهف للى هيحصل وسلمت على حماتى واتمنط عليها ودخلت اوضتى اغير هدومى وقعدت معاها نتكلم وكده محاوله منى اخفف التوتر الى انا حاسس بيه وان كانت حاسس انها اكتر منى توتر وعملت انى بشوف الساعه وقلتلها ياه وقت العلاج ياحماتى وبعد ما اخدت العلاج جه وقت المرهم حسيت انها مش عايزه قولتلها خلاص انا هخرج وانتى حولى تدهنى لنفسك وانا عارف انها مش هتعرف بعد شويه دخلت عليها لقيتها زى ماسكه المرهم وقلتلى معرفتش قولتلها خلاص هخرج تانى وغطى جسمك وسيبى مكان الدهان بس واقتراحى ده ريحه شويه وخرجت ودخلت عليها كانت نايمه على جنبها واخت الدهان ومحاولتش اعمل اي حركه تزعجها علشان مخسرشى الى انا فيه وأول مالمستها ارتعشت وبدئت ادعك فى جسم حماتى الناعم و بصراحه كنت فى دنيا تانيه زى ما يكون اول مره المس جسم بنت وبعد حوالى 5 دقايق حسيت ان جسمها بيسترخا وانها بدئت تستريح وفجئه رن التليفون وكانت مراتى بتطمن وقد ايه كنت مخنوق لاكن خلاص كانت حماتى عطت جسمها وشكرتنى

وعدا اليوم ده وانا بستنى بفروغ الصبر وقومت الصبح بدرى ودخلت على حماتى بحجه انى بطمن عليها ورحت بايسها من خدها وبعد شويه خرجت على شغلى وجه الوقت الى بستناه من امبارح لدرجة انى رجعت البيت قبل معادى المعتاد ، وبعد ماسلمت على حماتى حبيتبى وغيرت هدومى فى لحظه ورحت اقعد معاها واديها العلاج وهى تشكر فيه وفى اهتمامى بيها وانى احب ازوج بنتها اليها واول ماجبت المرهم وقلتلها لفى لقيتها بتتعدل بخجل اقل من امبارح ورحت واخد حته كبيره علشان اخد كبر وقت فى ملامست جسمها خصوصا ان المرهم لازم تدعك بيه لحدالجسم ميمتصه تماما وفعلا طولت المره دى حوالى 10 دقايق وانا بدعك جسمها بالراحه وبنعومه لدرجة انى حسيت انها بدء جسمها يسترخا ويستمتع بلمسة ايدى وفجئه سمعت منها تنهيده ضعيفه خرجت غصب عنها وجتلى فكره انى اهيجه واسيبها وقمت وقلتلها خلاص ياحبيبتى خلصت لقيتها بصتلى بصه مفهمتهاش ,/ المهم فى اليوم التالت لقيتها اول ماشفتنى داخل من الباب قالتلى انت اتاخرت ليه انا زهقت من قعدتى لوحدى وكتفى بيوجعنى تعالى ادهنلى المرهم قولت اه شكلها هتيجى ورحت جبت المرهم لقيتها المره دى نايمه على بطنها وكشفه نص ضهرها واول مره اشوفها كده يعنى مفيش غير السنتيان الى مش قادر يخبى بزازها الجميله ، وبدئت ادهن فى ضهرها كله وهى بدئت تئن تحت منى وانا كان زبى هينفجر على الاخر وانا كنت من وقت ما اتكسرت منكتش مراتى علشان احوش لها كل اللبن وحسيت ان جسمها بدء يتحرك مع حركة ايدى ، وانى خلاص اشويه وهنيكها ، وقولت اسيبها تولع اكتر، ورحت قايم وقولتلها خلصت ، مردتشى عليه زى ما يكون زعلانه وفضلت على الوضع ده حوالى تلت ساعه ، ودخلت عليها اكلمها لقيتها قلتلى عايزه انام عرفت انها زعلت وانها خلاص وقررت ان الليله دى مش هتعدى الا وزبى نايم فى حضن كسها .

