قصص سكس محارم الأرشيف - سكس بنات عرب | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?cat=2 أجمل قصص السكس و افلام السكس العربية Fri, 12 Jan 2024 21:02:44 +0000 ar hourly 1 /> https://i0.wp.com/banatarab.xyz/wp-content/uploads/2023/10/cropped-٢٠٢٣٠٩١٢_٠٢٣٦٠٥.jpg?fit=32%2C32&ssl=1 قصص سكس محارم الأرشيف - سكس بنات عرب | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?cat=2 32 32 187110406 أمي تطلب مني أن الحس كسها وأروي ظمآها | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15516 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15516#respond Fri, 12 Jan 2024 21:02:44 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15516 هذه قصة جنسية حقيقة حدثت بيني وبين أمي. أول شيء دعوني أخبركم القليل عني. أنا فتاة متبناة أبلغ من العمر الثامنة عشر. تبناني والدي عندما…

ظهرت المقالة أمي تطلب مني أن الحس كسها وأروي ظمآها أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

هذه قصة جنسية حقيقة حدثت بيني وبين أمي. أول شيء دعوني أخبركم القليل عني. أنا فتاة متبناة أبلغ من العمر الثامنة عشر. تبناني والدي عندما كنت أبلغ من العمر العاشرة. وأنا اسمي نيفين. ووالدي بالتبني رجل أعمال مشهور أم أمي فهي ربة منزل. وهذه القصة الحقيقة حدثت بين أنا وأمي عندما طلبت مني أن الحس كسها . وقد حدثت في أحد أيام الأحد. كالمعتاد أنتهيت من تناول العشاء وذهبت إلى النوم. كل يوم أعتدت شرب اللبن قبل النوم. وفي الليل شعرت بالرغبة في شرب اللبن. ايقظت أمي والتي كانت سريعة الغضب قليلاً. وأنا أخبرتها أنني أريد شرب اللبن. وهي ردت علي أن اللبن ليس هنا لكن في الثلاجة. وأنا شعرت بالاحباط ومرة أخرى أيقظت أمي وهذه المرة غضبت كثيراً وصرخت في وجهي. وفي هذا االوقت كان أبي نائم ويشخر في سابع نومة.

وهي خرجت من السرير وأقتربت مني. أعتقدت أنني سأحصل على صفعة رائعة منها لكن بدلاً من ذلك أمسكت بيدي وقادتني إلر غرفة قريبة. كانت ترتدي قميص نوم أسود. وفي هذا اليوم كانت تبلغ من العمر الثامنة والثلاثين. وكان لديها قوام رائع وكانت بشرتها بنية. وقد أخبرتني أنها بما أنه ليس لديها طفل من صلبها فإنه ليس لديها لبن. لكنها أخبرتني أنها ستروي عطشي. لا تقلقي. وقلعت قميص نومها وأخبرتني أن أمص بزازها. أرتعبت في هذا الوقت. لكنني فعلت كما أمرتني. استمريت في مص بزازها لحوالي عشر دقائق، لكن لم يخرج أي لبن ورفعت رأسي مرة ورأيتها قد أغلقت عينيها. وكان يعلو وجهها بعض التعبيرات التي لم أفهمها في هذا الوقت. كنا نحن الأثنين واقفين في مكاننا.

بعد بعض الوقت، مرة أخرى أمسكت برأسي وقالت لي أنها سترضعني، لا تقلقي. سألتها كيف هذا؟ طلبت مني أن أركع أمامها. فعلت كما طلبت مني. ومن ثم أخبرتني أن أكون فتاة مطيعة، وأفعل هذا لأمي. لم أفهم ما علي فعله. وهي قلعت كيلوتها الأحمر ودفعتني في داخل قميص نومها. كنت أجلس بين ساقيها مذهولة. لم تفعل أي شيء لبعض الوقت. حتى أنا لم أفعل أي شيء. كان هناك صمت مطبق على المكان. وبعد عشر دقائق أنحنت بجسمها برفق جداً وأصبحت على وشك الجلوس. أخيراً أصبح كسها في فمي. وقالت كلمة واحدة بعد ذلك “الحسي”. بدأت الحس كسها . وكان طعمه مزز. وظللت أفعل ذلك لحوالي النصف ساعة. وهي كانت تتأوه وتعتصر بزازها. وهي وقفت ببطء بعد ذلك. لا أعلم لماذا جلست أوتوماتيكياً في وضع يسمح لي بأن الحس كسها وبالفعل كنت الحس كسها . ومرة أخرى دخلت في كسها ومصيته كأنني جرو يلحس ثدي أمه. وبعد بعض الوقت صرخت أمي وأمسكت برأسي بقوة على كسها وسائل ما نزل في داخل فمي. شربت كل هذا. وبعد أن أنتهيت من الشرب كنت أعتصر شفرات كسها. لكنها أخرجتني من تحتها وسألتني إذا كنت جائعة أم لا. قلت لها أنني أشعر بالجوع. ومن ثم أخبرتني أن أرفع قميص نومي حتى وسطي وأخبرتني أن أضع فمي جيداً على كسها. فعلت كما طلبت مني. وببطء أطلقت ماء ساخن في فمي. كان هذا بولها. شربته كله. ونمنا سوياً على السرير في نفس الغرفة.

وفي صباح اليوم التالي، خرج أب لقضاء بعض الأعمال. وفي هذا الوقت دعتني أمي إلى الإفطار. وهي كانت تعد الإفطار في المطبخ مرتدية نفس قميص النوم. وأنا مرة أخرى نزلت تحتها ومصيت كسها. لكن هذه المرة دخل أبي ورأها تعد الإفطار لكنه لم يراني لإنها غطتني بقميص نومها.
وعندما جلسنا على الإفطار على طاولة الأكل نزلت تحت الطاولة مرة أخرى لأمص كس أمي الحبيبة. وبعد أن خرج أبي جلسنا في المطبخ لنعد الطعام. وكلما كانت تريد أمي المتعة كنت أفعل هذا من دون تردد. كنت أحب فعل هذا. لم أكن أعرف لماذا أحب هذا لكن فعل هذا كان يعطيني المتعة النفسية والراحة. وفي كثيراً من الأحيان كانت أمي تشاهد التلفاز بينما أنا الجس كسها من تحت. وفي أثناء الليل كانت تقذف مرتين أو ثلاثة في فمس. كان هذا الأمر ممتع جداً. وكلما كنت أشعر بالرغبة في ذلك كنت تخبرني بأنه يمكنني أن الحسها وقتما أشاء. كانت هي أيضاً تسمتع بالأمر. حتى وهي تغسل الملابس أو تطبخ الطعام كنت أذهب إليها وأفعل ذلك وهي كانت تعطيني كسها الساخن في فمي.

وفي أحد الليالي جلست على وجهي حتى الساعة الثانية صباحاً. وأنا كنت أكثر من سعيدة بالحصول على مثل هذه الرعاية. وفي أحد المرات قلت لها أنني أريد أن أشعر بنفس الشعور الذي تشعر به. ترددت أمي لبعض الوقت ثم نزلت تحت قميص نومي وبدأت في لحس كسي. لكنها كانت محترفة جداً. بدأت بلحس أطراف شفراتي قبل أن تدفن لسانها في كسي ولربع الساعة كانت تمص وتلحس كسي وتأكلها بأسنانها حتى أفرغت شهوتي في فمها ….. آآآآه ياله من شعور.

ظهرت المقالة أمي تطلب مني أن الحس كسها وأروي ظمآها أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15516 0 15516
سكس مع الدكتورة سلوى خالة مراتي | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15511 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15511#respond Thu, 04 Jan 2024 23:22:20 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15511 اسمي فارس وعمري 23 سنه وبالكاد انهيت دراستي الجامعية تخصص محاسبة واعمل في شركة بسيطة وتزوجت منذ سته اشهر من اماني 19 سنة فتاة يتيمة…

ظهرت المقالة سكس مع الدكتورة سلوى خالة مراتي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

اسمي فارس وعمري 23 سنه وبالكاد انهيت دراستي الجامعية تخصص محاسبة واعمل في شركة بسيطة وتزوجت منذ سته اشهر من اماني 19 سنة فتاة يتيمة توفي والداها في حادث وهي في الخامسة من عمرها وتكفلت خالتها سلوى بتربيتها من حينها…. 
سلوى دكتورة امراض نساء مشهورة لم تتزوج حتى الان حيث وهبت حياتها حسب قولها لابنتها اماني ولعملها… سلوى ليست كبيره بالعمر فهي لم تتجاوز ال 36 من عمرها جميله ولكن بشكل مقبول … 

قصتي او مشكلتي بالاحرى كانت مع اماني زوجتي فبعد سته اشهر زواج ياست من حالتها التي هي برود جنسي فضيع رغم كل ما حاولته معها ولكن لم استطع تحسين شعورها بلذة الجنس فكنت كمن يضاجع مخده لا تتجاوب معي نهائيا رغم اني كنت احاول اثارتها وايقاض شهوتها ما استطعت ولكن بدون فائده لذا قررت بعد ان ياست منها ان اشكي حالتها لخالتها سلوى باعتبارها اقرب الناس لها وبحكم انها دكتورة فاطيد اني ساجد الحل عندها… 
بعد تررد وخجل مني توجهت الى عيادة سلوى ورحبت بي الممرضة وعرضت ادخالي اليها فورا ولكني قلت لها اريد ان اكون اخر شخص يقابلها كون الموضوع شخصي وسنحتاج ان نكون براحتنا… وبعد انتظار ساعتين دخلت الممرضة لتخبر سلوى اني اخر شخص فخرجت سلوى لترحب بي وتلومني على عدم الدخول اليها فورا قلت لها ان الموضوع شخصي واحتاج ان نكون لوحدنا ونظرت الى الممرضة ففهمت سلوى وطلبت من الممرضة المغادره وانها ستقفل العياده بنفسها فذهبت الممرضة واقفلت سلوى الابواب وتوجهنا الى غرفت الكشف وجلست سلوى خلف مكتبها وجلست امامها وقالت لي : ها فارس خير مالك اقلقتني ؟ 

قلت لها بصراحه يا ماما سلوى مش عارف ايش اقولك بس ان لجئت لك بعد ما تعبت خالص قالت لي خير ايش الحكاية؟ قلت لها اماني تاعباني من يوم زواجنا… اندهشت وقالت ليش مالها اماني؟ قلت وقد بدات اتصبب عرقا ووجهي اصبح شديد الاحمرار: بصراحه اماني بارده معي فالفراش… بدت على وجه سلوى علامات الاندهاش فاكملت قائلا: انا اسف على كلامي بس لاني اجب اماني وحاسس انها تحبني كان لازم الجئلك علشان تحلي المشكله ذي بحكم عملك وبحكم انك انتي الي مربياها وتقدري تكلميها بدون اي احراج لها ولي. 
استندت سلوى بظهرها على الكرسي وقالت لي: انا عارفه ان الي قلته صعب عليك واشكرك على ثقتك بي بس لازم كمان يافارس تحط ببالك ان اماني صغيره وما عندها خبره وانت لازم تساعدها .. يعني تلاعبها وتحاول انك تثير فيها الرغبه وكذا يعني… اخذت نفس عميق وقلت لها وحياتك ماخليت معاها طريقه ما جربتها. لاعبتها، مازحتها، حاولت اثرها بملاعبت …. وسكت شويه واكملت بملاعبت…. فعرفت سلوى اني خجلان شوي فقالت لي وقد بدا عليها الاهتمام ملاعبت اعضائها؟؟؟ لاتستحي يا فارس كلمني بصراحه وبالتفصيل الممل علشان يكون عندي اطلاع على الحاله بشكل كامل. فبدات انا اسرد لها كيف الاعب اماني وكيف اداعب صدرها واحك لها اعضائها من فوق الملابس وكيف ابوسها وامصلها رقبتها و حلماتها حتى اني استرسلت بالشرح الى ان وصلت الي كيف امص لها شفرات كسها وكيف افرشلها واثناء كلامي كنت الاحظ ان سلوى شديدة التركيز كما انها بدت تتحرك بشكل منظم ويدها تحت المكتب… توقفت عن الكلام وانا اقول لسلوى : شو رايك ماما سلوى؟؟؟ ايش ممكن اعمل بعد كذا انصحيني.. انا ما ودي ااخسر اماني.. 

