ديوث اختي الأرشيف - سكس بنات عرب | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?tag=ديوث-اختي أجمل قصص السكس و افلام السكس العربية Fri, 10 May 2024 23:31:20 +0000 ar hourly 1 https://i0.wp.com/banatarab.xyz/wp-content/uploads/2023/10/cropped-٢٠٢٣٠٩١٢_٠٢٣٦٠٥.jpg?fit=32%2C32&ssl=1 ديوث اختي الأرشيف - سكس بنات عرب | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?tag=ديوث-اختي 32 32 187110406 ديوث اختي العاهرة | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15775 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15775#respond Fri, 10 May 2024 23:31:20 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15775 انا اسمي وسام عمري 30 سنة واحداث قصتي تدور حول دياثتي على اختي سارة 25 سنة العاهرة الفاجرة الزانية التي جعلتني ديوثاً وفخوراً بكوني ديوث.…

ظهرت المقالة ديوث اختي العاهرة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

انا اسمي وسام عمري 30 سنة واحداث قصتي تدور حول دياثتي على اختي سارة 25 سنة العاهرة الفاجرة الزانية التي جعلتني ديوثاً وفخوراً بكوني ديوث. اسف على الإطالة ولندخل في صلب القصة.

اكملت اختي دراستها الجامعية ومثل كثير من الفتيات جلست في انتظار التعيين ولم يطل الإنتظار حتى اتاها خبر التعيين وكان في مدينة اخرى وهذا الشي صعب في مجتمعنا العربي خاصة ونحن نعيش في العراق فتوجب عليها السفر الى الوزارة لتغيير منطقة التعيين الى المدينة التي نسكن بها، طبعاً دائماً ماكنت اسمع اختي تتكلم على الهاتف مع اولاد ولم يكن الأمر يثير غيرتي خصوصاً ونحن من عائلة منفتحة بعض الشيء ونؤمن بالحب والزواج فكان امراً طبيعاً ولكن سرياً فلم تكن تخبرني مع من تتكلم ولا نوع العلاقه … الخ. نسيت ان اخبركم عن طبيعة لبسها فهي محجبة ولكن لا مانع لدينا في لبس البنطرون او التنوره تحت الركبه، طولها تقريباً 165 ووزنها 60 ممشوقة القوام لديها مؤخرة (طيز) كبير وصدر فاحم وكل من يراها يشتهيها كيف لا وانا اخوها ولقد مارست عادتي السرية مراراً وتكراراً عليها وانا اراها بكامل زينتها الشبه عاربة في البيت.

لا اطيل عليكم اكثر اخبرت ابي بالأمر وبسبب انشغاله اخبرني ان اذهب مع اختي سارة للمدينة الأخرى للوزارة حتى نكمل اجراءات النقل فقررنا السفر في القطار نظراً لوقت الوصل المناسب حيث يخرج القطار الساعة الثامنة ليلاً ويصل الساعة السادسة صباحاً ونتوجه مباشرة لباب الوزارة قبل ان يزدحم المكان بالمراجعين، حجزنا غرفة منام ووضبنا حقائبناً وماهي الا ساعات حتى كنا في محطة القطار ومااجمل الشتاء ورائحة المطر دخلنا المحطة وكانت اختي تلبس عبائه (كاب) مخصرة ويبدو ان تحت هذه العبائه لبس جدا خفيف او سوى الستيان والكلسون (سنكتشف لاحقاً) كانت مؤخرتها (طيزها) جداً بارزة والشرطة في المحطة لم ينزلوا اعينهم لحظه عنها حتى شعرت بالإرتباك من هذه النظرات ولا كأنو في رجل معاها المهم خلصنا من التفتيش ودخلنا عربة القطار المخصصة ولأن كان مافي غرفة منام لشخصين غير محجوزة اضطررنا ان نحجز غرفة منام لأربع اشخاص ودفعنا التكلفة كامله لنكون وحدنا في الغرفة.