و احنا قعدين باليل بنتفرج على التلفزيون لقيت مراتى بدء عليها النعاس وعايزه اتنام قولتلها ياحبيبتى نامى وارتاحى قالتلى ميعاد دوا ماما قولتلها ارتاحى وانا هسهر شويه واديها الدو شكرتنى وادتنى بوسه ودقايق كانت راحت فى سابع نومه بعد ساعه بعد ما أتاكدت انها نامت روحت لحماتى علشان الدوه ومش عارف كانت نايمه وحست بي ولا مكنتشى عارفه اتنام وقلتلها الدوه سئلتنى عن مراتى قولتلها نامت قالتلى مش عارفه اشكرك ازاى مردتشى عليها وانا بقول فى نفسى انا عارف ازاى وقولتلها ميعاد المرهم وجانت لابسه الروب راحت فاكه الروب وياهول مرئيت مافيش حاجه تانيه ونامت على بطنها وعلى نور الابجوره شايف ضهرها كله وأول مالمست ضهرها حسيت برعشه فى جسمها وبدئت انزل لحد ماوصلت اول قبه طيزها الرهيبه وهى بدئت فى الاهات المسموعه وانا خلاص وبدئت ادعك كل حته توصلها ايدى والمس بزازها من الاجناب وحماتى خلاص دابت من المحنه ورحت عادلها على ضهرها ووشها بقى ناحيتى وكانت مغمضه عينيها .

وشوفت بزازها كانوا قد بزاز مراتى مرتين قربت وبست واحد وحطيت الحلمه فى بقى وبدئت ارضع زي واحد جعان ولقى الاكل لما حسيت ان الحلمه كبرت بقت زى زب حبه الفول والبز التانى فى ايدى ،اشويه وبدئت انزل على بطنها وابوس فيها لحد سوتها وبدئت الحس فيها وانيكها بلسانى وحماتى بتتلوا زى التعبان واخيرا نزلتله كسها واول ماقربت منه حسيت بسخونيه خارجه منه زى الفرن ، وبئت الحس فيه بلسانى وراحت حماتى مده ايدها على راسى تضغط عليها ، كل ده من غير كلام مجرد اهات منها وكانت كافيه انها تزود شهوتى وبعد فتره من لحسى لكس حماتى ولزنبورها الى بقى قد زب الولد الصغير ،رحت طالع على شفايفه وبايسها وكانت اول مره المسهم واحس بحلوتهم ولقيتها متجوبه معايه تمام وعمال تمص فى شفيفى رغم انها كانت لسه مغمضه عينيها واثناء واحنا على الحاله دى كنت ماسك زبى بايدى وعمال اطلعه وانزله على كسها وادعكه فى زنبورها وفجئه لقيتها مدت ايديها ومسكت زبى وقالتلى ارحمنى وبتحاول تدخله فى كسها بنفسها رحت مدخله فيها بلراحه لانى حسيت ان كسها رغم حجمه ان ضيق من جوه وده كان لوحده مزود متعتى واناا حاسس بكسها وهو حاضن زبى , وشويه ازود الحركه وهى اه اه اه واخاف مراتى تسمع اهدى الدخول والطلوع شويه ’ وكل اشويه القيها بتحضنى جامد وكسها بيضغط على زبى ،كانت بتنزل يعنى يمكن اربع مرات ، وجت اللحظه الى هنزل فيها رحت هامس فى ودنها خلاص هنزل لقيتها بتحضنى جامد علشان مش اقوم من عليها ، وجابت هى معايه شهوتها للمره الخامسه واول محست بلبنى بينزل جو كسها وكان زى النار لقيتها بتقول احوووووووووووووه .

ونمت جنبها حولى روبع ساعه من غير ماحد يتكلم ، جيت اقوم لمراتى تصحه راحت مسكانى من ايدى شويه لقيت عينيها بدمع رحت واخدها فى حضنى وقايلها مالك ياحبيبتى , انا قنت عارفه انك نفسك فيه من زمان ونا عارفه ان ده غلط بسى غصب عنى سبتلك نفسى لان حماك بقاله اكتر من سنه ملمسنيش ، وقد ايه كان بيعدى عليه ليالى وان بتحرق من الوحده والحرمان ، وانا كان نفسى فيك انته من يوم مكنت نايم عندنا من4شهور وكنت انت ومراتك مع بعض وانا كنت رايحه الحمام سمعت صوتكم وانته بتنيكه وغصب عنى فضلت وقفه وقد ايه اتمنيت اكون مكانها ، رحت بيسها وقايللها اعتبرينى جوزك ، ولحد النهارده وبعد ما خفت ورجعت بيتها لسه بنيكها ،ومش قدره تستغنى عن زبى ،ونفسى انيكها من طيزها لاكنها خايفه من زبى ومعرفشى أقنعها ازاى.