اطلقت سلوى تنهيده ثم انحنت على المكتب وقالت لي: مااكدب عليك يافارس قد تكون اماني فعلا عندها برود جنسي لكن لازم اتاكد انا بالاول ان طريقتك في اثارتها صحيحه.. رديت عليها وانا استرق النظر الى صدرها الذي برز مع انحنائها : ممكن تسالي اماني وهي تقولك. ردت بسرعه:لا لا … مش لازم اماني تعرف انك كلمتني فالموضوع علشان مانجرح مشاعرها… ابيك انت تشرحلي بالتفصيل كيف تثيرها.. 
انا مش ماما سلوى..انا اماني زوجتك … لازم كذا علشان اعرف اعالجها… او اعالجك اذا كان العيب فيك موافق؟؟؟ قلت وانا موطي راسي من الخجل: موافق ماما سلوى. قالت وهي تقوم من كرسيها بلاش ماما خليني سلوى زوجتك… مراتك…قامت من على الكرسي ودارت لتاتي ناحيتي وتقف امامي فرايت البالطو الطبي الذ ترتديه مفتوح ويظهر تحته ثوب احمر لفوق الركبه ومن تحته افخاذ بيضاء ممتلاه وصدره مفتوح بشكل كبير ليظهر صدر اقل ما يقال بحقه انه مذهل… مدت سلوى يدها وامسكت يدي واوقفتني ووضعت يدي على خصرها وقالت لي يالله وريني كيف بتثيرني… بقيت جامد فامسكت يدي ودفعتها لتستقرا على مؤخرتها وحركت مؤخرتها بشكل مثير جدا وقالت الظاهر العيب فيك مش فاماني… 

تشجعت وبدات احسس على مؤخرتها وهي تقول لي بس كذا بتثيرني؟ فاقتربت منها وبدات اتشمم عنقها واسفل اذنها ويدي تزحف اسفل مؤخرتها حتى لامست لحم فخها العاري فصدرت منها تنهيده قويه فقلت لها انا اسف ماما سلوى.. فقالت وهي تسد فمي باصبعها: انا مش ماما سلوى … انا سلوى مرتك.. حلالك.. وريني كيف بتثيرني علشان تمارس معي حقوقك… اثارتني كلمتها وبداء قضيبي ينتصب فاعدت يدي على فخذها ورفعتها من تحت الثوب حتى لامست كلوتها الذي يبدو انه ابو خيط فرحت العب بالخيط بين فلقتي طيزها بينما هي بدات تحضنني وتلعب بشعري وتدفعني اليها حتى لامس قضيبي عانتها فمدت يدها اليه تتحسسه من فوق البنطلون وانا العب بيدي في كلوتها حتى ولصلت الي منطقه كسها فاحسست بالكلوت مبلول فادخلت يدي تحته وقبضت على كسها احك شفريه فاصدرت آآآه طويله فقربت فمي من فمها وهمست لها : كسك مبلول يا حيااتي يا مرتي… شو باين عليكي هايجه وبدك ياني طفيكي؟؟؟ فماكان منها الا ان هجمت على شفايفي تمصها بشبق عنيف وهي تعصر زبي بيدها ثم تركت فمي وقالت لي: بدي منك تفلخني نيك يا حبيبي.. بتقدر؟؟؟؟ فلم اجبها ولكن قرصت زنبورها بيدي فصاحت وعصرت زبي بقوه حتى افلت زنبورها فقالت وعينيها مغمضتين… مابدك تشووف بزاز مرتك؟؟؟ اخلعلي الثوب ؟؟ فخلعت عنها البالطو ثم انزلت سحاب ثوبها فسقط الثوب عند قدميها وبان جسمها…واااااااااااااااااااااااااااااااااااااو على جسمها… 

كانت ترتدي ستيان اسود شبك وكلوت اسود خيط باين عليه غرقان من شهوتها الي نزلت…… 
امسكت سلوى ثدييها من فوق الستيان وقالت : حبيبي ما بدك ترضع مني؟ 
فقمت باخراج احد ثدييها وهجمت عليه امصه واداعب حلمته ويدي الاخرى تلاعب الثدي الاخر وسلوى غائبه في نشوتها واناتها … واستمرينا على هذه الحال لفتره حتى بدات سلوى تمسك بخصري وتشدني اليها لتحس بقضيبي المنتصب على اخره يدك عانتها ومدت يدها لتفتح حزامي وتنزل بنطلوني هنا يبدو اني افقت من سباتي وتراجعت للوراء وانا اقول لها : ماما سلوى ايش الي عمنساويه؟؟؟ انا لجئت لك علشان ما اضطر اخون اماني بس الي نعمله الان غلط… نظرت سلوى ناحيتي وهي تحك كسها من فوق الكلوت ويدها الاخرى ترفع بها بزها لتصه بعلوقيه… اقتربت مني وقالت: فارس حبيبي احنا لازم نعمل كذا علشان نعالج الحاله الي عند اماني وبعدين انا خالتها وبحكم امها يعني مافيش خيانه… يالله يالله اخلع ثيابك وبلاش دلع والا بتخليني اشك ان العيب فيك.. ودارت ومشت نحو سرير الكشف وطيزها تتراقص امامي… .

امام ما شاهدت وسمعت منها كان من الصعب علي ان ارفضوخلعت كل ملابسي وتوجهت ناحيتها وهي ممدده على السرير وخلعت ستيانها فبرز نهديها يترجرجان فقبضت عليهما اعصرهما بيدي وهي مدت يدها تلاعب قضيبي وبدات اقبل رقبتها وصدرها وبطنها وسرتها حتى وصلت الى كسها فخلعت عنها الكلوت لاجد كس املس ليس عليه شعره وزنبورها نافر وكانه زب طفل فقربت راسي اليه واخذته في فمي امصه وادخل لساني فيكسها وسلوى تشهق وتصدر انات وهي تضغط علي بفخذيها حتى ارتعشت وسالت شهوتها فلحستها بفمي وحاولت ادخال يدي في كسها لكن تذكرت انها ليست متزوجه فسئلتها: سلوى حياتي ادخل صباعي فكسك……فقالت:ادحش حبيبي ولا يهمك… 
قربت راس زبي من كسها ودحشته ببطىء وتمددت عليها ورحت ادحشه ببطىء وسلوى تتلوى تحتي ويديها تلاعب مؤخرتي وفمها يلتهم شفايفي ولساني… ورحت ارهز وسلوى تتجاوب معي حتى بدات ترتعش تحتي وهي تصيح: نيك نيك….راح جيب اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه… واحسست ببلل كسها يغطي زبي فاخرجته منها وقلبتهاعلى بطنها ورفعت طيزها فبرز كسها شديد الاحمرار فطعنته بزبي فصاحت سلوي والتصق جسمها بالسرير ونمت فوقها انيكها بعنف وحينما قارب زبي على القذف ادخلت يدي تحتها وقبضت على نهديها اعتصرهما واضغط عليها بقوه وانا اهمس في اذنها: سلوى راح فظي داخل كسك… حليبي بيوصل رحمك وراح تحبلي مني… فهيجها كلامي وبدات فالارتعاش في نفس الوقت الذي بداء زبي فيه يقذف في صميم كسها . 

انتهت نيكتي لسلوى والعرق يغطي جسمينا حاولت النهوض من فوقها فمنعتني بيدها وهي تهمس :خليك فوقي يا حبي….ياروحي….لوكنت عارفه انك حلو كذا كنت انا اتزوجتك وخليتك لي بس واعيش بقيه عمري خدامة زبك….. 
فقلت لها طيب مش خايفه تحملي مني علشان فضيت فكسك…. فضحكت وقالت نسيت اني دكتوره….. 
فقلت لها يعني انا برائه…فقالت انت ولا احلى منك واماني انا بعطيك لها علاج يخليها لك شرموطه متشبع نيك بس لي شرط واحد..فقلت لها : وهو؟؟؟ قالت : انك تكون زوجي…. يعني بدي اشارك اماني فيك… بصراحه اكثر ماتحرمني من النيك موافق؟؟ فرهزت زبي في كسها بقوه فاصدرت اااااااااه وقالت يعني موافق… من اليوم انا مرتك والي بدك مني سويه حتى لو بدك اقفل العياده واتفرغلك… فقلت لها لا… خليك زي منتي وانا مش راح ابخل عليكي واماني مش لازم تعرف حاجه….فقالت عيوني يا عيوني… ورفعت مؤخرتها ودارت لتنام على ظهرها وقالت دخل زبك فكسي ونام فوقي فدحشته فيها وحضنا بعض ونمنا لا ادري كم من الوقت…. وهنا بدات قصتي مع سلوى وعلاجها الذي استخدمته مع اماني

ظهرت المقالة سكس مع الدكتورة سلوى خالة مراتي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15511 0 15511
انا وامى المنقبة | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15475 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15475#respond Tue, 26 Dec 2023 18:00:05 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15475 أنا وحيد ماما وعمري وقت بدأت القصة كان 14سنة وكنت أول بلوغي وكانت ماما عمرها 32 سنة وبابا مات من وقت كان عمري 10 سنوات…

ظهرت المقالة انا وامى المنقبة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

أنا وحيد ماما وعمري وقت بدأت القصة كان 14سنة وكنت أول بلوغي وكانت ماما عمرها 32 سنة وبابا مات من وقت كان عمري 10 سنوات وكنا بنسكن أنا وماما بشقة بعمارة بيملكها جدي أبو بابا لوحدنا والجيران طبعاً أعمامي وعائلاتهم.

وعائلة بابا محافظة جداً جداً ماما بتلبس النقاب لما بتخرج وطبعاً مو لوحدها لازم أكون أنا معاها أو جدي أو واحد من أخوالي الكبار حصراً وممنوع تتحرك أو تفتح أي شباك في البيت وأهل ماما متلهم متعصبين وأكتر يعني كنا نعيش أنا وماما بسجن. وفي يوم والدنيا صيف نادت علي ماما وهي في الحمام بدها منشفة ورحت وأعطيتها المنشفة من شق الباب وبالصدفة جت عيني بالمراية الكبيرة في الحمام ولمحت صورة ماما عريانة عالمراية وكانت أول مرة بشوف جسم امرأة عريانة وحسيت بزبي وقف ولما ماما ردت الباب صرت أتخيل جسمها ولما حميت زيادة رحت بصيت عليها بالحمام من خرم المفتاح ياااااااه شو جسم بياخد العقل أبيض مليان خصرها نحيف وطيزها مليانة ومدورة وفخادها متل عمود الرخام وبزازها واقفة متل الصخر وحلماتها متل حب الكرزوكسها منتوف زي المراية وأنا عم بصبص عليها والعب بزبي حتى إجى ضهري ورميت الحليب.

ومن يومها صرت انتظر حتى تدخل الحمام و اتلصلص عليها من الخرم وأحلب زبي عليها ومرة وأنا عم بصبص عليها شفتها جلست في البانيو ورفعت رجليها وصارت تلعب بكسها وببزازها وتتلوى حتى ارتعشت، روحت على غرفتي وصرت اجلخ زبي عالمنظر الحلو ماما عريانة وبتلعب بجسمها حتى ترتعش، وصرت ما انتظر حتى تروح الحمام لشوفها صرت الحقها بالبيت وخصوصاً لما تبدل هدومها واتلصلص عليها من غرفتي المقابلة لغرفة نومها وشوفها وهي نايمة وشبه عريانة، ومر الصيف وأنا على هالحال اتلصلص عليها بالحمام وبغرفة نومها ولماتوقف بالمطبخ انحني واتفرج على طيزها وغالباً بالصيف ما تلبس كيلوت يعني كنت شوفثنيات فخاذها وطيزها وروح على غرفتي ألعب بزبي واتخيل حالي عم نيك ماما، ودخل الشتاء ومرة كان يوم خميس وكنا معزومين على بيت خالي ودخلت ماما غرفة نومها لتبدل هدومها وطبعاً أنا وقفت ورا باب غرفتي اتلصلص عليها خلعت كل هدومها حتى الكيلوت والسوتيان ووقفت عريانة تماماً عالمراية وصارت تلف وتتفرج على جسمها من ورا ومن قدام ومدت يدها على كسها وصارت تتحسسه وبعدين قعدت على طرف السرير وهي عريانة وصارت تلبس كولون شفاف لونه أسود ويالطيف على هالمنظر اللي عمري ما بنساه ماما واقفة عريانة ورجليها وطيزها ملفوفين بكولون أسود شفاف منظر بياخد العقل وصار زبي واصل لصرتي وفجأة نادتلي ماما ولما دخلت غرفتها وهي بهالشكل كنت حموت من الشهوة ماما بها لمنظر وأنا معها بشوفها عن قريب عمري ماكنت بحلم بها لمنظر وخصوصا بزازها عارية تماما وطلبت مني اربط لها مشبك السوتيان من وراء وصرت اشبك السوتيان على مهل وعيني عم تمسح جسمها من ورا وعالمراية عم شوف كسها جوا الكولون وقربت من ورا ولمست طيزماما بزبي ولما خلصت شبك السوتيان بقيت معها بالغرفة اتفرج عليها ولما انتبهت علي قالتلي روح البس ثيابك .