جلست اختي ووضعنا حقائبنا وباقي على خروج القطار ربع ساعة فإستأذنتها للذهاب لجلب الماء واشعال سيجاره قبل خروج القطار نزلت من القطار وكانت نظرات اثنين من الحراس غريبة لي ولكني لم اعرهم اهتماماً اشتريت الماء وشعلت سيجارتي وماهي الا ثواني حتى بدأ الصراخ على المسافرين للدخول للقطار حتى يخرج بعد 3 دقائق اطفئت سيجارتي ودخلت القطار وتوجهت الى غرفتنا لأجد الباب مفتوح واختي جالسة تتأمل من النافذه فصرخت بها لماذا لم تغلقي الباب وعندما آتي تفتحيه لي فنظرت الي بنظرة المسكينة وقالت متأسفه فقبلتها على رأسها وقلت لها لا مشكله. المهم ثواني وتحرك القطار وجلسنا نتسامر الأحاديث وماهي الا دقائق وسمعنا طرق على الباب وبالتأكيد انه مفتش التذاكر ففتحت الباب وكانت المفاجأه ان الشرطيين اللذان كانا ينظران لي ولأختي عند الباب فطلبوا التذاكر فقدمت التذاكر لهم وطلبوا هوياتنا للتأكد وكانت فرصة وهم ينظرون الى هوية اختي والى وجهها للمقارنة ان كانت هي نفس الشخص وكل شيء تمام شكرونا وغادروا، نظرت الى اختي اذا هي محمرة الوجة فقلت لها لا تبالي فهم ينظرون لكل الفتيات هكذا قالت بخجل نظراتهم لي مختلفة كأنني اجمل من في القطار فصدمت من ردها وقلت لها بإستغراب اكيد انتي الأجمل! ساد الصمت وبعدها جلست على السرير المقابل لسريرها وقلت لها لا يوجد احد سيطرق بابنا بعد الآن فخذي راحتك وانا قفلت الباب وماهي الا ثواني حتى بدأت تخلع العبائه (الكاب) وي****ول حتى لم تقل لي ابعد عينيك او لا تنظر لأنها بكل بساطة غير ناوية ان تلبس شيء مكانها سوى ثوب النوم الذي ترتديه تحتها!

انصدمت من جمال افخاذ اختي وصدرها وكانت ترفع اقدامها حتى تستلقي على السرير وي****ول من ما رأيت فلقد كانت تردي كلسون (لباس) ابيض وفرجها (كسها) كان نافخ الكلسون كأنو خدود وليس فرج (كس) تسمرت في مكاني وماهي الا ثواني حتى صحيت من صدمتي ولكني احسست بشعور غريب ومفاجيء هدم كل اواصر العلاقة الأسرية والحلال والحرام والعادات والتقاليد واحسست ان عيوني لا يمكن ان تشبع من ماترى حتى المسه واتذوقه. الغرفة تحتوي على سريرين وفوقهما سريرين اخرآن يعني طابقين فقلت لها سأصعد انام فوق لأن العربه صغيرة جدا ويجوز تحبي تمددي رجليك، راح يكون الفوق الي والتحت الك قالت ماشي لكنها لاتعلم اني صعدت حتى ارى كل شي بالخفيه وبوضوح وامارس عادتي السرية كما تعودت ولكن هذا المرة وانا انظر الى لحم اختي وليس في خيالي فقط، تهيجت كثيرا وانا انظر اليها وهي غارقة في الموبايل تتصفح بين مواقع التواصل تاره هنا وتاره هناك. لم استطع الصمود اكثر ولا استطيع ان اقذف شهوتي هنا فالمكان ضيق وسوف اصدر اصواتاً فقررت ان اصور مقطع صغير لها وهي نائمة واذهب الى حمام العربة واقذف شهوتي هناك وارتاح وادخن سيگارة وارجع وبالفعل صورت مقطع واستأذنت ساره اني سأذهب لأدخن فأقفلي الباب من الداخل وعندما اعود سأطرقه لتعرفي بقدومي وتفتحيه وبالفعل خرجت واغلقت الباب بعدي وذهبت مباشره للحمام فوجدته مقفل ويوجد شخص بداخله فوقفت في منطقة التدخين بين العربتين واشعلت سيجارتي وبدأت ادخن ولأنه ليل ونحن في عربة منام وليست سياحيه فالكل نائم واكثرهم عوائل فشغلت المقطع الذي صورته لأختي ووقفت اتفرج وادخن وكانت الصدمة التي غيرتي حياتي للأبد واكتشفت فيها اني ديوث واختي فاجرة! وانا واقف اشاهد احسست بيد قوية على كتفي والتفت وكانت المفاجأه فلقد كان احد الشرطيين يقف خلف ويمسك كتفي وعيونه في هاتفي ويقول حتى ان تشتهيها يا قواد فأنصدمت من ماقاله واسرعت لأدخل هاتفي في جيبي ولكن هيهات فلقد امسك يدي واخذ الهاتف من يدي وقال منذ ان رأيتك وانا احسست اني سأنيك اختك الليله وانت من سيجعلني انيكها يا خنيث!

