قصص سكس موقع بنات عرب الأرشيف - سكس بنات عرب | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?tag=قصص-سكس-موقع-بنات-عرب أجمل قصص السكس و افلام السكس العربية Sun, 19 May 2024 22:52:52 +0000 ar hourly 1 https://i0.wp.com/banatarab.xyz/wp-content/uploads/2023/10/cropped-٢٠٢٣٠٩١٢_٠٢٣٦٠٥.jpg?fit=32%2C32&ssl=1 قصص سكس موقع بنات عرب الأرشيف - سكس بنات عرب | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?tag=قصص-سكس-موقع-بنات-عرب 32 32 187110406 صاحب جوزى فشخنى | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15811 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15811#respond Sun, 19 May 2024 22:52:52 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15811 انا شرموطتك اضربني عمري ما كنت اتخيل اني اقول لي حد الكلمتين دول مش عارفة ابتدي منين بس خلوني احكلكوا قصتي وازاي بقيت من ست…

ظهرت المقالة صاحب جوزى فشخنى أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

انا شرموطتك اضربني عمري ما كنت اتخيل اني اقول لي حد الكلمتين دول مش عارفة ابتدي منين بس خلوني احكلكوا قصتي وازاي بقيت من ست محترمة لي شرموطة وسخة ،انا متجورة من سنة و حياتي انا و جوزي حياة حلوة نسبيا مع بعض مفيش مشاكل كتير بينا و متفقين جدا جدا في السكس، الفترة الاخيرة جوزي كان مشغول اوي بالشغل و مكنش في دماغة السكس ابدا ولا مركز في وانا بحب السكس جدا و مش متعودة علي كده و لفت نظرة كذا مرة لكن مكنش مهتم لدرجة ان صاحبة كان كمان هو اللي بيقضي طلبات البيت و بقي يخرجني كمان و ابتديت اسخن علي صحبة و احس اني نفسي انه ينكني ما انا محرومة بقي و مفيش عندي غير ايدي و بس و طول الليل و النهار اتفرج علي افلام سكس و قعد العب في كسي و اجيب خيار و اقعد انيك كسي و طيزي لحد لما مابقاش قادرة من كتر هيجاني

المهم فكرت بجد اني محتاجة صاحب جوزي ده ينكني كلمته بعد ما جوزي نزل الشغل بشوية و قلت له اني وقعت في الحمام و مش قادرة اتحرك و اني محتاجاه ضروري يساعدني فاجالي بسرعة اما جة كنت في السرير و كنت قلعة ملط قال يعني فعلا وقعت قالي في ايه و قعتي ازاي قلتله علي ضهري شوف و ورحت شايلة الغطا و كان اصدي ان طيزي تبان و يشوفها فا قالي ايه ده قلتله حط ايدك فا حط ايده فضلت اقوله لا تحت لحد ما مسك طيزي و ساعتها طلعت صرخة كده بمحن تهيج اي حد فا لاقيته بيقفش فيها وبيقولي كدة اريح ؟ قلتله ايوه كده بيريح اوي بس ممكن تدهنلي بالكريم دة فقلي ماشي و فضل يدهن طيزي شوية و غرفني كام بعبوص في طيزي و انا اقول اة بمحن قوي …

و بعدين قلتله خلاص مش عايزة اتعبك و فضلت اكلم معاه وانا عارفة انه علي اخره و شايفة زبة و اقف قوي و بعدين مره واحده لقيته بيمسك بزي هجت اوي ورحت بايساه و فضلنا نفرك في بعض و نحسس و نبوس لحد ما نزلت فكتلة البنطلون و طلعت زبه و مصيته جامد اوي بقي حديدة و هو كان شكله حلو اوي و كبير من فوق كده و قمت ركبت عليه بكسي و فضلت انيك نفسي جامد و فاشخة نفسي عليه اويو قعدت اقولة مش قادرة نكني افشخلي كسي اه اه اه حرام عليك زبك كبير اوي يخرب بيتك و هو يقولي هو انا لسة عملت حاجة يا شرموطة دانا هفشخلك كسك و طيزك هو صحيح الخول جوزك بينيكك في طيزك ؟

انا اتصدمت من الكلام الصراحة قول مرة حد يقولي شرموطة و يقول علي جوزي خول ساعتها حسيت احاسيس غريبة قوي حسيت اني وسخة قوي وجبت الكلام لي جوزي حبيبي وفي نفس الوقت هجت قوي وجبتهم اصلا و هو بيقولي كدة و هو حس بكدة و كمل نيك فيا وشتيمة و راح قايم مقعدني فرنساوي وقعد يخرج زبوا بره كسي و يقولي مش هدخلة غير لما تقوليلي انا شرموطك و انا من كتر الهيجان متردتش ثانية واحدة قعدت اقولة انا شرموطك انا لبوتك انا المتناكة بتعتك اعمل فيا كل الي انتا عاوزة افشخلي كسي و طيزي هزقني امسح بكرمتي الارص بس ابوس رجلك متحرمنيش من زبك انا مش هقدر استغنا عن زبك ابدا وهو كان مستمتع بالكلام ده و كل شوية يقولي انتي اية اقوله انا شرموطك يقولي برافوا يا متناكة و كان و هو بينكني كدة يتف علي وشي و يقولي ادهني التفافه بتعتي علي وشك ياوسخة لما عمل كدة اول مرة انا قرفت الصراحة راح قايم مخرج زبة وقالي مش هكمل نيك غير لما تسمعي الكلام يا وسخة رحت قايمة داهنة وشي علي طول بتفاتة راح قايم رازع زبة جوه و روحت مصوتة وتلعت مني احلي اةةةة راح قايم ضربني بالقلم و قالي وطي صوتك هتفضحينا و قعد يكمل نيك و حت البوكسر البانتي بتاعي في بقي عشان صوتي ميبقاش عالي

و مره واحدة لقيت جوزي داخل عالينا اتخضينا فا قالنا كملوا بس عشان شكلكو هيجني و كملنا و هو جه جانبي قلتله انا شرموطتك اضربني و هو جه فضل بضربني علي طيزي و يقولي انتي شرموطة و متناكة اسيبك شوية من غير زب الاقيكي كده و صاحبه يقوله دي بصراحة كسها بجنن حرام يتساب و جوزي يضربني علي كل حتة فجسمي. فضل صاحبة يفشخ فيا اخد ما جبهم علي بزازي و جه جوزي قولتله انا شرموطتك اضربني فضل يضرب فيا و صاحبة كمان و بعدلوني و بعديها همي الاتنين ناكوني بالدور واحد في بقي و واحد في كسي لحد ما كنت بعيط من الوجع و هما التنين عشروا علي وشي و جابوهم. و دي كانت قصتي مع صاحب جوزي و جوزي اللي انا بقيت شرموطة ليهم هما التنين و كل ما يملوا شوية يخلوني اقول لواحد فيهم انا شرموطتك اضربني و يفضلوا يفشخوا فيا و يعورو كل جسمي من الضرب بايديهم و عصاية و كرباج و كله

ظهرت المقالة صاحب جوزى فشخنى أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15811 0 15811
مرات اخويا عوضتني عن الحرمان كله | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15784 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15784#respond Wed, 15 May 2024 22:22:43 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15784 هلو عندي قصتي مع مرت اخويه بدون اسم وصورة … اني شاب 25سنه عايش ويا اهلي والدتي ووالدي واخ اصغر مني واللاخ اكبر مي اني…

ظهرت المقالة مرات اخويا عوضتني عن الحرمان كله أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

هلو عندي قصتي مع مرت اخويه بدون اسم وصورة … اني شاب 25سنه عايش ويا اهلي والدتي ووالدي واخ اصغر مني واللاخ اكبر مي اني مامتزوج والاكبر مني متزوج ومنتسب 10 ب10 دوامه وزوجته اكبر مني بسنتين تكطع حلوة شكلها وجسمها نار مربربة مو كلش ويخبل ديوسها كبار بيض مشدودات وطيزها راجع وطري وشعرها طويل لطيزها وشفايفها منفوخات المهم هم عايشين ويانه وزوجها مفاركها دوم وحتى من يجي اشوفه يعاملها معامله مو ذيج لان يدور كحاب من زمان قبل ميتزوج وكمت اشتهيها من شفتها بالاتك تموت جنت نازل جوة بنص الليل واني طبعي اسهر للصبح متت عليها كلش وراها كمت اراقبها دوم وهي لبسها حصر وقصير دشاديش وتراكات وجسمها يدوخ .. مرة جنت نازل من غرفتي بالليل للمطبخ وسمعت صوت الدش مفتوح اتقربت اشوف منو ديسبح بنص الليل سمعت صوتها تتأوه وتحاجي واحد بالفون تتنايج وياه اني ظليت اسمع بس صوتها مو فد نوب لان الدش فاتحته هي..

غلست اني محاجيتها وظليت دوم اراقبها بنص الليل وانزل اسمعها تتأوه وراها بفتره كمت اشوفها هواي تجي لغرفتي وتشاقيني خاصة اذا زوجها بالدوام حسيت بيها مشتهية بس خفت اطلع غلطان واتورط وظليت هيج مشتهيها ميت عليها بس مغلس وكامت تزيد بشقاها ودوم بغرفتي وترتبه وتعطر الغرفة لمن يوم اجت كالعاده تكولي جوعان احظرلك شي كلتلها لا ماكل برة واجت جرت شعري وتشاقيني وكمت اجرها بشعرها وصارت عركة بالشقة ولاوي ايدها وحاظنها من ورة وعيري صار ع طيزها بس ممكوم كلش وظليت هيج كامشها وهي تريد توخر لمن عيري كام كلش وحست بي ولكيتها سكتت ومتوخر اني حطيت ايدي ع ديسها ع كيفي بس لازمه ولكيتها متحجي ف بديت اعصر بي وافركه وحطيت ايدي من جوة دشداشتها ولزمته وامصمص بركبتها وهي تتأوه وتكول اه اووف ع كيفك فدوة