رحت غرفتي وأنا رح موت من الرغبة أنو نيك ماما المهم رجعنا من السهرة عالبيت ودخلت ماما الحمام لتعمل دوش ونادتلي لأول مرة لأدخل ادلكلها ضهرها ولما دخلت عليه بالحمام كانت واقفة بشكل عادي وأنا شايف كل جسمها عريان ولماخلصت وطلعت على غرفتي نزلت 3 مرات وصرت فكر بطريقة أوصل لماما حتى نيكها خاصة وهيكل يوم بتلعب بكسها بغرفتها وبالحمام يعني هي حميانة ومو عارفة شو تعمل، انتظرت حتى طلعت من الحمام وراحت غرفتها وخلعت المنشفة وصارت عريانة ورحت داخل عالغرفة وسألتني شو بتريد قلتلها ممكن بدك مساعدتي لشبك السوتيان فضحكت وقالتلي تعال شبكلي السوتيان وحسيت وقتها بس مو متأكد أنو عرفت أنا متمني شوفها عريانة وهي ما عندها مانع بس كنت خايف مو متأكد من هالشي وبعد ماشبكت لها السوتيان لبست ثوب نوم خفيف وبعدين الكيلوت وقالتلي تصبح على خير روح نام.

رحت غرفتي واويت نفسي نايم وبعد ساعة تسللت على غرفتها وهي نايمة وثوبها مرفوع وكل جسمها مكشوف وصرت اتفرج عليها وقربت منها وقربت انفي من طيزها وفخادها وصرت شم ريحة جسمها الحلو والعب بزبي لحد ما رميت الحليب ورحت على غرفتي ونمت وتاني يوم كان يوم جمعة صحيت بكير وبقيت بغرفتي وكنت سامع صوت التلفزيون وأصوات تأوهات طالعة فتسللت على غرفة الجلوس وشفت ويالهول ما شفت شفت ماما عم تتفرج على فلم جنس وهي عارية وفاتحة رجليها وبيدها خيارة بتدخلها وبتطلعهامن كسها وعم تتأوه وهي مش حاسة إني واقف عم بشوفها ومن بعد مانزلت من كسها العسل انتبهت علي وسالتني من زمان انت واقف وأنا من حماوتي ما تحملت هجمت عليها وصرت بوسها من رجليها وفخادها وهي تمانع وتقوللي أنا ماما ما بيصير هذا الشي بس ما رديت عليها وصرت أبوس كل جسمها وأنا عم قلها أنا بحبك وبعبدك ولما حاولت حط فمي على كسه امانعت بس بعد شوي من الممانعة حسيت كأنها عم تشدني عكسها وصار فمي على كس ماما عميلحس العسل ولساني جوا فتحة كسها وصارت تتأوه وتقللي كمان كمان ومدت إيدها على بنطلوني وشلحتني كل هدومي وصارت تمص زبي وتقللي بتحب ماما كتير طيب تعال نيك ماما

وصرت فوق ماما وزبي بكسها ولما كنت حرمي الحليب قالتلي ارمي بره حتى ما احبل ورميت على بطنها وبين فخادها وصرت إحكيلها عن كل البصبصة والكولون وغرفة النوم والحمام فضحكت وقالتلي كنت عارفة إنك مشتهيني وعم تلاحقني بس ما كنت مصدقة لحتى هجمت علي واغتصبتني اليوم وأنا اليوم صرت مش ماما أنا مراتك ، ومن يومها صرت أنا وماما ننام بغرفتها سوى وبتعملي استعراضات بجسمها كل يوم قبل ما نيكها وصارت حبوب منع الحمل دايما معاها وكل يوم أنا بقلعها هدومها وبمصلها جسمها وخصوصا بزازها وفتحة كسها وفتحة طيزها وصرت نيكها من طيزها يوم تجيها الدورة الشهرية وصارت ماما مكتفية بزوجها الجديد أنا ومش سائلة اذا طلعت من البيت أو لا ولليوم وأنا تخرجت من الجامعة وشفت كتير بنات ونكت كتير بنات ما شفت أحلى من طيز وكس وجسم ماما هذه السطور حقيقيةوصارت معي وما زالت مستمرة مو بس هيك صارت ماما تقللي من يعجبك من خالاتك حتى جيبه اوكانت وحدة من خالاتي متزوجة وزوجها عطول مسافر تعجبني وظلت ماما وراها حتى صرنا ننام نحنا الثلاثة مع بعض وبحكيلكم كيف صار هالشي الحقيقي بعد يومين

ظهرت المقالة انا وامى المنقبة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15475 0 15475
الخول خلاني انيك اخته بعد ما نكته | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15469 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15469#respond Sun, 24 Dec 2023 14:09:25 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15469 انا اسمي زيكو شاب عندي 22 سنه من اسره متوسطه الحال عندي اخين اصغر مني.. وانا من سن صغير اتعودت اني اشتغل و اصرف على…

ظهرت المقالة الخول خلاني انيك اخته بعد ما نكته أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

انا اسمي زيكو شاب عندي 22 سنه من اسره متوسطه الحال عندي اخين اصغر مني.. وانا من سن صغير اتعودت اني اشتغل و اصرف على نفسي طولي 182 و وزني 71 كيلو يعني طويل و رفيع و نسيت اقول لكم اني ساكن في منطقه سياحيه ومصيف و بشتغل هناك في فندق وساكن فيه ومن هنا بدات قصتي
كنت شاب زي اي شاب بحب السكس وبتفرج علي افلام وأقرأ قصص المحارم والشذوذ وحصل معايا قبل كده تجربه بس زي ما قلت لكم قلت لكم هحكيها بعدين .. ما كانش في دماغي ابدا اني انيك شاذ او حتي اني افكر اهيج على اي ولد.. وفي يوم من الايام وانا خارج من الشغل حصلي حادثه!!!

شاب خبطني بعربيته وانا بعدي الشارع. الخبطه ماكانتش قويه اوي بس طبعا وقعت على الارض وهدومي اتبهدلت والناس اتلمت علينا .. نزل الشباب من العربيه وكان شكله كالاتي: جسم ابيض شعره طويل و كان لابس بنطلون مقطع بس كان مقطع اوفر كان مبين فخاده كلها وما كانش في شعر في رجله ولا دقنه كان املس وكان لابس تيشرت نصف كم ضيق وماسك على جسمه كان رفيع وطويل ..المهم جاه عشان يطمن عليا وكانت طريقه كلامه كالاتي : انا اسف جدا ما كنتش اقصد انت حصل لك حاجه
كانت طريقه كلامه بتوحي لي انه Gay لانه كان بيتكلم بدلع زي البنات او أنه ابن ناس ومتدلع وانا بصراحه كنت حابب استغل الموقف لان الناس كانت حوالينا كتير وباين على شكله ومن العربيه اللي معاه انه شاب غنى فكنت عايز اطلع منه باي مصلحه فقلت له ايوه مش قادر اتحرك حرام عليك انتم معاكم فلوس وعربيات تدوسو بيها على الناس احنا لازم نروح القسم ويتعملك محضر
قالي لا ابوس ايدك انا مستعد لاي تعويض ومستعد اوديك المستشفى بس ما تكبرش الموضوع
فجأه لقيت الناس بتتدخل وواقفين في صفي واللي يقول حرام عليك واللي يقول الواد ده لازم يتربى و لازم يروح القسم ….
وطي الشاب ده علي راسي وقال لي ابوس راسك هاعمل لك كل اللي انت عايزه بس تقول للناس انك كويس وانا هاوصلك في اي حته انت عايزها!
ابتسمت وفرحت اني هوصل للي في دماغي وما بينتش ده لحد وقلت لهم خلاص يا جماعه ما حصلش حاجه انا هابقى كويس بس هو يوصلني المستشفى وانا مسامحه وفعلا قومت وقفت ولقيتني قادر اقف على رجلي وركبت معه العربيه وبدا يتحرك ويبعد عن مكان الحادثه
عدي خمس دقائق كاملين وانا راكب معاه العربيه من غير ما يقول ولا كلمه بس الواضح على وشه ان بدا يهدا من الرعب اللي كان فيه من شويه وانا استغليت الوقت ده في التفكير فكرت ازاي استغل الشاب ده لاني وقتها كنت محتاج الفلوس جدا وما كانش الشغل جايب همه وكنت مشطب خالص (ع الحديدية) وقلت في بالي لو الولد ده طلع خول انا ممكن ان انيكو واصوره وامسك عليه ذلة واطلب منه الفلوس اللي انا عايزها بس لازم اتاكد الاول

قطع سرحاني الشاب وهو بيقول لي انا متشكر جدا لانك مارضيتش تروح القسم و انا اسف بجد اني خبطك وزي ما قلت لك انا مستعد لاي تعويض تحب نروح المستشفى ولا نروح فين.. قلت له لا انا كويس مش محتاج مستشفى انا بس محتاج اروح اي مكان فيه حمام عشان اغسل هدومي و اغسل وشي وافوق من اللي حصل.. قال لي انا الشاليه بتاعي قريب من هنا ممكن تتفضل عندي وتعمل كل اللي انت عايزه هناك احسن من اما نروح المستشفى عشان برده ممكن ندخل في سين وجيم قلت له تمام قال لي انت اسمك ايه قلت له اسمي زيكو اصحابي بيقولوا لي كده قال لي عاشت الاسامي يا زيكو وانا اسمي شادي
قلت له اتشرفت بمعرفتك وكمل سواقه ووصلنا الشاليه اللي كان فخم جدا كانه فيلا وانا في بالي اني اخيرا هعرف الولد ده طبيعته ايه بس كنت خايف ليكون اهله هناك وما اعرفش اخذ راحتي معاه وما اعرفش استفرده و اتكلم معاه براحتي
نزلت من العربيه و قبل ما ادخل سالته قلت له هو في حد جوه قال لي لا انا قاعد هنا لوحدي علشان احنا في الاجازه واختي كانت موجوده بس هي سافرت و هترجع بكره وبابا وماما عايشين بره مصر مش بيجوا خالص بس بيبعتولنا فلوس نصرف على نفسنا لحد ما تخلص الكليه قلتله تمام ودخلنا الشاليه ودخلت الحمام اخذت شاور عشان افوق من اللي حصل ده كله وكان في بورنس متعلق وراء الباب في الحمام لبسته وخرجت بيه
شادي: ايه ده انت لبست البرنس بتاعي يلا يا زيكو حلال عليك ههههههههيييي وضحك ضحكه سافله
انا: اعمل ايه يا شادي ما انا هدومي بتاعه الحادثه توسخت لما وقعت على الارض وعايز اغسلها و بصراحه كده انا قررت استغلك واطلب منك ان ابات عندك النهارده ع ما الهدوم تنشف ممكن؟ ولا في مشكله
شادي: طبعا يا حبيبي انت تؤمر النهارده بس انت تبات زي ما انت عاي انا قدامي اسبوعين هنا في المصيف لو حابب تفضل معايا على طول خليك
انا: طيب مش نتعرف على بعض اول انا كل اللي فهمته عنك انك اسمك شادي وعندك اخت وباباك ومامتك بره مصر ما اعرفش انت عندك كم سنه ولا في سنه كام
شادي: انا يا سيدي عندي 20 سنه و في تانية كليه واختي اسمها ياسمين توأمي ومعايا في نفس الكليه كنا عايشين بره مصر مع بابا وماما وبنيجي هنا علشان الدراسه نعيش مع تيته بس هي توفت واحنا حاليا عايشين لوحدنا انا واختي طول الدراسة وبنسافر ف الإجازة لاهلنا اللي هو كمان اسبوعين