ظهرت المقالة معرفش حماتي السبب ولا مراتي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15258 0 15258
خطيبتي مفتوحة | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15214 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15214#respond Thu, 12 Oct 2023 12:23:19 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15214 بعد خطبتي من إحدى الفتيات من الإسكندرية، بدأت حياتي تتغير بشكل كبير، وكنت لا احب أي شئ في الدنيا غير أن أكون مع سلوى خطيبتي…

ظهرت المقالة خطيبتي مفتوحة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

بعد خطبتي من إحدى الفتيات من الإسكندرية، بدأت حياتي تتغير بشكل كبير، وكنت لا احب أي شئ في الدنيا غير أن أكون مع سلوى خطيبتي وحبيبتي. وعندما كنت أحاول أن أقبلها لم تكن تعترض. على العكس كانت متجاوبة جداً معي، وتعرف كيف تقبل جيداً على عكس كل الفتيات والسيدات اللاتي عرفتهن قبلها

. وبالرغم من كثرتهن، لم أشعر بحلاوة اللمسات والقبل لا مع سلوى. تطورت العلاقة بيننا سريعاً جداً، وكنت كلما أذهب إليها في المنزل، كنت أغادره وأنا قضيبي مرتاح تماماَ لإنها كانت قادرة على مداعبتي بطريقة لا أجد الكلمات المناسبة لوصفها، وكانت جريئة إلى أبعد حد، وفي يوم قالت لي: تعالا نروح شقة الشقاوة بتاعتك علشان نبقى على راحتنا. بالطبع أنا رفضت وقلت لها: إنتي خطيبتي وقريب هتبقي مراتي والشقة دي أنا نيكت فيها بنات كتير. لكنني كنت أريدها، ولا أستطيع أن أنتظر حتى موعد الزواج فوافقت.

 وذهبنا إلى الشقة سوياً، ووجدتها تقول لي: أنا ملكك وأنت ملكي. وبدأت تخلع ملابسها. ورأيتها بقميص نوم أحمر قصير استرتش فوق الركبة، وجمالها كان لا يوصف فهي تشبه نجمات السينما ببشرة بيضاء مائلة إلى اللون الوردي، وشعر أسود ناعم، وصدر كبير. عندما رأيتها، لم أستطع أن أتمالك نفسي، وقبلتها في كل مكان في جسمها، وهي لانت تماماً بين يدي. ودخلنا غرفة النوم، وقالت لي: اقلع انت كل لبسك وأنا هفضل بالكيلوت بس. وأعتليتها سريعاً، وقذفت لبني سريعاً على الكيلوت. قالت لي: ايه أنت نزلت بسرعة دا أنا لسة ماجبتيش. قلت لها: بعد شوية زبي هيقوم تاني. قالت لي: ماشي نام على ضهرك وسيبني أنا أوقفه. نمت عارياً، ووضعت لسانها على صدي، وبدأت تلحسه بهدوء، ويدها على رأس قضيبي، وأنزلت يديها على بيضاني، وأوسعت بين رجلي، ونزلت عند فتحة طيزي بأصبعها، وبدأت تلعب فيه بحنان وهدوء، وتنظر لي نظرات كلها إثارة جعلت قضيبي مثل الحديد، ونمت فوقها وهي مرتدية الكيلوت، وهي كانت هائجة جداً، وأنا كنت فرح جداً بهيجانها. لكنني نزلت لبني مرة أخرى على كيلوتها من الخارج. وهي أخذتني في بحر من القبلات.