اخذ هاتفي وامسك يدي وقال تعال معي الى غرفتكم وانا خائف جداً مما سيحدث ولا اعرف ماذا افعل فلم تفيد كل توسلاتي وكان مصصم على فعلته النكراء. قال لي اطرق الباب ولاتعلمها بوجودي وعندما تفتح الباب تتفاجيء فطرقت الباب وماهي الا ثواني واذا بأختي تفتح الباب وهي في لباس نومها وانصدمت عندما رأتني مع الشرطي وحاولت ان تغلق الباب فدفع الباب ودخل وادخلني من يدي وقال لها اغلقي الباب واجلسي بدون كلام ورأيت الخوف في عيون اختي وهي لا تدري ما الذي يحصل فجلست وجلس بجانبها واجلسني امامهم واخرج الهاتف وشغل الفيديو بدون اي كلام وقال لها انظري من هذه فإنصدمت ونظرت الي بذهول وقالت انت مصورني وسام فقاطعها الشرطي وقال مو بس مصورك كان يلعب بقضيبه (عيره) وهو يتفرج على فإنصدمت من طريقة كلامه الفاجرة ولكن لم استطع ان انطق بأي كلمة ومباشرة وبدون تردد وضع يديه بين فخذي سارة العاريتان وامسك فرجها (كسها) كأنه يمسك تفاحة وبدأ يعتصر هذا الفرج (الكس) الذي تصورته طاهرهاً لحد الآن وهم ساكته ومغمضة العينين خجلاً مني وماكان من هذا الشرطي اللعين الا ان يكسر حاجز الخجل هذا وقد رآى الشهوى في كلانا فأمسك هاتفه وهو ممسك فرج (كس) اختي بيده الأخرى واتصل على صديقة الآخر وآتى كالبرق وكأن كلش شي مخطط له فلم ارى اي استغراب من صديقه واعتقد انه كان يسمع الحديث كله!

المهم امسكني صديقي من رأسي وانزلني في الأرض وجثوت بين فخذي اختي الطاهرة سارة وقال لي بكل سفالة الحس كس اختك ياخنيث فكانت هذا الكلمات تنزل على قلبي كالبرق وتصيبني بالشهوه والغثيان وامتنعت حتى صفعني على رأسي من شدة الألم لم استطع فعل شيء سوى لحس كس اختي وما ان وضعت لساني على كس اختي سارة حتى بدأت احس بكل انواع السؤال العطرة تتدفق من فرجها (كسها) الطري ورجعت للخلف وامسك كل واحد منهم فخذاً من افخاذ اختي وانا الحس كسها بنهم حتى بدأت تتأوه وهم يرضعون حلمات صدرها البارزه! تصورت ان الموضوع سيتوقف عند هذا الحد ولكن حصل الأسوء عندما قال لي احدهم اصعد على السرير العلوي واخرج قضيبك (عيرك) فجلست فوق واخرجتهم وامر اختي سارة ان تقف وترضع قضيب (عير) اخوها فقامت وبدأت ترضع بإحترافيه لم اكن اتخيلها بحياتي وجلسوا على الأرض واحد خلفها وواحد امامها وبدأو يلحسون كس وطيز اختي وهي واقفه ترضع عيري وتنظر الي بنظرات مليئه بالشهوه والعهر، سحبوها مني ووضعوها بوضعية الكلب وامروني ان يكون لي الشرف بأن انيك اختي قبلهم وكنت جدا متردد خصوصا واختي عذراء على حد علمي ولا اريدها ان تخسر عذريتها فجلست اتوسل ان يتوقفوا عند هذا الحد وابكي فما كان من اختي سارة الا ان نظرت اليهم والي وقالت ياوسام خلص لا تتوسل انا مو عذراء نيچني يلا مانكدر نتوقف بعد نيچني حتى هم هم ينيچوني بعد مااتحمل وبمجرد ان سمعتها تتكلم بهذا الفجور ادخلت عيري قضيبي مره واحده في فرجها (كسها) كأنها اي عاهرة ولا اعرفها من قبل حتى انهم اغلقوا فمها من الصراخ وسبحوني منها غصبا لأن كنت امارس معها النيچ بشراسة كالكلب،