انا: وانا يا سيدي عندي 22 سنه في رابعه كليه و عندي اخين اصغر مني بس انا يعتبر عايش لوحدي و بشتغل هنا في فندق وبنام هناك يعني تقريبا مش بروح البيت خالص غير ممكن زياره مره كل اسبوع
شادي: تشرفت بيك وحاسس اني حبيتك زي اخويا و هنبقي أصحاب اوي
قلت له طيب هنعمل ايه دلوقتي قال لي بتعرف تلعب بلايستيشن قلت له طبعا قال لي طيب تعالى نلعب شويه وبعدين ندخل ننام
دخل غير هدومه وخرج لابس شورت احمر وفانله حمرا شغل البلاي ستيشن وقعد جمبي وانا لابس البورنس ومش لابس تحته حاجه
كان اللبس بتاعه مغري جدا وكانت طيظه كبيره ومغرية جدا .. عشان كده قررت اني ابدا و ابادر واحاول اغريه عشان لو استحاب اتاكد انه خول وبدات افك الحزام بتاع البرنس ورفعت رجلي الشمال لفوق وانا قاعد علشان زبي بيبان من البرنس وهو كان قاعد على اليمين وكان مركز في البلاي ستيشن وكنت منتظر انه يبص ناحيتي علشان يشوف زبي وانا عامل نفسي مش واخد بالي وفعلا بعد شويه بص عليا ولمح نص زبي خارج من البرنس وقتها كان زبي منتصب على الاخر من الموقف لاني اول مره اعمل كده…
فضل باصص ومركز على زبى وما بقاش مركز في اللعب وانا شايفه بطرف عيني وهو بيبص على بس عامل نفسي مش واخد بالي
فضل مركز وقت طويل من غير ما يتحرك عشان كده قررت ابدا انا كلام
بصيت عليه وقلت له : ما تركز يابني في اللعب
شادي: ايه؟
ركز في اللعب يابني انت وقفت لعب ليه .. وبعدين بصيت علي زبي وريته اني اخذت بالي وقلت له: بتبص على ايه يا وسخ
شادي: هو ازاي كبير كده انا عمري ما شفت الحجم ده
قلت له وهو انت شفت ازبار قبل كده
شادي: ايوه شفت
-شفت بس ولا حصل حاجه ثاني
بدا شادي عض على شفايفه وهو لسه باصص علي زبي ومش قادر يبص في عيني.. سبت ذراع البلاي ستيشن ومسكته من دقنه وخليته يبص لي في عيني وقلت له ده انت تحكي لي بقى انت خول صح
لقيته اتنفض فجأة وفاق من الهيجان اللي كان فيه وخاف وبدا يتوتر و يترعش اني عرفت و كشفته
شال يدي من على دقنه وقام من على الكرسي ودخل الاوضه وقفل على نفسه الباب
حسيت بهيجان فظيع ان الخول مكسوف مني زي النسوان خصوصا لما شفت طيزه وهو ماشي للاوضه و اغرتني أكتر و قلت استغل الفرصه وقمت وراه على طول و دخلت عليه الاوضه والبورنس مفتوح ومبين زبي وصدري كله الي كان مليان شعر لقيته قاعد على السرير ولما شاف زبي كله المرة دي تنح و فتح بقو على الاخر وما كانش قادر يقاوم حجم زبي الكبير ده قربت عليه وطلعت جنبه على السرير وقربت زبي من وشه وهو متنح قلت له مصه ياخول

فجأة مسك زبي وبدا يمص فيه بسرعه واحترافيه وخبره واضح ان الولد متعود كان بيمص حلو قوي و خلاني اهيج اكتر وزبي انتصب وجاب اخره.. مديت ايدي عليه وهو بيمص وقلعته الفانله وهو مكمل مص وبعدين مسكته من زبه من بره الشورت ولقيته صغير جدا جدا كانه زب طفل بدات ادعك له في زبو بايد وبايدي التانيه ابعبص طيزه من برا الشورت واحسس على جسمه وهو ما كانش سايب حته في زبي كان بيدخل بضاني جوه بقه واحده واحده وبعدين خرجهم ودخلهم مع بعض وبعدين يطلع تاني على راس زبي وفضل كده طالع نازل لحد ما حسيت اني خلاص هاجيب لبني في بوقه قمت من مكاني وقلت له نام على ظهرك وهو بكل استسلام سمع الكلام شديت الشورت عشان تظهر قدامي طيزه اللي كان فعلا ما فيهاش ولا شعراية وكانت بيضاء جدا وكبيره فعلا طيز تجنن ولا اجدعها شرموطه مد ايده بين فلقتين طيزه وفتحهم ظهر قدامي خرم طيزو اللي باين انه كان كبير وانه اتناك فيه كثير قبل كده بدات ادخل زبي اللي كان اكبر من خرم طيزه بكثير عشان كده كان بيدخل بصعوبه بدات ادخلوا واحده واحده وهو بيقول اه اه اه اه بالراحه كان زبي مبلول من كثر المص بتاعه وده كان مسهل ان زبي يدخل جزء بجزء لحد ما دخل اكثر من نصه وماعدش بيدخل واضح ان اللي كان بينيكه قبلي ما كانش زبه كبير وطويل زيي ..بدات اخرج زبي وادخلوا مره ثانيه وكل مره كنت بعملها اقوى واسرع وهو شغال اااااه ااااه يا زيكووو للاااااااااا حرام عليك طيزززززززي مش قااااادر
براااااحة اااااااه اااااه اااااح
وانا شغال نيك فيه جامد وبدا خرم طيزو يوسع ويتعود على زبي وزبي دخل كله فيه واحساسي بدفا طيظو و ديقها علي زبي كان احساس لا يمكن وصفو وفضلت مكمل نيك وانا راكبه وهو نايم على بطنه وقاعد بيتالم بصوت ممحون ممزوج بالنشوه والمتعه
شادي: كمللل ايوة نيكني جاااامد انا خول اشتمني ارجوووك
عرفت انه من النوع اللي بيحب يتهان ويتشتم بدات اضربه على طيزو وانا باقول له خذ في طيزك يا خول يابن المتناكة
قالي ايوة انا خول وابن متناكة هات لبنك في طيززززي
قولتله ايوه امك متناكة عشان هنيكها هي كمان بعدك وكمان هنيك اختك ياسمين
اول ما جبت سيره اخته اتنفض فجأه وبدا يحرك طيزو مع زبي وباين انه استمتع اكتر وقال لي ايوه عايزك تنيك ياسمين قدامي و هافتح لك طيزها وانت تنيكها بزبك الكبير
حسيت اني خلاص هاجيب لما لقيته بيعرص على اخته بس مسكت نفسي ووقفت حركه قالي وقفت ليه كمل و قعد يحرك طيزه علي زبي
قولتله وريني صورة اختك عايز اشوفها عشان اكمل واجيب في طيزك قالي لازم يعني قولتله اه قالي حاضر و مسك موبايله و فتح انستاجرام و دخل ع اكونت اخته واداني الموبايل اخته كانت ملاك فتاااك جسم ووش وكل حاجه كانت شبه مشاهير انستجرام وعليها بزاز هتنط من هدومها ومجرد ما تخيلت بس اني ممكن انيك الوتكه اخته دي قدامه بدات شلالات تخرج من زبي وجبتهم في طيزه واترميت على السرير جنبه … زحف براسه ناحيه زبي وهو مش قادر من الم طيزه وبدا يمص فيه وينظفه من اللبن ونام على بطني براسه وهو ماسك زبي وقالي انا مش مصدق اني اتناكت من زبك ده كله انا اتبسطت اوي واعتبرني من النهارده خدامك بس ما تسبنيش الاسبوعين دول خالص انا محتاج لك جنبي
قلت له طيب واختك اللي جايه بكره دي عارفه انك خول قال لي لا هي ما تعرفش بس عادي الشاليه واسع ممكن نكون لوحدنا وهي في اوضه تانيه
قلت له شادي عايز اسالك سؤال قال لي اتفضل قلت له لما انت كنت بتقول لي انيك اختك كنت بجد عايزني انيكها ولا كان مجرد كلام من هيجانك وانا بنيكك قال لي بصراحه انا اختي مش شرموطه وما تعرفش ان ماشي في السكه دي ومش عارف لو عرفت ممكن تعمل ايه بس انا عن نفسي ما عنديش مانع انا هعرفكم على بعض لما تيجي بكرة وانت وشطارتك

وبعدين قومنا كل واحد اخذ شاور ونزلت معاه اشتري لي شويه هدوم جديدة وغالية عشان اقضي معاه الاسبوعين دول بيهم و اخذت اجازه من الشغل وقال لي ما تقلقش الفلوس اللي انت كنت هتشتغل بيها هديهالك و بزياده وبعد ما رجعنا الشاليه اتصل باخته وقال لها انا أتعرفت علي شخص من البلد هنا وبقينا اصحاب وهيفسحنا بكرة في البلد لما تيجي و قالها اني هبات معاه في المصيف هنا كام يوم .. وما كانش عندها مشكله واكدت انها جايه بكره
ياسمين كانت بنت عندها 20 سنه بس جسمها بيقول انها اكبر من كده بكتير طولها متوسط حوالي 160 سم وكان جسمها كيرفي مليان شويه بس بزازها كانوا كبار اوي لدرجه انك صعب تمسك البز الواحد بايد واحده و مهما لبست واسع بزها بيكون باين ونفس الكلام بينطبق على طيزها الكبيره اللي مليانه زي الملبن.. كل اللي بقولكم عليه ده شفته بمجرد اني كنت بتفرج على كل صورها على الانستغرام بتاعها اللي كانت عاملاه Private بس طبعا لاني بتفرج من اكونت اخوها كل شيء متاح اني اشوفه شعرها كان طويل وما كانتش محجبه وكانت بيضاء اوي أكتر من اخوها بس مليانه عنه.. حاجه كده اول ما تشوفها زبك يقف ويضرب تعظيم سلام للجسم الفتاك ده.. وكنت مستنيها تيجي بفارغ الصبر وهدفي الاول والاخير اني اوصل لكسها اللي هينط من الصور من كتر البروز بتاعه.. وشلت من دماغي موضوع الفلوس والمصلحه والحاجات اللي كنت جاي علشانها اصلا.. وموضوع ان انام معاها بقى موضوع حياه او موت بالنسبة لي
تاني يوم الصبح صحيت انا وشادي بعد ما كنا نايمين على سرير واحد في حضن بعض وصحينا مع بعض في نفس اللحظه
شادي: صباح الخير يا زيكو
انا: صباح الخير يا موزتي وحشتيني من امبارح وضربته بايدي علي طيزو.. وحشتني اوي
شادي: وحشتيني أكتر مش قادر استنى عشان تنيكني تاني ما تيجي ناخد شاور مع بعض دلوقتي
انا: لا انا عايز اوفر طاقتي كلها النهارده علشان اختك لما تيجي
شادي: ايه ده انت قررت تنيك اختي من اول يوم كده؟ الموضوع مش سهل خالص على فكره اختي لسه بنت
كلمه تنيك اختي دي ولعتني خالص
انا: انا بقولك اني هنيكها انهاردة النهارده و علي رهان
شادي: وانا موافق بس الرهان على ايه ؟؟؟؟
انا: لو ما عرفتش انيكها النهارده ليك عندي اللي انت عايزه
– انا مش عايز حاجه غير زبك و انك تفضل تنيك فيا طول الوقت ..
قلت له خلاص اتفقنا…..
و على الساعة تسعة الصبح كده وصلت ياسمين بالعربيه بتاعتها قدام الشاليه ودخلت وكنت انا مستعد لها كويس جدا واخذ شاور و لابس اللبس الجديد وحاطط برفيوم قوي ودقني طويلة ومساوية وكنت على سنجه عشره.. دخلت ياسمين و انا وشادي واقفين جنب بعض علشان نسلم عليها بس انا مجرد ما شفتها على الحقيقه جسمي كله اتشل يخرب بيت الجمال!! كانت لابسه بنطلون فيزون اسود ماسك على فخادها اللي كانت بتتحرك زي الچيلي وهي بتقرب وطيزها بنت الحرام اللي كبيره بشكل يهبل وكانت لابسه من فوق بودي اسود برضو ماسك على بزازها اللي هينطو برا من حجمهم… كنت خلاص حهجم عليها قدام اخوها بس مسكت نفسي بصعوبه وحاولت اتصرف بعقل علشان اقدر اوصل للي انا عايزه في الوقت المناسب بعد ما سلم عليها شادي وباسها قال لها
– اعرفك زيكو شاب ساكن هنا في البلد واتعرفت عليه امبارح و اتفقنا مع بعض ان هيفسحنا في البلد لانه عارف كل حاجه هنا و بيشتغل في السياحه هنا كمان وهو شاب جدع جدا وانا حاليا بعتبره اعز اصدقائي… ابتسمت ياسمين وقالت
-اعز اصدقائك مره واحده ولسه متعرف عليه امبارح كنت فين من زمان يا عم زيكو ومدت ايديها عشان تسلم عليا . ايديها كانت صغيره وبيضه اوي وكانت حاطه مناكير احمر .. مديت أيدي وسلمت عليها وايديها كانت طريه ودافية اوي فضلت ماسك ايديها شويه اكتر من اللازم وقلت لها
انا: اهلا بيكي يا ياسمين انا مبسوط اني تعرفت عليكي شادي حكالي عنك كتير
ياسمين: ايه! حكالك عني ايه بس الولد ده؟!
انا: قال لي انا عندي اجمل اخت في الدنيا
ابتسمت وقالت وهي مستغربه بجد وياترى طلع عنده حق ولا ايه؟؟؟
قلت لها لا … كشرت وشها واتضايقت وقالت لي لا ايه ؟؟؟؟؟؟؟
انا: شادي ما بيعرفش يوصف مقاليش انه عنده ملاك ماشي علي الأرض.. فجاه تبدلت ملامح وشها من التكشيره لابتسامه ممزوجه بالكسوف
ياسمين: ميرسي انت زوق و مجاملة لطيفه منك
انا: مجاملة ايه بس انا مابحبش اجامل انا باقول الحقيقه .. وفضلت باصص في عينيها شويه وهي بصه في عيني وشادي واقف ما بيننا كل ده ومش مستوعب اني قدرت اعلق اخته بالسرعه دي رغم كل جمالها وثقتها في نفسها.. إلا اني كان عندي طريقه حلوه في الاقناع وواضح انها عجبتها واعجبت بيا بس الغريب ان كل ده الكلام ده وانا لسه ماسك ايديها .
شادي لما لقانا واقفين كده وماعادش ناقص غير اننا نبوس بعض قدامه حس بالغيره واتكلم بصوت عالي
– مش يلا بقى يا ياسمين تدخلي تغيري هدومك وتاخدي شاور لان الجو حر
ياسمين: معاك حق انا حرانه اوي.. وسابت ايدي ودخلت اوضتها حاطت شنطتها واخذت منها الهدوم و دخلت الحمام و قفلت على نفسها