تكررت مقابلاتنا في الشقة، نفعل فيها كل شئ باستثناء إنها تخلع الكيلوت. كانت تقول لي: لما نتجوز أبقى أقلعه. وكان ذلك دافع لي لكي أسرع في التحضير للزواج، وبالفعل تحدد موعد الزفاف. وقبل هذا الموعد بأسبوعين كتبنا الكتاب، وأصبحت زوجتي. لكن مازال أمامنا 14 يوماً، وأنا لا أستطيع التحمل. ذهبنا إلى الشقة، وطلبت منها أن تخلع الكيلوت كما وعدتني بعد أن تزوجنا. كانت رافضة في البداية، لكن بعد القبل ومص النهدين، لانت تماماً، ووجدتها تخلع الكيلوت وتنام على ظهرها، وقالت لي: يلا تعالا فوق مراتك ودلعها بس أوعى تفتحني.
نمت معها وأنا خائف أن أفتحها لكي لا تغضب. وبعدما أنتهينا وذهبت إلى منزلها، أتصلت بي وهي تصرخ: أنا مش قلتلك بلاش الكيلوت مليان دم. قلت لها: أنا متأكد أني مافتحتيكيش خالص يومكن ده من الدورة. على صراخها أكثر وقالت لي: الدورة لسه بدري على ميعادها وأنا متأكدة إن ده دم الغشاء، هنعمل ايه في المصيبة ديه؟ طمأنتها وقلت لها: متخافيش أنتي دلوقتي مراتي وأنا مش هسيبك ومحدش هيعرف خالص عن الموضوع ده. كانت خطيبتي زكية للغاية، وأنا كنت غبي للغاية، لإنني لم أصر على الذهاب إلى طبيب نساء لكي أكشف عليها، لإنني كنت أعشقها. أنتهي الفرح، ودخلنا منزلنا أخيراً، وشربنا الحشيش والخمرة، ورقصت لي أحسن من أي راقصة في مصر.

ودخلنا إلى السرير، وجعلتني أنام على ظهري وفتحت رجلي. قلت لها: مش المفروض أنتي اللي تنامي على ضهرك عشان أفتحك. قالت لي: هو أنت نسيت إن أنت فتحتني. قلت لها: فعلاً  أنا كنت ناسي إزاي. قالت لي: أنا النهاردة اللي هفتحك. قلت لها: إزاي مش فاهم. قالت لي: غمض عينيك وسيبلي نفسك. خلعت كل ملابسي، ورفعت رجلي وأحضرت مخدة ووضعتها أسفل طيزي، وأنا مستسلم لها تماماً. نزلت بلسانها بين شفتاي ومنهما إلى رقبتي ثم إلى صدري،وبعده على بطني ثم إلى قضيبي ومنه إلى فتحة طيزي. كانت أول مرة تلمس قضيبي وفتحة طيزي، ووضعت طرف لسانها في داخل طيزي، وحركته بسرعة، وعندما لمست رأس قضيبي بأصبعها نزلت لبني بسرعة، وهي تنظر لي وتضحك: أنت جبتهم تاني، قوم أدخل خدلك حمام وتعالا. وعندما خرجت من الحمام وجدتها تشرب سيجارة حشيش، وعارية تماماً مثل القمر. وقالت لي: أنا نفسي في لسانك جوه كسي وطيزي. لم أتردد، ونزلت على كسها وبزازها وطيزها لحس، وهي تتأوه بصوت مثير، وتتلوى من المحنة. وهي قالت لي: آآآآه بشويش أنا عايز أتناك في طيزي.

عندما نظرت لفتحة طيزهاوجدتها متسعة، لكنني لم أهتم. رفعت رجليها،وأدخلت قضيبي في طيزها وظظت أنيكها حتى قذفت بداخلها. قالت لي: أنا عايزة أدخل صبعي في طيزك. وفعلاً بدأت بإدخال أصبعها رويداً رويداً. ففقدت السيطرة تماماً، وكنت أشعر أنها هي التي تسيطر عليّ. لا أعلم هل هذا من أثر الحشيش والخمير أم ماذا. لم  أشعر بمثل هذه السعادة والشهوة في حياتي كلما أدخلت أصبعها في طيزي. نسيت هل هي كانت مفتوحة مني أم من غيري. لم أعد أستطيع التفكير من النشوة.

