قصص خيانة زوجية جديدة 2024 الأرشيف - سكس بنات عرب | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?tag=قصص-خيانة-زوجية-جديدة-2024 أجمل قصص السكس و افلام السكس العربية Sun, 19 May 2024 22:52:52 +0000 ar hourly 1 https://i0.wp.com/banatarab.xyz/wp-content/uploads/2023/10/cropped-٢٠٢٣٠٩١٢_٠٢٣٦٠٥.jpg?fit=32%2C32&ssl=1 قصص خيانة زوجية جديدة 2024 الأرشيف - سكس بنات عرب | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?tag=قصص-خيانة-زوجية-جديدة-2024 32 32 187110406 صاحب جوزى فشخنى | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15811 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15811#respond Sun, 19 May 2024 22:52:52 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15811 انا شرموطتك اضربني عمري ما كنت اتخيل اني اقول لي حد الكلمتين دول مش عارفة ابتدي منين بس خلوني احكلكوا قصتي وازاي بقيت من ست…

ظهرت المقالة صاحب جوزى فشخنى أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

انا شرموطتك اضربني عمري ما كنت اتخيل اني اقول لي حد الكلمتين دول مش عارفة ابتدي منين بس خلوني احكلكوا قصتي وازاي بقيت من ست محترمة لي شرموطة وسخة ،انا متجورة من سنة و حياتي انا و جوزي حياة حلوة نسبيا مع بعض مفيش مشاكل كتير بينا و متفقين جدا جدا في السكس، الفترة الاخيرة جوزي كان مشغول اوي بالشغل و مكنش في دماغة السكس ابدا ولا مركز في وانا بحب السكس جدا و مش متعودة علي كده و لفت نظرة كذا مرة لكن مكنش مهتم لدرجة ان صاحبة كان كمان هو اللي بيقضي طلبات البيت و بقي يخرجني كمان و ابتديت اسخن علي صحبة و احس اني نفسي انه ينكني ما انا محرومة بقي و مفيش عندي غير ايدي و بس و طول الليل و النهار اتفرج علي افلام سكس و قعد العب في كسي و اجيب خيار و اقعد انيك كسي و طيزي لحد لما مابقاش قادرة من كتر هيجاني

المهم فكرت بجد اني محتاجة صاحب جوزي ده ينكني كلمته بعد ما جوزي نزل الشغل بشوية و قلت له اني وقعت في الحمام و مش قادرة اتحرك و اني محتاجاه ضروري يساعدني فاجالي بسرعة اما جة كنت في السرير و كنت قلعة ملط قال يعني فعلا وقعت قالي في ايه و قعتي ازاي قلتله علي ضهري شوف و ورحت شايلة الغطا و كان اصدي ان طيزي تبان و يشوفها فا قالي ايه ده قلتله حط ايدك فا حط ايده فضلت اقوله لا تحت لحد ما مسك طيزي و ساعتها طلعت صرخة كده بمحن تهيج اي حد فا لاقيته بيقفش فيها وبيقولي كدة اريح ؟ قلتله ايوه كده بيريح اوي بس ممكن تدهنلي بالكريم دة فقلي ماشي و فضل يدهن طيزي شوية و غرفني كام بعبوص في طيزي و انا اقول اة بمحن قوي …

و بعدين قلتله خلاص مش عايزة اتعبك و فضلت اكلم معاه وانا عارفة انه علي اخره و شايفة زبة و اقف قوي و بعدين مره واحده لقيته بيمسك بزي هجت اوي ورحت بايساه و فضلنا نفرك في بعض و نحسس و نبوس لحد ما نزلت فكتلة البنطلون و طلعت زبه و مصيته جامد اوي بقي حديدة و هو كان شكله حلو اوي و كبير من فوق كده و قمت ركبت عليه بكسي و فضلت انيك نفسي جامد و فاشخة نفسي عليه اويو قعدت اقولة مش قادرة نكني افشخلي كسي اه اه اه حرام عليك زبك كبير اوي يخرب بيتك و هو يقولي هو انا لسة عملت حاجة يا شرموطة دانا هفشخلك كسك و طيزك هو صحيح الخول جوزك بينيكك في طيزك ؟

انا اتصدمت من الكلام الصراحة قول مرة حد يقولي شرموطة و يقول علي جوزي خول ساعتها حسيت احاسيس غريبة قوي حسيت اني وسخة قوي وجبت الكلام لي جوزي حبيبي وفي نفس الوقت هجت قوي وجبتهم اصلا و هو بيقولي كدة و هو حس بكدة و كمل نيك فيا وشتيمة و راح قايم مقعدني فرنساوي وقعد يخرج زبوا بره كسي و يقولي مش هدخلة غير لما تقوليلي انا شرموطك و انا من كتر الهيجان متردتش ثانية واحدة قعدت اقولة انا شرموطك انا لبوتك انا المتناكة بتعتك اعمل فيا كل الي انتا عاوزة افشخلي كسي و طيزي هزقني امسح بكرمتي الارص بس ابوس رجلك متحرمنيش من زبك انا مش هقدر استغنا عن زبك ابدا وهو كان مستمتع بالكلام ده و كل شوية يقولي انتي اية اقوله انا شرموطك يقولي برافوا يا متناكة و كان و هو بينكني كدة يتف علي وشي و يقولي ادهني التفافه بتعتي علي وشك ياوسخة لما عمل كدة اول مرة انا قرفت الصراحة راح قايم مخرج زبة وقالي مش هكمل نيك غير لما تسمعي الكلام يا وسخة رحت قايمة داهنة وشي علي طول بتفاتة راح قايم رازع زبة جوه و روحت مصوتة وتلعت مني احلي اةةةة راح قايم ضربني بالقلم و قالي وطي صوتك هتفضحينا و قعد يكمل نيك و حت البوكسر البانتي بتاعي في بقي عشان صوتي ميبقاش عالي

و مره واحدة لقيت جوزي داخل عالينا اتخضينا فا قالنا كملوا بس عشان شكلكو هيجني و كملنا و هو جه جانبي قلتله انا شرموطتك اضربني و هو جه فضل بضربني علي طيزي و يقولي انتي شرموطة و متناكة اسيبك شوية من غير زب الاقيكي كده و صاحبه يقوله دي بصراحة كسها بجنن حرام يتساب و جوزي يضربني علي كل حتة فجسمي. فضل صاحبة يفشخ فيا اخد ما جبهم علي بزازي و جه جوزي قولتله انا شرموطتك اضربني فضل يضرب فيا و صاحبة كمان و بعدلوني و بعديها همي الاتنين ناكوني بالدور واحد في بقي و واحد في كسي لحد ما كنت بعيط من الوجع و هما التنين عشروا علي وشي و جابوهم. و دي كانت قصتي مع صاحب جوزي و جوزي اللي انا بقيت شرموطة ليهم هما التنين و كل ما يملوا شوية يخلوني اقول لواحد فيهم انا شرموطتك اضربني و يفضلوا يفشخوا فيا و يعورو كل جسمي من الضرب بايديهم و عصاية و كرباج و كله

ظهرت المقالة صاحب جوزى فشخنى أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15811 0 15811
شيرين عروسة جاري | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15714 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15714#respond Fri, 19 Apr 2024 22:30:02 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15714 انا شاب ابلغ من العمر 21 عاما حصلت على دبلوم المدارس الصناعية المتوسطة بعد تخرجى من الدارسة بدات فى العمل الحر فى التجارة فعملت مشروع…

ظهرت المقالة شيرين عروسة جاري أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

انا شاب ابلغ من العمر 21 عاما حصلت على دبلوم المدارس الصناعية المتوسطة
بعد تخرجى من الدارسة بدات فى العمل الحر فى التجارة فعملت مشروع صغير اسكن لوحدى نظرا لوفاة والداتى ووالداى حكايتى تبدا منذ عام تقريبا عندما تزوج جارى محمود الذى يسكن فى نفس البيت الذى نسكن فية انة يسكن فى الدور الثالث وانا اسكن فى الدور الرابع والاخير جارى محمود يبلغ من العمر 39 عاما تزوج بعد فترة عناء نظرا لظروف الزواج الصعبة فى مصر رغم اننى اصغر منة سنا الا انة كان يطلب مني المشاورة والراى عندما تقدم لخطبة شيرين لقد تزوج من قرية صغيرة فى محافظة الغربية ونظرا لظروف الزواج فى القرية فان البت تتزوج فى سن مبكر خطيبة محمود شيرين عمرها 19 عام يعنى اصغر من محمود بعشرون عام واصغر منى بعاميين بدات محمود فى الاستعداد للزفاف فان فترة الخطوبة لم تستغرق وقت اكثر من شهر فى خلال هذا الشهر كنت مع محمود اغلب الوقت نرتب الشقة ونعد كافة مستلزمات الفرح وجاء يوم الزفاف عندما ذهبت مع محمود لارى الى الكوافير لارى اجمل انسانة راتها عينى انها شيرين الذى بالوجة المستدير ناصح البيض مثل القمر لون شعرها ذهبى لون حبة الشمس لون عينها بنى ورموشها طويلة وطولها مناسب حوالى 170سم
وجسمها متناسق وممشوق لقد خطفتنى منذ اول نظرة وعند اول كلمة لقولها لها الف مبروك يا عروسة فردت هى **** يبارك فيك اكيد انت احمد ايوة مظبوط انا احمد وفتحت باب السيارة وركب محمود وشيرين وركبت انا بجاور السائق وبدانا فى موكب زفاف سيارات وانا انظرفى المراة وعينى على شيرين التى خطفتنى من اول نظرة ولاحظت شيرين انى انظر اليها نظرات غريبة فبدات بالحديث حتى تفيقنى من الغيبوبة التى سيطرت عليى امتى هنفرح بيك يا احمد قولتلها لم ربنا يسهل واجهز واكون نفسى قلتى لسة كتير قولت يعنى حوالى 5 سنين

ومرت ساعة الزفاف وذهب محمود وشيرين الى شقتهم وانا احسدهم ومرت ايام وانا ازداد توتر فقرت ان اسافرالى قريتى حوالى اسبوع اسلم على اقاربى واغير جو كى تهدا اعصابى وفعلا سافرت ومر الاسبوع ورجعت وانا اخاف من الواجهة هل استطيع ان اسيطرعلى مشاعرى ان محمود جارى وانا لا احب الخيانة وصلت الى البيت وانا اصعد السلم ادعو من **** الا يرانى احد ولكن القر شاء ان اقابل محمود فقال لى اية يا احمد انت فين ينفع كدة قلقتنا عليك طوال الفترة اللى فاتت وانا بفكر انت فين مجتش تهننى فى الصباحية ولا بعد كدة عدت بشوفك طالع قولت لة كنت فى البلد بسلم على اقاربى وكنت بزور خالتى لانها كانت تعبانة شوية قالى هى عمالة اية دلوقتى قولت الحمد *** طيب تعالى ادخل سلم على شيرين واقعد معنا شوية قولت وقت تانى وفتحت شيرين الباب وقالت محمود انتى نسيت البطاقة الشخصية بتاعتك وفجاة اتسمرت مكانها لما شافتينى وانا اتخدت لما شوفتها وخصوصا لانها كانت لبسة قميص نوم اسمر مفتوح من الصدرمبين بزازها الجميلة وكان سفاف مبين الحلمة بتاعة بزاها وقصير قوى مبين اجمل فخدين فى الدنيا طوالت النظر الى بزازها وجسمها فلاحظت هى فرجعت ووربت الباب قليلا فقالها محمود اعملى حسابك يا شيرين احمد هيغدا معانا النهاردة فقالتة مش هينفع قاللى مفيش اعذار دة اقل اعتذارمنك على عدم حضورك الصباحية والفترة اللى فاتت كلهافقالت شيرين طبعا لازم تيجى انت عاوزنى ازعل قولتلها لسة متخلقش اللى يزعلك دة انتى اختنا وزوجة اخي فقالت طيب اوعى تتاخر لو انت خايف على زعلى فقال محمود هو يقدر ميجيش

وصعدت الى شقتى وانا افكر فى ما رايت وجهة جميل وبزاز تجنن وشفايف مثل الكريز وشعر وقوام يهبل فنمت على السرير وبدات احلم بها حتى استغرقت فى النوم حتى استيقظت على صوت جرس الباب اية يا بنى انت مش هتبطل الرخامة بتاعتك دية لازم يعنى اطلعلك انت مش قلت انك نازل على الغدء الساعة بقت 4 ولسة متغديتش بسبابك قولتلة انا اسف يا محمود راحت عليا نومة واللة متاسف قالى ولا يهمك يلا غير هدومك وانا مستبيك تحت قولتلة ثوانى وهنزل ولبست ترنج والكوتش ونزلت وضربت الجرس وفتحت شيرين وقالتلى حرام عليك ذنبنا فى رقبتك انت جوعتنا فقالتلها انا اسف قالت ولا يهمك افضل الاكل على السفرة ودخلت ومشيت قدامى وانا انظرالى طيزها فهى جميلة وممتلئة وشكلها يجنن اول مرة انظر اليها بحرية فقالت اتفضل وجلست وجلس محمود بجوارى وهى على الكرسى الذى امامى كانت ترتدى بلوزة لونها برتقالى مجسمة مبينة جميع مفاتنها وجيبة سمراء قصيرة تحت الركبة بقليل وبدانا فى الغداء ونحن نتحدث وناكل قال محمودين العصير قالت شيرين ثانية واحدة اقوم اجيبة قالها لا خليكى كملى اكلك انا اللى هجيبة وانت لازم تاكل الاكل دة كلة عشان تبقى تهرب من الصباحيةكل براحتك البيت بيتك وذهب ليحضر العصير فوقعت منى المعلقة فى لحظة ارتباك نزلت لاحضرها لاجد منظر لا استطيع ان انساة شيرين جالسة وافخادها مفتوحة والكيلوت اللى لابسة مبين كسها قربت جدا من رجلها قالت لية اية مش لاقى المعلقة فنزلت براسة لترى المعلقة فى يدى وانا انظر الى افخادها وكسها الجميل فارتباكت وجلست وانا فى قمة الخجل وجاء محمود بعد ان احضر عصير المانجو وبعد ان قرب المسافات دون ان يشعر بينى وبين شيرينواكلمت الجلسة وانا فى قمة الحرج وشيرين تنظر الى من تحت لتحت نظرة كلها دهاء وخبث ثم استاذنت