شادي: ايه اللي انا شفته ده؟؟ (وعلي وشه دهشه)
انا: ايه رايك استجابت اهو على طول
شادي:انا مستغرب فعلا هي عمرها ما بتستجيب لاي شباب وبالسرعه دي معقولة؟؟
غمزت له عيني وقلت له :هو انا اي احد برده .. ابتسم وقال لي
شادي: انت احلى من اي حد يا قلبي ومد ايده علي زبي من بره البنطلون البرمودا اللي كنت لابسه وبدا يدعك زبي انا بصراحه كنت هيجان جدا بس مش هيجان من ايده اكثر ما انا هيجان من اني شفت أخته و سلمت عليها.. وخفت اني اجيب على ايده قلت له: انت هيجتنى على الاخر بس احنا متفقين انا النهارده بتاع اختك …حسيت أنه متضايق شويه بس قالي
– انت معك حق هتعمل ايه دلوقتي؟
قلت له بعد ما ساب زبي اللي انتصب تاني: هادخل عليها الحمام
شادي: ازاي يعني؟؟؟؟؟!
انا: عادي كده كده باب الحمام مقفول بس مش بالترباس هافتح الباب وادخل
شادي: يا ابني كده ممكن تحصل فضيحه واختي صوتها هايعلا وتصرخ
قلت له عيب عليك وعموما لو حصل اي حاجه هاقول لها اني ما اخدتش بالي انها جوه ونسيت ودخلت.. وانت خليك واقف قدام الباب علشان تتفرج علي اختك وانا بنيكها جامد في كسها. انا مش هاقفل الباب هاسيبه موارب وغمزتلو بعيني
شادي: انت شطان يخربيت دماغك طيب يلا ادخل عشان انا هايج خالص
قلعت التيشرت اللي كنت لابسه و البرمودا وكنت لابس البوكسر فقط وكان زبي واقف لفوق لدرجه أن زبى كان باين تحت سرتي وخارج مالبوكسر
وقفت قدام باب الحمام واخذت نفس عميق وبعدين فتحت الباب ودخلت

كان في وش باب الحمام الحوض وعلى شمال الحوض البانيو اللي ياسمين كانت نايمه فيه بس واضح انها ما سمعتش صوت الباب لما اتفتح وانا كمان ماكونتش شايفها كويس وكان لازم اقرب .. عملت نفسي مش شايفها و مش واخذ بالي من وجودها وروحت عند الحوض وفتحت الحنفيه ومسكت معجون الحلاقه ودهنته ع دقني وكاني هحلقها …ساعتها ياسمين بصت جنبها وهي في البانيو شافتني واقف بالبوكسر وماسك الموس.. وقال بصوت عالي
ياسمين: ايه ده انت ايه اللي دخلك هنا ؟؟! …
عملت نفسي اتخضيت وبصيت ناحيتها وقلت لها: ايه ده انتي هنا انا اسف جدا انا نسيت انك دخلتي الحمام… كنت بحاول ابص علي جسمها بس هي كانت بتحاول تخبي بزازها بايديها وتنزل بيهم في الميه في البانيو بس جسمها الابيض وشعرها المبلول ودراعتها الكيرفي اللي قدامي كانت احلى مره اشوفها فيها واهيج و اجيب اخرى
ياسمين: طيب خلاص حصل خير بس لو سمحت اخرج دلوقتي ولما اخلص ابقي ادخل كمل دقنك
انا: طيب معلش بس محتاج اغسل وشي اول ..وكانت هي قاعده في البانيو منتظره اني اخلص واخرج وكانت متوتره جدآ وبتترعش من الموقف.. انا بصراحه حسيت اني هخسر المعركه ومفيش حجج تانية … جات في دماغي فكره وقلت لها
انا: ياسمين معلش انا هاطلب منك طلب .. انا….انااا … انا ورايا مشوار مهم ومتاخر جدا لازم احلق دقني حالا معلش سيبيني واقف هنا بس أحلق بسرعه وانتي كملي وانا مش هابص عليكي انتي بالنسبة لي زي شادي بالظبط (وبقول في عقلي طبعا عشان شادي بالنسبة لي الخول اللي بنيكه بس هي ماتعرفش)
ياسمين: ما ينفعش لو شادي شافنا في الحمام سوا هتبقى مشكله
” اول ما قالت كده ابتسمت وعرفت انها مش عندها مشكله اننا نكون مع بعض هي بس خايفه من اخوها ”
انا:لا ما تقلقيش انا قولتله اني خارج وهو دخل ينام شويه وقال لي هيصحي على ميعاد الغدا
بدات ياسمين تسترخي بجسمها شويه و تهدا لما اطمنت ان اخوها نايم وقالت لي
– خلاص اوكي يلا احلق ..مسكت الموس وبدات فعلا اني احلق دقني بس وانا في المرايه ببص عليها وهي بتستحمى لقيتها بدات تفك وتشيل ايديها اللي كانت مخبيه بزازها واكتشفت حلمتها لونها وردي وبارزه بطريقه تهيج ااااخ علي دي بزاااز ا بقتش قادر وزبي انتصب اكتر لدرجه انه البوكسر بقى منفوخ وزبي خلاص هيشقه ويطلع زي الحديده .. بعد شويه ياسمين بصيت عليا واتاكدت اني مش شايفها بس انا طبعا شايفها في المراية وبدات تلاحظ انتصاب زبي وفضلت مركزه معاه وانا بحلق دقني و عامل نفسي مش واخد بالي وهي بدات تعض علي شفايفها و تدعك بزها
بدات احرك زبي من غير ما استعمل ايدي عشان اخليها تركز وتسخن اكتر وفعلا ياسمين بدات تجاوب وبدات ايديها التانية تنزل لتحت الميه اكيد كانت بتلعب في كسها ونسيت نفسها خالص انها بتاخد شاور قدامي و اني ممكن ابص واكشفها
فقولت بس هي كده استوت على الاخر وانا اقدر اخد الخطوه اللي جاية وانا مطمن
كنت خلصت حلاقه في الوقت ده غسلت وشي وبعدين قربت منها وهي في البانيو سرحانه وبتلعب في جسمها ولما قربت اكتر فاقت ولقيتني واقف قدامها بالضبط
قالت لي: في ايه يا زيكو؟ مششش.. مش خلصت حلاقه! مم… ممكن تخرج بقى.. بس كان في رعشه في صوتها وهي بتتكلم وعينيها كانت فيها دموع المتعه والنشوة .. مديت ايدي على البوكسر وقلعته بسرعه قدامها وتحرر قدامها زبي الكبير اللي تتمناه اي بنت واي خول.. ياسمين شهقت اول ما شافت زبي المنتصب وهو واقف زي الجندي في ساحه المعركه فضلت متنحه وفاتحه بقها على الاخر وبعدين بصيت لي في عيني وقالت لي ايه ده انت اتجننت انت بتعمل ايه لالااا……
قبل ما تكمل كلامها حطيت صباعي على شفايفها وقلت لها هشششش
وبعدين شيلت صباعي وقربت شفايفي منها وطبعت بوسه رقيقه على شفايفها وهي في صدمه من اللي بيحصل وما بتعملش اي حاجه لا بتقاوم ولا بتتجاوب