ظهرت المقالة خطيبتي مفتوحة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15214 0 15214
رحلتي مع بزازها من الأتوبيس إلى الشاطيء | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15208 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15208#respond Wed, 11 Oct 2023 15:29:40 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15208 أنا اسمي رامي وأعمل في إحدى المصلح الحكومية. وأنا طويل وأتمتع ببشرة بيضاء وبينية رياضية. غادرت منزلي في حوالي الساعة السادسة. وجعلي البرد هيجان جداً…

ظهرت المقالة رحلتي مع بزازها من الأتوبيس إلى الشاطيء أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

أنا اسمي رامي وأعمل في إحدى المصلح الحكومية. وأنا طويل وأتمتع ببشرة بيضاء وبينية رياضية. غادرت منزلي في حوالي الساعة السادسة. وجعلي البرد هيجان جداً لذلك أستقليت الحافلة. وبعد نهاية الدوام أتصلت بي صديقتي وأخبرتني أنها تريد أن تراني وطلبت مني أن أخذ الحافلة التي تمر من أمام منزلها. أنتظرت وركبت الحافلة التي كان بها بعض الكراسي الفارغة. أخذت الكرسي الثاني من الخلف إلى جوار الشباك على الجهة اليمنى. وبعض الناس ركبوا في الطريق والحافلة أمتلئت مرة أخرى.

لكن الحافلة وصلت إلى المحطة التالية وبعض الناس نزلوا وركبت فتاة وأمها. أخذت الأم الكرسي بينما الفتاة لم تجد كرسي فوقفت وأنطلت الحافلة وبعد عدة خطوات غادر الناس إلى جواري وأمها أمرتها أن تجلس إلى جواري. كنت أجلس في كرسي لثلاث أفراد والان كنت أنا وهي فقط. أنا إلى جوار الشباك وهي في الجهة المقابللة. ودعوتي أخبركم عنها. كانت بشرتها سمراء قليلاً لكنها كان لديها إمكانيات ثقيلة. وترتدي قميص أزرق وبنطال شيق. وعندما رأيت بزازها أفرغت فاهي. يمكنني أن أرى أن بزازها كانت كبيرة جداً وكانت ملابسها ضيق جداً بحيث أنني يمكنني أن أرى أن حمالة صدرها كانت حمراء أيضاً. وأنا كنت أحمل شنطة في حجرى وكنت هيجان جداً لذلك ضغط قضيبي من فوق بنطالي وأنا أحدق في بزازها وبعد بعض الوقت هي فهمت ذلك وغطت نفسها. ولحسن الحظ كان السائق يقفز فوق كل مطب لتقفز معها بزازها وكأنها ستخرج من حمالة صدرها. ومن ثم توقفت الحافلة وركب المزيد من الناس وأصبحت الحافلة متلئة وجلست سيدة كبيرة في كرسينا ما دفعها لتقترب مني أكثر. وكان معها شنطة فوضعتها على بزازها وأنا جعلتها ترى الإنتفاخ في بنطالي وبدأت المس قضيبي وهي تحدق فيه.

وم ثم لمست بزازها وهي في البداية تحركت إلى الجانب ثم حركت شنطتها قليلاص وأعطتني فتحة صغيرة لبزازها وهذا كان كلما أحتاج إليه. بدأت أعصر بزازها في الأتوبيس وهي أطلقت آهة بسيطة ولمست صرتها من خلال الاستكشاف ونزلت أكثر ووجدت بنطالها ولمسته لبضع ثواني. ومن ثم هي أوقفتني. أريتها صور لقضيبي في هاتفي لإنني كنت أدردش جنسياً مع صديقتي في الليلة الماضية وهي بلعت ريقها عندما رأت هذا ما أثارني. وضغطت على بزازها وتبادلنا أرقام الهاتف ومن ثم حدث القدر المحتوم ووصلنا إلى محطتها وهي نزلت. تواصلنا لعدة أيام وحدثت بينما مكالمات جنسية وأحاديث عادية وتبادلنا رسائل الواتساب. وكانت اسمها رشا. ومن ثم قررنا أن نتقابل.