رموني في الأرض واختي تتأوه من الشهوه وكل واحد فيهم يقدملي عيره امصه وبدأت امص كأني خبر مص امص واحد والثاني بكس اختي وتالي يطلعه من كس اختي وامصه هو وعسل كس اختي بعدين لزموني من راسي مرة ثانية وخلو وجهي بطيز اختي وبديت الحس خرم طيزها الشهي اللي ماينشبع منه، انا الحس طيز اختي وهي تمص عيورتهم وتقول نيچوني اني كحبة اني فاجرة كنت انتظر تنيجوني من اول ماشفتكم في التفتيش وبعصتوا طيزي، طلعوا باعصين طيز اختي من دخلت لتفتيش الناس وانا انتظر برا مو داري. شالها واحد منهم وتعلقت برقبته وانا امص عيره ودخلته بكس اختي بأيدي واجى الثاني ومصيت عيره ووقف خلف اختي ودخلت عيره بطيز اختي وصرت بينهم وانا في الأرض واشوف شلون يرفعون اختي وينزلوها على عيورتهم وانا امص البيضات والعسل اللي ينزل من كس اختي وهي تصيح نيچوني اني كحبه اني فاجرة نيچوني كدام اخوي ديثو اخوي الخنيث اللي يشتهي اخته نيجوني حيل اني منيوچتكم، ناچوها تقريباً اربع ساعات في جميع الأوضاع وكانت اجمل ليلة بحياتي وبداية دياثتي.

ظهرت المقالة ديوث اختي العاهرة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15775 0 15775
أخو الشرموطة مها | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15572 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15572#respond Fri, 16 Feb 2024 13:01:51 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15572 انا اسمي محمود عمري 18 سنة من وانا طفل وكل الشباب بيحاول يتعرف عليا عشان يكلم اختي وكانت بوصل لها ورق فيه ارقام تليفوناتهم وكانت…

ظهرت المقالة أخو الشرموطة مها أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

انا اسمي محمود عمري 18 سنة من وانا طفل وكل الشباب بيحاول يتعرف عليا عشان يكلم اختي وكانت بوصل لها ورق فيه ارقام تليفوناتهم وكانت بتكلمهم واحيانا اركب معاها عربية واحد او تخليني أروح اكلم واحد اقوله اي حاجة عشان تتعرف عليه هي اكبر مني ب 10 سنين وانا طفل مكنتش فاهم حاجة بس بعد كدة لما كبرت فهمت انها شرموطة وانها هانت بتعرصني بس الموضوع بقى بالنسبة لي عادي لأنها اختي الكبيرة وانا متعود على كدة من طفولتي .

التعريص

لما عرفت السكس وانا عمري حوالي 13 سنة وعرفت يعني ايه شرموطة ويعني ايه تعريص وكدة الموضوع منرفزنيش ولا عصبني بالعكس انا كنت مستمتع اني ليا وضعي في المنطقة كلها بسبب أختي الشرموطة اللي الكل بيحاول يتقرب لها خصوصاً إننا مش ناس بيئة ولا فقرا احنا احنا في منطقة شعبية بس أغنيا واختي بتعمل كدة لمزاجها , وانا بدأ التعريص يمتعني ويثيرني جنسيا كمان بقيت بحس بمتعة لما اسمع اختي بالليل بتكلم حد في التليفون واعدي من قدام اوضتها اسمعها بتتكلم وطبعا ببقى عارف انها بتكلم شاب , لحد في مرة نزلت على موبايلها ابليكيشن يسجل المكالمات وهي متعرفش وانتظرت على نار لحد ما تيجي الفرصة اسمع مكالمة .

في يوم كانت نايمة بالليل وانا اخدت التليفون وبدأت اسمع المكالمات كانت اول مكالمة واحد بيتفق على مقابلة معاها وبيقولها يا مزتي وهي تقوله متعملش زي اخر مرة كنت هتفتحني زبك فلت من طيزي وكان هيدخل في كسي وانا سامع وهايج فشخ وإحساس التعريص مهيجني اوي وانا متخيل اختي وهي بتتناك في طيزها , وعرفت كمان وهي بتقول له يا اسامة واختك شيماء انه صاحب محل موبايلات في شارعنا وانا ديما بروح اشتري من عنده ودة هيجني اكتر , متعة كبيرة اوي التعريص بصراحة .

تاني مكالمة كانت مع واحد تاني وبيعتذر لها جداً عشان عرفت انه ادا رقمها لواحد صاحبه وهو يقول لها انه سرق الرقم وهي مش مصدقة , وقعد يفكرها بأيام خروجاتهم والدعك والمص ويقول لها دة انتي بنفسك قولتيلي اني اكتر واحد كيفتك , وهي تقوله كنت بشتغلك وكلام كتير وانا مش قادر امسك نفسي من المتعة فطلعت بتاعي وانا قاعد اسمع ومندمج وفجأة لقيت مها أختي قدامي وانا ماسك زبي , ومعرفش هي واقفة من امتى بس لما شوفتها دخلت زبي بسرعة وارتبكت وهي قالت لي بتعمل ايه بموبايلي يا استاذ ومندمج اوي كدة , وشدت الموبايل من ايدي ومسكته وانا مش عارف هعمل ايه لما تسمع وقعدت تسمع قدامي وتقولي انت سجلت المكالمات ازاي , فقولت لها بأبليكيشن سطبته عندك , قالتلي سمعت لحد فين بقى كأنها بتحقق معايا رغم انها المفروض عارفة انها غلطانة , فقولت لها معرفش , فقالت لي انت سمعت مكالمة اسامة كلها فسكت , فقالت لي انا هعديها المرة دي بس متكررهاش وعندك موبايلك شوف يا اخويا اي حاجة واضرب عليها بدل ما بتضرب على اختك ومشيت .