قررت اني اكمل وقربت تاني من شفايفها والمره دي اخذت لسانها وشفايفها في بوسه رومانسيه طويله مصيتهم فيها فيها وبعد البوسه دي مسكاها من بزازها الاثنين جامد وهي جوه البانيو وشدتها من حلماتها لفوق خليتها قامت وقفت جوه البانيو وانا واقف قدامها بره وهي ماسكه ايدي الاثنين من الالم وانا ماسكها من حلماتها الوردي… وظهر قدامي كسها الاحمر الفاتح او الوردي اللي ما فيش فيه ولا شعرايه اللي كان فيرجن كان وكان كبير نسبيا ومبلول هجمت عليها تاني ونزلت فيها بوس وهي كانت متجاوبه معايا وبتبوس معايا وايدي بتلعب في بزازها وايدي الثانيه نزلت على بطنها وبعدين نزلت على كسها وبدات ادعك فيه وافركه وهي امممممممم اممممممم اه اه ..كانت مستمتعه جدا ومدت اديها مسكت زبي و دعكت فيه وفضلنا كده لدقائق معدوده
انا: عايز الحس كسك
حركت راسها دليل على الموافقه نزلت على ركبتي قدام كسها الوردي الجميل وطلعت لساني وبدات ادخل طرف لساني في فتحه كسها وما سبتش حته فيه الا لحستها ومصيتها بهيجان وقوه وشغف وهي عماله تقول اه اه اااه كمان متوقفش متعوا متع كسي و دلعوا.. مش قادررره نيكني بقي
وقفت ومديت ايدي على ظهرها وشلتها زي العروسه في ليله دخلتها وخرجتها بره البانيو ونزلتها على الارض وبقيت قاعده على ركبتها قدام زبي
بصت لفوق في عيني ابتسمت لها وحسست علي شعرها ابتسمت لي هي كمان وبعدين طلعت لسانها وبدات تلحس رأس زبي بالراحه واحده واحده زي المصاصه بس فيها كانت ايديها صغيره لدرجه ان هي ماسكه نص زبي بايديها الاثنين
وفضلت تلحسه من فوق لتحت واحده واحده حركت شفايفها ولسانها بقت اسرع على زبي بقيت خلاص مش قادر… ما كانش عندها خبره في المص واضح انها اول مره فعلا تعمل علاقه جنسيه بس احساسي بشفايفها ولسانها وانا ماسك راسها وبحركها على زبي كان اجمل بكتير اوي من احساسي مع اخوها الخبره وهو بيمصلي
قلت لها مصيه دخليه جوه بقك ..بدات تدخلوا بس طبعا عشان زبي كان كبير وبقها صغير دخل أكتر من نصفه بحاجه بسيطه بدأت تمص فيه وانا احرك زبي وبنيكها في بقها وهي كانت بتشرق و بتشنق ومش مستوعبه الحجم.. شلت زوبري من بقها وحطيته بين بزازها وهي بايدها مسكت بزازها الاتنين وقفلتهم على زبي
بدات انيكها جامد في بزازها
لقيتها بتقول لي: انا مش مصدقه ان انا باعمل معاك كده ايه اللي انت عملته فيا ده خلتني مستسلمالك..
مسكتها من راسها و قربت منها وبوستها من شفايفها تاني وقلت لها انا بحبك
ياسمين : اممممممم انت حلو اوي ورومانسي اوي انا كمان باحبك اوي اوي اوي .. مسكها من خصرها خليتها تقف قدامي وخليت ضهرها للحيطه وركنت عليها ومسكت رجليها ورفعتها الفوق على كتفي بحيث ان كسها يكون مفتوح قدامي ومسكت زبي وحطيته على فتحه كسها
ياسمين: انا مش عايزه اتفتح
انا: ليه بس يا حبيبتي احنا هنقعد اسبوعين مع بعض عايز امتعك فيهم على الاخر ولو ما فتحتكش عمرك ما هتوصلي للمتعه الحقيقة وبعدين مش انت كده كده عايشه بره مصر وده بره عادي
ياسمين: ايوه عادي بس انا حاولت احافظ على نفسي وما عملتش زي البنات هناك
انا: وانا بحبك وخايف عليكي واللي بيحب حد مستحيل يعمل له حاجه تأذيه انا متاكد ان الموضوع ده مش هيعمل لك مشكله في حياتك صدقيني يا حبيبتي
بصت على شفايفي وقالت لي اللي تشوفه يا حبيبي وهاجمت على شفايفي وباستني بوسه طويله اوي مصت فيها لسانى وشفايفى اوي.. مسكت زبي وثبته ع فتحه كسها وبدات اضغط بزبي عشان اسمح انه يبدا يدخل كل ده وانا رافع رجليها لفوق وحاضنين بعض
ياسمين: اه اه اه ااااااااه لالا يا زيكو برااااحاااااااااا … زبك كبير عليا بلاش بلااااااش ااااااااااه اح اح ااااح
وانا مكمل عمال طالع داخل طالع داخل بس بالراحه وزبي عمال يشق في كسها واحده واحده لحد ما اخيرا فضيت غشاء بكارتها ونزل منها دم خفيف واتفتح كسها .. خرجت زبي وغسلته وهي كمان غسلت كسها وبعدين دخلته تاني وبدات اغرسوا بين شفرات كسها واحده واحده ببطء وهو عمال بيشق فيه لحد ما دخل كله حسيت اني عايز انيكها نيك عنيف مديت ايدي التانيه على رجليها التانيه ورفعتها لفوق.. بقيت شايلها وهي ضهرها على الحيطه ورجليها الاتنين علي اكتافي.. وزوبري في كسها بدات احرك وسطى وادخل زبي في كسها بسرعه شديده جدا و بدات اسرع اكتر لحد ما وصلت لاقصي سرعه عندي وهي عماله تصرخ اه اه اه اه اه اه اااااااااخ اه يا كسي كسي كوووووسييييييي براحه يا متوحش ااااااااح يالهوي عليك انت مفتريييييي اااااااااه وحضنتني جامد
وحضنتها جامد وقالتلي انا هجيب انا هااجييييب وجابت عسل كسها بكمية كبيرة لدرجه انها زحلقت زبي من جوا كسها

مسكت زبي بسرعه ونضفته ودخلته تاني وبدات انيكها تاني بعنف شديد وانا بنيكها بصيت في المرايه اللي كانت جنبي لمحت أخوها بيبص من باب الحمام وهو متوارب وايده بتدعك في زبه الصغير بس هي ما اخدتش بالها منه وانا بدات اتعب من كثر النيك السريع ومن اني شايلها كل ده ونزلت بيها على الارض وزبي لسه في كسها و نمت على ظهري وهي نائمه فوقي ..كنت محتاج اريح شويه و هي فضلت تتحرك فوقي و ترقص بجسمها وهي راكبه على زبي قدام وورا ويمين وشمال وانا ما كنتش بتحرك خالص كنت محتاج اريح شويه وبعدين لقيتها بتقولي
ياسمين: يلا بقى يا حبيبي انا جبت انت لازم تجيب نكني في كسي جامد وهات لبنك جوه كسي وريحني.. رفعت جسمها لفوق وعدلت رجلي بحيث اني اقدر اتحرك بسرعه وبدات احرك وسطي تحتها وزبي في كسها بنفس السرعه الشديده اللي كنت بينيك بيها وانا شايلها.. بدات تصرخ تاني وتقول لي اه اه زبك جامد اوي ومجنني اوي مش قادره هاتهم جوه وطفي ناري وكانت بزازها من سرعه النيك بتترج جامد قدامي قفشتهم الاثنين وبدات اكلهم وانا بنيكها لقيتها بيديها الاثنين حضنتني جامد وانا بنيكها من ضهري وانا كمان شلت ايدي من على بزازها وحضنتها جامد كنت هكسر ضلوعها ف الحضن ده وفضلنا في حضن بعض وانا بنيكها نيك سريع في كسها وجسمي بيحسس على ظهرها وطيزها اللي بالمناسبه كانت بتتحرك جامد من قوة النيك وكان نفسي انيكها فيها بس خلاص ما عنتش قادر زبي هيجيب
انا:هاجيب في كسك هاجييب
ياسمين:هات يا حبيبي كلووو في كسيييييي ..بدات اسرع على قد ما اقدر لغايه ما انفجر زبي بشلالات لبن اللي كانت اكتر مره في حياتي انزل فيها الكمية دي. جوه كس حبيبتي ياسمين الجميل المبلول الواسع الكبير واللي لبني غرقه كله و بقي كسها بيسقط لبني من الكمية اللي نزلتها فيها
ياسمين: انت جامد اوي و لبنك سخن وحلو اوي ..وبعد ما خلصت فضلت حاضنها بس مش قادر اتحرك وهي كمان نايمه فوقي مش قادره تتحرك فضلنا اكتر من ظ،ظ* دقايق هي نايمة في حضني وبس وبعدين هي فاقت شويه لكن انا كنت جبت اخري وقامت من فوقي و نزلت على زبي وبدات تمصو وتنضفوا من اللبن بتاعه وقالت لي يلا بينا بقى ناخد شاور مع بعض في البانيو عشان نخرج قبل ما شادي يصحي وقمت معاها ودخلنا مع بعض البانيو وبدانا ندعك جسم بعض بالصابون وادعك طيزها وكسها لحد ما جابتهم تاني وهي كمان دعكت زبي خليتني اجيب تاني واحنا في البانيو و بعد ما خلصنا لبسنا هدومها وخرجت قبلها من الحمام لقيت شادي واقف قدام باب الحمام شاورت له انه يجري بسرعه على الاوضه ويعمل نفسه نايم وفعلا عمل نفسه نايم وراحت ياسمين على الاوضه عشان تطمن انه مصحاش وبعدين قالت لي كويس اوي ما حستش بحاجه
احنا نرتاح شويه وبعدين نتغدى وبعدين تفسحنا بالليل يا حبيبي
قلتلها اتفقنا
وبعدين دخلت تنام في اوضتها ورحت لشادي الاوضه لقيته نايم على السرير عريان وقاعد ماسك زبه يلعب فيه وماسك الموبايل وبيتفرج على فيديو قربت منه وقلت له انت بتعمل ايه… بص لي وقال لي مفاجاه!
واداني الموبايل اللي في ايده ببص لقيته مصورني انا واخته في الحمام فيديو والصوره كانت واضحه جدا والصوت كمان
انا: يخرب بيتك ايه المفاجاه الجامده دي
شادي: بصراحه انا حسيت بمتعه رهيبه وانا بتفرج عليك وانت بتنيك اختي وانا بصوركم كمان ونفسي اتناك منك انا وهي على سرير واحد
انا: يعني انت مستعد تفضح نفسك قدام اختك
شادي: ايوه انا نفسي من زمان انها تعرف بس ببقى خايف اقول لها علشان عارف انها مش هنقتني اني محتاج اكون كده وانن دي متعتي في الحياة
لكن بعد اللي حصل واتصور ده انا متاكد انها هتقدر احتياجاتي واني ضعفت زي ماهي قدامك بالضبط
انا: اوعدك اني احاول بس خليني انام بقي دلوقتي لان اختك خلصت عليا خااالص بليل نشوف الموضوع ده

بنكمل لكم باقي القصة بلسان ياسمين

صحيت من النوم وانا مش مصدقه كل حاجه حصلت لي امبارح من اول ما وصلت الشاليه وشفت زيكو لحد ما فتح كسي وناكني جامد
حياتي كلها قبل اليوم ده كانت عباره عن “كبت”…كنت بتفرج على سكس ليل نهار و نفسي اوي اجرب لاني عايشه بره مصر ودايما صحباتي بيحكوا لي عن تجاربهم مع اصحابهم الولاد وازاي بيمتعوهم..
وطبعا لان بابا وماما مصريين ما كانش عندهم الثقافه دي وكانت ماما دايما تنبهني اني احافظ على نفسي عشان لما اتجوز هتجوز راجل شرقي و مش هيقبل ده
وحابه احكي لكم موقف حصل لي في اخر مره كنت فيها بره مصر كنت مع واحده صاحبتي اسمها ميندا بثق فيها وحكيت ليها عن مشكلتي
وعرفت منها ان صاحبها جاي لها و وطلبت مني اكون معاهم عشان اتعلم ولو حابه اشارك معاهم كمان!! انا كنت رافضه تماما وكنت عايزه اروح بس هي غصبت عليا اني اقعد معهم وقالت لي خلاص ما تقلقيش مش هخليه يلمسك بس تتفرجي علينا عشان تتحرك فيكي الشهوه وتقتنعي انك تجربي من ورا مامتك بقي لانك صعبان عليا جدا.
دخل صاحبها الاجنبي و سلم علينا وقعدنا شويه مع بعض وبعدين دخلنا الاوضه مع بعض ..بدأ يحصل بينهم قبلات وتحسيس وتفريش ونيمها على السرير وانا قاعده في طرف السرير تحت رجليهم بتفرج عليهم لحد ما بقو لك الاتنين عريانين تماما .
الولد حاول يخليني اشارك معهم لكن انا رفضت و ميندا قالت له خلاص سيبها براحتها وكانت هي طبعا مفتوحه لان مش اول مره تتناك منه وناكها جامد وانا كنت مستمتعه جدا لاني اول مرة اشوف نيك فالطبيعة مش في الافلام وكنت بفرك في كسي وبزازي و كل حته في جسمي ولكن مسكت نفسي لان الولد ما كانش عاجبني ومن يوميها وانا قررت اني لازم اصاحب شاب بس مش هيبقى اي حد كده لازم يكون عاجبني واحس اني حاباه..

لحد ما رجعت انهاردة لاخويا في الشاليه وقابلت زيكو من اول ما سلم على ومسك ايدي وانا حسيت ان هو ده الشخص اللي هيفك عزريتي⁦❤
زيكو كان شاب وسيم جدا وعليه كاريزما تجنن رغم ان جسمه مش مليان وعريض بس عجبني جدا ولما حاول معايا في الحمام مقدرتش امنع نفسي كنت على اخرى وكنت مستعده اني اتفتح واتناك بالوضع الصعب زي ما حصل الصبح……
صحيت من النوم بالليل وانا كسي واجعني ومش قادره اتحرك من النيك الي حصل فيا الصبح بس كنت مبسوطه اوي اني اخيرا ما بقيتش بنت واني هاقدر استمتع براحتي سواء مع زيكو او مع اي حد.. بس كنت قلقانه ان اخويا شادي يعرف حاجه لاني انا وشادي دايما بعيد عن بعض وهو مع اصحابه طول الوقت وانا مع صحباتي.. رغم اني اعتبر شخصيتي اقوي منه وكلامي اللي بيمشي كأني اخته الكبيرة مش توأمه.
قمت غسلت وشي ورحت علشان اغير هدومي علشان نخرج زي ما اتفقنا بس قبل ما اوصل اوضتي سمعت حاجه غريبه صوت اهات جاي من اوضه شادي الصوت كان ضعيف قربت من باب الاوضه وانا بتسحب لقيت صوت شادي بيصرخ!!!!!!! انا افتكرت ان زيكو وشادي بيتخانقو وكنت خايفه اوي بس فجاه لقيت شادي بيقول كمان كمان اوي اوي اووووووي يا زيكو دخله كله في طيزي جامد..
نزل كلام شادي علي وداني كالصاعقة ! معقوله اخويا طلع خول ..وزيكو ناكنى وناك اخويا في نفس اليوم ؟
يا ترى ممكن زيكو واخويا يكونوا متفقين عليا ؟ لان اخويا طلع خول ومش بعيد يعرص على اخته.. افكار كتير جدا كانت في راسي وانا مصدومه ومش عارفه اعمل ايه…
قربت من الباب وفتحت بالراحه لقيت اخويا على السرير واخذ وضع الدوجي وزيكو نايم فوق وحاشر زبه كله في طيز شادي ونازل فيه نيك.. وهما الاتنين كان جسمهم طويل ورفيع وكانت حركتهم سريعه والمنظر هيجني جدا.
بعد تفكير طويل وحيرة مني قررت اني مش هتدخل دلوقتي و هاستنى لما اكون مع زيكو لوحدنا وهاحاول اعرف هو عايز ايه بالضبط مننا.. دخلت غيرت هدومي و اخذت شاور ولما خرجت لقيتهم خلصوا نيك وزيكو غير هدومه ومستعد للخروج واخويا كان عايز ياخد شاور عشان ينضف طيزو من لبن زيكو وقال لي انا 10 دقائق بالضبط واكون جاهز ونخرج… ودخل الحمام.