وكان هناك شاطيء قريب تقابلنا فيه. وكانت في منهى الجمال وترتدي قميص أسود وبنطال ضيق أسود. وأنا كنت أحمل مظلة فرسنا تحتها ويدي حول كتفها وجذبتها قريباً مني. وسرنا إلى مكان معزول ومن ثم جزبت بزازها وهي تأوهت أمممم وسألتني إذا كنت أحب بزازها قلت لها نعم وقلتها وهي ضحكت وأمسكت قضيبي بيد واحدة من فوق بنطالي وباليد الأخر أمسكت المظلة. وضعت يدي في داخل قميصها وأمسكت بزازها وجذبتها إلى خارج حمالة صدرها والتي كانت من الستان الأحمر. مصيت حلماتها بسرعة ومن ثم رفعت قميصها وقلعتها حمالة صدرها. ومن ثم مصيت بزازها ينما كانت هي تحلب قضيبي ببطء. كانت هذه البزاز الوردية بنهايتها الغامقة قليلاً جميلة. لم يستطع فمي أن يبتلع كل بزازها التي كانت كبيرة جداً. مصيت كليهما ووضعت يدي في بنطالها ووجدت أنها لا ترتدي كيلوت ولا يوجد سوى كسها الساخن المبلول. بعبصتها وهي كانت ترتعش من المتعة ومن ثم قذفت بسرعة. قلعتها البنطال حتى ركبتها ودخلت بين ساقيها ولحستها وشربت من لبنها. ونيكتها بلساني كانت ساخنة جداً ومبلول ولبنها نزل على ذقني. لم أستطع أن أضاجعها في هذا المكان المفتوح لذا قررنا النزول في البحر.

جرينا على البحر وقلعنا ملابسنا بسرعة جداص في هذا اليوم وكان بنطالها لغاية ركبتها. رفعتها لأعلى ولفيت ساقيها حول وراكي وهي حضنتني بقوة ودفعت قضيبي في كسها. تأوهات وقالت نيكني بالراحة. استمتعت لها وضاجعتها ببطء. وكنت أضاجعها في الهواء. أخذ مني الأمر الكثير من القوة حتى أضاجعها في هذا الوضع الذي لم يكن سهل ون ثم جعلتها تتحرك إلى الأعلى والأسفل. وبعد بعض الوقت قد يكون عشر دقائق قذفنا معاً. ومن ثم رأينا من بعيد بعض الناس لذلك عدنا إلى الشاطيء وكانت هذه منطقة محافظة وقد نتعرض للضرب إذا وجدوا أننا عرايا أو نقبل بعضنا أو الأسوء لو وجدوا أنني أضاجعها في مكان مفتوح. عدنا وأرتدينا ملابسنا وصعدنا على الدراجة وقدنا إلى مكان أكثر بعداً حيث توجد مزرعة. ولم يكن أحد هناك فتوقفنا وهي جلست والماء يسيل منها علىى دراجتي.

ولابد أن أعترف لكم أن منظرها كان مثير جداً. شربت هي بعض الماء من زجاجتها ومن ثم أخذتها منه يديها ونزلت بنطالها وغسلت كسها بالماء ومن ثم أخذت رشفة من الزجاجة وأدخلت أصبعي في كسها الذي كان مبلول من الداخل. عضيت شفايفها وقبلتها لعشر دقائق بينما أبعبصها. والماء في فمي أصبح في فمها عندما أنتهيت من تقبيلها. ونكتها على الدراجة حتى قذفت في كسها.

ظهرت المقالة رحلتي مع بزازها من الأتوبيس إلى الشاطيء أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15208 0 15208
الزبونة المنيوكة تدفع باقي الاقساط بطيزها المربربة | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15194 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15194#respond Mon, 09 Oct 2023 11:52:21 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15194 هحكي قصتي مع الزبونة المنيوكة اللي طيزها جننتني، انا تاجر أجهزة كهربائية ببيع الاجهزة بالتقسيط اى بشيكات عندي من الزبائن كثير وراس المال دائما جبان…

ظهرت المقالة الزبونة المنيوكة تدفع باقي الاقساط بطيزها المربربة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

هحكي قصتي مع الزبونة المنيوكة اللي طيزها جننتني، انا تاجر أجهزة كهربائية ببيع الاجهزة بالتقسيط اى بشيكات عندي من الزبائن كثير وراس المال دائما جبان يخشى المشاكل الزبائن كثيرة منها مستقيم الدفع ومنها المماطل كان عندى زبونة حسابها 2000 جنيه كنت اطالبها فتتحجج بعدم شغل زوجها وبالتالى ليس معها تسد

كنت ألمح لها على خوف كانت تتعامل على انها لا تفهم هي بيضاء قصيرة مثلها مثل البطة كانت تمشى تهتز طيازها ويقوم وينتصب زبرى حين تدخل المحل كنت افتعل الاسباب لاراها في المحل كنت اتخيل لو قلعت امامى ياويل طيزها من زبرى كانت خدودها جميلة حمراء مثل الطماطم ازرعها ملفوفة ممتلئة اما بزازها فياللروعة كنت احاول واظنها لاتفهم المهم ذات يوم طلبت منها بشدة ماعليها وهددتها ان لم تدفع ساحبسها بالشيكات خرجت وهى تبكى وطيزها تلعب وددت لو امسك طيزها ولكنى خائف المهم ذهبت بعدها إلى تاجر صاحبى وقابلتها على الباب وهى خارجة من عنده اندهشت سلمت عليها فلم ترد لانها غضبانه منى لانى هددتها