ومرت بضعة ايام حتى ساعدنا محمود دون ان يشعر للمرة الثانية المرة الاولى عندما ذهب لاحضارالعصير والمرة الثانية عندما عمل حادث وحجز فى المستشفى لاجراء عملية بعد ثلاث اسابيع عميلة فى العظام نظرا لتعرضة لكسور مضاعفة وكنت ازورة يوميا الى ان ساعدنى للمرة الثالثة وكانة يقربنا انا وشيرين دون ان يشعر عندما طلب منى الذهاب مع شيرين الى المنزل لاحضار بعض الاشياء وذهبنا سويا وطوال الطريق وانا افكر بما يخبئة لى القدرووصلناالى المنزل ونحن فى طريقنا الى الشقة ارتكبت شيرين فالتوءت رجلها فصرخت فقالت لها اسندى عليا ووصلنا الى الشقة فاخذت منها المفتاح وقلت لها استريحى على هذة الكنبةثم سالتها عن الاشياء الذى يريدها محمود فحاولت لكن لم تستطع فقالت لها خليكى مكانك انا هجيب كل حاجة قولى بس هى فين قالت فى الدولاب فى الرج الثانى وانا بفتح الدولاب رايت بعض ملابسها الداخلية مثل القمصان والكيلوت والسنتيان وكلهم فى غاية الجمال والرقةمما اثارمشاعرى وجعلنى اسرح بخيالى ولم افاق الا وهى تنادى اية يا احمد لقيتهم قولت ايوة وانا خرج لقيتها بتتاوة من الالم فقالت لها فية حاجة ممكن اعملها ليكى قالت لو فيها رذلة تيجيب الكريم من درج التسؤيحة عشان يسكن الالم واحضرت الكريم ولقيتها مازالت تتاوة فقلت لها تسمحى لية ادهنلك انا فاتكسفت ولكنها لم ترد فمسكت الكريم ووضعت على رجلها فى مكان الالتواء وقلت لها استريحى حتى يسير معفعول الكريم ووضعت مخادة تحت راسها ثم بدات فى تدليك الالم فقدت بدات فى التالم ثم بدات فى الاسترخاء ويدى تمشى وتتوغل على رجلها حتى شعرت بسخونة فبدات فى تحريك يدى الى اعلى وهى كما هى لا تتكلم ورفعت الجيبة شيئا فشيىء حتى وصلت الى فخداها وهى صمتها مما شجعنى وجعلنى اتسلل بيدى حتى وصلت الى كسها وبدات امشى يداى علية من فوق الكيلوت فنظرت اليها فرايتها مغمضة عينها وسارحة فى دنيا تانية فرفعت الجيبة وبدات فى انزال الكيلوت دون مقاومة حتى ظهر لى اجمل كس فى العالم كس صغير جميل شعرة محلوق بدات فى بوس كسها ثم اللحس ثم العض والمص وشيرين تتاوة من شدة الهياج والمتعة الذى انساها الم رجليها

ثم بدات هى فى مسك زبرى وبدات فى فك زراير القميص وخلعتنى جميع ملابسى وانزالت الكيلوت لاقف امامها كما والداتنى امى لتنهر بما راتة من جسم تقول هى انة رياضيا جميل يبرز العضلات وزبر طويل وغليظ وهو مسترخى ثم بدات فى بوس زبرى ثم لحستة ومصتة حتى وصلت الى الرضاعة منة فدخلتة كاملا بداخل فمها حتى تصلب ووقف كاملا فقالت يا بخت اللى دة هيكون من نصيبها هيمتعها كل يوم قولتلها يا حبيبتى انا مش عاوز غيرك فالت دة كلام قالت لا واللة انتى جننتنى من اول يوم وخدتها فى حضنى وقعدت ابوس فيها وامص فى شفايفها والحس رقبتها وادعك وافرك بزازها وهى تتاوة وارضع من بزازها الجميلةوحملتها على ذراعية الى حجرة النوم ووضعتها على السرير ثم بدانا من جديد مرحلة بوس الشفايف ثم مص وادخال لسانها كاملا بداخل فمى ثم بوس الرقبة ولحسها ثم بوس البزازوالرضع منهم ثم لحس الكس والمص والعض ثم بدات فى ادخال زبرى بهدوء حتى استقر بداخل كسها ثم بدات فى ادخالة واخراجة وهى تتاوة من شدة اللذة والالمثم بدانا فى تغير الاوضاع هى فوقى تقوم بالصعود والهبوط على زبرى وغيرت الاوضاع وقررت ان ايكها من طيزها وهى ترفض تمام لانها لم تتنك ابد من طيزها فقمت واحضرت كريما من الدرج وبدات فى تمشية اصابعى على الخرم ثم توغل صبعى شيئا فشيىءالى داخل طيزها وهى تصرخ وفجاة وبدون مقدمات توغل زبرى فى حركة سريعة الى داخل طيزها لتصرخ هى وتشهق هى فى صرخة استغاثة ولكن من يرحمها منى وبدات فى ادخال زبرى واخراجة وهى تصرخ من فرط اللذة حتى سكبت المنى كلة بداخل طيزها ومنذ ذلك اليوم وانا انيكها كل يوم مرتين لمدة شهرين او اكثر مدة حجز محمود بالمستشفى واجراء العميلة حتى خرج محمود وشكرنى على رعايتى لزوجتة وانا المفروض ان اشكرة حتى جاء لة عقد عمل وسافر وانقطعت اخبارة منذ حوالى 5 سنوات وانا الان ابلغ من العمر 26 عاما واتذكر كل ما حدث بينى وبين شير ين وانتظر عودتهم بفارغ الصبر واقسم انها قصة حقيقية

ظهرت المقالة شيرين عروسة جاري أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15714 0 15714
سهام القنبلة الجنسية الموقوتة | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15706 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15706#respond Thu, 18 Apr 2024 10:55:08 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15706 كل نظره عين لسهام بتحركها . كل نظر عين لها بتحرك شهوتها . كل نظره عين لها بتجنن احاسيسها . امراه تتناك من زوجها .…

ظهرت المقالة سهام القنبلة الجنسية الموقوتة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

كل نظره عين لسهام بتحركها . كل نظر عين لها بتحرك شهوتها . كل نظره عين لها بتجنن احاسيسها .
امراه تتناك من زوجها . ولكنها بنفس الوقت تمارس العاده السريه علي كل نظره رجل وعلي كل هوه تحس بيها .
سهام هي قنبله جنسيه موقوته ممكن ان تنفجر باي لحظه. سهام جسم كله شهوات جنسيه محمومه . نار نار كسها .
هي تحتاج الي رجل يحبها اولا ويشتهيها ثانيا . تحتاج ان تتناك بمخها وفكرها قبل ماتتناك بكسها .

عندما تري وجهها تجدها مرهقه والسواد تحت عيونها من شده ماتفعله بنفسها كل يوم . فهي تدخل الحمام وتتزكر كل المواقف اليوميه . وكسها بيفتح ويشد وتحس ان هناك حنفيه افرازات تنزل منها واخيرا تقذف حممها علي ارضيه الحمام . لدرجه انه ممكن يحدث زلزال از بركان بالحمام . وقد تذهب هي الي عالم تاني عالم الشهوه والنشوه وبحر العسل .زوجها بيقوم بكل واجباته الزوجيه . ولكن غير كافي .
فسهام تحتاج الي رجل لا يتعامل مع جسمها برقه ولا حنان . سهام تحتاج الي رجل شرس حيوان مفترس تحتاج الي الجنس الغير طبيعي .
كانت دائما تدخل الشات وكل اصدقائها من الشات رجال . تحس بنشوه من كلام الرجل معها ووصفه لجمالها . تحس بالشهوه لو الرجل عرض عليها نفسه ولكن بجميع الاحوال بتهرب خوفا من نفسها .
هي تبحث عن زوج غير الزوج هي بتبحث عن الشهوه غير الشهوه هي بتبحث عن المتعه غير المتعه .

هي بداخلها رغبات رهيبه وعجيبه . بداخلها شهوه انثي الاسد اللي لازملها اسد قوي ينط عليها وينزل فيها نيك ونيك ونيك حتي تحس ان طاقتها وشهوتها خلاص مافيش . وتنام تحت الشجر من التعب والمتعه والنشوه . سهام امراه متناكه بمعني الكلمه اه واه من كس سهام.
كنت يوما بالنت وهناك قابلت سهام . وعن طريق قصصي تحاورنا وسالتني سؤال ؟؟؟ هل قصصك حقيقيه ؟؟؟ لم ارد عليها بالايجاب او النفي . بس حسيت ان المراه معجبه بالقصص .
حسيت ان قصصي بتحرك شئ فيها . المهم ابتدانا بالصداقه اليوميه وكل قصه اكتبها تاخد بقرائتها بشهوه وتمعن وشوق . حسيت بكل مره ان كس سهام بيزداد شهوه ويزداد رغبه لابطال قصصي .هناك اكتشفتها.
قالت لي انها بتحب قله ادبي بتحب سفالتي بالقصص . وزنفسها تجرب السفاله وقله الادب .

فهي تحتاج الي الجنس السافل الحقير اللي كله قله ادب . تحتاج الي الجنس الغير طبيعي اللي فيه شهوات ورغبات حيوانيه . بالعربي تحتاج رجل يقطعها من النيك ويكوي كسها بنار النيك ويحرق كسها ويخليها تنتشي وتحس انها بعالم الجنس والشهوه وتعيش معه ببحر عسل النيك.
اخ علي جسمها المربرب واخ علي عيونها اللي كلهم افتراس واه علي كلامها واحاسيسها اللي تحرك زور اي رجل.
المهم تحاورنا وتعارفنا . وازدادت الثقه كل يوم واحست بي واحسيت بيها .انا خلاص صبري فاض ولم يكن عندي صبر . قلتلها سهام خلاص انا استويت وانتي استويتي . قالت انتظر شويه . قلتلها خلاص ح اصبر . وانا اعلم ان الفاكهه علي الشجر لما خلاص بتستوي بتقع علي الارض لوحدها .
بيوم كنت جالس ببيتي . ورن جرس التلفون . واذا بسهام تقول لي . عندي لك مفاجاه . ممكن نتقابل دلوقتي . قلتلها معقوله قالت وافق قبل ما ارجع بكلامي . المهم ذهبت ليها وكانت تلبس ايشارب اسود بنظاره شمسيه تخفي وجهها . وانا لا اصدق عيني فجسمها رهيب اكاد احس بحرارته وانظر الي نعومته . كانت انثي بصوتها . كل حرف من صوتها بينطق شهوه وجنس .
وصلنا للعماره العاليه اللي كلها مكاتب وعيادات وشقق . ذهبت امامها حتي لا يشك احد بامرنا . كانها ذاهبه الي عياده طبيب .

وهناك دخلت شقة . وقفلت الباب . ولم اتمالك نفسي الا وانا اخدها بين احضاني وابوسها بوسه نار نار طلعت فيها كل رغباتي واشتياقي للجمال الفتان .
جلسنا علي الكنبه . وكانت فخادها فخاد فرس ومش كده وبس ولكن النعومه . لما تحط ايدك تحس باحلي رقه وسخونه .
اخرجت بز من بزازها بحلماته الروديه واخدتارضعه كالطفل اللي ح موت من الجوع . اخدت ارضع الحلمات بشفايفي وهي تتاوه وتبص علي ماذا افعل بيها كانت شهوه البص عندها غريبه.
اخرجت بزها التاني وكان بزين النعومه والبياض والرقه والحلمات الورديه وماكنتش مصدق انها متزوجه ومخلفه .وضعت راسي بين بزازها .واخدت اتحسس نعومتهم ورقتهم وسخونيتهم بخدودي.
نزلت علي كسها اتحسسه من فوق النطلون وكان مساك نفسه كان مالي نفسه بحجم كف ايدي . كانت حلقه كسها او نتفاه بطريقه غريبه . كان كس ناعم ناعم . شفرتيه حاجه تجنن . اذا وضعت ايد فيه فان اصابعك قد تتوه وتروح بمجاهل كسها . هذا وما ادارك عن الحمم البركانيه والسوائل . احساس كانك بمغاره تحت الارض عمرها الاف السنين تحتاج لمكتشف
وضعت لساني علي كسها وهي تشهق . وضعت صبعي بالخرم . احسست انها بتدفع كسها للامام .

اخدت الحس والحس واعمل مساج لخرم طيظها واحسست ان جميع الاخرام بجسمها بتهتز احسست ان خرم كسها بيفتح ويقفل . اخدت اعض بكسها وهي تتنتشي. اخدت اعض باكتافها الناعمه الانثويه وانزل براسي اعمل مساج بخدودي لكسها وفخدها. احاسيس وشعور مابعده شعور .
كانت تجلس وظهرها بجانب الكنبه ورجلها مفشوخه يمين ويسار . فخدين شئ رهيب وعجيب .
واخيرا ماقدرتش استحمل وفرغ صبري وقررت اجل زوبري يحس باحسن متعه . المهم اخدت رجولها علي كتفي . وحسست انها بتدفع كسها للامام باتجاه زوبري .
المهم حطيت راس زوبري وكان احساس رائع سخونه ممزوجه بالسوائل والخيوط اللذجه. احسست ان زوبري بينسال للداخل . واحسست بمكينه الجنس اللي ابتدات تحتي وهي معلمه بالنيك . كان كسها متل المكوك رايح جاي وهي تلف ايدها حول ظهري وتحتضني بشراههه . كان زوبري يحس بمتعه مابعدها متعه .
لفتني تحتاها ونامت فوقي واخدت بتحريك نفسها بزبي وهي تمص شفايفي وتحتضنبي لدرجه اني احسست باني لا استطيع ان اخد نفسي من ضغطها علي صدري .

لفتها واخد رجلها علي كتفي وضغطت علي فخدها وكان كسها بارز للخارج الشفرتين متل شريطي السكه الحديد والكس مفتوح متل بوابه كبيره . احسست ان كسها بيفتح ويقفل . واخيرا اطلقت سهام شهقه وصرخه تعلن فيها عن قمه زروتها وانطلاق حممها للخارج وهي من نشوتها تبوس كل شئ في .
لفتها بوضع الكلب وكانت كسها احمر ناري من الاحتكاكات . واخدت اركبها كفرس وفارس . ونزلت فيها نيك بطريقه جنونيه وشهوانيه وهي تتاوه وتشهق وتصرخ من النشوه .
واخيرا نرت حممي بداخلها وهي تقول كلام عمري ماسمعته اخ من بيضانك اخ من لبنك ارويني نزل اكتر ارجوك بحبك بعبدك انتي كنت فين من زمان اخ واخ من لبنك اموت وانا اشرب لبنك .
كانت نيكه غريبه وعجيبه . كانت الساعه تقريبا الواحده والنصف واستازنت علشان الاولاد راجعين من المدرسه وتواعدنا علي المقابله الثانيه وانا بانتظارها بفارغ الصبر بس المره القادمه ح تكون نيكه غير فقد وعدتني باحلي قميص نوم.