وظليت امص بركبتها ودرت راسها اخذ حلوك منها واندارت هي بعد ولزمت عيري من فوك البرمودة تفركه واني ايدي ع كسها افرك بي نومتها ع الجرباية وقفلت الباب واجيتها هم حلوك ونايم فوكاها وهي تمص بشفافي حيل وتريد تلزم عيري مشتهيه فوول نزعتها الدشداشه اويلي لابسه ستيان يموت كوه مغطي ديوسها واللباس خيط يفلش طلعت صدرها بديت ارضع بال10 دقائق وهي اه اححح اوي عض حلماتي ااه ونزلت لحس لبطنها وكسها بسته ونزلت لحس لجوة ركباتها وصعدت النوب وخرت اللباس امصمص بافخذها وهي ماتت من الشهوة امممم اه اوووف الحسلي عفيه حموت اااه وبديت الحسلها وهي تجر بشعري وتدفع براسي ع كسها وطابكه افخاذها ع راسي واني دك لحس بكسها لمن جبت ارتاحت دقيقتين وكامت نومتني وطلعت عيري تبوسه بحنية وترضعه كله والخصاوي تلحس بي متت اني ظلت ترضع واكوللها كافي راح اذب وتكول ذب معليك وهي ترضع دك ومص قوي وكمت لازم عيري وذبيت ع صدرها مسحتها وارتاحينه شوي ونحجي واثنينا صلوخ كالت كوم يلا تره مكدر بعد

كمت نومتها ع ظهرها وطببته بكسها ورهز خفيف وهي تكول اريد قوي عفيه وهي ااه اووي ااه دفعه كولياته عفيه اااه رايدته كله مشتهيه لاخر درجة وظليت من كسها مفوته هواي وهي ذبت ع عيري يمكن 3مرات النوب كلتلها انداري من ورة رايد اندارت تناحتها تشك شك مفتوحه بس ضيكه وطببته ع كيفي كالت مو قوي لان يوجع ممتعودة كلش وظليت ادفعه بيها وهي اااه ع كيفك احح حموت ااه واني اجر بشعرها ورهز بيها من ورة وظليت ع هالوضع لمن ردت اذب وكلتلها كومي كامت بساع وافرك عيري ع وجهها لمن ذبيت بحلكها وعلى وجها وكمنا للحمام نسبح وهي حاظنتني قوي ورجعنه لغرفتي سهرنا ونحجي حبجيات وظلينا كل يوم هيج من زوجها يروح لدوامه تصير زوجتي .

ظهرت المقالة مرات اخويا عوضتني عن الحرمان كله أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15784 0 15784
ديوث اختي العاهرة | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15775 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15775#respond Fri, 10 May 2024 23:31:20 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15775 انا اسمي وسام عمري 30 سنة واحداث قصتي تدور حول دياثتي على اختي سارة 25 سنة العاهرة الفاجرة الزانية التي جعلتني ديوثاً وفخوراً بكوني ديوث.…

ظهرت المقالة ديوث اختي العاهرة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

انا اسمي وسام عمري 30 سنة واحداث قصتي تدور حول دياثتي على اختي سارة 25 سنة العاهرة الفاجرة الزانية التي جعلتني ديوثاً وفخوراً بكوني ديوث. اسف على الإطالة ولندخل في صلب القصة.

اكملت اختي دراستها الجامعية ومثل كثير من الفتيات جلست في انتظار التعيين ولم يطل الإنتظار حتى اتاها خبر التعيين وكان في مدينة اخرى وهذا الشي صعب في مجتمعنا العربي خاصة ونحن نعيش في العراق فتوجب عليها السفر الى الوزارة لتغيير منطقة التعيين الى المدينة التي نسكن بها، طبعاً دائماً ماكنت اسمع اختي تتكلم على الهاتف مع اولاد ولم يكن الأمر يثير غيرتي خصوصاً ونحن من عائلة منفتحة بعض الشيء ونؤمن بالحب والزواج فكان امراً طبيعاً ولكن سرياً فلم تكن تخبرني مع من تتكلم ولا نوع العلاقه … الخ. نسيت ان اخبركم عن طبيعة لبسها فهي محجبة ولكن لا مانع لدينا في لبس البنطرون او التنوره تحت الركبه، طولها تقريباً 165 ووزنها 60 ممشوقة القوام لديها مؤخرة (طيز) كبير وصدر فاحم وكل من يراها يشتهيها كيف لا وانا اخوها ولقد مارست عادتي السرية مراراً وتكراراً عليها وانا اراها بكامل زينتها الشبه عاربة في البيت.

لا اطيل عليكم اكثر اخبرت ابي بالأمر وبسبب انشغاله اخبرني ان اذهب مع اختي سارة للمدينة الأخرى للوزارة حتى نكمل اجراءات النقل فقررنا السفر في القطار نظراً لوقت الوصل المناسب حيث يخرج القطار الساعة الثامنة ليلاً ويصل الساعة السادسة صباحاً ونتوجه مباشرة لباب الوزارة قبل ان يزدحم المكان بالمراجعين، حجزنا غرفة منام ووضبنا حقائبناً وماهي الا ساعات حتى كنا في محطة القطار ومااجمل الشتاء ورائحة المطر دخلنا المحطة وكانت اختي تلبس عبائه (كاب) مخصرة ويبدو ان تحت هذه العبائه لبس جدا خفيف او سوى الستيان والكلسون (سنكتشف لاحقاً) كانت مؤخرتها (طيزها) جداً بارزة والشرطة في المحطة لم ينزلوا اعينهم لحظه عنها حتى شعرت بالإرتباك من هذه النظرات ولا كأنو في رجل معاها المهم خلصنا من التفتيش ودخلنا عربة القطار المخصصة ولأن كان مافي غرفة منام لشخصين غير محجوزة اضطررنا ان نحجز غرفة منام لأربع اشخاص ودفعنا التكلفة كامله لنكون وحدنا في الغرفة.

جلست اختي ووضعنا حقائبنا وباقي على خروج القطار ربع ساعة فإستأذنتها للذهاب لجلب الماء واشعال سيجاره قبل خروج القطار نزلت من القطار وكانت نظرات اثنين من الحراس غريبة لي ولكني لم اعرهم اهتماماً اشتريت الماء وشعلت سيجارتي وماهي الا ثواني حتى بدأ الصراخ على المسافرين للدخول للقطار حتى يخرج بعد 3 دقائق اطفئت سيجارتي ودخلت القطار وتوجهت الى غرفتنا لأجد الباب مفتوح واختي جالسة تتأمل من النافذه فصرخت بها لماذا لم تغلقي الباب وعندما آتي تفتحيه لي فنظرت الي بنظرة المسكينة وقالت متأسفه فقبلتها على رأسها وقلت لها لا مشكله. المهم ثواني وتحرك القطار وجلسنا نتسامر الأحاديث وماهي الا دقائق وسمعنا طرق على الباب وبالتأكيد انه مفتش التذاكر ففتحت الباب وكانت المفاجأه ان الشرطيين اللذان كانا ينظران لي ولأختي عند الباب فطلبوا التذاكر فقدمت التذاكر لهم وطلبوا هوياتنا للتأكد وكانت فرصة وهم ينظرون الى هوية اختي والى وجهها للمقارنة ان كانت هي نفس الشخص وكل شيء تمام شكرونا وغادروا، نظرت الى اختي اذا هي محمرة الوجة فقلت لها لا تبالي فهم ينظرون لكل الفتيات هكذا قالت بخجل نظراتهم لي مختلفة كأنني اجمل من في القطار فصدمت من ردها وقلت لها بإستغراب اكيد انتي الأجمل! ساد الصمت وبعدها جلست على السرير المقابل لسريرها وقلت لها لا يوجد احد سيطرق بابنا بعد الآن فخذي راحتك وانا قفلت الباب وماهي الا ثواني حتى بدأت تخلع العبائه (الكاب) وي****ول حتى لم تقل لي ابعد عينيك او لا تنظر لأنها بكل بساطة غير ناوية ان تلبس شيء مكانها سوى ثوب النوم الذي ترتديه تحتها!

انصدمت من جمال افخاذ اختي وصدرها وكانت ترفع اقدامها حتى تستلقي على السرير وي****ول من ما رأيت فلقد كانت تردي كلسون (لباس) ابيض وفرجها (كسها) كان نافخ الكلسون كأنو خدود وليس فرج (كس) تسمرت في مكاني وماهي الا ثواني حتى صحيت من صدمتي ولكني احسست بشعور غريب ومفاجيء هدم كل اواصر العلاقة الأسرية والحلال والحرام والعادات والتقاليد واحسست ان عيوني لا يمكن ان تشبع من ماترى حتى المسه واتذوقه. الغرفة تحتوي على سريرين وفوقهما سريرين اخرآن يعني طابقين فقلت لها سأصعد انام فوق لأن العربه صغيرة جدا ويجوز تحبي تمددي رجليك، راح يكون الفوق الي والتحت الك قالت ماشي لكنها لاتعلم اني صعدت حتى ارى كل شي بالخفيه وبوضوح وامارس عادتي السرية كما تعودت ولكن هذا المرة وانا انظر الى لحم اختي وليس في خيالي فقط، تهيجت كثيرا وانا انظر اليها وهي غارقة في الموبايل تتصفح بين مواقع التواصل تاره هنا وتاره هناك. لم استطع الصمود اكثر ولا استطيع ان اقذف شهوتي هنا فالمكان ضيق وسوف اصدر اصواتاً فقررت ان اصور مقطع صغير لها وهي نائمة واذهب الى حمام العربة واقذف شهوتي هناك وارتاح وادخن سيگارة وارجع وبالفعل صورت مقطع واستأذنت ساره اني سأذهب لأدخن فأقفلي الباب من الداخل وعندما اعود سأطرقه لتعرفي بقدومي وتفتحيه وبالفعل خرجت واغلقت الباب بعدي وذهبت مباشره للحمام فوجدته مقفل ويوجد شخص بداخله فوقفت في منطقة التدخين بين العربتين واشعلت سيجارتي وبدأت ادخن ولأنه ليل ونحن في عربة منام وليست سياحيه فالكل نائم واكثرهم عوائل فشغلت المقطع الذي صورته لأختي ووقفت اتفرج وادخن وكانت الصدمة التي غيرتي حياتي للأبد واكتشفت فيها اني ديوث واختي فاجرة! وانا واقف اشاهد احسست بيد قوية على كتفي والتفت وكانت المفاجأه فلقد كان احد الشرطيين يقف خلف ويمسك كتفي وعيونه في هاتفي ويقول حتى ان تشتهيها يا قواد فأنصدمت من ماقاله واسرعت لأدخل هاتفي في جيبي ولكن هيهات فلقد امسك يدي واخذ الهاتف من يدي وقال منذ ان رأيتك وانا احسست اني سأنيك اختك الليله وانت من سيجعلني انيكها يا خنيث!