دخلت لصديقى لاشترى منه جهاز ينقصنى المهم سألته هل تعرف امل؟ قال لى وهو يضحك ساخرا ايه نفسك تتطلع عليها طلعة اندهشت من كلامه قلت هي بتاعت كده قال هي كده نفسه بس بالفلوس صمت قليل ثم قال ليه تحب تركب؟ بلا تردد قلت له اه قال خلاص تيجى لى الساعة الرابعة عصرا انا هاتصل بها تيجى على الشقة إلى بنيكها فيها قلت له هي فين الشقة وصفها لى المهم قبل الميعاد بريع ساعة وجدتة يتصل بى ويقول لى الجاموسة اللى أنت هتركبها عندى في الشقة قلت له أنت عرفتها حاجة قال لى لا انا قلت لها ان في زبون وبس قلت له احسن

طلعت إلى الشقة وكانت في الدور الثالث عشر في ميدان رمسيس القاهرة طرقت الجرس فتح لى صديقى الباب دخلت قال هي بتستناك في الحجرة وانا هانزل الشغل ولما تخلص معها تعال لى المحل تعرفنى أنت عملت ايه واستأذن ومشي واغلقت الباب وجدت نور احدى الحجر مضيئ عرفت انها في تلك الحجرة طرقت الباب ردت ادخل نعم هو صوتها دخلت كانت جالسة على السرير بقميص نوم اسود قفزت من على السرير استاذ مهدى! قلت لها كما كنتي ارادت ان تتكلم وضعت يدى على فمها قلت لها انا جاى لده ومسكت بيدى الاخرى كسها كانت لاترتدى كلوت تحت قميص النوم سكتت فلم تتكلم اخذت اقبلها من خدودها حتى احمت اكثر مماهى فيه اصبحت خدودها مثل رغيف الخبز حضنتها إلى صدرى لم تكن تتكلم انها لم تفق بعدمن المفاجئة مسكت طيزها من على القميص بادت تهيج معى مسكت يدى وضعتها على بزها قلعتها القميص هو الشئ الوحيد الذي كانت تلبسها لا اسف فقد كانت تلبس شبشب حمام صارت امامى عارية مثل ماولدت بطة جميلة

مااجملها ارتها ليكون ظهرها لى ووجهها للحائط اخذت اقبل ظهرها جزء بجزء حتى وصلت اى طيزها ضربتها على طيزها اخذت ادلك فيها حتى احمرت امرتها ان تفتح افخادها امرتاان تركع على السرير بات اضع اصبعى في خرم طيزها ثم اصبعين ثم وضعت الكريم لكن الخرم بطبيعته واسع من كثرت النياكة فيه ادخلت زبرى كانت تتاوه ادخاه اخرجه وهاكذا اخرجتة امرتها ات تلف ليكون صدرها وكسها لى جلست على ركبها اخذت تمص في زبرى وهى تضحك منتشية فرحانة ولن العب في ابزازها الكبيرة واضربها بزبرى على خدودها اضعه بين بزازها وهى تمسكهم عليه نامت على ظهرها على السرير بدات ادخله في كسها وهى تتاوه تتوسل الااقوم حتى تنزل كانت تقبلنى في صدرى وفى خدودى لكنى كنت لااحبها تقبلنى في فمى ممافعلته في زبرى طلبت منى ان انزل في فمها بدل كسها وبالفعل قمت ووضعت زبرى في فمها واخذت تمصه حتى انزلت في فمها وفعلنا هذالمشوار مرة اخرى بعد ساعة ثم نزلت وهى تظن ان الشيكات سقطتت ولكن كنت دائما اهددها واقول لها لو مدفعتش هافضحها فكانت بتتناك من الناس وتيجى تسدد لى القسط وكل ماتسدد انيكها واخصم لها

ظهرت المقالة الزبونة المنيوكة تدفع باقي الاقساط بطيزها المربربة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15194 0 15194