ظهرت المقالة سهام القنبلة الجنسية الموقوتة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15706 0 15706
مراتي و بتاع الديليفري | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15660 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15660#respond Thu, 11 Apr 2024 14:23:15 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15660 انا احمد متجوز بنت عمى شيماء مع انها كانت مطلقة و انا معرفش اية سبب طلقها من جوزها الاول بس هى كانت جملية و جسمها…

ظهرت المقالة مراتي و بتاع الديليفري أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

انا احمد متجوز بنت عمى شيماء مع انها كانت مطلقة و انا معرفش اية سبب طلقها من جوزها الاول بس هى كانت جملية و جسمها مليان و بيضة بياض اللبن و بززاها كبيرة و طيزها مربربة و كنت بحبها جدا و لما عرف انها اتطلقت قلت مش لازم اسبها تروح منى تانى

المهم انا روحت طلبت ايدها من عمى و هو وافق فورا و عملنا الفرح بيعديها بشهر و دخلت عليها و شفت جسمها الابيض المليان و بزازها المدورين بحلمات وردية و كسها و خرم طيزها كان وردى كمان و نكتها طبعا و كان الموضوع بالنسبالى حلم بيتحقق انى اتجوز بنت عمى الجميله و انكها كل يوم بس بعد ٣ شهور من الجواز حستها مش مبسوطة او مش بتحبنى فسألتها فى يوم انتى مش مبسوطة فى حياتك معايا و ردة عليا اه طبعا مبسوطة فقلت امال لية بحسك بردة معايا و مش بتحبينى زى انا ما بحبك فردت عليا و قالت انا كنت متبهدلة مع جوزى الاول و كان ديما يمد ايده عليا لحد لما كرهت كل حاجة و انا رحت حضانها و بستها بين عنيها و وعدتها ان من النهاردة هخليك مبسوطة عالطول و مش ناقصك حاجة

و فى يوم من الايام كان عندى فرح واحد صحبى و طبعا كنا هنروح سوا بس لقتها رفضة انهى تيجى معايا فى اخر لحظة بحجت انها تعبانة مش قدرة تخرج و انا استغربت عشان كانت كويسة جدا فى صباح يوم الفرح و رحت الفرح و انا الشك كان شاغل بالى و هى لية عملت كدا و طلعت تلفونى و كان متصل بكاميرا بالنت انا مركبها اقدام البيت و فضلت متابع المشهد حتى و انا قاعد فى الفرح بتاع صحبى و فجأة ظهر فى الكاميرا شاب باين عليه انه بتاع دليفرى فقلت اكيد مراتى طلبت اكل و رن الجسر و مراتى فتحتله بس الغريب انها كانت مش لبسة النقاب و انا كنت خليتها تلبس نقاب عشان جملها و جسمها المربرب يكون ليا انا لوحدى و خرجت و هى فردة شعرها و لابسة قميص نوم كان مبين نص بززها لبرة و بسرعة شدت بتاع الدليفرى جوه البيت و قفلت الباب و انا مش مصدق عنيا ان مراتى و بنت عمى بتخنى و خرجت من القاعة و ركبت عربيتى بسرعة و انطلقت فى الشوارع زى المجنون و رجلى ثابته على دواسة البنزين لحد لما وصلت البيت و فتحت الباب بمفتاحى و انا بدور عليهم فى كل حتى و طلعت الدور التانى ناحية اوضة النوم و كان الباب مفتوح و اتسحبت و وقفت جنب الباب و بصيت من زوية صغيرة عشان اشوف ايه إلى بيحصل و شفت الكارثة

مراتى الوسخة قاعده على ركبها فى وضعيت الركوع عريانه تحت زب ولد الدليفر الاسمر و كان زبة كبير و فى شراين برزة و شديدة و مراتى اللبوه بتمص فى زبة و دخله و تخرجة جو زورها و تلحس فى بضانه و تعضهم و تروح تفه على بتاعة بعد كدا ترجع تلحس تفافتها من على زبة تانى و هو راح مسك راسها و فضل يدخل زبة و يخرجة بسرعة كأنه بينكها فى بقها لحد لما مراتى مبقتش اقدره تاخد نفسها فراح مطلع زبه و هو كله علية لعبها و تقوله و هى بتلهس و مش قادرة تاخد نفسها زبك جامد اوى و احلى من ازبار اجوازى الخولات سواء الاول او التانى و هو راح مدخل زبه بين بزازها و بدا ينكها فى بزازها و هى بدات تمسك بزازها البيضة الكبيرة و فضلت تدعك بيهم زب والد الدليفرى الاسود العنتيل و هو يقالها مبسوطه يا شرموطة شكلك بتحبى تتناكى جامد و راح مسكها حضنها و حط ايده تحت فخدها الكبيرة و رفعها و هو واقف على زبة و مرتى لفت درعها حولين رقبته و بسته بوسه طويله كلها شهوه و هيجان و هو بقا بنطاطها على زبة و ينكها جامد فى كسها الوردى الجميل و هى تقول اه اه نيكنى اكتر انا قحبة ملك ايدك انا بكره جوزى و زبة الصغير إلى مش مكفينى و نفسى اعيش حرة فى بلاد بره و اتناك من رجالة كتير و يتعمل عليا حفلة و ابقا شرموطة راسمى و انا واقف اقدام الباب مش مصدق اقد اية مراتى طلعت شرموطة نفسها تنام مع اكتر من راجل واحد

و فضل الشاب ينيك فيها على الوقف و هى بين حضنه و فلقتين طيزها المربرين بتترعش جامد عشان الولد كان بيدخل زبه جوا اعماق كسها لحد لما بيضانه تخبط فى كسها و راح منزلها على الارض و اقلها لفى و ادينى طيزك و انتى فى وضعيت الكلب و مراتى سمعت كلامه فورا و لفت جسمها و هو نزل يلحس فى خرم طيزها جامد و يدخل لسان جوه خرم طيزها و يتف على خرم طيزها ألى كان واسع شوية عشان انا كنت بنكها فى طيزها معظم الوقت عشان اكفى رغبتها و اطفى شهوتها إلى كانت مبتخلصش
هى تقوله اه نيك طيزى اكتر انا لبوه تحت رجلك و بحب نيك الطيز اوى
و هو راح مدخل زبه الاسود الكبير بسرعة الصاروخ جوه طيز مراتى المتناكة و هى راحت صرخت بصوت عالى و تقوله نيك جامد اكتر اه اه و تتم بكلام مش مفهوم و بقا يخرج و يدخل بتاع جوه اعماق خرم طيزها الوردى و فلقتين طيزها البيض المليان بتهزو و يترجرجو جامد تحت زب الشاب الاسمر العنتيل و بقى يضربها على طيزها و يقلها خدى جامد يمتناكه عشان تشبعى و تطفى نار طيزك الكبير يا فجرة و مراتى بتصرخ و تتؤه تحتيه لحد لما جاب لبنه فى طيزها و طلع زبه و خرجت نافورة لبن من خرم طيز مراتى القحبة و اترمت على بطنها و جسمها كله بيترعش من فرط اللزه و النيك الجامد و الولد الزنجيرى راح نحيت وشها و اقلها مصى اللبن إلى بينقط من بتاعى و اشربيه يا شرموطة و هى بدات تمصة بتاعة و تلحس اللبن عن على جوانب قضيبة و بلعت لبنه كله و نزلت تلحس اللبن من على الارض بالسنها و تدخل صوبعها جوه خرم طيزها عشان تمسح المنى و تطلعه و تروح بلعاه تانى و انا واقف بره الاوضة فى حالة صدمة و تفكيرى مشوش مستخبى و مش عارف اقرر ادخل عليهم الاوضة و امسكهم مع بعض و افضحهم او اعمل اية

و خرجت برة البيت قبل ما يخرجو من الاوضة و اتمشيت مش عارف هعمل ايه مع مراتى الخيانة و قررت فى الاخر انى اسكت لانى لو فضحتها هفضح نفسى معاها و قررت انى اطلقها من غير فضحية و رجعت البيت متأخر و ليقتها نايمة نوم عميق و كانت عريانة و نامية على بطنها و فراد رجليها عن بعض و طيزها الكبير بيان عليها الفرهضة و كان لونها محمر بعد ما العنتيل الاسود دمرها تماما و خلها نامت من التعب من غير ما تلبس اى هدوم حتى و لما شفتها على الوضع ده جالى احساس غريب و كأنى كنت مبسوط لما شفتها بتتناك جامد من حد تانى و فى نفس الوقت جوايا رأى تانى رافض الفكره و نمت جمبها و انا مش عارف هعمل اية معاها بكرة لما تصحى اوجها بالحقيقة و اطلقها و لا اسمحها عشان لسه بحبها

ظهرت المقالة مراتي و بتاع الديليفري أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15660 0 15660
مارست الجنس مع زميلي بعد خيانة زوجي لي | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15669 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15669#respond Mon, 08 Apr 2024 14:04:37 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15669 اسمى سامية ، 34، سنة موظفة فى مصلحة الضرائب ، كنت أحب زوجي و أحترمه و أخلص له في السر و العلن، إلا اننى اكتشفت…

ظهرت المقالة مارست الجنس مع زميلي بعد خيانة زوجي لي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

اسمى سامية ، 34، سنة موظفة فى مصلحة الضرائب ، كنت أحب زوجي و أحترمه و أخلص له في السر و العلن، إلا اننى اكتشفت بعد سبع سنين من الزواج والحب والإخلاص له، اكتشفت أنه يخوننى معى امرأة ساقطة بنت ليل و قد تأكد ذلك لى من خلال هاتفه النقال، وبعدها أحسست أن حياتى دُمرت بلا معنى و بدأ اهماله لى يزيد حتى مارست الجنس مع زميلى في العمل الذى كان يغازلنى في الرايحة والجاية و كنت دائماً ما أصده بقولى ” انا زوجة محترمة”

ذات ليلة من ليالى الشتاء البارد عاد زوجى من عمله متأخراً على غير العادة و كنت قد انتظرته بالشموع و جو رومانسى و قد أحضرت له مالذ من طهى يديّ.. عاد و انا انتظر منه ليلة حمراء إلا أن عاد منهك و تركنى لإحباطى.. لم أنم ولكنى استلقيت بجواره على فراش الزوجية و مضت ساعات و رن هاتفه. كنت قد غفوت ولكنى تنبهت و تسلل هو على أطراف أصابعه ليذهب إلى الحمام و انا وراءه دون أن يدرى أراقبه. صدمتنى مكالمته مع ساقطته وهو يزعق بصوت خفيض: ” انت عاوزه ايه تانى…مش هقدر تسمعنى….هيجتى….طيب طلعى بزازك ألحسهم كمان مرة…اهو زبرى برة…الحسيه..آه…حطته في كسك…آه……ههههه”…لم أستطع أن أكمل، بل انسحبت بهدوء المنكسرة و ألقيت نفسى و الدموع تنسكب ليس من عينيّ وف قط بل من قلبى …حبيبى الذى منحته مشاعرى كسرنى و جرحنى في أعز ما أملكزز ذلك هو ما دفعنى إلى أن مارست الجنس مع زميلى و قد أسمعته مثل ما أسمعنى و أنتهيت معه إلى الطلاق.

في الحقيقة و دون كثرة تفاصيل تركت نفسى للذة اللحظة، نعم ففي يوم عرض على علاء زميلى أن يخفف عنى بعدما علم ، وجلسنا في كافيه و وبينما أنا في سيارته طبع قبلة على رأسى ثم تحولت إلى و جهى فأبعدته عنى بغلظة فكف عنى و قال: ” سامية يعنى هو بيخونك و سايبك كدا…مش هو ده اللى من سبع سنين سيبتنى علشانه…ردى…ان اللى حبيتك بجد ولسه مستنى …”… زرفت دمعى و تذكرت ما قاله و هو واقعى فعاهدت نفسى أن أسلمها له. تناولنا مشروبنا و ضحكنا و أنسانى بحسه المرح ونكاته البذيئة و لم أشأ أن أعود إلى البيت وقلت: ” طارق مش لسه بتحبنى؟” قال بلهجة المستغرب: ” وانت لسه بتسألى يا سامية…”..قلت وقد لثمته على خده: ” وانت مستنى ايه …أنا ملكك من دلوقتى…”..ضغط على دواسة البنزين و عشر دقائق و كنا في شقته التي دخلتها من سبع سنين. ما هي إلا أن دخل طارق الحمام و خرج حتى مارست الجنس معه، في شقته وفوق سريره الذى كان يتمنى أن أرقى فوقه من سبع سنين.

خلعنا ثوبانا و زالت ما بيننا كل أنواع الحياء لدرجة راح يفحش في الكلام و انا كذلك و رميت زوجى الخائن وراء ظهرى وراح طارق يعصر بزى الايسر وينتقل الى الايمن وانفاسى تعلو وتهبط ونزل بشفايفه على رقبتى ويداه تواصلان فى فرك حلماتى وهو يتكلم بصوت خافت”: حرام عليكى تحرمينى من البزاز دى “.. وانا أحتضنه أكثر و أكثر ونزليلثم بزازى بشفتيه وكان يفترسهم ويعض بمقدم اسنانه عضاً خفيفا على حلمتى وانا اصرخ : “اااااه اااااه ااااه ” وهو يزداد شراهه وضغط صائحاً: ” كنتى فين من زمان عايزك من زمان من اول ماشفتك وانا عايزك” و أجيبه : ” انا معاك ولك وملك ايدك”…قال : ” جسمك وبزازك نار” ، فأرد عليه : ” طفى نارى انا مولعه نارى قايده فيا”…

و بينما انا افتح له ساقاى ليلعب بيده واصابعه أكثر وادخل يده ويداه تعبث الى ان وصلت الى كسى مباشره وادخل اصبعه وانا اتلوى تحته واصرخ واشده اليا اكتر واكتر ونزل بشفتاه الى بطنى يقبلها وينزل إلى كسى الهائج ويلحسه لأصرخ أنا قئلة: ” كسى لك ملكك اعمل اللى بدالك فيه”. وفيما أنا ارفع اليه كسى ليرشفه ويدخل أصابعه داخله وانا اتكهرب أكثر واتلوى اكتر واصيح بصوت أعلى ، رفع لى ساقيّا االإثنين واستمر فى لحس كسى ونزل لفتحة طيزى يلحسها ويدخل لسانه واصابعه وانا اصرخ من اللذه والشهوه الى ان نام فوقى وتقلبت فوقه وانا اقبله ونزلت بشفتاى الى عنقه ويدى تنزل الى بطنه والى اسفل الى ان وصلت لزبه وقد استطال وضغطت عليه وهو يتاوه من المتعه وامص بيضاته وادخلهم بفمى والحس زبه من فوق لتحت واطلع من تحت لفوق الى ان اشتد زبه بشده فرفع كل رجل على كتف واخذ يلعب بزبه على كسى من الخارج وانى اتلوى و أرجوه : ” يالا دخله مش قادره” …راح يهيجن أكثر و يقول : ” يقول عايزه ادخله فين”.. فأقول و أنا في قمة شهوتى : ” دخله في كسى…نيكنى..يالااا.. نيكننننى…” وهو يقول وقد بدا يدخل راسه: هانيكك واقطعك وهافشخ كسك الاحمرالجميل” .. و بالفعل ادخله إلى منتصفه و راح يدخله ويخرجه وانا ادفع نفسى معه ليدخل اكتر وضغط مره واحده وادخله كله فأحسست أن جسمى قد تخدر وكسى انشق نصفين فصرخت : ” ااااااه ااااااه ااااااه” ظل طارق ينيكنى و أنا أتلوى من تحته و قلبنى على بطنى و أبعد ساقى عن بعضهما و دسّ مارده داخلى من خلفى وراح يفلحنى كما الفلاح الذى يعزق الأرض بفأسه حتى غبت أنا و غاب هو وأحسست بسخون جميلة تجرى في أعماقى و راح بعدها يقبلنى فعلمت أنه قذف و كنت أنا قد اتيت شهوتى مرتين قبل ذلك. هكذا مارست الجنس مع زميلى طارق و بعدها لم أهتم يعلم زوجى أم لا وهو قد علم وانفصلت عنه