زيكو: صباح الخير يا قمر وحشتيني اوي (ومد يده وشدني في حضنه وخلاني حاضناه اوي) وانا قلت في راسي انت لسه فيك صحه يخرب بيتك .. حضنتو انا كمان وقلت له: وانت كمان وحشتني يا حبيبي بس انا مش قادره خالص زبك فشخني
زيكو: معلش هي اول مره بتبقى كده بس بعد كده هتتعودي عليه و هتحتاجيه طول الوقت
ابتسمت ليه وبوسنا بعض بوسه خفيفه وبعدين اخويا خرج من الحمام وركبنا عربيتي و قررنا اننا نروح سينما نتفرج على فيلم جديد.. ولما رحنا السينما زيكو قعدنا في اخر كرسي بعيد عن عيون الناس بحجه اننا ناخذ راحتنا ..وقعد زيكو في النص وانا على الشمال وشادي على اليمين وما حدش فينا علق على الاماكن بتاعتنا لان واضح ان شادي هو كمان كان لسه مشبعتش من زيكو زيي…
انا كنت لابسه بنطلون فيزون ماسك على جسمي وبدي ماسك بزازي وبارز هم جدا ومكنتش لابسه برا ولا اندر وزيكو كان لابس شورت من بتوع المصيف و فانله حملات وشادي كان لابس زي زيكو بالظبط مع اختلاف الالوان …بعد ما الفيلم بدا بشويه لقيت زيكو بدأ يمد ايده عليا وحط ايده من فوق كتفي وبدا يلعب في بزازي من بره الهدوم ويفعص فيهم.. انا كنت خايفه من ان حد يشوفنا بس بعد ما بصيت حوالينا لقيت كل الناس مركزه في الفيلم واحنا بعيد عن الناس بدات حلماتي تنتصب اكثر من ايد زيكو اللي هتجنني وماكونتش قادره وبعدين دخل ايده من تحت البدي وقفش في بزازي وحلماتي وانا مغمضة عنيا ودايبه علي الاخر.. وبدا كسي يتبل وتنزل منه سوائل وانا بايدي بدات ادعك كسي من فوق البنطلون ..كنت عايزه ايدو التانية علي كسي بصيت جنبي لقيت زيكو ماسك ايد شادي ومدخلها جوه بنطلونه وشادي بيدعك زب زيكو!!! انا استغربت جدا ازاي زيكو يعمل كده قدامي المفروض انه ما يبينش ليا انه في علاقه مع اخويا

بدات اغمض عيني واتخيل ان اخويا وانا وزيكو في اوضه واحده و على سرير واحد وزيكو نازل فينا نيك… بعد شويه زيكو خرج ايده من بزازي ونزلها تحت عند كسي وبدا يدعك في كسي من جوه البنطلون وانا ماسكه ايده وهو بيفرك فيه بصوابعه جامد جدا امممممم وانا كاتمة صوتي بالعافيه ونزلت شهوتي على ايده أكتر من مره ولما بصيت جنبي لقيت زيكو حاطط ايده التانية تحت طيظ شادي بيبعبصه من جوا الهدوم وشادي بيحرك طيزه علي ايد زيكو ولسه بيلعب في زبو وانا كان نفسي العب أنا كمان في زب زيكو بس كنت خايفه…..
فجاة الفيلم خلص ونور السينما اشتغل واحنا كنا سرحانين!!
وفي لحظه بقى كل واحد فينا قاعد باحترامه على الكرسي بتاعه ولا كان في اي حاجه حصلت وانا دماغي سرحانه وبفكر و هاموت واعرف هو زيكو بيفكر في ايه؟ عشان يخليني اشوف اللي حصل ده بينه وبين شادي؟ بس انا كنت متاكده بنسبه كبيره ان زيكو وشادي متفقين لانه مش هيعمل معايا كده قدامه من غير ما يخاف حتى لو كان شادي خول وبينيكه …
خلصنا وخرجنا من السينما وروحنا البيت ساعتها زيكو وما كانش قادر خالص وكان عايز ينام .. واضح انه من بعد الخروجه وتعب النيكتين اللي ناكهم لي انا وشادي خلصو عليه خالص..
زيكو: شادي انا عايز انام في اوضه لوحدي
شادي: لا انت لازم تنام جنبي
زيكو (غمز لشادي):معلش عشان خاطري سيبني انام لوحدي انا تعبان من اليوم ده وبعدين انت بترفص وانت نايم
“ضحكنا وبعدين شادي وافق في الاخر لما فهم ان زيكو خلصان خالص” وانا طبعا شوفته وهو بيغمز وفهمت…

انا كنت تعبانه اوي بعد اللي حصل في السينما وما كنتش قادره انام من غير زب زيكو ..كنت لازم اتناك النهارده قبل ما انام. حاولت اني العب في كسي واخرج عسلي وارتاح بس ما قدرتش كنت محتاجه زب كبير يفشخ كسي زي زب زيكو يدخل كله جوه كسي ويطفي ناره اممممممم
ولما جبت اخري قررت اني هتسحب وهاروح له وهو نايم في اوضته و اتناك منه … وفعلا خرجت ورحت لزيكو وكنت لابسه قميص نوم قصير مبين رجولي وفخادي كلها ونص صدري بره ..لقيت زيكو نايم بالبوكسر بس وزبو كان منتصب لدرجه انه كان خارج جزء منه من البوكسر.. طلعت على السرير ورحت بلساني على زب زيكو من فوق البوكسر وهو لسه نايم ومش حاسس بيا او يمكن كان حاسس بس ما تحركش مش عارفه … مديت ايدي ونزلت البوكسر تحت عشان يظهر قدامي حبيبي اللي نفسي فيه.. مسكت زوبرو امص والحس فيه بلساني وانزل على بيوضه واطلع على راسو وادخل بضانه في بوقي رغم انه بوقي صغير وزبو كبير ولكن كنت بحاول… زيكو صحي من النوم وبص وقال
ايه المفاجاه دي يا ياسمين دي احلى مره في حياتي اصحى فيها من النوم .. الاقي حبيبتي قاعده تمصلي زبي
انا :انا عايزاك
قعد زيكو على السرير وشدني وسحبني خلاني نايمه فوقو وانا ماسكه زبو وهو مد ايده علي كسي ..و بوسنا بعض بوس عنيف جدا زيكو قطع شفايفي من كتر البوس ومص اللسان وما فيش دقيقه واحده بقينا احنا الاثنين عريانين.. زيكو قالي مصي زبي و هاتي كسك على وشي وفعلا لفيت جسمي وبقيت نايمه فوقه بكسي وواخذين وضع 360 وهو بيلحس وبيمص في كسي حلو اوي لدرجه اني خلاص حسيت اني هانزل على وشه بس كنت محتاجه زبه أكتر وانا كمان كنت بمص زبه وبدعكه بكل قوتي.
انا: زيكووو ش قادره نيكني دلوقتي حالا.
كأن زيكو ما صدق سمعها و قام من مكانه ونيمني على طرف السرير وخلي رجلي برا ووقف عالارض وحط زبو الكبير على باب كسي و قبل ما يدخل زبه بثانيه باب الاوضه اتفتح!
ودخل شادي وهو شايف اخته قدامه عريانه و فاتحه كسها لزب صاحبه
طبعا انا وزيكو اتخضينا جدا من اللي حصل لاننا ما كناش نتوقع ان شادي ممكن يدخل علينا.
شادي: ايه اللي انتم بتعملوه ده انت ازاي يا زيكو ادخلك بيتي واستأمنك علي اختي و تعمل فيها كده
وغمز بعينه لزيكو بس انا شوفته وفهمت وزيكو كمان فهم وقرر يمثل معاه الكدبه
زيكو: انا اسف يا شادي انا ضعفت وهي كمان ضعفت واللي اتكسر ممكن يتصلح.
لقيت شادي بيقرب علينا على السرير وبيقول لي: عجبك كده يا شرموطه ضيعتي نفسك بالرخيص
لقيتني بدون تفكير برد عليه بمنتهى الشجاعه : ايه انت هتمثل انا شايفاك النهارده وانت بتتناك من زيكو
لقيت زيكو وشادي هما الاتنين تنحو والدهشه ظهرت على وشهم وشادي اتلخبط في الكلام وقال حاجات مش مفهومه وانا حسيت ان رجعتلي السيطرة علي الموقف ورجعت قوة شخصيتي تاني قدام اخويا
لكن زيكو فضل ساكت لحظات واخذ نفس عميق وبدأ يتكلم
بصي يا ياسمين معنى انك شفتي اخوكي وهو بيتناك منى من غير ما تدخلي ومن غير ما تقولي لي انك مبسوطه وعايزاني زي ما انا كمان عايزك والا ماكونتيش جيتي تاني دلوقتي طلبتي مني انيكك ..وانا اللي طلبت من شادي انه يسيبني ادخلك الحمام لانه بيحبك وعايزك تتمتي زيو بالظبط
لقيت شادي طلع موبايل وقال لي ايوه انا كنت موافق وصورتكم كمان ولقيته بيوريني فيديو مع زيكو وانا بتناك منه في الحمام !!!! كان فيديو يهيج جدا بعد ما شفت الفيديو بدات دموعي تنزل وحسيت اني اتكسرت لقيت زيكو قرب عليا واخدني في حضنه و صدري في صدره ومسح دموعي من على عيني وباسني بوسه طويله وقال لي يا حبيبتي ما تقلقيش الفيديو ده مع اخوكي بس مش معايا وده لان اخوكي بيحبك زي ما انا بحبك بالضبط وما حدش فينا يقدر يضرك او يؤذيكي احنا نفسنا انك تكوني مبسوطه و انا كل اللي عايزه انك انت واخوكي تكونوا مبسوطين.
وبعدين قام وقف وبص على زبه وقال: وعنتر ده هو اللي هايبسطكم .
ما قدرتش اكتم ضحكتي وشادي كمان ضحك و الجو فك
شادي ايوه بقى هو ده الكلام انا عايز اتناك دلوقت حالا مع اختي على السرير …
بصلي زيكو وقال لي: ايه رايك اخليه يدخل معنا النيكه دي (وغمزلي)
بصيت لشادي وقلت له: تعالي ياخول
زيكو:مص زبي وبلو كويس قبل ما يدخل كس اختك .
بسرعه قلع شادي هدومه وبقى عريان هو كمان و طلع معانا على السرير ونزل مص في زب زيكو. كان بيمص باحترافيه جدا لدرجه انا زيكو كان هيجيب لبنه وقاله : كفايه مص .. طلع شادي زب زيكو من بقه ونام زيكو فوقي وحط شادي بايده زب زيكو على باب كسي ودخله نزل زيكو بجسمه وهو نايم فوقي وبدا يتحرك وينيك فيا وواحده واحده سرعته زادت وفضل يضربه في كسي جامد بزبه وانا اه اه اااااااااااااه مش قادره مش قادرررررره لاااااااالاء يا زيكو يخرب بيتك.. وهو ولا هنا زبه مقطع كسي ..ولقيت اخويا طالع بيلعب في بزازي وانا خلاص كنت هجيب بس زيكو قالي متجيبيش دلوقتي لسه السهرة طويله وخرج زبه من كسي عشان ما جيبش وبعدين قعد على السرير وقال لي: مش عايزه تمتعي طيزك
فرحت اوي انه هيفتح طيزي وقولتله : نفسي اوي يا حبيبيييييي
نمت على بطني فوق رجلين زيكو و مسك طيزي و قعد يبعبص فيها وقال لي شادي يجيب الكريم بتاعه الي بيتناك بيه
بدا شادي وزيكو بعد ما دهنو ايدهم بالكريم يلعبوا في طيزي وخرمي و يبعبصوني اووووي فيها و يفتحوها ودخلو صابع في التاني في التالت …خرم طيزي وسع وانا في عالم تاني من المتعه واهات كتير طلعت مني مع آلام خفيفه يسيطر عليها احساسي بالنشوه
لقيتني بدون ارادتي بقول لشادي: افتح طيزي يا شادي عشان زيكو ينيكهاااا افتح خرم اختك يا حبيبتي عشان عشيقها يمتعهاااا … لحد ما خرم طيزي وسع ونام زيكو على ظهره وقال لي: اقعدي علي زبي بظهرك (وضع الكاوجيرل)
ركبت بطيزي علي زب زيكو وحشز زبه في خرمي هييييححححح وبدات اتحرك واطلع وانزل على زبه بحركات خفيفه وانا حاسه بالم لحد ما بدات اتعود على زب زيكو وبدا يدخل ويخرج بالتدريج اكتر واكتر لحد ما دخل كله وانا مش قادره اتحرك من الالم .. رفع زيكو طيظي بايديه الإتنين وبدا هو اللي يخرج ويدخل زبه بالراحه في الاول وبعدين حركته زادت جدا ونزل نيك في طيزي وانا ااااااااااه يا زيكو اه اه اه براحه طيزى هتنفجرررررر حرام عليك يا متوحش .. اه اه اه اه ااااااااه مش ممكن زبك كبير اوي يالهوووي اااه اح احححححح (كنت بصرخ من المتعه) وكنت حاسه بسخونه زبه و هو في اعماق طيظي احساس روووعه
زيكو: خرم طيظك حلو اوي و دافي اوي ومكيف زبي اااح
كانت حركته سريعه لدرجه ان بزازي كانت بتتحرك زي الجيلي وانا راكبه زبو ..وفجاه لقيت شادي واقف قدام وشي وزبه صغير اوي
قلت له : عايز ايه ؟!
شادي: مصي زبي انا عمري ما حد مص زبي و نفسي اجرب
لقيت زيكو حرك ايده و بيمسك بزازي وهو بينيكني وقالي مصي لاخوكي يا ياسمين
مسكت زبه الصغير ودخلت كله جوه بقى وهو كمان مسك بزازي وكسي ولعب فيهم
زيكو: خرم طيزك جميله اوي نفسي زبي يفضل فيه طول العمر ..
وانا: مش قادره كمان اسرع يا زيكو اسرع دخله كله في طيزي اااه ااااااه كمااان وكنت بتكلم و زب اخويا وبيوضه كلها جوه بقي بمصله فيهم جامد وحسيت من ايد اخويا اللي بتلعب في كسي لن خلاص عسلي هينزل .. ولقيت زيكو وهو كمان بيقول: هاجيب هاجيب لبني كله في طيزززك..
اخويا كمان قال لي: انا هانزل لبن .. و احنا التلاته جسمنا اترعش في وقت واحد وجيبنا شهوتنا مع بعض في نفس الوقت وطيزي بقيت غرقانه بلبن زيكو الكتير واخويا جاب لبن قليل اوي نزل كله جوه بوقي وبلعته.