اخذ هاتفي وامسك يدي وقال تعال معي الى غرفتكم وانا خائف جداً مما سيحدث ولا اعرف ماذا افعل فلم تفيد كل توسلاتي وكان مصصم على فعلته النكراء. قال لي اطرق الباب ولاتعلمها بوجودي وعندما تفتح الباب تتفاجيء فطرقت الباب وماهي الا ثواني واذا بأختي تفتح الباب وهي في لباس نومها وانصدمت عندما رأتني مع الشرطي وحاولت ان تغلق الباب فدفع الباب ودخل وادخلني من يدي وقال لها اغلقي الباب واجلسي بدون كلام ورأيت الخوف في عيون اختي وهي لا تدري ما الذي يحصل فجلست وجلس بجانبها واجلسني امامهم واخرج الهاتف وشغل الفيديو بدون اي كلام وقال لها انظري من هذه فإنصدمت ونظرت الي بذهول وقالت انت مصورني وسام فقاطعها الشرطي وقال مو بس مصورك كان يلعب بقضيبه (عيره) وهو يتفرج على فإنصدمت من طريقة كلامه الفاجرة ولكن لم استطع ان انطق بأي كلمة ومباشرة وبدون تردد وضع يديه بين فخذي سارة العاريتان وامسك فرجها (كسها) كأنه يمسك تفاحة وبدأ يعتصر هذا الفرج (الكس) الذي تصورته طاهرهاً لحد الآن وهم ساكته ومغمضة العينين خجلاً مني وماكان من هذا الشرطي اللعين الا ان يكسر حاجز الخجل هذا وقد رآى الشهوى في كلانا فأمسك هاتفه وهو ممسك فرج (كس) اختي بيده الأخرى واتصل على صديقة الآخر وآتى كالبرق وكأن كلش شي مخطط له فلم ارى اي استغراب من صديقه واعتقد انه كان يسمع الحديث كله!

المهم امسكني صديقي من رأسي وانزلني في الأرض وجثوت بين فخذي اختي الطاهرة سارة وقال لي بكل سفالة الحس كس اختك ياخنيث فكانت هذا الكلمات تنزل على قلبي كالبرق وتصيبني بالشهوه والغثيان وامتنعت حتى صفعني على رأسي من شدة الألم لم استطع فعل شيء سوى لحس كس اختي وما ان وضعت لساني على كس اختي سارة حتى بدأت احس بكل انواع السؤال العطرة تتدفق من فرجها (كسها) الطري ورجعت للخلف وامسك كل واحد منهم فخذاً من افخاذ اختي وانا الحس كسها بنهم حتى بدأت تتأوه وهم يرضعون حلمات صدرها البارزه! تصورت ان الموضوع سيتوقف عند هذا الحد ولكن حصل الأسوء عندما قال لي احدهم اصعد على السرير العلوي واخرج قضيبك (عيرك) فجلست فوق واخرجتهم وامر اختي سارة ان تقف وترضع قضيب (عير) اخوها فقامت وبدأت ترضع بإحترافيه لم اكن اتخيلها بحياتي وجلسوا على الأرض واحد خلفها وواحد امامها وبدأو يلحسون كس وطيز اختي وهي واقفه ترضع عيري وتنظر الي بنظرات مليئه بالشهوه والعهر، سحبوها مني ووضعوها بوضعية الكلب وامروني ان يكون لي الشرف بأن انيك اختي قبلهم وكنت جدا متردد خصوصا واختي عذراء على حد علمي ولا اريدها ان تخسر عذريتها فجلست اتوسل ان يتوقفوا عند هذا الحد وابكي فما كان من اختي سارة الا ان نظرت اليهم والي وقالت ياوسام خلص لا تتوسل انا مو عذراء نيچني يلا مانكدر نتوقف بعد نيچني حتى هم هم ينيچوني بعد مااتحمل وبمجرد ان سمعتها تتكلم بهذا الفجور ادخلت عيري قضيبي مره واحده في فرجها (كسها) كأنها اي عاهرة ولا اعرفها من قبل حتى انهم اغلقوا فمها من الصراخ وسبحوني منها غصبا لأن كنت امارس معها النيچ بشراسة كالكلب،

رموني في الأرض واختي تتأوه من الشهوه وكل واحد فيهم يقدملي عيره امصه وبدأت امص كأني خبر مص امص واحد والثاني بكس اختي وتالي يطلعه من كس اختي وامصه هو وعسل كس اختي بعدين لزموني من راسي مرة ثانية وخلو وجهي بطيز اختي وبديت الحس خرم طيزها الشهي اللي ماينشبع منه، انا الحس طيز اختي وهي تمص عيورتهم وتقول نيچوني اني كحبة اني فاجرة كنت انتظر تنيجوني من اول ماشفتكم في التفتيش وبعصتوا طيزي، طلعوا باعصين طيز اختي من دخلت لتفتيش الناس وانا انتظر برا مو داري. شالها واحد منهم وتعلقت برقبته وانا امص عيره ودخلته بكس اختي بأيدي واجى الثاني ومصيت عيره ووقف خلف اختي ودخلت عيره بطيز اختي وصرت بينهم وانا في الأرض واشوف شلون يرفعون اختي وينزلوها على عيورتهم وانا امص البيضات والعسل اللي ينزل من كس اختي وهي تصيح نيچوني اني كحبه اني فاجرة نيچوني كدام اخوي ديثو اخوي الخنيث اللي يشتهي اخته نيجوني حيل اني منيوچتكم، ناچوها تقريباً اربع ساعات في جميع الأوضاع وكانت اجمل ليلة بحياتي وبداية دياثتي.

ظهرت المقالة ديوث اختي العاهرة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15775 0 15775
زوجته تحب الزب و هو ديوث بارد | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15746 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15746#respond Tue, 07 May 2024 11:46:37 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15746 كان هشام صديقي المقرب و زوجته تحب الزب و جميلة و فاتنة و لكن انا لم اكن اعرف بالامر فهو لما تزوج لم اعد التقيه…

ظهرت المقالة زوجته تحب الزب و هو ديوث بارد أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

كان هشام صديقي المقرب و زوجته تحب الزب و جميلة و فاتنة و لكن انا لم اكن اعرف بالامر فهو لما تزوج لم اعد التقيه الا في مناسبات ضيقة و قليلة جدا الى ان التقيته في ذلك اليوم و هو معها و قد الح علي ان اشاركهما الغذاء في ذلك المطعم . و انا بطبعي اخجل ان اكون وسط زوجين و احس اني اضايقهما و لكن زوجته كانت تتحدث معي كانها تعرفني و تضحك معي و تتبادل النظرات و هشام كان سعيد جدا ولم يكن يبدي اي غيرة او انزعاج و لما اكملنا الطعام طلب مني هشام ان اعطيه رقمي لانه اضاعه و رايت زوجته تكتب الرقم في هاتفها و انا مستغرب من فعلها امام زوجها بكل جراة

و ودعت هشام لكن زوجته كانت في مخيلتي و لم ينقضي ذلك اليوم حتى هاتفتني و اخبرتني انها معجبة بي و دخلت في قلبها و انا اخبرتها انها كذلك ثم تحول حديثنا الى السكس و النيك بسرعة و عرفت ان زوجه تحب الزب و مستعدة لفعل اي شيء . و لما اخبرتها انني اريد ان اخذها للفندق تعجبت وقالت اين المشكل تعال عندي للبيت و نكني ثم مررت لي زوجها هشام اتحدث معها و انا قلبي يدق بحرارة و غير مصدق و اخبرني انه موافق و ينتظرني و بان زوجته تحب الزب و هو لم يقدر عليها لوحده و انا قمت من لحظتي و حملت مفاتيح السيارة و توجهت الى بيت هشام بسرعة

و دخلت البيت و استقبلتني زوجته باحضان جميلة جدا و قبلات حارة و انا اعانقها و اقبلها بكل حرارة و تاكدت ان زوجته تحب الزب اكثر مما تخيلتها فكانت تعانقني و تبوسني بحرارة و تقول احبك و احب زبك و اخرجت لها انا زبي . و رات زبي منتصب و كبير و كثيف الشعر و كانت ترضع و تمص بلا توقف و انا امسكها من الراس و اسخن ثم تعريت انا و زوجة هشام و هو ينظر الينا و السعادة تغمرهو يرى زوجته تمص زبي و تلحس لي و طرحتها انا على ظهرها و وضعت راسي بين شفرات كسها و انطلقت الحس لها الكس بكل حرارة و امص البظر و اهيجها و هي تصرخ و زوجته تحب الزب و النيك

و لما ادخلت فيها زبي بدات تتغنج و تهيجني و هشام نظر الينا و سعيد جدا و بلا اي ردة فعل فهو لم يخرج زبه يستمني بل كان سعيد معنويا فقط و انا اقلب في زوجته على ذلك السرير واتنعم بالنيك الساخنالحار بلا توقف و هي توحوح و انا امص لها حلماتها .و اشبعت الزوجة بالزب حتى اصبحت ترتعش و تهذي بكلام جنسي ساخن و وضعت زبي على ثدييها وبدات اكب حليبه الحار الساخن و انا اصرخ بحرارة كبيرة جدا و هيجان جنسي قوي و هشام سعيد جدا و زوجته تحب الزب و لا تشبع مثلما اكتشفته منها

ظهرت المقالة زوجته تحب الزب و هو ديوث بارد أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15746 0 15746
حرمان الكس | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15730 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15730#respond Thu, 25 Apr 2024 12:41:23 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15730 اولا الأحداث واقعيه وحدثت بالفعل اولا انا اسمي محمد مهندس مدني 32 سنه شغلي في محافظة تاني غير محافظتي اشتغلت في السويس انا بشرتي قمحي…

ظهرت المقالة حرمان الكس أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

اولا الأحداث واقعيه وحدثت بالفعل
اولا انا اسمي محمد مهندس مدني 32 سنه شغلي في محافظة تاني غير محافظتي اشتغلت في السويس انا بشرتي قمحي جسمي مظبوط زبري 20 سم وتخين صعيدي بقي
ثانيا هي مدام مني من المنصورة وعايشه ف السويس مطلقة وساكنه ف الدور اللي تحتي هي وبناتها وعندها ٣٦ سنه