كلامها سخني اكتر كل حاجة بقت صريحة كدة , تاني يوم خرجت واتعمدت اروح اشحن من عند اسامة وأول ما شوفته هجت اوي دة اللي بيدي أختي في طيزها وزبه لمس كسها وكان هيفتحها , وقولت له عايز اشحن بخمسين فقالي عنيا يا حودة باشا يا اجدع واحد في شارعنا انت تؤمرني , احا كمان بيعرصني عيني عينك , شحنت وخرجت وبصيت ورايا لقيته هو وصاحبه بيبصولي وبيتكلمو اكيد على اختي طبعاً , مقدرتش استحمل الهيجان روحت البيت ضربت عشرة , مها بقى تقريباً كأن موقف الموبايل دة خلاها تفتح الموضوع معايا اوي ويبقى كل حاجة على المكشوف , قالت لي وهي خارجة لابسة جينز ضيق وبادي على وسطها وطرحة وميك اب كامل اسامة عايز حد يمسك معاه المحل وانا قولت له انك هتشتغل معاه تسلي وقتك انا هخرج معاه دلوقتي وهكلمه في الموضوع قولت لها حاضر اهو نجرب حاجة جديدة بدل الفراغ دة .
هشتغل عند اللي بينيك اختي , تاني يوم لقيت اسامة بيتصل بيا وبيقول لي حودة مها كلمتك في موضوع الشغل , طبعا احا بقى على الهيجان كله على المكشوف كدة وطبعا معنى كلامه انها حكت له اني عرفت علاقتهم يعني معرصيني عيني عينك وانا كل ما افكر بالطريقة دي اولع من الهيجان , فقولت له اه يا اسامة اهو نجرب حاجة جديدة فقال لي طيب تعالى بقى انهاردة في اي وقت انا في المحل .

روحت له بعد ساعتين لقيته بيستقبلني بإبتسامة وكالعادة اهلا يا حودة اقعد يا برنس وقالي بص بقى الشغل شغل انا هفهمك كل حاجة انت يا عم ابن ناس ومتدلع ومش فارقة معاك الفلوس لكن انا فارقة معايا والمحل دة هو مستقبلي ومها قالت لي انك هتبقى جدع , فقولت له هي قالت لك امتى , قالي مش انت سمعت المكالمات يا عم , اتصدمت دول اعتبروني معرص رسمي , اتصدمت بصراحة ومعرفتش ارد , فقولت له هو انتو اصحاب من امتى قالي من زمان جداً مها تلف تلف وترجعلي , هي غير علاقتنا انا جدع معاها ولما بتحتاجني بتلاقيها غير شوية المنايك اللي هي بتتسلى معاهم اللي بيلعبو فيها شوية ويخلعو , كلامه صريح ومباشر على اختي وهيجني اوي وبقيت مش عارف هو دة كدة طبيعي ولا ايه , الناس دي بتعاملني كإني معرص ولا لسة عيل ولا في ايه , بس المهم اني بردو زبي واقف وهايج على الكلام .
اشتغلت معاه اسبوع وكنت خلال الأسبوع كل يوم الموضوع بيتطور مع اختي اكتر بقت بتكلم الناس قدامي وتقول ألفاظ سكس صريحة لدرجة انها مرة بتقولي انزل هاتلنا كيلو خيار يبني خلي اسامه يتبسط البيه طالبه معاه كاميرا ونزلت وجبت , بقيت عرص رسمي .