ظهرت المقالة مارست الجنس مع زميلي بعد خيانة زوجي لي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15669 0 15669
مدام عواطف | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15655 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15655#respond Tue, 02 Apr 2024 12:45:06 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15655 انا كريم من اسكندرية و دى قصة حصلت معايا غيرت حاجات كتيرة فى حياتى الاول ممكن اوصفلكم نفسى انا 27 سنة اعزب جسمى مشعر جدا…

ظهرت المقالة مدام عواطف أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

انا كريم من اسكندرية و دى قصة حصلت معايا غيرت حاجات كتيرة فى حياتى
الاول ممكن اوصفلكم نفسى انا 27 سنة اعزب جسمى مشعر جدا بس مليان و زبى مش كبير ولا حاجة
ملامحى و شكلى كويس و مركزى الاجتماعى محترم و من عائلة محافظة
بحب الجنس جدا جدا لدرجة انى هتجوز على روحى 🙂
بدات الحكاية ان كان لينا جارة اسمها عواطف ف نفس العمارة عندها تقريبا 50 سنة جسمها مليان و عليها صدر جميل اوى
اوى بجد اكبر و اجمل صدر شوفته و طيزها طرية و جسمها مفهوش شعرة
و دايما نظيفة و سكسية

كنت بجر كلام معاها و عرفت انها بتاخد ادوية و انا كان ليا صديق بيشتغل فى المجال دة فكنت بطلب منة يجيبلى ادويتها
و فى يوم قلتلها ممكن اخد رقمك عشان لما اجيب الادوية اكلمك و اعدى عليكى قالتلى اوك اتفضل
اخدت الرقم و منمتش اليوم دة لحد الصبح قابلت صديقى و كان جايبلى عينات مجانية من دوا بتاعها شكرتة و جريت اكلمها
الو ازيك يا مدام عواطف
هى : كريم ازيك انا كويسة
انا : انا تمام …. انا جبت لحضرتك الدوا
هى : كويس اوى انا بحتاجة على طول شكرا يا كريم
انا : تحبى اجيبهولك امتى
هى:اى وقت انا قاعدة فى البيت
انا: اوك انا ممكن اعدى عليكى دلوقتى
هى : اوك هستناك

قفلت السكة و انا زوبرى واقف من صوتها و انا بتخيلها
نفسى فيها اوى كل حاجة فيها حلوة رجلها بزازها طيزها نظراتها كلها حلوة اوى
المهم اخدت دوش و نزلت الدور اللى تحتينا و خبطت وانا عمال اعرق و انهج و مش على بعضى
فتحت عواطف و كانت لابسة روب وردى كدة واضح ان تحته قميص نوم جامد
بصراحة انا خام و اتلخبطت و بقيت اته ته فى الكلام
وهى كمان كانت مكسوفة
انا :اتفضلى الدوا بتاعك
هى:ميرسى كريم طب اتفضل اشرب حاجة
انا :لا ميرسى اصل انا ورايا حاجات
هى: يابنى ميصحش انت عاوز الناس يقولوا انى بخيلة ,,, اتفضل مفيش حد فى البيت
انا: انا بس مش عاوز اعمل لحضرتك ازعاج
هى : يا سلام ادخل عشان مزعلش
دخلنا و قعدت فى الصالون و هى قالتلى هاقوم اعملك حاجة تشربها
و قامت و يا جمال بزازها و هى بتتدلع و تتهز و هى ماشية و طيزها اللى عاوزة زوبر حديد

راحت و جات قدمتلى المشروب و قعدت و ميلت تجيب حاجة من قدامى و شفت فرق بزازها
اية دة مش معقولة الجمال و الانوثة دى
اخدت بالها و ضحكت قالتلى انت مش متجوز ليه يا كريم … قلتلها مفيش نصيب
قلتلها عندك عروسة
هى : ههههه عندى بس هى كبيرة
انا: كم سنة
هى : حوالى 50
انا : دى اكبر منى بكتير يا مدام عواطف
هى : مدام اية بس مانتا شايف جوزى بيقف بالعافية
انا : ممم طب و هى فين العروسة دى
هى : دور كدة يمكن تلاقيها هنا ولا هنا
انا بدات افهم و اسخن بس انا محترم و عمرى ما عملت كدة انا اقصى حاجة ادخل على حلمات
و ياريت اصلا حد بيعبرنى
هى : كريم اية روحت فين
انا : معلش يا مداد عواطف ممكن ادخل الحمام دقيقة
هى :اتفضل

انا دخلت و زوبرى واقف اوى و هتجنن ببص لقيتها معلقة ستيان اسود تحفة
و لقيت كمان اندرات احمر و ابيض و واحد تانى فتلة زى اللى بشوفهم فى افلام السكس
خرحت و انا لسة زبى واقف و لاقيتها بتقولى ها ارتحت
قلتلها بصراحة انتى جميلة اوى و انا شايف انك اجمل ست فى الدنيا و يا بخت جوزك بيكى
ضحكت و قالتلى انت عارف يا كريم انا مسمعتش الكلمتين دول من سنين
بصتلها و قلتلها غريبة
قالتلى اية اللى غريبة
ضحكت و قلت ازاى بس الناس اتعمت ولا اية دانتى جسمك متناسق و امورة جدا
قالتلى ميرسى بس اية اكتر حاجة عجبتك فيا؟
ابتسمت و قلتلها انتى كلك جميلة
قالتلى بس انت مشفتش جسمى و لقيتها بتقرب منى
بصراحة انا استسلمت و لقيتها قلعت الروب
ز بان احلى جسم طرى مليان و متناسق
بزار بجد كبيرة و طرية و رجلها حلوة و ناعمة و طيز تتناك و متشبعش
مسكتها و حضنتها لقيتها بتترعش و تعبانة اوى
قلتلها انا خام يا عواطف
قالتلى و يعنى انا اللى كل يوم مع واحد
اتشجعت و مسكت بزازها و قلعتها هدومها و انا قلعت هدومى
دخلنا الاوضة نمت و خدتها بحضنى
و بداتابوس خدودها و شفايفها و امشى ايدى
على رقبتها و ضهرها
و امسك بزازها و افعص فيهم
و ادعك حلماتها
وهى مغمضة عنيها و ببترعش
و تتاوه
اممممم اه اه اهه حلو اوى مش قادرة
بحبك بحبك اوى
نزلت على كسها امص فيه و اول ما لمست بلسانى كسها
اترعشت و صوتت وو قالت بدلع براحة يا كريم
خليك حنين
انا مش قدك
انا قعدت امص فكسها و العب بصوابعى على زنبورها لدرجة انها نزلت سائل زى اللبن كدة مرتين
و انا بصراحة نزلت من غير ما المس زبى

قالتلى كفاية يا كريم عاوزة اتناك من زبك الحلو دة
قمت و فتحت رجلها و بدات احرك راس زبى على كسها
وهى بتنهج و تتاوه يلا يلا يا كريم ارزع زوبرك بقى يلا
وانا ماسك نفسى بالعافية
وبدات ازق زوبرى فى كسها و حسيت بشعور غريب اول مرةاستمتع كدة مش معقول الكس بتاعها نضيف و دافى
وكل حتة فى جسمى المشعر بتلمس جسمها
دخلت زوبرى جوة و بقيت احك زوبرى فى كسها من جوة و ارجع بجسمى ورا و ازقة لادام مرة واحدة
وبدات تنهج اكتر و تترعش جامد و انا بنيك ومش قادر اوقف لحد ما حسيت انى هجيب
قلتلها عواطف انا هنزل راحت قافلة برجلها عليا اكتر و قلتلى نيكنى و حبلنى عاوزة لبنك جوة كسى
ممسكتش نفسى اكتر من كدة و نزلت كل لبنى جواها
و قعدت ابوس كل جسمها و حضنتها و قعدنا حوالى نص ساعة نبوس و نحضن و نلمس فبعض
عواطف هى فعلا اجمل انسانة و اتمنى انى الاقى زيها و اتزوجها لانها سافرت امريكا هى و جوزها

ظهرت المقالة مدام عواطف أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15655 0 15655
مرات صاحب المحل المنقبة | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15619 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15619#respond Wed, 20 Mar 2024 21:37:29 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15619 أنا أمجد شاب عندي 34 سنة عرفت ستات كتير وبنات كتير مش بحب السكس التقليدي أو تقدرو تقولو زهقت منه فبحب كل حاجة جديدة فبطلت…

ظهرت المقالة مرات صاحب المحل المنقبة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

أنا أمجد شاب عندي 34 سنة عرفت ستات كتير وبنات كتير مش بحب السكس التقليدي أو تقدرو تقولو زهقت منه فبحب كل حاجة جديدة فبطلت أجري ورا البنات العادي وبقى كل هدفي المنقبات المحتشمات جداً وبقى الموضوع دة هو المسيطر على تفكيري، في يوم واحد صاحبي حكى لي انه بيشتغل في البريد ولما منقبة بتديله البطاقة بيقول لها ارفعي النقاب عشان يشوف وشها ويتأكد انها هي ومرة واحد صاحبي دكتور جلدية قال لي جت له واحدة ست منقبة عندها حباية في وشها ولما رفعت النقاب عشان يشوف الحباية كانت زي القمر الحكايتين دول هيجوني فشخ على المنقبات.

في يوم كنت في السوبر ماركت اللي انا متعود اشتري منه وكانت جنبي واحدة منقبة بتكلم صاحب المحل وبتهزر معاه وعرفت انها مراته كانت حاطة برفان وعنيها حلوة وانا من هيجاني عليها زبي وقف في المحل خرجت وانا خرجت وراها واتعمدت اخبطها بالشنط اللي معايا واعتذر لها وعرضت عليها أوصلها والغريب انها وافقت ودخلت تستأذن من جوزها وهو خرج يشكرني اني هوصلها وركبت معايا مشيت من شوارع زحمة عشان تفضل معايا أطول وقت ممكن ودخلت البنزينة أحط بنزين وانا بتكلم معاها طول المشوار واسألها عن عيالها والمدارس والحياة وكدة وعرفتها اني بشتغل في العقارات وزبون دائم عند جوزها فقالت لي اختها بتدور على شقة فقولت لها خلاص خدي الكارت بتاعي وكلميني نزلت من العربية وانا ببص على طيزها الجامدة ولاحظت حز الكلوت باين وزبي كان هيفرقع في البنطلون ولحظي الحلو وأنا ماشي لقيتها مش عارفة تفتح البوابة فنزلت أساعدها، مسكت المفتاح وحاولت أفتح لقيته مش بيفتح فقالت لي هو ديما يعمل معايا الحركة دي بس مفتاح جوزها بيفتح فقولت لها نرجع نجيب المفتاح عادي قعدت تشكرني ورفضت بس انا صممت، ركبت معايا تاني ورجعت المحل ونزلت تجيب المفتاح وانا مركز على طيزها اللي جننتني وخرجت متعصبة عشان جوزها زعق لها انها جت معايا تاني فقولت أستغل الفرصة فسألتها هو زعلان ليه عشان ركبتي معايا ولا عشان جينا تاني وعطلتيني وكدة فقالت لي لأ عشان عطلتك فقولت لها ***** أبداً أنا كنت مروح وفاضي انا ما بصدق الاقي حاجة تشغلني حياتي فراغ وعايش لوحدي فقالت لي هو انت مش متجوز فقولت لها لأ فقالت لي مع انك شاب شيك ومحترم وشكلك مرتاح مادياً فقولت لها مش لاقي اللي تخطفني وأقول هي دي فقالت لي البلد مليانة بنات فقولت لها انا عايز اتجوز واحدة مفيش زيها قالت لي يا سلام مفيش زيها في ايه يعني فقولت لها تبقى حلوة ودمها خفيف وجسمها حلو، فقالت لي كله بيبوظ بعد كدة فقولت لها لأ ما انتي متجوزة أهه وما شاء **** يعني، فقالت لي ما شاء **** ايه فقولت لها يعني لسة حلوة فقالت لي انتى ايه عرفك انت شوفت وشي قولت لها لأ من الجسم يعني، طبعا أنا ليا نظرة وعرفت اللي بتفتح كلام بتبقى مستعدة تسمع كلام زي دة عادي، فقالت لي أنا مكنتش كدة أنا كنت رفيعة فقولت لها بس كدة أحسن بكتير قالت لي انت اسمك ايه فقولت لها أمجد فقالت لي انت عندك كام سنة قولت لها 34 فقالت لي وانا كمان 34 سنة وصلنا عند بيتها فقالت لي بسرعة كدة قولت لها عايزة الصراحة انا مكنتش عايز اوصل فتحت الباب فقولت لها كلميني معاكي الكارت نزلت وقالت لي حاضر وأكيد المرة دي كانت عارفة إني ببص على جسمها فتحت البوابة ودخلت وعملت لي باي وقفلت.

انا روحت ضربت عشرة على طول هههههههههه واستغبيت نفسي اني مطلبتش رقمها، بس دقايق وانا بغير ولقيت رقم غريب بيرن قولت يا ريت تطلع هي وكانت هي فعلا، قولت لها اوعي تشكريني على التوصيلة فضحكت وقالت لي لأ مش بشكرك انت وصلت البيت فقولت لها أه وصلت فقالت لي هتعمل ايه قولت لها ولا حاجة هطلب أكل من برة واتغدى وانزل على القهوة فقالت لي وانا هتغدى لوحدي العيال هيباتو عند جدتهم وجوزي هيقعد للفجر في المحل، فقولت لها خلاص خلينا مع بعض بقى طالما احنا الاتنين فاضيين، فقالت لي المهم متكونش متضايق فقول لها انا هتضايق في حالة واحدة لو رفضتي طلب عايز أطلبه منك فقالت لي متطلبش، وبعتت لي صورتها، كانت كلمة قمر عليها شوية وشكها حلو وسكسي جداً فقولت لها انا عايز أقولك حاجتين اولا انتي ذكية انك عرفتي طلبي ثانياً انتي حلوة قوي بجد، فقالت لي يعني كنت أنفع زوجتك المثالية فقولت لها طبعاً احنا نطول يا باشا، فضحكت وقالت لي ابعتلي صورتك دلوقتي كنت عريان من فوق فصورت نفسي وبعتهالها وقولت لها انتي اللي وقلتي دلوقتي وضحكت فقالت لي الراجل المثالي للست المثالية فقولت لها بقولك ايه انا عايز اقابلك تاني قالت لي على طول كدة قولت لها دي أحسن حاجة قالت لي ماشي فقولت لها تعالي عندي البيت قالت لي طيب هكلم جوزي أقول له اني رايحة لأختي وأجيلك فقولت لها ماهو ممكن يعرف منها انك مش عندها فقالت لي لأ ما انا هعرفها وقفلت السكة بعد ما خدت مني العنوان.