احداث القصة
لما اتنقلت للعمل بالسويس كنت عايش لوحدي قبلتها وانا نازل في الاسانسير كانت قمر عنين خضرا لابسه بنطلون جينز وبلوزه وشعرها ادوب الطرحه مغطياه جسمها مليان شويه بس قمر وعليها طيز تجنن العاقل وطولها حوالي 170 سم
مني : صباح الخير حضرتك ساكن جديد ف العماره
انا: ايوه يافندم انا م محمد
مني: ومعاك الاسره عايزه اتعرف ع المدام
محمد : لا يافندم انا شغلي هنا بس وقاعد لوحدي بصراحه كانت عجباني بس مكنش ف دماغي حاجه ومشيت روحت شغلي وعدا اسبوع مشفتهاش
لقيت فجاءة الباب بيخبط عندي طلعت لاقيتها هي
مني : مساء الخير يابشمهندس بعصبيه
انا: مساء النور في حاجه انا رديت بعصبيه لاني محبتش طريقتها
مني : الحمام عندك بينقط عندي وعايزه حل للموضوع ده
انا : طيب ممكن حضرتك اشوفه ولو المشكله من عندي هحلها
مني: مفيش مشكله اتفضل نزلت معاها كان بناتها في دروسهم بصيت ع الحمام عندها لقيت يدوب ف تسريب بسيط جدا جدا
انا : حضرتك انا مش من هنا ممكن رقم جوز حضرتك اتواصل معاه لو يعرف سباك أو انا هتصرف واول مجيبه هرن عليه عشان يبقي موجود
مني : انا منفصلة ممكن تاخد رقمي
انا : تمام لو في عندك سباك هاتيه وسلمت عليها ومشيت

بالليل لقيت تليفوني بيرن وكانت هي
مني : معلش ع اسلوبي معاك يابشمهندس انا اسفه كنت متعصبه جدا ف كذا حاجه عندي ف الشغل
انا : مفيش مشكله حصل خير مع اني محبتش اسلوبك
مني : بجد اسفه لقيتها بتقولي انا عامله كيكه ممكن تقبل عزومتي عليها وهجبهالك بنفسي
انا : مفيش لازوم وانا مش مضايق ابدا
مني : هتزعلني منك ولا شكلك بخيل ومش عايز تضربني حاجه عندك
انا : لا خالص بس ف نفس الوقت مستغرب أنها عايزه تجيلي وانا لوحدي
مني : طيب انا طلعتلك ياريت تفتح الباب
انا : حاضر مستنيكي
مفيش خمس دقائق ولقيتها طالعه ومعاها فاكهة وكيكة ولب وسوداني
انا : اي دا كله دول شويه زعل صغيرين وبصراحه اول مشفتها كانت بطل وهي بطل عبايه سودا مفتوحه من فوق وبشعرها خالص وطيزها ف العباية تهبل بجد
مني : دي حاجه بسيطه ودا واجب وانت جاري
انا : شكرا ليكي جدا

هحاول اختصر شويه ف الأحداث
هي : بص يابشمهندس انا ست مطلقة وبصراحه لما شوفتك اول مره حسيت اني حابه اتكلم معاك اكتر وحوار المياه انا عملته عشان نتكلم وانت متعرفنيش ولا انا اعرفك وعايش لوحدك وف حالك حبيت اكون انا كل حاجه ليك هنا ولا مش حابب
انا : مين المجنون اللي ميحبش دا انا كنت هموت عليها
مني : هي اي شكلك شقي
لقيتها ابتدت تحكيلي عنها وعن طلاقها وحياتها ولقتها دمعت اخدتها في حضني لحد مهديت
مني : انا مرتاحة وانا جنبك بالرغم أننا لسه بتعرف بعض
انا : وانا كمان مرتاح ف الكلام معاكي وانا ع أخري زبري وقف اوووووي وهي اخدت بالها
مني : واحنا مع بعض اهو بس قولي شكلي عجبتك
انا : اكيد طبعا بس لي بتقولي كدا
مني : مش واخد بالك
وشاورت ع زبري
انا : اكيد معايا القمر دا لازم يقف
مني : انت شايفين قمر طيب استني غمض عينك

لقيتها قلعت العبايه يالهوي ع الجمال بزازها تجنن كبيره حلمات وردي واقفه قميص اسود شفاف يدوب لحد طيزها بزازها كلها باينه طيزها كبيره وجلي اندر اسود يدوب مغطي كسها
مني : اي رأيك
انا : ف جمال كدا
وقفت اخدتها ف حضني وقربت منها فضلنا نبوس بعض وتقطع شفايف بعض ولقيتها فعلا مش قادره تقف ع رجليها سندتها ع الحيطه وهاتك يابوس ومص في لسانها ولساني وأيدي ع بزازها وتقفيش ف طيزها حطيت ايدي ع الاندر من ع كسها لقيته غرقان حرفيا بتقولي تعبتني اووووي وجابت كذا مره لأن الاندر غرقان مش طبيعي

لقيتها نزلت ع ركبها وطلعت زبري بجد كانت محترفه بتمصه من رأسه لحد اخره ودخله كله وحسيتها مش طبيعيه من جنانها بس كنت مبسوط اووووووي فضلت تمص فيه حوالي ١٠ دقائق وتقولي يجنن روحت مقومها ودخلت جوه ف اوضتي
نزلت ع رقبتها مص ولحس وحلمه ودنها وهي اهاتها ماليه الاوضه وصوتها عالي اوي ونزلت ع بزازها من جمالهم قطعتهم حرفيا كل حته فيهم كانت معلمه من شفايفي وأيدي بتدعك ف كسها كانت بتترجاني ادخله قولتلها لما يجيلي مزاج وانا كنت ع أخري قالتلي مش قادره كده قولتلها غمضي عنيكي نزلت ع كسها وحركت لساني ع الاندر وكان مبلول اوي والحس ف كسها من ع الاندر روحت مقلعهولها ونزلت لحس في لان كان نضيف اول ووردي وعجبني اوووووووووي لحد فجاءة جابت ع بقي روحت ماسك زبري ومحركه جامد ع كسها راحت مصوته وجابت تاني روحت مدخله ف كسها صوتها علي حطيت ايدي ع بقها وفضلت افشخ فيها جامد من كتر مكانت بتنزل صوت زبري مع شهوتها والخبط كان يجنن الاوضه ريحتها بقت كلها نيك وشهوه روحت نايم ع ضهري وقعدت عليه وكانت بتتناك بغل حستها بتجيب شهوه سنين حرمان اول ما تقري تجيب ترفع نفسها وتمسك زبري تحركه جامد ع كسها وتنزل ع زبري كتير لحد ماحستها فرهدت مني اوووووووي وانا حسيت اني هجيب روحت قولتلها اقفي برجلك وهي متنيه ع السرير وجيت من ظهرها دخلته وانا ماسك ايديها جامد وبنيكها ف كسها بسرعه اوووووي كان كسها بينزل اوي وانا بنيكها بالوضع ده روحت مطلعه وقولتلها هجيب قالتلي هات ع جسمي وووشي نزلت كميت لبن كتير اووووووي

مني : محمد انا اول مره يحصلي كدا حتي لما اتجوزت مكنتش ببقي ف الحاله دي انا مبسوطه اووووي
انا : وانا مبسوط عشان شايفك مبسوطه وانا كنت مبسوط جدا
مني : انا مصدقت لقيتك اوعي تبعد عني
انا : مجنون مين اللي يعمل كدا
اخدتها ف حضني وقومنا اخدنا شاور وطبعا مسبتهاش والمرادي كان في مفاجئه هحكهالكم في جزء تاني

ظهرت المقالة حرمان الكس أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15730 0 15730
شيرين عروسة جاري | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15714 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15714#respond Fri, 19 Apr 2024 22:30:02 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15714 انا شاب ابلغ من العمر 21 عاما حصلت على دبلوم المدارس الصناعية المتوسطة بعد تخرجى من الدارسة بدات فى العمل الحر فى التجارة فعملت مشروع…

ظهرت المقالة شيرين عروسة جاري أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

انا شاب ابلغ من العمر 21 عاما حصلت على دبلوم المدارس الصناعية المتوسطة
بعد تخرجى من الدارسة بدات فى العمل الحر فى التجارة فعملت مشروع صغير اسكن لوحدى نظرا لوفاة والداتى ووالداى حكايتى تبدا منذ عام تقريبا عندما تزوج جارى محمود الذى يسكن فى نفس البيت الذى نسكن فية انة يسكن فى الدور الثالث وانا اسكن فى الدور الرابع والاخير جارى محمود يبلغ من العمر 39 عاما تزوج بعد فترة عناء نظرا لظروف الزواج الصعبة فى مصر رغم اننى اصغر منة سنا الا انة كان يطلب مني المشاورة والراى عندما تقدم لخطبة شيرين لقد تزوج من قرية صغيرة فى محافظة الغربية ونظرا لظروف الزواج فى القرية فان البت تتزوج فى سن مبكر خطيبة محمود شيرين عمرها 19 عام يعنى اصغر من محمود بعشرون عام واصغر منى بعاميين بدات محمود فى الاستعداد للزفاف فان فترة الخطوبة لم تستغرق وقت اكثر من شهر فى خلال هذا الشهر كنت مع محمود اغلب الوقت نرتب الشقة ونعد كافة مستلزمات الفرح وجاء يوم الزفاف عندما ذهبت مع محمود لارى الى الكوافير لارى اجمل انسانة راتها عينى انها شيرين الذى بالوجة المستدير ناصح البيض مثل القمر لون شعرها ذهبى لون حبة الشمس لون عينها بنى ورموشها طويلة وطولها مناسب حوالى 170سم
وجسمها متناسق وممشوق لقد خطفتنى منذ اول نظرة وعند اول كلمة لقولها لها الف مبروك يا عروسة فردت هى **** يبارك فيك اكيد انت احمد ايوة مظبوط انا احمد وفتحت باب السيارة وركب محمود وشيرين وركبت انا بجاور السائق وبدانا فى موكب زفاف سيارات وانا انظرفى المراة وعينى على شيرين التى خطفتنى من اول نظرة ولاحظت شيرين انى انظر اليها نظرات غريبة فبدات بالحديث حتى تفيقنى من الغيبوبة التى سيطرت عليى امتى هنفرح بيك يا احمد قولتلها لم ربنا يسهل واجهز واكون نفسى قلتى لسة كتير قولت يعنى حوالى 5 سنين