ابويا وامي منفصلين واحنا عايشين مع امي اللي على طول تقريبا عند امها وسايبانا لوحدنا انا ومها , يعني البيت تقريباً شبه فاضي , قولت لها مرة بقولك ايه انا عايز اتفرج مرة , قالت لي تتفرج على ايه , قولت لها عليكي انتي واسامة , قالت لي بتتكلم جد طيب اشطة اهو على الأقل نبقى متطمنين وواخدين راحتنا بس هتتفرج ازاي تبقى معانا يعني ولا من خرم الباب ولا اصورلك ولا ايه , قولت لها انتي شايفة ايه قالت لي الواد اسامة أخر مرة قالي انه نفسه ينيكني قدامك , زبي وقف زي الحديدة من كلمتها قولت لها موافق اتصلي بيه , كانت الفترة اللي هو بيمسك فيها المحل فقفل وجه على طول , ودخل وقالي ايوة بقى يا حودة خلي الدنيا تولع , ومسك اختي قدامي حضنها ومسك طيزها وباسها من شفايفها وقفش في بزازها وانا هولع من الهيجان , وشالها ودخل بيها على اوضة نومها وهي بتضحك كانت لابسة شورت وبادي حمالات , نزلت ووطت على السرير وادت له طيزها وانا واقف وراه وهو ينزل الشورت والكلوت مرة واحدة وانا هتجنن وانا شايف طيز اختي وواحد بيدعك فيها , وفتح طيزها ولحس خرم طيزها ويقولها يا لبوة بموت في ريحة عرقك , ولحس كسها وهي بتدعك في بزازها وبتقلع البادي و البرا , وهو طلع زبه وانا روحت قعدت على السرير جنبهم عشان اتفرج عن قرب وهو يبصلي وزبه بيدخل في طيز اختي وهي بتقول اااااه عالية ودخل نصه براحة والنص التاني رشق في طيز اختي اللبوة وانا طلعت زبي وبضرب عشرة وهو بينيك اختي لحد ما جبتهم وهو بيجيبهم على طيز مها وبعدين هي اترمت على السرير بتضحك واللبن على طيزها وبتبص لي وانا ماسك زبي اللي غرقان بلبني واسامه خرج على الحمام وانا ضحكت لها من ضحكتها وخرجت انا كمان ودخلت ورا اسامة الحمام مسحت زبي وخرجت لقيتها بتلبس واسامة بيلبس وبيبوسها من شفايفها بعدها ويقولي كل مرة كدة بقى ولو حد تاني جه هنا ابقو عرفوني عشان لو حد عمل مشاكل اقف له , فقالت له تسلملي يا حب عمري وهي بتبوسه من شفايفه وبدات بقى قصتي مع التعريص على اختي .

ظهرت المقالة أخو الشرموطة مها أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15572 0 15572
أنت واقف تتفرج يا عرص | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15076 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15076#respond Thu, 05 Oct 2023 17:04:07 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15076 أنا باسم 23 سنة من بنى سويف سالب سليف وأختى أمل 35 سنة متزوجة ولم تنجب وجوزها شغال فى شرم الشيخ عارف انها شرموطة كبيرة…

ظهرت المقالة أنت واقف تتفرج يا عرص أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

أنا باسم 23 سنة من بنى سويف سالب سليف وأختى أمل 35 سنة متزوجة ولم تنجب وجوزها شغال فى شرم الشيخ عارف انها شرموطة كبيرة اوى بتشرب سجاير وشيشيه ولبوة جامدة جسمها نار وزنها 88 كيلو طولها 160 سنتى بزازها مدافع رمضان وطيزها كبيرة اوى وشوفتها قبل كده بتتقفش من واحد علي سلم البيت بس ساعتها سكت ومشيت

انا كنت كتير بنزل القاهرة أتناك واتفشخ من سيدي ماستر أدهم من الدقي 35 سنة مطلق وقاعد لوحده وكان بيفشخنى نيك وفى يوم كنت رايح القاهرة وعرفت أمل قالتلي انا عايزة أجى معاك اتفسح فى القاهرة المهم انا كنت مش عارف اعمل ايه اتصلت بسيدي قولتله انى مش هينفع اجى لانها عايزة تتفسح وجاية معايا قالي وماله هاتها وانا افسحها قولتله يعنى ايه قالي ملكش دعوة انت تقولها ان صاحبي عيان هنروح نزوره وبعدين نتفسخ وبعدين هاتها وانا هتصرف قولتلها ووافقت وروحنا لسيدي ادهم وعرفتها عليه علي انه صديقي بس هو اكبر مني شوية وقولتله مالك ألف سلامة عليك وهيا كانت بتضحك وعادى بتتكلم معاه

المهم شوية وقال سيدي ادهم انا عايز اعملكم حاجة تشربوها بس مش قادر اقوم معلش قولتله لا و**** ابدا هو احنا غرب انا هخلي امل تقوم تعملنا نسكافية وقامت امل ودخلت المطبخ وهو بعدها دخل وراها المطبخ وانا قومت اتفرج لقيته زانق فيها من ظهرها وزبه بين فلقت طيزها بيقولها السكر اهو فوق هنا قالتله ايه ده حاسب قالها عادى يا لبوة انا لسه عملت حاجة قالتله ايه قلة الادب دى أخويا بره عيب كده علي فكرة قالها انتى وأخوكى علي زبي يا شرموطة قالتله بقولك اطلع بره بدل ما انادى عليه قالها كس امك وكس امه انا مش هسيبك النهاردة وراح زنقها فى الحيطه ونزل فيها بوس ولحس ويحسس علي بزازها وهيا قالتله اه وبدأت تتأوه قالتله بس باسم مردش عليها ونزل ايده علي طيزها قعد يضربها عليها من فوق الهدوم بعدين راح مقلعها الحجاب والبلوزة وشاف صدرها و هيا عماله تتأوه وانا واقف عمال اتفرج هيا شافتنى اتصدمت قالها مش قولتلك