طبعا عرفت انها شمال الشمال وأختها كمان طالما بيدارو على بعض جت لي البيت ولما دخلت مسكت نقابها بأيدي رفعته ودي أكتر حركة مثيرة عملتها في حياتي مع بنت رغم اني نمت مع بنات كتير وقربت منها بوستها من شفايفها والنقاب على راسي وانا بفرك جسمها فرك، وهي بدأت تسخن معايا، دخلتها أوضة النوم وقلعت هي النقاب وانا قولت لها البسيه تاني ولبسته وانا قعدت أدعك فيها وهي بالنقاب وسامع اهاتها ، وبعدين رفعت عبايتها وشوفت فخادها البيضا الطرية مع العباية كنت هتجنن نيمتها على وشها على السرير ورفعت هعبايتها لحد أخر فخاده وقعدت امص والحس في فخادها وقلبتها على ظهرها وهي رفعت النقاب وانا بلحس في فخادها من قدام ودفنت وشي في اندرها أشم وأبوس وأعض كسها وهي هتولع من الهيجان وجبت الأندر على جنب وشفطت كسها كله في بقي، ورفعت رجليها وطبعت زبي حكيته في كسها ودخلته في كسها وهي بلبسها كله ورافعه النقاب فوق ونمت عليها وقعدت انيك كسها وانا كل شوية أجيب النقاب على وشها وأرفعه وانا بنيك كسها لحد ما قربت أجيبهم فطلعت زبي وجبتهم على عبايتها واترميت جنبها وهي جت في حضني وبعد شوية قامت مسحت لبني من على عبايتها وخرجت وانا فضلت مكاني شوية وبعدين طلعت زبي وضربت عشرة تاني ونزلت القهوة مع أصحابي وهي برضه بتكلمني على الواتس طول الليل وعملنا بالليل سكس فون واتفقنا نتقابل تاني.

ظهرت المقالة مرات صاحب المحل المنقبة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15619 0 15619
اغريت مدرس ابني و ناكني | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15643 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15643#respond Wed, 13 Mar 2024 17:15:39 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15643 أعرفكم بنفسى أولاً، أنا سامية، عمرى ثلاثين عاماً، فى بداية حياتى الزوجية، أو لم أزل أطلب الرجل و اشتهيه، فأنا لم أبلغ الخمسين أو الستين.…

ظهرت المقالة اغريت مدرس ابني و ناكني أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

أعرفكم بنفسى أولاً، أنا سامية، عمرى ثلاثين عاماً، فى بداية حياتى الزوجية، أو لم أزل أطلب الرجل و اشتهيه، فأنا لم أبلغ الخمسين أو الستين. كان زوجى الذى يعمل مديراً بشركة استيراد أجهزة كمبيوتر و ألكترونيات عامة، يهتم بى منذ سبعة سنوات ويمارس معى الجنس بلا انقطاع. كنت أحس أنا الحياة جميلة و أنها أعطتنى فوق ما أستحق، و كان أولى سنوات زواجي كانت، أمى و أخوتى البنات، يحسدوننى و يقولون أن ” وشي منور علطول” ويتهامسون إشارة منهن الى أن زوجى يمارس معي الجنس باستمرار و أن ليس هناك ما يشوب او يعكر حياتنا او يغير صفوها. بعد أن أنجبت طفلىّ الأول وبلغ ست سنوات اصبح يذهب إلى المدرسة، أهملنى زوجى لا أدرى الولادتى الطبيعية، فلم أعد مثلما كنت قبل الإنجاب، أم لأن عمله يشغله على كل انتباهه ؟ لا أعلم، لكن كل ما اعلمه أنى كنت أداعبه ليلاً و أضع العطور و زينتى لا لشيئ إلا لأسمع منه: ” خليني أنام…تعبان ومرهق…”…كادت زهرة شبابى ينقضى فى ” بكرة…و تعبان..” وغيرها من الحجج…تركنى بنارى نار شهوتى…كنت كثيراً ما أتصل به بعد السابعة مساءاً: ” انت فين يا حبيبى…. اتأخرت ليش…..هو كل يوم شغل….وانا مابش لي حق عليك…….عمل ايش  أنا اشتيك انت……  يعنى كيف افعل …بتضحك…انت مجنون يا عمرو….سلام”…. ذلك ما كنت أرد به عليه ، على حديثه لى فى الهاتف، وتكرر الموقف غير مرة.

ذات يوم سمعت جيراننا يتحدثين  عن مدرس الرياضيات الذى كان يدرس لأطفال جيرانا التى أنا فيها وسمعت من جاراتى أنه ” عينه زايغة” و ” وحق نسوان”… ابتسمت فى نفسى وقلت” يا بخت مراته بيه”.. سمعت أيضاً كفاءته فى المادة و أنه جنتيلمان و وسيم وكمان كنت اتعب في المذاكره لابني طلبت من زوجي ان يخلي الاستاذ الي بيدرس ابن جارتنا يدرس ابني كمان لاني مش قادره افهمه فوافق فأحضرته لأبنى ، لأرى من يتحدثون عنه…شاب فى الثامنة والعشرين على وشك الزواج وسيم، طويل، عريض المنكبين وذو جسم رجولى، . كنت أدخل عليه اول الايام وانا بالبالطوه وشيله اغطي بها شعري. لاني ما البس برقع. حتى في الشارع امشي وانا كاشفه وجهي. لان زوجي مش متشدد وكمان ما احب اغطي وجهي  ومع الايام كنت ادخل عليه واقدم شاهي او قهوه او عصير  وهو مع ابنى  فيقول: ” تسلم الايادى الجميلة …كنت أنا ابتسم و أشكره و أجلس معه ومع ابنى بحجة أنى أذاكر له بعدما ينتهى.  بعد ايام كنت أجلس وافتح البالطوه من صدري  وكمان افتحها من ارجلي عشان يشوف ايش لابسه من بنطلون وهو كمان عينه زايغه  كنت اتعمد اجلس  ونصف صدرى ظاهر والستيانة ظاهرة و انا أتعمد ذلك…. كنت أداعبه أحياناً بقولى: ” انت يا استاذ ذكي ماشاء الله عليك … ممكن تدينى درس….هههه..أصلى أنا ضعيفة فى الحساب…”. كان هو ينظر إلىّ وتسرح عينيه فى ابزازي المنتفخة الممتلئة نصف العارية ويقول : ” إللى انت تطلبيه….انا اسويه ولا يهمك انتي تامري امر  …..” كنت حينما أقدم له بعض الكيك او الشاهي اتعمد أن يرى داخل سنتيانى بل أقترب جداً منه حتى يكاد يلامسنى…كان عندما يخرج يبادر هو الى الكلام معى عن مستوى ابنى ويقترب منى الى درجة ملامسة صدرى صدره وكنت أنا أوافقه ضمنياً…عرف نيتى فكنت كثيراً ما ارسل ابني للبقاله   ليشتري حليب شاهي او بسكوت  وأجلس أنا معه فكنت ألمح زبه قد شبّ وصنع خيمة مع مقدمة بنطاله وكنت أنا اوافقه ضاحكة وكانت هذه البداية فى ممارسة الجنس مع مدرس ابنى.

ذات يوم وكانت مراجعة ابنى طلبت منه أن يأتى متأخراً وكان يوم الخميس وكان يوماً طويلاً لزوجى فى العمل.. جاء مدرس ابنى وكانت التاسعة مساءاً/ وسأل عن ابنى فقلت له أنه تعب فجأة و نام و عملت نفسي امزح معه اقله اليوم الدرس لي …مكن تدينى انا الدرس وانا افهمه  قال تمام وكنت اتغنوج امامه. واتعمدت افتح البالطوه لصدري اكثر حتى يشوف ابزازي  وغطاء شعري اتعمدت اخليه مرتخي عشان يضهر شعري ولبست بانطلون ضاغط احمر.  ورحت عملت الشاهي وحطيت بعض البسكوت وماشيه اتجاهه والبالطوه مفتوح. والبنطلون ضاغط على افخاذي وكسي. حتى كان شكل كسي يضهر من فوق البنطلون. اشوف لعيونه وهو يشوف لعند كسي وانا ماشيه وهو فاتح فمه متفاجى مما بيشوف امامه  حطيت الشاهي وناولته وانحنيت له وقربت منه حتى شاف ابزازي امام عيونه  وجلست جنبه.  وانا اقله مالك ساكت. قال ايش الحلا هذا. عجبني البنطلون. حقك ذواقه.  قلت له صدق عجبك. قال وربي عجبني. قلت له يا خطير نضرك طويل وانا نسيت ما اغلق البالطوه ضنيت انك ماراح تركز.   قال لي خافي ربك. حد يقدر ما يتامل ويشوف هذا الجمال. ويغمض عيونه.  احمدي ربك. انه انا ما اكلتك. بدل البسكوت.  وانا خلاص كسي مولعه.

قلت له خلاص مره ثانيه راح اخلس البالطوه.  لان عيونك طويله ما ينفع معك البالطوه الباطوه ماله فايده لو البس ما لبست واتغطى راح تشوفه.
عيونك انت مثل الاشعه هههههههههه.  وقال اصلا انا مش مصدق اشوف بنت بهذا الحلا.  لا تخلسي البالطوه ولا شي  قلت له ليش. او ما عجبك البنطلون.

قال عجبني. بس لو اشوفه كامل وانتي بدون بالطوه يمكن تجيني جلطه وما اقدر اتحمل.  وانا قلت له. لا تقل هكذا الله لا قال. وبعدين من راح يدرس ابني. مابدي اعدمك.  لكن انت مبالغ شويه او لا. قال لا والله مش مبالغ. قلت له خلاص نجرب وقمت اخلس البالطوه. وانزلها شوي شوي وهو يقول اااح. اااح قلبي  لما خلستها كامل  وهو يقوووول ااااااااااااااح.  ااااااي اي اي. وانا اقله. بتمثل او صدق.  وقام مسكني وقال لي دوري لفه اشوف من الخلف. ولفيت واذا به يهجم ويعضني في طيزي ويعض فنيج طيزي. وانا اقله يا متوحش. مش من اولها عظ  ،وقام يتاسف وانا لفيت فمي لفمه وامص فمه واذا بيده الثنتين تخلع ملابسي وفتح السنتيانه ويجلغص ابزازي حسيت بدوخه من لمس ايديه ابزازي   وراح يفقدنى صوابى… …. فنزع عني ملابسي بشكل كامل  بدأ بملاعبة و دغدغة حلمتي المتصلبة كان هذا جميلا …و أخذ يداعبهما بلسانه اللزج … حينها شعرت بلذة عارمة تغمرني حتى ان كسي بدأت تظهر عليه اللزوجة التي أفرزها و هكذا و لما انتهى ألقانى بلطف فوق اطاوله حيث تمددت أمامه و أنا مغلقة عينيّ.قال بصوت واطئ:” افتحي رجليك ” …. فتحت له رجلي لكي يرى ذلك الكس الوردي اللزج …. و من ثم وضع لسانه في كسي و بدل بلعقه كان شعورا يهيج جنوني و محنتي … كنت اتأوه و اغنج و: ” اااه اااي اااخ…و كنت أعصر حلمتي لا شعوريا في تلك اللحظة …و بعد أن لحس لي كسي ، أخذ زبه و بدأ يمرره بشكل مثير بين شفرتي كسي … بطريقة خبيثة للغاية …. و أنا أرجوه :” ادخله… دخله” و لكنه لم يفعل حتى يزيد من محنتي في الجنس الذي ذوبني … و فجأة غرسه عميقا و بتمامه في كسي بسرعة و بدأ يدخل و يخرج بشدة ثم ازدادت سرعة ذلك … و أنا أتأوه و الحلاوة تكاد تفقدني عقلى و هو كذلك النياكة الساحرة … المهم أتكأ على صدري و زبه لا يزال في كسي و بدأ يقبلني حينها و هو يغوص بزبه عميقا فيا ….كان رأس زبه يلامسl,موضع الجي سبوت عندي و كل مرة يلامسها تزيد المحنة و تتصاعد درجة حلاوة الجنس و لذته في جسمي و هكذا الى ان قال لي لا أستطيع أن امسكه أكثر من هذا سأنزل الان … اااه … أخرج زبه و أنفجر بركان زبه في وجهي و على صدري كان دافئا للغاية و ناعما جدا …من هذا اليوم، يوم أن مارست الجنس مع مدرس ابنى، وأنا لم أعد أشتهى زوجى بل أفرغ شحنتى مع

ظهرت المقالة اغريت مدرس ابني و ناكني أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15643 0 15643
مدام نادية الفاتنة | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15629 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15629#respond Wed, 21 Feb 2024 14:47:31 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15629 هذه القصة حدثت بصيف 2012 انا اسمي ربيع 39 عام جسمي رياضي مفتول العضلات طولي 179سم قمحي البشرة من احد محافظات الصعيد ولضيق المال وظروف…

ظهرت المقالة مدام نادية الفاتنة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

هذه القصة حدثت بصيف 2012 انا اسمي ربيع 39 عام جسمي رياضي مفتول العضلات طولي 179سم قمحي البشرة من احد محافظات الصعيد ولضيق المال وظروف المعيشة قررت انا أسافر الي الإسكندرية باحثا عن عمل فتنقلت من حي الي حي ومن منطقه الي أخري باحثا عن العمل
وفي صباح احد الايام بينما انا واقف في احد شوارع منطقه الابراهمية باحثا عن عمل وإذا بسيارة وبدخلها سيده بالعقد الرابع من العمر يعجز اللسان عن وصفه فقد كان لها جسم رائع فهي ممشوقة القوام مشدودة الساقين لها مؤخرة مستديرة وتبرز دائما” من خلال ملابسها الضيقة التى ترتديها وصدرها كبير الحجم وكانت تتفنن فى إظهاره من خلال فستانها التي كان من نوع الصدر المفتوح حيث كانت تحب ارتدائها لتظهر مفاتنها المغرية للعيان فهى تعلم جيدا” أنها جميلة جدا” لذلك تحاول أن تظهر جمالها بشتى الإشكال دائما وطلبت مني انا اذهب معاها لإزالة حائطه في شقتها فركبت معها السيارة واحا بجد على فخادها وبتقولي مالك فيها ايه انتى بتبص فى جسمي قولتها أصله يجنن بجد قالت مرسي