ومرت ساعة الزفاف وذهب محمود وشيرين الى شقتهم وانا احسدهم ومرت ايام وانا ازداد توتر فقرت ان اسافرالى قريتى حوالى اسبوع اسلم على اقاربى واغير جو كى تهدا اعصابى وفعلا سافرت ومر الاسبوع ورجعت وانا اخاف من الواجهة هل استطيع ان اسيطرعلى مشاعرى ان محمود جارى وانا لا احب الخيانة وصلت الى البيت وانا اصعد السلم ادعو من **** الا يرانى احد ولكن القر شاء ان اقابل محمود فقال لى اية يا احمد انت فين ينفع كدة قلقتنا عليك طوال الفترة اللى فاتت وانا بفكر انت فين مجتش تهننى فى الصباحية ولا بعد كدة عدت بشوفك طالع قولت لة كنت فى البلد بسلم على اقاربى وكنت بزور خالتى لانها كانت تعبانة شوية قالى هى عمالة اية دلوقتى قولت الحمد *** طيب تعالى ادخل سلم على شيرين واقعد معنا شوية قولت وقت تانى وفتحت شيرين الباب وقالت محمود انتى نسيت البطاقة الشخصية بتاعتك وفجاة اتسمرت مكانها لما شافتينى وانا اتخدت لما شوفتها وخصوصا لانها كانت لبسة قميص نوم اسمر مفتوح من الصدرمبين بزازها الجميلة وكان سفاف مبين الحلمة بتاعة بزاها وقصير قوى مبين اجمل فخدين فى الدنيا طوالت النظر الى بزازها وجسمها فلاحظت هى فرجعت ووربت الباب قليلا فقالها محمود اعملى حسابك يا شيرين احمد هيغدا معانا النهاردة فقالتة مش هينفع قاللى مفيش اعذار دة اقل اعتذارمنك على عدم حضورك الصباحية والفترة اللى فاتت كلهافقالت شيرين طبعا لازم تيجى انت عاوزنى ازعل قولتلها لسة متخلقش اللى يزعلك دة انتى اختنا وزوجة اخي فقالت طيب اوعى تتاخر لو انت خايف على زعلى فقال محمود هو يقدر ميجيش

وصعدت الى شقتى وانا افكر فى ما رايت وجهة جميل وبزاز تجنن وشفايف مثل الكريز وشعر وقوام يهبل فنمت على السرير وبدات احلم بها حتى استغرقت فى النوم حتى استيقظت على صوت جرس الباب اية يا بنى انت مش هتبطل الرخامة بتاعتك دية لازم يعنى اطلعلك انت مش قلت انك نازل على الغدء الساعة بقت 4 ولسة متغديتش بسبابك قولتلة انا اسف يا محمود راحت عليا نومة واللة متاسف قالى ولا يهمك يلا غير هدومك وانا مستبيك تحت قولتلة ثوانى وهنزل ولبست ترنج والكوتش ونزلت وضربت الجرس وفتحت شيرين وقالتلى حرام عليك ذنبنا فى رقبتك انت جوعتنا فقالتلها انا اسف قالت ولا يهمك افضل الاكل على السفرة ودخلت ومشيت قدامى وانا انظرالى طيزها فهى جميلة وممتلئة وشكلها يجنن اول مرة انظر اليها بحرية فقالت اتفضل وجلست وجلس محمود بجوارى وهى على الكرسى الذى امامى كانت ترتدى بلوزة لونها برتقالى مجسمة مبينة جميع مفاتنها وجيبة سمراء قصيرة تحت الركبة بقليل وبدانا فى الغداء ونحن نتحدث وناكل قال محمودين العصير قالت شيرين ثانية واحدة اقوم اجيبة قالها لا خليكى كملى اكلك انا اللى هجيبة وانت لازم تاكل الاكل دة كلة عشان تبقى تهرب من الصباحيةكل براحتك البيت بيتك وذهب ليحضر العصير فوقعت منى المعلقة فى لحظة ارتباك نزلت لاحضرها لاجد منظر لا استطيع ان انساة شيرين جالسة وافخادها مفتوحة والكيلوت اللى لابسة مبين كسها قربت جدا من رجلها قالت لية اية مش لاقى المعلقة فنزلت براسة لترى المعلقة فى يدى وانا انظر الى افخادها وكسها الجميل فارتباكت وجلست وانا فى قمة الخجل وجاء محمود بعد ان احضر عصير المانجو وبعد ان قرب المسافات دون ان يشعر بينى وبين شيرينواكلمت الجلسة وانا فى قمة الحرج وشيرين تنظر الى من تحت لتحت نظرة كلها دهاء وخبث ثم استاذنت

ومرت بضعة ايام حتى ساعدنا محمود دون ان يشعر للمرة الثانية المرة الاولى عندما ذهب لاحضارالعصير والمرة الثانية عندما عمل حادث وحجز فى المستشفى لاجراء عملية بعد ثلاث اسابيع عميلة فى العظام نظرا لتعرضة لكسور مضاعفة وكنت ازورة يوميا الى ان ساعدنى للمرة الثالثة وكانة يقربنا انا وشيرين دون ان يشعر عندما طلب منى الذهاب مع شيرين الى المنزل لاحضار بعض الاشياء وذهبنا سويا وطوال الطريق وانا افكر بما يخبئة لى القدرووصلناالى المنزل ونحن فى طريقنا الى الشقة ارتكبت شيرين فالتوءت رجلها فصرخت فقالت لها اسندى عليا ووصلنا الى الشقة فاخذت منها المفتاح وقلت لها استريحى على هذة الكنبةثم سالتها عن الاشياء الذى يريدها محمود فحاولت لكن لم تستطع فقالت لها خليكى مكانك انا هجيب كل حاجة قولى بس هى فين قالت فى الدولاب فى الرج الثانى وانا بفتح الدولاب رايت بعض ملابسها الداخلية مثل القمصان والكيلوت والسنتيان وكلهم فى غاية الجمال والرقةمما اثارمشاعرى وجعلنى اسرح بخيالى ولم افاق الا وهى تنادى اية يا احمد لقيتهم قولت ايوة وانا خرج لقيتها بتتاوة من الالم فقالت لها فية حاجة ممكن اعملها ليكى قالت لو فيها رذلة تيجيب الكريم من درج التسؤيحة عشان يسكن الالم واحضرت الكريم ولقيتها مازالت تتاوة فقلت لها تسمحى لية ادهنلك انا فاتكسفت ولكنها لم ترد فمسكت الكريم ووضعت على رجلها فى مكان الالتواء وقلت لها استريحى حتى يسير معفعول الكريم ووضعت مخادة تحت راسها ثم بدات فى تدليك الالم فقدت بدات فى التالم ثم بدات فى الاسترخاء ويدى تمشى وتتوغل على رجلها حتى شعرت بسخونة فبدات فى تحريك يدى الى اعلى وهى كما هى لا تتكلم ورفعت الجيبة شيئا فشيىء حتى وصلت الى فخداها وهى صمتها مما شجعنى وجعلنى اتسلل بيدى حتى وصلت الى كسها وبدات امشى يداى علية من فوق الكيلوت فنظرت اليها فرايتها مغمضة عينها وسارحة فى دنيا تانية فرفعت الجيبة وبدات فى انزال الكيلوت دون مقاومة حتى ظهر لى اجمل كس فى العالم كس صغير جميل شعرة محلوق بدات فى بوس كسها ثم اللحس ثم العض والمص وشيرين تتاوة من شدة الهياج والمتعة الذى انساها الم رجليها

ثم بدات هى فى مسك زبرى وبدات فى فك زراير القميص وخلعتنى جميع ملابسى وانزالت الكيلوت لاقف امامها كما والداتنى امى لتنهر بما راتة من جسم تقول هى انة رياضيا جميل يبرز العضلات وزبر طويل وغليظ وهو مسترخى ثم بدات فى بوس زبرى ثم لحستة ومصتة حتى وصلت الى الرضاعة منة فدخلتة كاملا بداخل فمها حتى تصلب ووقف كاملا فقالت يا بخت اللى دة هيكون من نصيبها هيمتعها كل يوم قولتلها يا حبيبتى انا مش عاوز غيرك فالت دة كلام قالت لا واللة انتى جننتنى من اول يوم وخدتها فى حضنى وقعدت ابوس فيها وامص فى شفايفها والحس رقبتها وادعك وافرك بزازها وهى تتاوة وارضع من بزازها الجميلةوحملتها على ذراعية الى حجرة النوم ووضعتها على السرير ثم بدانا من جديد مرحلة بوس الشفايف ثم مص وادخال لسانها كاملا بداخل فمى ثم بوس الرقبة ولحسها ثم بوس البزازوالرضع منهم ثم لحس الكس والمص والعض ثم بدات فى ادخال زبرى بهدوء حتى استقر بداخل كسها ثم بدات فى ادخالة واخراجة وهى تتاوة من شدة اللذة والالمثم بدانا فى تغير الاوضاع هى فوقى تقوم بالصعود والهبوط على زبرى وغيرت الاوضاع وقررت ان ايكها من طيزها وهى ترفض تمام لانها لم تتنك ابد من طيزها فقمت واحضرت كريما من الدرج وبدات فى تمشية اصابعى على الخرم ثم توغل صبعى شيئا فشيىءالى داخل طيزها وهى تصرخ وفجاة وبدون مقدمات توغل زبرى فى حركة سريعة الى داخل طيزها لتصرخ هى وتشهق هى فى صرخة استغاثة ولكن من يرحمها منى وبدات فى ادخال زبرى واخراجة وهى تصرخ من فرط اللذة حتى سكبت المنى كلة بداخل طيزها ومنذ ذلك اليوم وانا انيكها كل يوم مرتين لمدة شهرين او اكثر مدة حجز محمود بالمستشفى واجراء العميلة حتى خرج محمود وشكرنى على رعايتى لزوجتة وانا المفروض ان اشكرة حتى جاء لة عقد عمل وسافر وانقطعت اخبارة منذ حوالى 5 سنوات وانا الان ابلغ من العمر 26 عاما واتذكر كل ما حدث بينى وبين شير ين وانتظر عودتهم بفارغ الصبر واقسم انها قصة حقيقية

ظهرت المقالة شيرين عروسة جاري أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15714 0 15714
سهام القنبلة الجنسية الموقوتة | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15706 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15706#respond Thu, 18 Apr 2024 10:55:08 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15706 كل نظره عين لسهام بتحركها . كل نظر عين لها بتحرك شهوتها . كل نظره عين لها بتجنن احاسيسها . امراه تتناك من زوجها .…

ظهرت المقالة سهام القنبلة الجنسية الموقوتة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

كل نظره عين لسهام بتحركها . كل نظر عين لها بتحرك شهوتها . كل نظره عين لها بتجنن احاسيسها .
امراه تتناك من زوجها . ولكنها بنفس الوقت تمارس العاده السريه علي كل نظره رجل وعلي كل هوه تحس بيها .
سهام هي قنبله جنسيه موقوته ممكن ان تنفجر باي لحظه. سهام جسم كله شهوات جنسيه محمومه . نار نار كسها .
هي تحتاج الي رجل يحبها اولا ويشتهيها ثانيا . تحتاج ان تتناك بمخها وفكرها قبل ماتتناك بكسها .