وراح قالي انزل يا كلب علي ايدك ورجلك واقلع هدومك الاول وهو قلع هومه كلها اول ماشافت زبه كانت هتنزل عليه تمصه قالها لالالا مش بالساهل كده يالبوة وراح مقلعها السنتيان وقعد يضربها علي بزازها شوية ويقولها بزازك نار يا شرموطة وقعد يبوسها ورا ودنها وبعدين راح مقلعها البنطلون الجينز الضيق جدا ومسك الاندر الفتله الاسود كانت كسها مبلول جدا ومسك الاندر من فوق وقعد يحشره فى طيزها ويطلعه وهيا لابساه بعدين قالها انزلي مصي يا لبوة وفضلت تمص فى زبه قالي وانت تحتى وتحتها وفضلت تمص زى افلام السكس الاجنبى من جوا لبره وهو يحشر زبه فى بوقها وكانت هترجع اكتر من مره بعدين راح شايلها مدخلها اوضة النوم وانا مشيت وراهم وهيا تقولي انت بتتفرج عليا وانت بتناك يا عرص

ولما دخلتا اوضة النوم راح مقلعها الاندر ونزل لحس فى كسها وبعدين راح مدخل زبه فى كسها مره واحدة بقيت تصوت اوي وهو شغال ويشتمها وهيا تقولي شايف اختك بتتناك يا عرص وجابهم علي كسها من بره وقالي تعالي ألحس ياعرص مش عايز نقطه علي كسها نزلت لحست كل اللبن من علي كسها وبعدين اخدت وضع الكلب وهو ناكها جامد فى طيزها فشخا وعمال يضربها عليها لحد ما بقيت زى الدم وأول ما جيه يجبهم تانى راح قالها لفي وجابهم علي وشها غرقها بعدين سكتو قالها يلا قومى خدى دوش ومسك الاندر الاسود الفتله بتعها وقالي ألبس ده وهتمشي بيه فى الشارع وانتى هتمشي من غير اندر يا لبوة قالتله حاضر وانا قولت حاضر ولبست الاندر بتعها وقالها المتناك ده من هنا ورايح يلبس الاندرات بتعتك مفهوم انا قولت مفهوم وهيا قالتله هديله 5 اندرات ومن ساعتها وانا بقيت خدام عند اختى وبمشي فى الشارع لابس الاندر بتعها فى وقت واى مكان وهي واحنا مروحين قالتلي قدام الناس احنا اخوات ولما اكون انا وانت بس انت مجرد خدام عندى يا عرص ياللي بتتفرج عليا وانا بتناك .

ظهرت المقالة أنت واقف تتفرج يا عرص أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15076 0 15076
ازاي بقيت قواد علي اخواتي البنات | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=14273 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=14273#respond Fri, 12 May 2023 11:08:02 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=14273 اولا احب اعرفكم بنفسي انا اسمي فادي وعندي حاليا 23 سنة انما قصتي مع القوادة بدات من وانا في اولي اعدادي انا كنت في مدرسة…

ظهرت المقالة ازاي بقيت قواد علي اخواتي البنات أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

اولا احب اعرفكم بنفسي انا اسمي فادي وعندي حاليا 23 سنة انما قصتي مع القوادة بدات من وانا في اولي اعدادي انا كنت في مدرسة حكومي وابويا كان موظف علي قد حاله وامي ست بيت واسمها هالة وعندي اختين واحدة اصغر مني بسنتين واسمها مريم والتانية اكبر مني ب 3 سنة واسمها كريستين وفي الفترة دي اتصاحبت علي شوية عيال صيع وبدات اهمل الدراسة واهرب من المدرسة واضيع مصروفي كله عالسجاير والبيرة وبدات اسرق من امي وابويا وكنت بسرق حتي مصروف اخواتي البنات كنت بفضل اضرب فيهم لحد ما يدوني الفلوس واروح اصرفها علي مزاجي المهم في الفترة ابويا مات وبدات حالتنا المالية تتدهور اكتر وانا كنت عاوز فلوس باي طريقة عشان السجاير والذي منه المهم الفلوس اللي معايا بدات تخلص واصحابي بداو يزهقو مني ويتهربو مني لاني بقيت حمل عليهم لاني مكنش معايا فلوس حتي اجيب لنفسي سجارة وطبعا الكيف كان مسيطر عليا وعاوز اي طريقة اجيب بيها فلوس المهم الواد اللي كنت بجيب منه الكيف والسجاير كان اسمه سيد وكان كبير عندو 20 سنة وكان هوه اللي بيبيعلنا الكيف والبيرة .