المهم وصلنا العمارة التي تسكن فيها فكانت تمشي إمامي بدلع وطيازها تتحرك يمينا وشمالا حتى دخلنا الشقة وكنت ينظر لطيازها بشغف ومحنة وطلب منها معرفه نوع العمل الي هاقوم بيه فأشارت إليه بان اتبعه الي المطبخ فارشارت لي هنا قوم بزاله الحيطة دي قولتلها حاضر فخلعت جلبابي التي كنت ارتاديها وبقيت بشورت رياضي وفانلة استأذنت مني ودخلت غرفه وانا بشتغل في الحيطة وبعد فترة حضرت ولما شوفتها يا لهوووووي كانت ترتدي ثوب نوم ناعم لونه أزرق فاتح، بدا صدرها بدون صدرية لكنه كان واقفا باعتزاز كبرتقالتين ناضجتين وفوق الركبة وكانت تمشي أمامي وكنت أرى ردفيها يتراقصان على نغمات خطواتها، كان كلوتها بائنا كله فزبي كان هينفجر في الشورت فقالت لي تشرب ايه قولتها شاي علشان تدخل معايه المطبخ لان المطبخ ضيق هيسمح لي اني احتك بها وبالفعل دخلت المطبخ وانا انظر اليها حتي انهارت قوتي وهي لاحظت ذلك فحاولت ان المم نفسي واشتغل في الحيطة وسألتها أنتي قاعدة لوحدك قالت اه زوجي يعمل في احدي دول الخليج وأولادي عند جدهم يصيفوا فقت في نفسي سوف انيك اليوم بس مش عارف أبدا أزاي فقولت اسيب زبي واقف حتي تشوفه وأشوف رد فعلها فهي شافت زبي ووشها راح ألوان وحاولت التقرب مني فحك زبي في جسمها مما زاد من هاجي فقلت لها ارجوكي ارحمي ضعفي ودعيني أذهب للحمام حتي أفك حظرتي من البول فقالت لو كنت فعلا مزنوق كما تقول فلا ينتصب لهذه الفترة بقي لنا أكثر من نصف ساعة نتحدث وهو قائم ومنتصب عن أخره فعلي العموم لم أمنعك تفضل فذهبت الي الحمام وكلي أمل أن يهدأ ذبي ولكن تفكري في كلامها وحرارة جسدها أشعل نار الشهوة عندي أكثر ولم ينثني عن انتصابه وقوته ولم استطع التبول من شدة انتصابه ففضلت أن اغيب قليلا ما أخرج وبالفعل مكثت فترة وانا أفكر ما هو التصرف الذي يجعلني في نظرها رجل بمعني الكلمة وإذا تركتها تسقطني من نظرها كونها تعرض نفسها بطريق غير مباشر وكل ما قالته أعيده علي نفسي مرة أخري وأخير لبيت نداء شهوتي وقلت اذهب اليها ويكون ما يكون فيهي في الأول والأخر امرأة بها شهوة وهي التي تطلب وشوف أخرتها معها فذهبت اليها فقالت ارتحت فقلت لها لم أتبول والحالة كما هي فضحكت وقالت لا تخجل مني طيب طالما أنت محرج مني أنا أساعدك وأزيل عنك الحرج قرب مني ودعني أشوف البلبل بتاعك ماله تعبان ليه وما الذي تاعبه ومدت يدها علي ذبي وأخرجته من الشورت الذي يتخبي خلفه ذلك الزب الذي عندما رأته شهقت وقالت كل دي مش ممكن يخرب عقلك وقالت زبك قريب من ذب الحصان فقلت لا تبالغي فيه أكبر واتخن منه قالت مش ممكن يكون وشعرت بحرارة يدها علي ذبي فقالت اسمح لي أن اقبله فقلت لها أنا كلي تحت أمرك بس محرج منك جدا فلم أفكر مطلقا أن نصل لهذا الحد بس بصراحة من ساعة ما شفتك وأنا مش متحكم في نفسي وهي تقبل ذبي بكل شراهة وتعصر فيه وتستكشف حجمه وضخامته ثم أخرجت لسانها تلحس في رأس زبي بطريقة دائرية جعلتني في عالم أخر من النشوة والمتعة والإثارة .

قالت أنت مازلت تحرج مني لماذا لا تمد يدك ولا تقبلني فقلت لها يا ست نادية فقالت بعصبية لا ست ولا زفت قلي نادية فقط وأريدك أن تمارس معي الجماع كزوجه وأنا في وسط شقتها ومعها فماذا تقول بعد ما سمعت كلامي؟ أنت إنسانه جميلة ورقيقة المشاعر وفاتنة في صورتك وجذابة بملامحك وأي واحد يشتهي أن يفوز برضاك فقالت ما أنت مش راضي تفوز بي وأنا اعرض نفسي عليك فقلت لها أنت بتعرضي نفسك عليه فقالت وافرض كلامك صحيح ما المانع فيه مش أنت أفضل من أي راجل يلتقطني من الشارع وينهش جسدي يمكن أنت تصون سري ولا تفضحني أما غيرك سوف يذل كرامتي فقلت لها طلبك علي عيني ورأسي من فوق من يجد حورية في جمالك وحسنك وفتنة جسدك ولم يلبي طلبك فقالت أريد أن أتمتع معك فنظرت لها بكل اشتهاء وطوقتها في قبلة جعلتها تترنخ من شهوتها لأنها قبلة بها اشتهاء وشوق ونظرت في عيونها يا جمالها بهم جاذبية عيون كواحل ربانية بهم شبق العشق ولهفة الشهوة ونداء صارخ للمتعة والتمتع فقالت أنت أستاذ ولك تجاربك النسائية متعني بكل فنون المتعة وخذ مني كل طاقتي واجعلني أذوب مثل الثلج بين حضنك فأنا جوعانة لرجل يعرف كيف يخرج مني الآهات رجل يحرك شهوتي التي ماتت مع جل تركني وسافر وراء جني المال و**** عوضني بك الزمان ريحني بكل شهوتك ومتعني بكل عواطفك وحنانك .

أزلت عنها قميص النوم وحملات الصدر فوجدت بزارها ولا البنت البكر قاعدة متماسكة وحلمات واقفة مثل حبة العنب فمسكت بيدي بزها وفركت حلمتها وتبدلت مع الاخري وملت عليهم بفمي أمصهم وارضع فيهم وهي في عالم النشوة والتوهان ويدها لم تترك زبي من المرس والفرك ومداعبة بيوضي بيدها وانا سابح في نهديها واقبلهم واقبل شفتها ورقبتها مع حضني لها حتى قالت حرام عليك مش قادرة أتحمل أكثر من ذلك وفي لحظة نزعت كلتها فسقط وظهر أجمل واحلي كس وردي اللون غارق بشهوته فنزلت بلساني بين بزازها حتى وصلت الي سرتها ووضعت لساني مداعبا لها وهي تأن وتتنهد حتى وصلت للذي لا يرحم والمشتعل بنار الشهوة وانفجار مائه فوضعت لساني بين اشفاره ولحست عسله وحركت لساني فيه وغرزته داخل كسها كأنني أنيكها به وهي تصرخ صرخات مكتومة بالاح والاهات التى تذيب الحجر الأصم وأنا أدلك بزازها وافرك حلماتها ولساني ينيك في كسها فلم تتحمل أفعالي معها وقذفت براكين من كسها أغرق وجهي بالكامل فضحكت وقلت لها الجو به أمطار غزيرة فقالت مش بيدي غصب عني محرومة من الشهوة وأنت يا عمري فجرتها ليس بزبك ولكن بلسانك فقلت لها وماذا تفعلي بدخول البلبل فيك قالت أموت واشعر به داخل كسي أعمل معروف نيكني بسرعة
بس بترجاك علي مهلك لا زبك كبير وكسي لم يتحمله لأنك تعلم لم يتناك من فترة طويلة

وبعد ذلك بدأت امسك فى بزازها أعصر فيهم قووووووى وامصمص الحلمات وهى تقولي اه اها مش قادرة براحة قطعت الحلمات وعامل اشد فى الحلمات بفتري قالتى عايزة زبرك بين بزازى طلعته وحطيته بين بزازها وايدى من ورا ظهري فى كسها وهى مفشوخة وتقولى احااااااا كسم جوزى يخربيت كده قولتها بقولك ايه عندك عصير ضحكت وبتقولى ده وقتة يعنى قولته فين بس قالتى فى الثلاجة شليتها وصباعى فى خرم طيزها لحد الثلاجة وبقولها هاتى العصير وبنفس الوضع رجعنا للسرير وهى بتقول احااااااااا ياطيزى حرام كفاية بعبصة نزلتها ولحس كل حتة فى رجلها لدرجة صوابعا مصمصمتها قوووى وهي تقولى كمان الحس كعب رجلى انت مجنون قووووى ونزلت فى كسها لحس بالعصير وامصمص فى شفايف كسها واشد الزنبور بسنانى وهى خلاص كانت ضاعت فشخت رجلها وعاملة تتلوي زى التعبان وتقولى كفاية كفاية ولعتني نيكه نيكه قووووى نيكه رفعت فخادها لحد ما رجلها وصلت لراسها ودخلت زبرى كله فى كسك بفتري بجد يمكن اول مرة افتري كدددددددددده وشاغل فحت وردم فى كسها وصوتها يعلى اكتر وتقولى كمان افشخه نيكه احااااااااااااااا وانا شاغل طالع نازل تعبت قوووى وقالتى لا كفاية كده انا هقوم قولتها احاااااااااااا تقومى ايه والطيز دى مين يفتحها قالتى لالالا الا طيزى بجد انا مش قادرة مسكتها من شعرها وقولت احا لازم نعمل وضع 69 على الاقل واوعدك انى مش هدخله فى طيزك طلعت بطيزها على وشي فطست كسم وشي يالهووووووووى مش قادر انسى اللحظة دى اجمد طيز شوفتها على وشي وانا بلحس فيها زى المجنون اموووووووووووووه وصباعى ولسانى فى خرم طيزها قووووى وشاغل بعبصها وهى هايجة على اخرها وعاملة تفرك طيزها على وشى ولسانى وتقول الحس قووووووى وانا اقولها ده بينفقط من خرم طيزك وشاغل طرقعة على الطيز بكف ايدى وهى تتلوى زى المتناكة…

لقيت مفاجاة انها طلبت تتناك فى طيزها وعملت وضع الكلبة وركبتها وزبرى كله فى خرم طيزها للبيضان وطالع نازل بالخرم فى طيزها والهايجة بتصرخ قوووى ارحمنى كفاية الخرم وسع لحد ما نزلت فى خرم طيزها وقلت لها بينا ندخل الحمام سوا فقالت أسبقني وأنا أأتي ورآك فصممت أن تأتي معي فوافقت ودخلنا الحمام عرايا وبدأت جولة الهزار والقبل والأحضان والغنج ومسك الابزار وهي تداعب زبي باقتدار وهي تثيرني بحركاتها المجنونة وتصرفاتها التي تدل علي رغبتها في النيك مرة أخري فقلت لها بعد الحمام ليك مفاجأة سارة ونكون أكلنا وهذه المفاجأة سوف لا تنسيها العمر كله فقالت أنت فعلا حبيبي وبعشق أن أكون خادمة ليك طول حياتي والظروف تخدمنا سوا لان يوجد غيرنا في الشقة ولا أحد يطلع علينا وسوف أكون بين أحضانك فقلت لها أريد أن أحدثك في موضوع مهم بس محرج منك فقالت بعد الذي عملتاه لسه محرج مني وأنا وأنت عريا أمام بعض ما هو الذي تحرج منه ومكسوف تقوله فسكت بلا رد وحضنتها وقبلتها وهمست في أذانها وقلت وخايف تحبلي مني فقالت يبقي يوم المني والسعادة والهناء فقلت نفرض أن زوجك يعرف وساعتها بس هاشعر بأنك تخونيه فرفضت بشدة وإذا طلقني اطرده من الشقة ولا يهمك أتمني من كل قلبي يتحقق هذا الحلم واحبل منك يا روحي فضحكنا ولكن الشك يساومني بشدة وخرجنا من الحمام ودخلنا حجرة النوم لارتداء بعض الملابس ولكن لايوجد معي غير ملابس الخروج التي كانت بها وقت الشغل فاقترحت عليها أن أترتدي ترنك من عندها من بتاع زوجها وبالفعل أعطيتني ترنك وطلبت مني ارتدائه بلا ملابس داخلية حتي يفصل جسدي وأكون شهيه أكثر أمامها وذهبت المطبخ لاستكمال عملي وهي مي بالمطبخ تعد وجبة نأكلها مع بعض

واثناء إعدادها للطعام غافلتها وذهبت لأقرب صيدليه واشتريت لها مانع للحمل وأيضا وبخاخة مخدر لي لأطال فترة الجماع دخلت حجرة النوم وأخذت البخاخة ووضعت منها علي رأس زبي وقلت علي ما نأكل تكون عملت مفعول علي زبي حتي أنيكها وابسطها لانها شهية في نظري ومش شبعان من نيكها لانها صاروخ ومزة علي حق ونجحت ولم تراني وهي منهمكة في أعداد الأكل فحضرت لي أكل شهي فأكلت بشراهة وهي معي تتغازل معي بكلامها الذي يدغدغ المشاعر ويهيج الزب وشربنا الشاي وأشعلت سيجارة وجلست أتأملها بإعجاب وتلذذ وهي تأكلني بنظرات عيونها وابتسامتها الناعسة فقلت لها ماذا بك تنظريني بنظرة تدوبني وتشعل نار الشوق ليك فقالت نفسي أحطك في قلبي من جواه ولا يشوفك غير قلبي اللي حبك فأنت غيرت حياتي واسعادتي بيك لا توصف يا أحب الناس لي فقلت لها نادية أنت حلوة وطعمه وشهية ولابد من رد جميلك معي اليوم سوف أجعلك في قمة السعادة والانبساط بس تحملي مني هديتي التي سوف يشعر بها كسك فقالت أكثر مما شعر يبقي افتري فأنا لم احصل علي متعة مثل ما حصلت عليها معك ويكفي حضنك وحنانك وعطفك علي تعرف لو زوجي عمل مرة واحدة كما فعلت معي كنت أعيش معه خدامة طول عمري حتي لو كان ينام كل يوم مع أخري غيري كنت أغفر له وأحبة الا أنه اذا جاءه مزاجه للجماع معي المهم تعالي افرغ شهوتي وخلاص حتى أنام هذا بختي الأسود واقع مع زوج بارد جنسيا يخلي كسي بارد ويقول خلصيني خليني أتخمد أفضل من أن أتغاظ أكثر من ذلك وينام معي بلا مشاعر منه ولا مني وكأنه ينيك في المرتبة التي ينخدع عليها أما أنت يا عمري فلك طعم تأني وحلاوة ومتعة تفجر الشهوة وتيقظ مشاعر المرأة حبيبي ايه ياحبيبي المفاجأة فقلت في زبي قالت معقول كلامك قلت نجرب وأنت تعرفي حقيقة كلامي وصدقه فلا تضيعي لحظات السعادة التي أقضيها بين حضنك يا عمري وطوقتها وأنا اخلع عنها القميص فظهرت بزازها الجميلة الخلابة التي تهوس الناظرين ابزاز غير مترهلة غنية بدسم صلابتهم وتكورهم وجمال منظرهم فخلبت فيهم أمصهم وادفن وجهي بينهم وهي تحضن رأسي كأنا تقول خذ ما تريد فمسكت يدها ووضعتها علي زبي فقالت ماذا فعلت بزبك قول بسرعة زبك غير طبيعي واتخن من الأول فقلت هذه هي المفاجأة التي وعدتك بها أنا ذاهب للصيدلية اشتريت مانع للحمل من أجلك وبخاخة من اجله ثواني اذهب للحمام اغسله حتي تعرفي أن تمصي فيه فقالت لها لحظات أروح الحمام فقالت أحنا كنا في الحمام وغسلنا نفسنا كويس جدا قلي أنت داهن زبك به فقلت اه فقالت روح يا سيدي لما أشوف وضحكت في أغراء ودلال وهي تغمز بطرف عينها التي جعلتني مش متمهل لغسيل زبي