عندما تري وجهها تجدها مرهقه والسواد تحت عيونها من شده ماتفعله بنفسها كل يوم . فهي تدخل الحمام وتتزكر كل المواقف اليوميه . وكسها بيفتح ويشد وتحس ان هناك حنفيه افرازات تنزل منها واخيرا تقذف حممها علي ارضيه الحمام . لدرجه انه ممكن يحدث زلزال از بركان بالحمام . وقد تذهب هي الي عالم تاني عالم الشهوه والنشوه وبحر العسل .زوجها بيقوم بكل واجباته الزوجيه . ولكن غير كافي .
فسهام تحتاج الي رجل لا يتعامل مع جسمها برقه ولا حنان . سهام تحتاج الي رجل شرس حيوان مفترس تحتاج الي الجنس الغير طبيعي .
كانت دائما تدخل الشات وكل اصدقائها من الشات رجال . تحس بنشوه من كلام الرجل معها ووصفه لجمالها . تحس بالشهوه لو الرجل عرض عليها نفسه ولكن بجميع الاحوال بتهرب خوفا من نفسها .
هي تبحث عن زوج غير الزوج هي بتبحث عن الشهوه غير الشهوه هي بتبحث عن المتعه غير المتعه .

هي بداخلها رغبات رهيبه وعجيبه . بداخلها شهوه انثي الاسد اللي لازملها اسد قوي ينط عليها وينزل فيها نيك ونيك ونيك حتي تحس ان طاقتها وشهوتها خلاص مافيش . وتنام تحت الشجر من التعب والمتعه والنشوه . سهام امراه متناكه بمعني الكلمه اه واه من كس سهام.
كنت يوما بالنت وهناك قابلت سهام . وعن طريق قصصي تحاورنا وسالتني سؤال ؟؟؟ هل قصصك حقيقيه ؟؟؟ لم ارد عليها بالايجاب او النفي . بس حسيت ان المراه معجبه بالقصص .
حسيت ان قصصي بتحرك شئ فيها . المهم ابتدانا بالصداقه اليوميه وكل قصه اكتبها تاخد بقرائتها بشهوه وتمعن وشوق . حسيت بكل مره ان كس سهام بيزداد شهوه ويزداد رغبه لابطال قصصي .هناك اكتشفتها.
قالت لي انها بتحب قله ادبي بتحب سفالتي بالقصص . وزنفسها تجرب السفاله وقله الادب .

فهي تحتاج الي الجنس السافل الحقير اللي كله قله ادب . تحتاج الي الجنس الغير طبيعي اللي فيه شهوات ورغبات حيوانيه . بالعربي تحتاج رجل يقطعها من النيك ويكوي كسها بنار النيك ويحرق كسها ويخليها تنتشي وتحس انها بعالم الجنس والشهوه وتعيش معه ببحر عسل النيك.
اخ علي جسمها المربرب واخ علي عيونها اللي كلهم افتراس واه علي كلامها واحاسيسها اللي تحرك زور اي رجل.
المهم تحاورنا وتعارفنا . وازدادت الثقه كل يوم واحست بي واحسيت بيها .انا خلاص صبري فاض ولم يكن عندي صبر . قلتلها سهام خلاص انا استويت وانتي استويتي . قالت انتظر شويه . قلتلها خلاص ح اصبر . وانا اعلم ان الفاكهه علي الشجر لما خلاص بتستوي بتقع علي الارض لوحدها .
بيوم كنت جالس ببيتي . ورن جرس التلفون . واذا بسهام تقول لي . عندي لك مفاجاه . ممكن نتقابل دلوقتي . قلتلها معقوله قالت وافق قبل ما ارجع بكلامي . المهم ذهبت ليها وكانت تلبس ايشارب اسود بنظاره شمسيه تخفي وجهها . وانا لا اصدق عيني فجسمها رهيب اكاد احس بحرارته وانظر الي نعومته . كانت انثي بصوتها . كل حرف من صوتها بينطق شهوه وجنس .
وصلنا للعماره العاليه اللي كلها مكاتب وعيادات وشقق . ذهبت امامها حتي لا يشك احد بامرنا . كانها ذاهبه الي عياده طبيب .

وهناك دخلت شقة . وقفلت الباب . ولم اتمالك نفسي الا وانا اخدها بين احضاني وابوسها بوسه نار نار طلعت فيها كل رغباتي واشتياقي للجمال الفتان .
جلسنا علي الكنبه . وكانت فخادها فخاد فرس ومش كده وبس ولكن النعومه . لما تحط ايدك تحس باحلي رقه وسخونه .
اخرجت بز من بزازها بحلماته الروديه واخدتارضعه كالطفل اللي ح موت من الجوع . اخدت ارضع الحلمات بشفايفي وهي تتاوه وتبص علي ماذا افعل بيها كانت شهوه البص عندها غريبه.
اخرجت بزها التاني وكان بزين النعومه والبياض والرقه والحلمات الورديه وماكنتش مصدق انها متزوجه ومخلفه .وضعت راسي بين بزازها .واخدت اتحسس نعومتهم ورقتهم وسخونيتهم بخدودي.
نزلت علي كسها اتحسسه من فوق النطلون وكان مساك نفسه كان مالي نفسه بحجم كف ايدي . كانت حلقه كسها او نتفاه بطريقه غريبه . كان كس ناعم ناعم . شفرتيه حاجه تجنن . اذا وضعت ايد فيه فان اصابعك قد تتوه وتروح بمجاهل كسها . هذا وما ادارك عن الحمم البركانيه والسوائل . احساس كانك بمغاره تحت الارض عمرها الاف السنين تحتاج لمكتشف
وضعت لساني علي كسها وهي تشهق . وضعت صبعي بالخرم . احسست انها بتدفع كسها للامام .

اخدت الحس والحس واعمل مساج لخرم طيظها واحسست ان جميع الاخرام بجسمها بتهتز احسست ان خرم كسها بيفتح ويقفل . اخدت اعض بكسها وهي تتنتشي. اخدت اعض باكتافها الناعمه الانثويه وانزل براسي اعمل مساج بخدودي لكسها وفخدها. احاسيس وشعور مابعده شعور .
كانت تجلس وظهرها بجانب الكنبه ورجلها مفشوخه يمين ويسار . فخدين شئ رهيب وعجيب .
واخيرا ماقدرتش استحمل وفرغ صبري وقررت اجل زوبري يحس باحسن متعه . المهم اخدت رجولها علي كتفي . وحسست انها بتدفع كسها للامام باتجاه زوبري .
المهم حطيت راس زوبري وكان احساس رائع سخونه ممزوجه بالسوائل والخيوط اللذجه. احسست ان زوبري بينسال للداخل . واحسست بمكينه الجنس اللي ابتدات تحتي وهي معلمه بالنيك . كان كسها متل المكوك رايح جاي وهي تلف ايدها حول ظهري وتحتضني بشراههه . كان زوبري يحس بمتعه مابعدها متعه .
لفتني تحتاها ونامت فوقي واخدت بتحريك نفسها بزبي وهي تمص شفايفي وتحتضنبي لدرجه اني احسست باني لا استطيع ان اخد نفسي من ضغطها علي صدري .

لفتها واخد رجلها علي كتفي وضغطت علي فخدها وكان كسها بارز للخارج الشفرتين متل شريطي السكه الحديد والكس مفتوح متل بوابه كبيره . احسست ان كسها بيفتح ويقفل . واخيرا اطلقت سهام شهقه وصرخه تعلن فيها عن قمه زروتها وانطلاق حممها للخارج وهي من نشوتها تبوس كل شئ في .
لفتها بوضع الكلب وكانت كسها احمر ناري من الاحتكاكات . واخدت اركبها كفرس وفارس . ونزلت فيها نيك بطريقه جنونيه وشهوانيه وهي تتاوه وتشهق وتصرخ من النشوه .
واخيرا نرت حممي بداخلها وهي تقول كلام عمري ماسمعته اخ من بيضانك اخ من لبنك ارويني نزل اكتر ارجوك بحبك بعبدك انتي كنت فين من زمان اخ واخ من لبنك اموت وانا اشرب لبنك .
كانت نيكه غريبه وعجيبه . كانت الساعه تقريبا الواحده والنصف واستازنت علشان الاولاد راجعين من المدرسه وتواعدنا علي المقابله الثانيه وانا بانتظارها بفارغ الصبر بس المره القادمه ح تكون نيكه غير فقد وعدتني باحلي قميص نوم.

ظهرت المقالة سهام القنبلة الجنسية الموقوتة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15706 0 15706
مارست الجنس مع زميلي بعد خيانة زوجي لي | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15669 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15669#respond Mon, 08 Apr 2024 14:04:37 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15669 اسمى سامية ، 34، سنة موظفة فى مصلحة الضرائب ، كنت أحب زوجي و أحترمه و أخلص له في السر و العلن، إلا اننى اكتشفت…

ظهرت المقالة مارست الجنس مع زميلي بعد خيانة زوجي لي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

اسمى سامية ، 34، سنة موظفة فى مصلحة الضرائب ، كنت أحب زوجي و أحترمه و أخلص له في السر و العلن، إلا اننى اكتشفت بعد سبع سنين من الزواج والحب والإخلاص له، اكتشفت أنه يخوننى معى امرأة ساقطة بنت ليل و قد تأكد ذلك لى من خلال هاتفه النقال، وبعدها أحسست أن حياتى دُمرت بلا معنى و بدأ اهماله لى يزيد حتى مارست الجنس مع زميلى في العمل الذى كان يغازلنى في الرايحة والجاية و كنت دائماً ما أصده بقولى ” انا زوجة محترمة”

ذات ليلة من ليالى الشتاء البارد عاد زوجى من عمله متأخراً على غير العادة و كنت قد انتظرته بالشموع و جو رومانسى و قد أحضرت له مالذ من طهى يديّ.. عاد و انا انتظر منه ليلة حمراء إلا أن عاد منهك و تركنى لإحباطى.. لم أنم ولكنى استلقيت بجواره على فراش الزوجية و مضت ساعات و رن هاتفه. كنت قد غفوت ولكنى تنبهت و تسلل هو على أطراف أصابعه ليذهب إلى الحمام و انا وراءه دون أن يدرى أراقبه. صدمتنى مكالمته مع ساقطته وهو يزعق بصوت خفيض: ” انت عاوزه ايه تانى…مش هقدر تسمعنى….هيجتى….طيب طلعى بزازك ألحسهم كمان مرة…اهو زبرى برة…الحسيه..آه…حطته في كسك…آه……ههههه”…لم أستطع أن أكمل، بل انسحبت بهدوء المنكسرة و ألقيت نفسى و الدموع تنسكب ليس من عينيّ وف قط بل من قلبى …حبيبى الذى منحته مشاعرى كسرنى و جرحنى في أعز ما أملكزز ذلك هو ما دفعنى إلى أن مارست الجنس مع زميلى و قد أسمعته مثل ما أسمعنى و أنتهيت معه إلى الطلاق.