انا كنت عارف ان سيد عينه علي اختي كريستين من زمان لانه لما كان بيشوفها معايا كانت عينه مبتفارقش بزاز ووسط اختي كريستين واختي كريستين كانت بيضا وجسمها مليان شوية بس موش تخينة ومع انها كانت في الفترة دي موش كبيرة اوي انما جسمها يفرق عن سنها خالص اللي يشوفها يديها اكبر من سنها ب 10 سنين زي ما بيقولو جسمها كان ملبن وبزازها كانت زي قوالب الجيلي المهم سيد استغل اني موش معايا فلوس في الفترة دي وبدات ييديني الكيف والسجاير ببلاش وفي المقابل كنت بخليه يتكلم مع اختي شوية بس في النهاية بدا يمنع عني الكيف وقالي لو عاوز تاخد مني كيف تاني تسلمني اختك كريستين انيكها وانا هصرفلك اللي يكفيك لمدة شهر قدام الصفقة كانت مغرية جدا كيف مجاني لمدة شهر بس كان صعب عليا اوي اني اشوف اختي بتتناك قدامي وبعدين هقنعها ازاي اروح اقولها اني انا عاوزك تتناكي من سيد العجلاتي عشان يدييني اخوكي عاوز يشرب سجارتين وموش معاه فلوس طبعا دا مكنش ممكن ومكنتش عارف اعمل ايه

المهم بعديها بكام يوم كنت قاعد في البيت انا واختي كريستين بس كانت امي واختي الصغيرة عند واحدة جارتنا وكانت اختي كريستين قاعدة ومخففة ملابسها عالاخر كانت قاعده بكلوت وسوتيان شيفون شفاف وفوقهم روب شفاف بردو فلو دققت نظرك علي كسها هتشوف شفرات كسها ولو بصيت علي بزازها ودققت النظر هتشوف حلمات بزازها وعموما بزازها كانت كبيرة عالسوتيان اوي وكان لحمها بارز من السوتيان لبره وعماله يتهز زي كوبيات الجيلي وهي ماشية ولحمها ابيض يجنن اي حد يبص عليها انا كنت بقالي كام يوم مشربتش ولا سيجارة واحدة حتي ودماغي كانت بتلف كنت زي المجنون لقيت نفسي باتصل بسيد العجلاتي وقلتله ييجي دلوقتي حالا البيت عندي عشان ينيك اختي ,وسيد طبعا ما صدق جه علطول عندي البيت فدخلت المطبخ طلعت السكينة وروحت فتحت الباب لسيد وقلتله خوش اوضتها وانا معاك فدخل سيد علي كريستين ولسه هتصوت وتستنجد بيا لقيتني بقولها اقلعي هدومك يا بت المتناكة وخليه ينيكك ولو صوتي انا هدبحك وطبعا مقدرتش تتكلم لانهم في البيت كانو عارفين اني بشرب واني ممكن اعمل اي حاجه

فقلعت كريستين هدومها وركبها سيد العجلاتي وفضل ينيك فيها قدام عيني لحد ما قام من عليها وخلص نيك فيها وقلتلها لو قلتي لامي او لاي حد علي اللي حصل هرجع هنا وادبحك وطبعا خافت ومقدرتش تقول لامي علي اللي حصل وخدت ساعتها الكمية اللي كنا متفقين عليها بس انا بعد كدا عرفت اني انا عندي كنز في البيت ميخلنيش احتاج اشتغل ابدا ولا اذل نفسي لحد امي واخواتي البنات كانو الكنز بتاعي وقدرت بعد كدا ادخل امي واختي التانية في المجال وبعد كدا بقي كل رجالة المنطقة زباين عندي مكنش فيه اوضة في بيتنا الا وفيه راجل بينيك واحدة من حريمي اللي بينيك في امي واللي بينيك في اختي كريستين واللي بينيك اختي مريم وقدرت بيهم اعمل شبكة دعارة صغيرة في المنطة بتاعتنا والمناطق المجاورة

ظهرت المقالة ازاي بقيت قواد علي اخواتي البنات أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=14273 0 14273