غسلت زبي أكثر من مرة حتي أزيل أثر المخدر ودخلت عليه فنظرت لي وقالت زبك غريب في شكله فقلت لها اثأر المخدر عليه نادية حبيبتي قربي منه ومصيه لاني أريد أن أضعة بين ابزازك حتى يشعر يدفئهم وهم يحتضنوا بينهم فقالت أمرك يا حياتي وبدأت بالمص وهي تحاول أن تدخله في فمها الدافي ولكن انتفاخ رأس ذبي حالة فلم تستطيع ولكن كانت تلحس فيه من الخارج حتى بيوضي وهي مستغربة من حجمه وتفرك في رأسه بيدها وتدلكه بيدها وتأخذ من لعابها وتدلك كأنا تلينه وهو نافر وعروقه بارزه وشكله أغراها وهي تحاول أن تضعه في فمها وأريد وضعه بين ابزازك فقالت نام أنت علي ظهرك وأنا من فوقك واضع بزازي عليه حتى أتحكم فيه ويشعر بدفء بزازي عليه لأنه جامد جدا ومش عارفه كيف يدخل كسي بعد ذلك فقلت لها هل تريد المتعة والتلذذ أم لا فقالت وفي حد يكره المتعة وخصوصا معك فقلت نبدأ في العمل الجاد ولا نضيع الوقت لان المشوار هيطول عن الأول فقالت وبدأت تتحرك فوقي بصدرها وتقبلني وتأخذ من لعاب فمها وتضع عليه حتى ينزلق بين ابزازها في حركات المرج حتى أن ابزازها حمرت من كثرة مرجها بهم فوق زبي وشعرت بأنها تعبت من ذلك فقلت لها أنت مستعدة لدخوله في كسك أم لا فقالت حاول أن تثير كسي بلسانك حتي يترطب من شهوتي لان زبك فظيع وجامد وأنا خائفة منه بالعربي فقلت لها سوف أكون كما أنا وأنت أعطيني كسك جهة وجهي يبقي أنت تداعبي زبي وأنا الحس في كسك فإدارة نفسها بوضع معاكس فكان كسها فوق وجهي وبدأت في مداعبته بلساني حاكك بطرف لساني بزرها فهاجت بسرعة وقالت حرام عليك أنت العن من الشيطان ماذا تفعل روحي تخرج مني ولكن احلي من الشهد بس فوت لسانك في كسي برده بلعابك النار تدب فيه فبرمت لساني وجعلته مدبب وكنت اطعن في فتحت كسها التى واضحة أمامي واغفل وأداعب بزرها فتنطفض بشدة وهى تحاول مص ذبي من رأسه وتعضعض في رأسه كلما داعبت بزرها بلساني فداعبت ما بين كسها وفتحة طيظها مستغل نشوتها بحركاتي التي تشعل نار شهوتها وأنا اقبل في كل مكان في هذه المنطقة وهي تأن وتقذف شهوتها وانا مستمر في مداعبة كل منطقة كسها وطيظها وبلساني فأخذت من ماء شهوتها بصابعي ودلكت خرم طيظها في محاولة لدخول صابعي في فتحتها فلم أجد ممانعة منها بسب النياكة الي عدت

فبكل هدوء دفعت صابعي فانزلق بكل سهولة ويسر ولساني لم يهدأ من مص بزرها ودفعة في كسها وصابعي ساكن في فتحت طيظها التي كانت تقمط عليه بعضلات طيظها معلنه تقبله فحركت صابعي مدلكها من الداخل فكانت في قمة المتعه وقالت لا تخرج صابعك مني وهي هائمة في نشوتها أخرجت صابعي وفتلت صابع أخر فوقة ودفعت بالصابعين داخل فتحت طيظها فاستقبلهم بلا نفور وهي تقول نيك طيظي بصوابعك فحركت صوابعي بطريقة حلزونية داخلها فوجدتها تدفع بطيظها نحوي وهي تتراقص فرغبتها حننتني فهي مستعدة لقبول زبي مهما كان حجمه ترتاحي حتى يتعود كسك عليه نكمل بوضع أخر قالت أنا فصرخت من لذة قبلتي واقشعر جسدها وقلت حبيبي أنا بغير من جنبي جدا وهو مصدر رعشتي وهذا سر فعندما تقرب من القذف زغزغني فشهوتي تأتي بسرعة قلت ما أجملك تعطيني مفاتيح نشوتك فعدلت نفسها وبقيت فوق زبي وبدل من أن تدخله في كسها جلست فوقه تتماوج عليه مدلك كسها بزبي المنتصب بين شفرات كسها وشهوتها تغطي زبي بالكامل فقلت لها لقد تهيئ كسك لدخول زبي قالت طيب أحاول أن ادخله فوجهة زبي في فتحت كسها وجلست ببطء عليه فدخل رأسه في كسها فصرخت وقالت واعر جدا كسي لم يتحمله فقلت لها أرخي نفسك ولا تتحركي وهو ينزلق حته بعد حته حتى يدخل كله وكسك يستوعبه دون أي تعب فقالت بحاول وانا افرك لها بزها تلو الأخر وبدأ زبي يشق طريقة من ليونة كسها نتيجة شهوتها وفي لحظات كان زبي بأكمله داخل كسها فضحكت وقلت لها تشعرين بتعب قالت لا وإنما كسي هينفجر من غلظ زبك فقلت لا تتحركي وإنما ارتخي علي الأخر وعندما تشعرين برغبة التحرك فابدئي فسكتت قليلا وبدأت هي في الحرك صعودا وهبوطا وقالت ما احل تخانة زبك فعلا مفاجأة سارة تبسط وتمتع ادفع بزبك معي حتى يصل الي أعماق كسي من جوه

وبالفعل كنا علي نغمة واحدة في الدفع حتى تهالكت وعرقها زاد وترخت علي الأخر فلم تقوي علي النزول من فوقي فمالت وزبي ساكن كسها وانا معها وجها لوجه حاضنها اقبلها بلا حركة وزبي في كسها فقلت لها لفي فخذك علي وسطي ففعلت وزبي في كسها وبدأت في النيك بهذه الوضعية وهي تقبلني وتدفع بوسطها نحوي وتدفن وجهها في صدري وزبي يدفع في كسها واستمر الحال لفترة فوجدتها تترنخ مستسلمة فقلت لها حبيبتي باين عليك أنك تعبتي قالت فعلا فتذكرت جنبها فزغزغتها فيه فانتفضت وارتعشت بقوه وحضنتني وتمص فمي وشلال ماء كسها يندفع منها فقلت لها نقوم نأخذ دش حتى تستردي قوتك ونكمل يا احلي حوريه وأجمل قمر فقالت تعرف أنني لم أستطيع الوصول الي الحمام جسمي كله مفكك من بعضه وأنت السبب فقلت أنا ولا زبي قالت أنتم مع بعض فضحكنا وساعتها حتي قامت وزبي قائم واحمر ومتضخم فنظرت له وقالت يخرب عقلك كل دي كان في كسي مش ممكن فقلت لها وهيبقي في طيظك الحلوة دي وانا أرطب عليها وادخل صابعي بين فلقتيها وإحنا في طريقنا للحمام فقالت أرجوك نؤجل التكملة لبعد الظهر حتى نرتاح ونحضر لنا غذاء يساعدك علي الفعل الجبار فقلت لها مش ممكن بعد الظهر يكون الجو حر ونهلك من العمل فقالت نستحم وبعدها تتعدل ودخلنا الحمام الذي شهد احلي نيك واحلي أهات بغنج لا مثيل له ففي الحمام تركنا الماء تنصب علي أجسادنا ومنظرها يهوس وهي تلمع بجسدها المبلل بالماء فلم استطيع منع نفسي فقلت لها اسندي يداك علي الحائط وميلي قليلا للإمام وانا خلفها فدفعت بزبي في كسها الذي استقبله وبدأت في النيك المبرح وهي تشهق وتوحوح وتشخر وتأن بالاح والاوف بنغمات الانبساط والتلذذ مع دفء الماء الساقط علينا فكان عامل مساعد في اللذة والنشوة وكسها يقبض علي زبي أثناء خروجه وأثناء دفعه وأنا أحاول بكل الطرق أن اسكن زبي في طيظها فقلت لها نجرب طيظك فقالت اخاف لانها زبك هيفشخني فقلت لها ان تألمي أتوقف علي طول فلم ترد فمدت يدي أداعب بزرها وأخذت لعاب من فمي ومسحت خرم طيظها ودفعت بذبي فيها بكل حرص فانزلقت رأسه فصرحت وتملصت تحاول أن تخرجه منها فقلت لها حاولي الارتخاء ولا تشدي عضلات طيظك ولكن ارتخي علي الأخر وكأنك تحذقي كما لو أنك تقضي حاجتك وافركي في بزرك وانسي خالص بأن زبي داخل طيظك فقالت دي مش زب ولكن خزوق يخرقني أخرجه وأنا متمكن منها جيدا وهي تتملص وانا بعزم ادفع بزبي داخلها الي ان دخل أكثر من نصفه وانا أرطب عليها ويداي ماسكه إردافها وتذكرت أن أزغزغها في جنبها وبالفعل زغزغت جنبها فشهوتها انتابتها بقوة وأثناء ذلك كان زبي في أعماق طيظها ولم أتحرك ولكن طلبت مني التحرك فلبت طلبها وبدأت النيك الممتع في طيظها الجميلة الحارة القامطة علي زبي فقالت ما أحلي نيك الطيظ من المرة الي عدت أنت حكاية كل لحظة تفعل جديد غذي بدني بأفعالك المجنة نيك طيظي بس تقول ما أحلي زبك كيف دخلته في طيظي فضحكت وقلت لها الفن في النيك له أصوله وفن ومتعة تمتعي بزب حبيبك يا عمري فقالت وأمتي هتقذف يا عمري فقلت لها عندما ننام علي السرير فقالت أمتي ؟؟ فقلت لما أشبع من حلاوة طيظك يا حبيبتي فقالت كفايا كدي وتعالي كمل في كسي حتي تقذف لأنني خلصت علي الأخر ارحمني تعبت بس هموت ولبنك يتفرغ في كسي فخرجنا من الحمام ودخلنا حجرة النوم نجفف أنفسنا من الماء ولا نمتنع من العناق والقبل ومص الشفاه والأحضان النارية فقالت أنا من اليوم عشيقتك وزبك لم يفارق كسي وطيزي لانك رهيب في النيك بهذا الشكل فقلت لها أقول ليك عن سر أنا عرفت نسوان كثيرة فلم أجد مثلك في الحلاوة ولا الجمال ولا الإثارة ولا المتعة ولا خفة الدم كلك علي بعضك قشطه فلم اشبع من حلاوتك كسك فيه جاذبية فريدة تنادي علي زبي فقالت لبي له النداء فقلت من عيوني فنامت وركبت فوقها وهي فاسخة نفسها لاستقبال المارد الذي يعشق كسها فدفعت زبي مزغرد بين ثنايا كسها من داخلة متوغل في أركانه يمرح ويسبح بين جدارة متناغم مع نبضاته واصل حتى اهداب مهبها الذي يتحرك بداخل كسها يريد الارتواء بمني زبي وانا اركن يمين وشمال وهي متمتعة وكأنها لم تتناك في حياتها مثل هذا النيك الذي فتح مسمات جدار كسها فكانت حالمة بمتعة النيك وشعرت بشيء يلامس رأس زبي كأنها فرشاه فضغط عليها أكثر وهي في عالم أخر وقربت من القذف فقلت لها فقالت عندما تقذف زغزغني ولا تخرج زبك مني علي طول واتركه حتي ينكمش بداخل كسي نيك جامد نيك بقوة حبيبي هات منيك في كسي

ومن كلامها استجاب زبي لطلبها فزغزتها في جنبها فقالت بصوت عالي شهوتي ولم تكملها وتدفقت مع قذفي شلال من شهوتها مع رعشة قوية وحضنها ولف أرجلها حول وسطي كأنها ترفض البعد عني وشعرت بشيء يداعب رأس زبي بطريقة عجيبة وتأكت بأن مهبلها يفتح ويغلق وهي ذابت في متعة غريبة وفريدة لها طابع جديد في الإحساس بالمعاشرة فقلت في بالي يمكن من الحرمان وهي مع زوج معدوم المشاعر والزوق معها فلهذا وجدت معي شيء من الكياسة والمتعة كأنا ارتوت وقت عطش في جو حار ولم أعلم بأن زبي نقرها في صميم كسها وحرك خلاية وفتح الشيء المغلق من سنوات واستجاب لعشقها وأنا جسمي كله تراخي وشعرت بأني في عالم تأني وأن المتعة لا يعرفها الا الذي يتذوقها من امرأة تعشق أن تتناك بمزاج فتسبح معها في دنيا الخيال كأنك طائر وتحلق في الجو مع خيالك الحالم
ومن يومها لم نفترق عندما لا يكون احد في منزلها اذهب إليها وانيكها ومازلنا حتي الآن

ظهرت المقالة مدام نادية الفاتنة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15629 0 15629
ورشة عمل في الهند | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15605 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15605#respond Fri, 09 Feb 2024 20:40:22 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15605 انا اسمي خليل متوسط الطول اسمر البشرة جسمي متوسط وزني ليس اكثر من 55 كغم وهذا يشعرني بانني قادر على التعامل مع البنت بطريقة ترضيها…

ظهرت المقالة ورشة عمل في الهند أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

انا اسمي خليل متوسط الطول اسمر البشرة جسمي متوسط وزني ليس اكثر من 55 كغم وهذا يشعرني بانني قادر على التعامل مع البنت بطريقة ترضيها وتبسطها ولم يسبق لي ان كتبت اي قصة ولكنني احببت ان اشارك اعضاء هذا المنتدى تجربتي اثناء سفرتي الاولى خارج بلدي ولكن للوصول الى القصة فلا بد من مقدمة
ان العلاقة بين الرجل والمراة هي علاقة ازلية مبنية على الصراع من اجل المتعة احيانا او الصراع من اجل النفوذ احيانا اخرى , ولكنه يبقى صراعا جميلا بل انه يتحول الى حب ومتعة والفة وانسجام الى اقصى درجة ,واكثر من ذلك فهو قد يكون توحدا لجسدين في جسد واحد اثناء اللقاءات الجنسية الحميمية .

اكتب هذه القصة لانها تحكي رواية وتفاصيل احداث تجربتي الجنسية الاولى خارج نطاق الزواج فانا رجل متزوج واحب زوجتي ولم يسبق لي الممارسة الجنسية مع غيرها الى ساعة حدوث هذه القصة . كان عمري وقتها 33 عاما . كنت وقتها اعمل في وظيفة حكومية رئيس قسم و كنت قد تزوجت قبل ذلك بثلاث سنوات وانجبت طفلتي الاولى واعيش حياة جيده نسبيا من حيث الجنس وخلافه من الامور الحياتية فالانسجام بيني وبين زوجتي جيد جدا ولا يوجد ما يعكر صفو هذه الحياة الا عدم الخبرة من طرف الزوجة بامور الممارسة الجنسية على اصولها مثل المص واللحس وطرق الاثارة القوية التي تؤدي الى الاستمتاع اكثر من الممارسات التقليدية حتى الاوضاع لم تكن تساعدني في تغيير الوضع الا بعد محاولات عديدة ورغم كل ذلك فقد كان همي هو الستر وعدم اثارة المشاكل وتغيير الوضع بالتدريج.