في الحقيقة و دون كثرة تفاصيل تركت نفسى للذة اللحظة، نعم ففي يوم عرض على علاء زميلى أن يخفف عنى بعدما علم ، وجلسنا في كافيه و وبينما أنا في سيارته طبع قبلة على رأسى ثم تحولت إلى و جهى فأبعدته عنى بغلظة فكف عنى و قال: ” سامية يعنى هو بيخونك و سايبك كدا…مش هو ده اللى من سبع سنين سيبتنى علشانه…ردى…ان اللى حبيتك بجد ولسه مستنى …”… زرفت دمعى و تذكرت ما قاله و هو واقعى فعاهدت نفسى أن أسلمها له. تناولنا مشروبنا و ضحكنا و أنسانى بحسه المرح ونكاته البذيئة و لم أشأ أن أعود إلى البيت وقلت: ” طارق مش لسه بتحبنى؟” قال بلهجة المستغرب: ” وانت لسه بتسألى يا سامية…”..قلت وقد لثمته على خده: ” وانت مستنى ايه …أنا ملكك من دلوقتى…”..ضغط على دواسة البنزين و عشر دقائق و كنا في شقته التي دخلتها من سبع سنين. ما هي إلا أن دخل طارق الحمام و خرج حتى مارست الجنس معه، في شقته وفوق سريره الذى كان يتمنى أن أرقى فوقه من سبع سنين.

خلعنا ثوبانا و زالت ما بيننا كل أنواع الحياء لدرجة راح يفحش في الكلام و انا كذلك و رميت زوجى الخائن وراء ظهرى وراح طارق يعصر بزى الايسر وينتقل الى الايمن وانفاسى تعلو وتهبط ونزل بشفايفه على رقبتى ويداه تواصلان فى فرك حلماتى وهو يتكلم بصوت خافت”: حرام عليكى تحرمينى من البزاز دى “.. وانا أحتضنه أكثر و أكثر ونزليلثم بزازى بشفتيه وكان يفترسهم ويعض بمقدم اسنانه عضاً خفيفا على حلمتى وانا اصرخ : “اااااه اااااه ااااه ” وهو يزداد شراهه وضغط صائحاً: ” كنتى فين من زمان عايزك من زمان من اول ماشفتك وانا عايزك” و أجيبه : ” انا معاك ولك وملك ايدك”…قال : ” جسمك وبزازك نار” ، فأرد عليه : ” طفى نارى انا مولعه نارى قايده فيا”…

و بينما انا افتح له ساقاى ليلعب بيده واصابعه أكثر وادخل يده ويداه تعبث الى ان وصلت الى كسى مباشره وادخل اصبعه وانا اتلوى تحته واصرخ واشده اليا اكتر واكتر ونزل بشفتاه الى بطنى يقبلها وينزل إلى كسى الهائج ويلحسه لأصرخ أنا قئلة: ” كسى لك ملكك اعمل اللى بدالك فيه”. وفيما أنا ارفع اليه كسى ليرشفه ويدخل أصابعه داخله وانا اتكهرب أكثر واتلوى اكتر واصيح بصوت أعلى ، رفع لى ساقيّا االإثنين واستمر فى لحس كسى ونزل لفتحة طيزى يلحسها ويدخل لسانه واصابعه وانا اصرخ من اللذه والشهوه الى ان نام فوقى وتقلبت فوقه وانا اقبله ونزلت بشفتاى الى عنقه ويدى تنزل الى بطنه والى اسفل الى ان وصلت لزبه وقد استطال وضغطت عليه وهو يتاوه من المتعه وامص بيضاته وادخلهم بفمى والحس زبه من فوق لتحت واطلع من تحت لفوق الى ان اشتد زبه بشده فرفع كل رجل على كتف واخذ يلعب بزبه على كسى من الخارج وانى اتلوى و أرجوه : ” يالا دخله مش قادره” …راح يهيجن أكثر و يقول : ” يقول عايزه ادخله فين”.. فأقول و أنا في قمة شهوتى : ” دخله في كسى…نيكنى..يالااا.. نيكننننى…” وهو يقول وقد بدا يدخل راسه: هانيكك واقطعك وهافشخ كسك الاحمرالجميل” .. و بالفعل ادخله إلى منتصفه و راح يدخله ويخرجه وانا ادفع نفسى معه ليدخل اكتر وضغط مره واحده وادخله كله فأحسست أن جسمى قد تخدر وكسى انشق نصفين فصرخت : ” ااااااه ااااااه ااااااه” ظل طارق ينيكنى و أنا أتلوى من تحته و قلبنى على بطنى و أبعد ساقى عن بعضهما و دسّ مارده داخلى من خلفى وراح يفلحنى كما الفلاح الذى يعزق الأرض بفأسه حتى غبت أنا و غاب هو وأحسست بسخون جميلة تجرى في أعماقى و راح بعدها يقبلنى فعلمت أنه قذف و كنت أنا قد اتيت شهوتى مرتين قبل ذلك. هكذا مارست الجنس مع زميلى طارق و بعدها لم أهتم يعلم زوجى أم لا وهو قد علم وانفصلت عنه

ظهرت المقالة مارست الجنس مع زميلي بعد خيانة زوجي لي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15669 0 15669
احضرت حبيب زوجتي الى المنزل لينيكها | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15662 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15662#respond Tue, 02 Apr 2024 18:49:05 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15662 انا و حبيب زوجتي – قصة تحرر و دياثة انا عمري 35 عام متزوج من قريبتي . زوجتي جميله جدا جدا تملك كل مقومات الجمال…

ظهرت المقالة احضرت حبيب زوجتي الى المنزل لينيكها أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

انا و حبيب زوجتي – قصة تحرر و دياثة

انا عمري 35 عام متزوج من قريبتي . زوجتي جميله جدا جدا تملك كل مقومات
الجمال .قوامها منسق بصوره بديعه صدرها عالي لبنها عج خصرها روعه طيزها
احلي طيز انوثتهاعزبة دلوعه جنسيه جدا تحب الجنس حب شديد _انا انثي في
صوره رجل لا استطيع اشباعها واروء عطشهارغم محاولاتي .؛! المهم في فتره لاحظت انها تحب شخصا اخر
تحبه
حبا جامحا ظاهرا ذلك من اهتمامها به وتتبع اخباره انا اعرفه جيدا شاب وسيم جدا فقررت
ان اجمع بينهم حتي اشبع رغبتها واحقق رغبة في نفسي حيث انني احبه ايضا واحب انا اشبع رغبتي وميولي في الدياثه واستمتع بمشاهدة زوجتي وهي تتناك من احد غيري.

فتقربت منه وصادقته حتي
دعوته يوما للعشاء معنا فقبل دعوتي بفرح حتي اني احسست به وكانه ينتظرها من زمن
وعندما علمت زوجتي فرحت فرحا شديدا حتي انها لم تستطيع تمالك نفسها
فقبلتني قبله حاره ثم قامت تجهز نفسها وانامستمع بدلك خاصة عندما شاهدت فرحتها وشهوتها ولهفتها لذلك القاء الذي اتشوق انا له باكثر من شهوتها هي ولكي استمتع اكثر قمت بمساعدتها بتجهيز نفسها
بوضع المكياج وتصفيف شعرها.وكان لديها فستان يظهر مفاتنها بصوره مثيره جدا ارادت ان
تلبسه لكها متردده فشجعتها علي لبسه فبدت احلي واروع بصدرها العاري
ولبنها الثائر وطيزها الرائعة وجسمها المياس‎ ‎
‎ ‎ وعطرها الفواح ‏.

ثم وصل الحبيب كانت رائعه في استقباله ناثره
انوثتها العذبه المثيره تعمدت تركهم بعض الفترات فقضينا ليله رائعه تكررت
الزيارات
واشتعل الحب في قلوبهم اصبحو قريبين جدا من بعض واخذايتبادلو ن عبارات
الحب امامي بل انا افتخ له المجال ليتغزل بجمالها وانوثتها وهي تستمتع
بذلك حتي انه ضربها في طيزها كل ذلك وانا اداقب في متعه ونشوي فقررت ان
اجعله ينيكها امامي واحقف رغبتي في ان اري زبا يدخل في كسها المولع ثم اتصلت به امامها وطلبت منه المجئ الينا ثم عملت نفسي مضطرا للخروج فرحت زوجتي فرحا شديدا بهذه الفرصه فقد تستطيع ان تروي عطش كسها المولع الذي يحتاج الي زب صلب حديدي يلج في اعماقه ويدك حصونه يطفي ناره ونهودها الثائره المتمرده تحتاج الي من يعصرها ويرضعها وشفايفها المعسله ترنو الي من يمصها وعندما رايته يدخل المنرل تسللت واخذت اراقب وكل املي ان لايخيب ظني في رويه الذ مشهد طالماانتظرته

ولم يطول انلم يطول انتظاري فزوجتي بفستانها العاري
الشفاف الذي يظهر كل جسدها جعله يمد يده الي كتف زوجتي التي تجلس بجواره
ويداعب شعرها فدنت اليه حتي لامست نهودها صدره فضمها اليه بقوه واخذ
يقبلها في صدرها ثم عنقها ثم اطبق علي شفايفها في قبله حاره ثم اخرجت
نهودها اخذ يرضعهم ويمصهم وهي تتأوه و تئن انين حنين اسمعه كالموسيقي
واخذ يعريها ومدت يدها الي زبه تحسسه وجدته منتفخا صلبا كما ارادته اخذت
تمصه بشغف وشهوة وهو يداعب كسها ونهودها ثم تمددت ورفعت رجولها وامسكت زبه وادخلته في كسها ثم اخذ يدفعه رويدا رويد في اعماقها وهي تصرخ وتئن اه اه اه واي حار حاد نيكني شديد يانزار قطعني يانزار انا بموت فيك وهو
يردد انتي حلوه ياصباح انتي عسل ويزيد في سرعته وهي تصرخ اىاى واي بنشوة ومتعه وانا اعيش نشوتها في داخلي وائن معها ولسان حالي يقول له نيكها يا نزار نيكها بشده وهو شغال ينيكها بسرعه زبه يدك كسها وهي تصرخ وتئن من المتعه

بعد لحظات قال لها صبوحه اكبو جوه قالت له كبو عايزه احبل منك حبيبي كبو حبيبي وماهي الالحظات حتي انزل ماءه في اعماق كسها تنهدت من اعماقها نامت في حضنه كانها فاقدة الوعي وهو يضمها اليه بحنان ورقه وزبه مازال في كسها.بعد برهة فاقت من نشوتها فقامت زوجتي الشرموطه لبست فستانها
العاري وهم بالخروج ارتمت في صدره ضمها اليه قالت نزار انا بحبك بحبك اوي ومحتاجه لك قال وانا احبك اوي صبوحتي وغاصا في قبلة رائعه

ظهرت المقالة احضرت حبيب زوجتي الى المنزل لينيكها أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15662 0 15662
نيك ثلاثي في العيادة | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15610 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15610#respond Fri, 09 Feb 2024 22:46:58 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15610 حدثت الحكاية هذه معي قبل عدة اشهر … في يوم كانت بدايته لا توحي بانه يوم استثنائي في حياتي الجنسية ! الصباح الشتوي ذاته ..…

ظهرت المقالة نيك ثلاثي في العيادة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

حدثت الحكاية هذه معي قبل عدة اشهر … في يوم كانت بدايته لا توحي بانه يوم استثنائي في حياتي الجنسية !
الصباح الشتوي ذاته .. و الغيوم الكئيبة التي لا تمطر … و لا تفسح المجال للشمس لتغسل باشعتها الذهبية اشجار النخيل المحيطة بالمستشفى حيث تجري احداث حكايتنا …
استقبلت في عيادتي الاستشارية عدة مرضى .. كبار في السن .. مملين ..ليست لديهم اي امراض .. لكنهم يطلبون مني ان اصف لهم ادوية .. اي كانت ..و بلا سبب !
و لكن المريضة الاخيرة كانت نورا … بطلة الحكاية ….
نورا .. امرأة جميلة .. رائعه … بشرتها بيضاء نقية … صدرها … كبير.. و متماسك ( اذا صح التعبير ) .. و افخاذها ممتلئة .. على قدر ما سمحتلي تنورتها الطويلة و الضيقة ….

دخلت نورا … و هي تضع مكياجا صارخا .. و حجابا على رأسها يكشف خصلات من شعرها الاسود المصبوغ باللون الاصفر …
جلست قبالتي … و بدأت بالسؤال التقليدي .. ما اسمك …
اجابت : نورا ……….
و في صوتها .. رنة المحنه .. رنة الجنس التي لا تخطئها اذني .. لكنني اعتربت نفسي مخطأ قلت و كم عمرك يا نورا
قالت : كم تعطيني انت ؟
قلت مازحا : 18 عام ؟
ضحكت بغنج و دلال و اجابت : الجميع يقولون لي هكذا .. لكنني ابلغ من العمر 35 !
تفاجئت حقيقة .. فالجسم هذا .. و الملامح هذه تبدو لفتاة في منتصف العشرينات .. او في نهاية العشرينات على ابعد حد … و لله في خلقة شؤون طبعا !
سئلتها .. مم تشكين …
فبدأت تصف لي اعراضها .. وسط تاوهات و مياعه شديده في الكلام .. ليتني استطيع وصفها لكم !

و اخيرا قالت : دكتور لدي في صدري بقعه زرقاء و تحتها ورم !
طبعا خفت من وجود سرطان الثدي .. و واجبي كان يحتم علي فحصها سريريا …
سئلتها : هل هنالك احد معك لكي افحصك بوجودة ..
فقالت ؟… لا …
قلت لها : اذهبي الى غرفة الفحص …و في الحقيقة لم تكن غرفة بالمعنىالحرفي .. بل كانت عبارة عن جزء من الغرفة مفصولة بستار و تحتوي على سرير…
قالت لي من وراء الستار : ماذا افعل الان
قلت لها لا اراديا : اقلعي ملابسك
ضحكت بمياعه ….
تداركت نفسي فقلت : اخلعي القميص
دخلت عليها .. فوجدها قد خلعت القميص و جلست على حافة السرير .. و هي ترتدي ستيان بلون وردي … وردي جميل جدا … يكاد الستيان ينفجر من ضغط صدرها الكبير …
قلت لها اين الورم .. فامسكت صدرها بيدها و اعتصرته و قالت هنا …
مددت يدي .. من فوق الستيان … و لمست المكان … فلم اجد ورما و لا هم يحزنون … ضغط اكثر .. فصرخت اااااااه .. و عضت على شفتها بغنج …
فقلت في نفسي ( يادي النيلة …!)

قلت لها .. و لا زلت متمسكا باعصابي …ليس هنالك ورم و لا شي … بامكانك الانصراف … فقالت .. افحصه جيدا ارجوك …
و خلعت الستيان ….انطلق ثدييها الى الحرية … و انطلق زبي معهما ايضا ….
تقدمت منها و امسكت كلتا ثدييها بيدي .. و بدأت اعصرهما … و هي تتأوه .. و تتلوى … و تقول ( افحص يا دكتور ! )
ثم قامت بامساك راسي و جذبي نحو صدرها .. فبدأت اقبلها .. اقبل صدرها .. ثدييها .. رقبتها .. شفتها .. اعض و الحس و افعل كل شيء …
فتذكرت ( صباح ) … المعاون الطبي الذي هو في الخارج … خرجت من غرفةالفحص و بحثت فلم اجد صباح .. و ااغلقت الباب الخارجي .. و باب الحجرةالداخلي .. و عدت مسرعا الى نورا … فوجدتها .. ترتدي كيلوت بنفس اللون الوردى .. فقزت اليها .. الى صدرها الحبيب … اقبل به .. و هي لا تكف عن التأوه … و التلوي .. و اصدار الهمهمات .. و لشدة انشغالي بصدرها ..نسيت ان هنالك مخلوقا اخرا يحب اللحس … كسها !

نزلت اليه .. فوجدته مخنوقا خلف الكيلوت … يعاني من الاختناق .. بمياه محنتها الشديدة … لحست كسها .. لحست و لحست … و كانت تصرخ .. لولا يدي التي كممت فمها … الحس كسها فتنتفض … ثم قالت ( نيكني ارجوك )لم استمع لها .. فكسها افقدني صوابي
نيكني ارجوك نيكني ادخله اريد زبك في كسي هذه صرخاتها .. لم تجد اذنا مصغية
الى ان دفعتني .. و نظرت الي و في عينيها دموع المحنه .. و قالت نيكني !
اخرجت زبي .. و بدأت ادخله قليلا و اخرجه من كسها .. ادخل قليلا و اخرجه .. و هي تتاوه .. و تتلوى … و تصرخ ( ادخله ادخله ادخله …
ادخلت زبي في كسها مرة واحدة … و لكن هيهات .. فكسها يطلب المزيد .. بدأت انيك بها بهدوء.. لكنها كانت تلهث و تقول .. اسرع اسرع و كانت سرعتي تزداد … الى ان قذفت فوق صدرها … و قامت هي بلحس المني من على صدرها و ابتلاعه ..

اخذت استراحة لدقائق .. و لكنها اخذت وضع السجود .. و عدت مرة اخرى وادخلت زبي في كسها … و رايت امامي فتحة طيزها البهية … جميلة .. نظيفة.. فادخلت اصبعي في طيزها ….. و ناولتني شيئا ما اسطواني يشبة البالاصطناعي الا انه ارفع .. فادخلته في طيزها .. و زبي في كسها … و بدأتتصرخ و تاوه اااااااه اه يا كسي ااااااااااه يا طيزي …
و في هذا الجو سمعت طرقا على الباب !
انتفضت في مكاني … و خطرت على بالي صور متعدده .. الجرائد تكتب ( فضيحة دكتور .. القبض على طبيب و مريضة في وضع مخل ) .. و شكل اهلي و هم يتلقون الخبر … و تعابير وجه التي احبها .. و نظرات الناس .. كلها مرتفي ثواني …
قلت من .. و صوتي يكاد لا يسمع فقال .. انا صباح يا دكتور افتح لي قلت : ما تريد يا صباح
قال .. لقد عرفت كل شيء و اريد المشاركة
فتحت له الباب و اخبرني بانه كان مختبئا في الخزانة لما قمت انا بقفل الابواب…
دخل صباح .. و نظر الى نورا .. ثم الى زبي تصورت انه سوف يهجم على نورا و يبدا بنيكها .. لكنها جلس لدى قدمي و بدأ يلعب بزبي ثم بدا يمص زبي تفاجئت انا و لكن نورا ضحكت و قالت : لست انا الممحونه الوحيدة هنا !كان صباح يمص زبي بطريقة ممتازة ….

اقتربت نورا و قربت لي صدرها و بدأت امص بهما …نهض صباح و خلع بنطلونه
كان طيزه ابيض ناصعا … و خاليا من الشعر …جلست نورا و طلبت من صباح ان يلحس لها …
اخذ وضع السجود و بدا يلحس لها .. و يده تلعب بفتحة طيزه … لم اعرف ماافعل الان .. الى ان نورا نظرت الى زبي و الى طيز صباح نظرة ذات مغزى …
مددت يدي الى طيز صباح .. و بدات افركها و هو يتاوه قليلا .. و يحرك طيزه يمنه و يسرا بدلع … جلبت دهنا … و وضعت على فتحة طيزه … و بدات بادخل زبي … و انفاسة تتصاعد .. تتصاعد كلما دخل زبي فيه اكثر ….و بدأت انيك في صباح … بعنف و قسوة .. لكنه كان متلذذا جدا … و هو يقول ,,,( شق لي طيزي يا دكتور !)
ثم نهضت نورا .. و قالت .. اريدكم ان تنيكوني معا … نمت انا و ركبت عليهي .. ثم طلبت من صباح ان يدخل زبه في طيزها .. كنت امسك بثدييها واعتصرهما بقوة ..
و هي تصرخ ااااااااااه ااااااااااااااااه اااااااااااااااه و بقينا على هذا الحال لمدة عشر دقائق ….

ثم بعدها ….فتحت رجليها و ادخل صباح زبه في كسها .. و انا ادخلت زبي في طيز صباح .. وكنت كلما ادفع زبي في صباح اكثر … اسمع تواهات نورا .. التي تزداد مع زيادة سرعتي في نيك صباح .. الى ان قذفت في طيز صباح و قذف صباح على بطننورا ….
ارتدينا مملابسنا ….و نحن فرحين و منهكين من الجنس ..قالت نورا
( هذا افضل علاج يا دكتور و لديك افضل معاون طبي فرخ في العالم !)
قالت ::: ساتي الاسبوع القادم لنعاود الكرة و لكنها لم تتاي الى الان ..اما صباح فلم يتكلم معي في الموضوع منذ ذلك

ظهرت المقالة نيك ثلاثي في العيادة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15610 0 15610