وفي احد الايام جاءتني موافقة من الجهة الحكومية التي اعمل فيها للسفر الى الهند /مدينة حيدراباد لحضور ورشة عمل حول موضوع يتعلق بمجال عملي وكان ذلك في شهر نوفمبر وفعلا قمت بالسفر وكان سفرا صعبا حيث غيرت الطائرة ثلاثة مرات الى ان وصلنا الى حيدراباد وهناك وجدت ان المؤسسة التي تنظم ورشة العمل فيها ايضا ثلاث ورش عمل لمواضيع مختلفة وفيها مشاركين من اغلب الدول العربية وبعض دول افريقيا ومدة كل واحدة من هذه البرامج 45 يوم وفعلا بدانا كل في عمله وفي المساء لا يوجد اي نشاطات وبما اننا نسكن في نفس النعهد فقد كان المساء وقتا مناسبا للتعرف على المشاركين والمشاركات العرب وغيرهم حيث كان من ضمنهم شابة يمنية اسمها”” سيرين”” هي مهندسة وتعمل في وزارة الزراعة اليمنية متزوجة من طبيب اسنان ويقيمون في عدن .وكانت علاقتي معها جيدة جدا اكثر من غيرها من العرب الاخرين لا اعرف لماذا ولكن يبدو انها استلطفتني اكثر من غيري وانا كنت اجاملها كثيرا واثني على جمالها وشخصيتها ولباسها وما الى ذلك حيث انني اتقن هذا الفن بطريقة تعجب الفتيات عموما ولانني اتقن اللغة الانجليزية اكثر منها واكثر من كل العرب الموجودين حينها فهي تحتاجني في الاسواق لكي اترجم لها بعض الاشياء او عند التعامل مع الزملاء غير العرب اثناء الاستراحات او بعد الدوام حيث كنا نبيت في نفس المعهد لان فيه قسم داخلي نظام فندقي وخدمات كاملة للطعام والشراب والحدائق وكنا في الليل نجلس في الحديقة الملحقة ونلعب الورق وغيرها من الالعاب .

بعد اسبوعين من الاقامة بالظروف التي قلتها نادتني سيرين الى غرفتها بواسطة الهاتف وقالت لي انها تحتاجني في موضوع مهم . ذهبت اليها فورا وقد وجدتها مستلقية على سريرها وعلامات التعب ظاهرة عليها .كانت تلبس قميص نوم برتقالي شفاف يظهر اكثر مما يخبيء من مفاتن جسمها الرائع وبدون سوتيان وتتأوه كأنها مريضة . اقتربت منها رويدا رويدا وقلت لها ما بك يبدو انك مريضة وطلبت منها ان نذهب الى الطبيب او اطلب الطبيب ليعالجها فقالت لي لا لا لا اريد طبيب انا فقط احس بالدوخة والغثيان ولا داعي للطبيب وعرفت بعدها انها كانت ذهبت الى الدكتور وعرفت انها حامل جديد ولم تكن تعرف قبل السفر انها حامل وانها تتوحم . المهم جلست بجانبها وقلت لها مبارك وهذا الولد الجاي سيكون فيه ملامح هندية لانك تتوحمي في الهند ,ضحكنا سويا وقالت اريدك ان تحضر لي بعض الفواكه وعلب السمك المعلب ” سردين ” من السوق لان الاكل هنا لا يناسبني خصوصا في هذه الفترة اول ايام الحمل والنساء تعرف ذلك . قلت لها حاضر غالية والطلب رخيص وجلسنا للحظات استغليتها في الاستمتاع بمفاتن جسمها الرائع فالنهدان متوسطا الحجم لكنهنا نافرين بطريقة تدعو كل من يشاهدهما الى وليمة مص وفعص وقرص ولحس ولهما حلمتان ظاهرتان من تحت القميص الشفاف لا أظن ان لهما مثيل في الجمال والروعة والانتصاب الظاهر يدل على انهما يحتاجان فقط الى يدين حنونتين وفم يقدر قيمتهما ولسان دافيء يداعبهما ويمصهما فمثل تلك النهود والحلمات تحتاج ان تكون صورة في برواز ننظر اليهما ولا نلمسها لانها شفافة واللمس قد يؤذيهما اقول ذلك لانني اكثر ما يثيرني في البنت هي البزاز واما الطيز وما ادراك ما الطيز فقد رايت فلقتيها من تحت الثوب انها شيء من الاحلام كبيرة ومستديرة ومربربة وتترتج يمينا وشمالا في كل حركة وتنادي باعلى صوتها هل من زب قادم او لسان لذيذ يلحسني وهل من فم ولهان يقبلني او يدين ناعمتين تلحمسان علي وتشبعان غريزتي ورغبتي والشعر الاسود الناعم الطويل منسدل كالحرير على كتفين ممتلئين . ماذا أصف وماذا اترك اخشى ان انسى شيئا يعتب علي .

كل هذه الافكار راودتني وانا شارد الذهن خلال الدقائق القليلة التي حدثتها فيها حيث تكون عندي فكرة ان هذا الجسم يحتاج الى الري مثله مثل الشجرة الفتيه ولا يروى الا بماء الرجل او قل حليب الرجل فجسم الانثى لا يرويه الا حليب الرجل وجسم الرجل لا يرويه الا عطف الانثى وقررت من وقتها انني يجب ان اعطي هذا الجسم ما يستحقه من عناية نسيت وقتها انني زوج ونسيت زوجتي فحرماني لاسبوعين بعد ان تعودت على ممارسة الجنس يوميا فعل فعله معي .قمت من عندها ذهبت الى السوق وكان المطر شديدا جدا حيث انني تبللت من راسي الى اخمص قدمي رغم ان الحرارة كانت دافئه وهذا هو الجو بشكل عام في تلك البلاد . المهم بصعوبة احضرت لها ما لذ وطاب من الفواكه الهندية الممتازة وهي كما تعلمون رخيصة الثمن في تلك البلاد.وعدت اليها فوجدتها قائمة من الفراش وترتب بعض الاشياء في غرفتها مثل الكتب والكراسات وبعض الاواني البسيطة التي احضرتها معها من اليمن فقلت له لا ينبغي لك ان تعملي اي شيء انت اجلسي وانا ارتب هذه الاغراض كما يجب فقط قولي لي اين اضع كل شيء وانا جاهز.رفضت رفضا قاطعا خصوصا انني مبتل كثيرا وجسمي يرتجف من اثر المياه ولكنني وضعت الاغراض التي اشتريتها من السوق جانبا وبدأت اساعدها في لملمة الاشياء في الغرفة وفي كل حركة اذهب بها أو ارجع كنت اتعمد ان اجعل زبي الثائر يصطدم بطيزها او بطنها من الامام وهكذا المهم ان اجعلها تشعر بوجود زبي وقربه منها وكأنني اقول لها انها اذا كانت تفقد اير زوجها هذه الايام فان ايري موجود ومستعد لتلبية طلباتها من الالف الى الياء وساعدني البلل في شعورها بكل حركة حيث ان زبي كان ظاهرا من تحت البنطال .

بقينا على هذا الحال عشرون دقيقة تقريبا بعدها جلسنا على السرير بعد انتهاء العمل ثم قمت واحضرت بعض الفواكه التي اشتريتها وغسلتها ووضعتها في طبق واحضرت سكين فواكه وبدأت اقشر الفواكه واعطيها تاكل وقلت لها ان ترتاح ,اعجبها هذا الامر حيث قالت لي ان الوحيد الذي يعمل لها هكذا هو زوجها وقد ترك هذه العادة بعد مضي سنة من زواجهما اي انها منذ ثلاث سنوات لم تشعر بمثل هذا الشعور سألتها ان كان ذلك يناسبها ويسرها فتنهدت تنهيدة توحي بكل ما تخفي فاستمريت باطعامها الفواكه وتعمدت ان اطعمها بيدي فالانثى اي انثى تحب الدلال كثيرا وتحب ان تكون مدللة وهناك من يهتم بها و يغنجها ويدللها كملكة متوجة وهذا يساعد في اعطائها كل ما تملك لذلك الشخص حتى شرفها اذا كان هذا الشخص يستحقه . المهم وصلت الى الموز فقشرته وحملته باطراف اصابعي ووضعته في فمها فقضمت نصفه واكلت انا النصف الاخر وقصدي ان اتذوق شيئا بسيطا من شهد شفتيها الورديتان الممتلئتان وفي المرة التاليه قلت لها من باب الامتحان وبشكل ساخر اي مزح بجد لماذا نفعل ذلك لماذا لا اضع حبة الموز بين شفتي وانت تاخذين نصفا وانا نصفا فاعترضت ببعض الحياء الجميل ولكنني شعرت برغبتها عندما نظرت الى زبي المستعد من تحت بنطالي ثم الى شفتي وكانها تتفحصهما اذا كانتا قادرتين على ارضائها فقلت في نفسي دق الحديد قبل ما يبرد فقشرت حبة موز ووضعتها بين شفتي واقتربت بوجهي وشفتي الى شفتيها فبادرت باخذجزء من الموز ولم تصل الى شفتي ولكنني بقيت مصرا حتى اقتربت مرة اخرى فلمست شفتاي شفتيها ويا لها من لسعة فهي كضربة الكهرباء بل اكثر حدة فبدانا نقضم الموز وشفتينا متلاصقتان حتى بدات من جهتي بتحريك شفتي ومصصت شفتها السفلى بنهم بالغ وهي تصدر اصواتا لم افهم منها الا انها اصبحت في قمة اثارتها ورغبتها الجامحة وبعد ذلك فلن تتمكن من المقاومة .

كررنا العملية مرتين بعد ذلك وفي كل مرة تطول مدة القبلة اكثر من سابقتها ثم قالت لي انك جعلتني احس باحساس غريب لم احس مثله فيما سبق فقلت لها ما هي الا البداية وما زلت معي فستكونين المدللة تامري فتطاعي وانا موجود هنا لاراعي شؤونك خصوصا بعدما تيين انك حامل وتحتاجي الى المساعدة .تجاسرت ومددت يدي الى فخذيها المسهما واضغط على بعض المواقع المثيرة ثم مددت يدي وانا التهم شفتيها الى نهديها من تحت القميص الاعب الحلمتين تارة وتارة افعص البز بكامله خصوصا من الجهة السفلى واداعب شفتاها بشفتي ولساني يداعب لسانها مرة ومرة امصه بين شفتي او اضعه بين الشفة السفلى واسناني برفق حتى اصبحت لا تملك الا ان تقول آآآآآآآآه آآآآآآآآآآآخ أح أح أح وانا مستمر في عملي بنهم شديد فكل شيء في جسمها يستحق مني ان اعطيه حقه كل حسبما يستحق مضت دقائق لذيذة من المداعبات بدات بعدها بخلع قميصها وتوجهت فورا الى حلمتيها اقبلهما وامصهما وهي منتشية غاية النشوة وتصدر اصواتها اللذيذة من فرط النشوة أأأأأأأأأأح ييييييييي ياي ياي اي ياي ياي كمان بوسني كمان متعني انتا حلو كتير وينك من زمان انا نفسي انتاك منك اي اي اي اي ييااااااااااااااه اممممم امممممممم اححححح المر الذي يزيدني شبقا ولهفة للتمتع بهذا الجسم الرائع الجمال وكانه جاء على الكاتالوج للمرأة المثيرة ثم نزلت الى ما بين فخذيها مصمصت كلوتها البرتقالي ثم مصمصت كسها الرائع من فوق الكلوت وهي على حالها تتأوه وتتغنج وتتدلل امام نهمي الشديد في امتاعها الى النهاية ثم مزقت كلوتها وظهر امامي كسها ويا لهول ما رأيت انه اجمل كس اراه في حياتي .

كس وردي حليق ناعم كانه قرص من الجبنة السائحة في بحر اللذة وبدات الحس هذا الكائن الرهيب من فرط جماله وليونته فقد سالت مياه كسها قطرات قطرات وانا التهمها وكلما زاد شبقي زاد سيلان مياه هذا الكس الجميل . بدأت بالتفاعل اكثر حيث مدت يديها تحاول نزع ثيابي فساعدتها وخلعت كل ثيابي واصبحت عاريا امامها وما ان رأت زبي منتصب القامة امامها حتى صاحت بصوت كله نعومة وغنج ودلال ما هذا انه كبير ثم امسكته بين يديها الاثنتين وبدأت تقبل راسه ثم بدأت مرحلة المص اللذيذ ويالها من محترفة في المص حيث جعلتني اتأوه بطريقة اثارتها اكثر واكثر وزاد التهامها لزبي بين حنايا فمها الجميل وتلاعبه بلسانها فشعرت بأنني لا يمكنني التحمل اكثر فقمنا بعمل وضع 69 التهم كسها وبضرها بلساني واسناني وهي تمص زبي بطريقة الهمتني وجعلتني احلق الى كل السموات من فرط المتعة .

قمت واقفا ووضعتها على السرير ورجليها على الارض ثم رفعت رجليها على كتفي وبدأت بتفريش كسها براس زبي بشكل عمودي مع التركيز على تفؤيش بظرها بحركات دائرية وتمريره بين شفريها جيئة وذهابا وهي تصيح ااااااااااااااااااه ااااااااااااخ ياااااااااااااااااااااي اوووووووووويهيهيهيهيهي اححححح احححححح اااااااه منك ثم نزلت بفمي الى شفتيها التهمها وامص لسانها ثم دفعت زبي ببطء داخل كسها وهي تصيح من المتعة ثم اسرعت قليلا ثم اسرع واسرع مع بعض القوة حتى اصبح ماء شهوتها يتدفق على زبي يغمره وزبي يملأ كسها بحركة منتظمة حيث جاء ظهرها ثلاث مرات منذ بدأنا ثم حملتها ووضعتها في وضع الكلبة وبدأت امرر زبي بين فلقتي طيزها وصولا الى كسها الى ان قالت وحياتي عندك دخلوووو دخلو فدفعته بسرعة الى اعماق كسها وبدات ارهز بها بقوة حوالي عشرة دقائق ثم وضعتها على السرير بالوضع العادي على ظهرها ودفعت قضيبي داخل كها بسرعة وبدات بالحركة الى ان اقترب حليبي من النزول فسالتها اين اضع حليبي فقالت جوا كسي جوا كسي بدي اياه يملي كسي فقذفت حليبي في كسها وتركت زبي داخل كسها الى ان انقبض وخرج من تلقاء نفسه . بعد دقائق من الاستلقاء بجانبها على السرير قمنا الى الحمام اخذنا دوش ساخن مع بعض المداعبات والمغازلات بجمالها وروعة جسمها ونعومة كسها وشهد مائها ثم عدنا الى السرير اعدنا الكرة مرة اخرى ولكن هذه المرة هي التي بادرت بمسك زبي ومصه وصولا الى النهاية السعيدة بعدها ذهبت الى غرفتي متعبا اخذت حماما ساخنا ثم نمت الى الصباح كلمتها في الهاتف وجدتها قد اخبرت ادارة المعهد بانها مريضة وستغيب عن المحاضرات لمدة اسبوع ومضي باقي الشهر وانا واياها زوجان سعيدان نلتقي كل يوم مرة في غرفتها ومرة في غرفتي الى ان سافرت الى بلادها وانا كذلك ونحن نحمل اجمل الذكريات من الهند وغابات الهند وجمال ومتعة النيك في الهند هذه قصتي راجيا الردود المشجعة ودمتم

ظهرت المقالة ورشة عمل في الهند أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15605 0 15605