ريحنا شويه وبعدين لقيت اخويا بيقول يلا بقى يا زيكو ريحني انا كمان زي ما ريحت اختي
زيكو: طيب وكس اختك مين يريحوا
شادي: مالكش دعوه انا هتصرف.. نامي ياسمين على ظهرك ..
نمت على ضهري وفتحت رجلي .و نام شادي علي بطنه و بوقه علي كسي نازل فيه مص ولحس وفتح طيزو لزيكو عشان ينيكو وفعلا بدا ينيك فيه نيك عنيف جدا وكان شادي بيتالم وبيخرج المه في لحس كسي ومصه حلو اوي وكان بيعض فيه من كتر الالم ..وانا ما عدتش قادره ونزلت عسليه للمره الثانيه على وش اخويا وزيكو نزل لبن في طيز شادي واترمي على السرير مش قادر كمان اخويا اترمي جنبه على السرير نام على بطنه وانا حاولت اقوم لقيتني دايخه ومش قادره و رميت نفسي فوق جسمهم هما الاتنين.. ونمنا عريانين للصبح .
صحيت تاني يوم وانا طيزى بتوجعنى جدا لقيت نفسي نايمه فوق شادي وزيكو وهما الإتنين نعسانين مسكت زب زيكو وبوسته و بصيت على زب اخويا اللي كان عيل صغير بالنسبه لزيكو بس بوسته هو كمان وقلت شكرا ليكم متعتوني جدا امبارح.. وبعدين صحوا الإتنين من النوم لقوني مجهزه ليهم احلى فطار و قلت له افطروا وانتم عريانين كده احنا عايزين نقضي الايام اللي جايه كلها متعه.
زيكو: انا حاسس اني هعيش الباقي من الاسبوعين دول اني ملك وانت اميرتي.. وبعدين بص لشادي وقاله: وانت الخادم الامين بتاعنا
قعدنا نضحك كلنا و اتفقنا ان كل يوم انا وشادي نتناك من زيكو و هنقضيها خروجات ودلع وكانوا احلى اسبوعين في حياتي قبل ما نسافر انا واخويا.

ظهرت المقالة الخول خلاني انيك اخته بعد ما نكته أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15469 0 15469
امي تحمل مني | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15445 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15445#respond Tue, 19 Dec 2023 15:13:10 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15445 قصة سكس محارم أنا حماده شاب مصري في 19 من عمري أسكن مع أمي سوسن البالغة من العمر 38 سنة بعد أن طلقها أبي وسافر…

ظهرت المقالة امي تحمل مني أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

قصة سكس محارم

أنا حماده شاب مصري في 19 من عمري أسكن مع أمي سوسن البالغة من العمر 38 سنة بعد أن طلقها أبي وسافر وانقطعت أخباره . أنا طالب جامعي من مواليد برج العذراء وأمي تعمل موظفة وهي من مواليد برج السرطان وبالمناسبة جميلة قمحية البشرة ممتلئة الجسم قوية الشخصية ، وكانت ملامحها تشبه ماريسا أرويو Mariesa Arroyo جدا وأيضا إيفا أنجلينا Eva Angelina. وهي دائمة العناية بنفسها. ومنذ مغادرة والدي تضاعفت مسؤوليات وأصبحت أعمل وأدرس للعناية بأمي وتسيير حياتنا بشكل طبيعي . كانت أمي ترتدي عادة الجلباب أثناء العمل والتنقل في العمل ، كما كنت أطهو الطعام وأرتب البيت أثناء أوقات فراغي . أما داخل البيت فهي ترتدي عادة بلوزة تبرز صدرها وتنورة قصيرة أو قمصان نوم وكانت تحب الاكتحال جدا وكان الكحل يفعل بعينيها أفاعيله ويكسبهما وجفونها جمالا وفتنة مذهلة تخلب لبي وتذهب بعقلي واتزاني وقد أبلغتني منذ البداية أنها لا تأخذ حريتها داخل البيت بالملابس الثقيلة خاصة في فصل الصيف وقد أبلغتها بأنني أتفهم ذلك ومضت الأمور على هذا بضعة أشهر بعد أن غادرنا الوالد فكنت أشتري لها الكثير من الأغراض وأهدي لها عطورا فواحة وحليا ذهبية لأنني كنت أحب رؤية الغوايش في يديها والخلخال في قدمها والقرط فى أذنها وأرافقها للأسواق والمتاجر بسبب ملاحقة الشبان لها في البداية نظرا لجمالها وجسمها المغري .

حتى أن أحد زملائي في الجامعة رآني معها ذات مرة في أحد المتاجر فقال لي بعد مدة أن شقيقتك جميلة وأرغب في التقدم لخطبتها مما جعلني أضحك من كلامه فاستغرب وقال ما هو المضحك في الموضوع فأخبرته بأن التي رآها معي هي أمي وليست شقيقتي علماً بأنني وحيد أمي . وقد أخبرت أمي بذلك فضحكت وسألتني هل أنا جميلة لهذا الحد وما هو الشيء الذي يبزر جمالي يا أحمد فأجبتها بصراحة وجهك جميل وجسمك وأجمل من ذلك صدرك البارز وساقيك الملفوفتان وأنا بالطبع محظوظ لأن لي أماً رائعة مثلك ، فأعجبت أمي بكلامي وقامت وقبلتني .وبعد أيام جاءت تبلغني أنها تشعر ببعض الألم في ظهرها وأنها بحاجة إلى تدليك ، لعلمها بأنني قد أخذت دورة في التدليك من قبل فطلبت منها أن تخلع ملابسها وعلى الفور قامت وخلعت البلوزة ونامت على بطنها على السرير وأخذت أدلك لها ظهرها واستمتعت بلمس جسمها الناعم اللذيذ وفي هذه الأثناء كان جزء من صدرها عاريا وتمكنت من مشاهدته .

وبعد فترة كنا جالسين أمام التلفاز وكنت وقتها أمعن النظر فى الأجزاء المكشوفة من جسمها خاصة الجزء المكشوف من صدرها فقالت لي فجأة فيك إيه شايفاك بتبص على صدري كذا باين إنه عاجبك وعايزني أرضعك زي ما كنت أرضعك وأنت صغير قلت لها أنا لا أذكر إن كنت أرضعتني وأنا صغير أم لا وعلى أي حال أتمنى أن ترضعيني فقالت ما ينفعش الآن ونحن هنا جالسين أمام التلفاز ولكن الليلة أنا مستعدة أرضعك زي زمان . وحوالي الساعة 11 ليلاً دخلت إلى غرفتها ونادتني أحمد تعال حبيبي دخلت الغرفة وكانت شبه عارية ويا لهول ما رأيت: نهدين من أروع النهود وكانت ساقيها وفخذيها مكشوفتين أيضا . فقالت لي تعالي علشان أرضعك على الفور دخلت معها تحت اللحاف وأخذت أقبلهم بنهم ثم أمصهم وبعد ذلك أرضعهم وتشجعت وأخذت أمسكهم بحنان وكنت أشعر بأن أمي بدأت تشعر بلذة شديدة من جراء مصي لحلمات نهودها . ثم قالت لي لهذا الحد تحبني يا أحمد ؟ فقلت وأكثر وأخذت أقبل وخدودها وفمها ثم انحدرت إلى أفخاذها وكسها أتحسسها وأقبلها بشغف ثم أمسكت ساقيها لأفتحهما لكنها مانعت قليلاً بشيء من الحياء والدلال وقالت عيب عليك يا أحمد لكنني أخذت أقبل كسها الوردي وكان زبي قد انتصب من كثرة الإثارة فوضعته بين فخديها وأخذت أفركه بهما وهي تحاول منعي حتى بدأت تتجاوب معي قليلاً ثم أولجته عنوة داخل كسها وبدأت أدخله وأخرجه وهي تحتي تئن بصوت منخفض ومكتوم وتقول ياه دانت زبك أكبر من زب أبوك وكان كس ماما متهدل الأشفار وأحمر ومولع ورطب بيقرقر مثل المرجل

ورفعت قدمها الجميلة إلى فمي لأعضها وألعقها وأقبلها وهبطت بفمي على فمها فى أمتع وأطول وأعمق قبلات رومانسية وأمتعت فمي ويدي بثدييها وحلمتيها مصا ولحسا ولمسا وقرصا وعضا وعندما قاربت على القذف قالت احذر يا أحمد أن تقذف بداخلي حتى لا أحمل فأجبتها أتمنى أن تحملي مني يا ماما وأكون رجلك وبعلك وتتحرك بذرتي في أحشائك ولكني سأقذف على بطنك هذه المرة وأخرجت أيري من كسها وقذفت دفقات وأحبالا كثيرة من المني على بطنها وفي سرتها وعلى ثدييها. وبعد قليل طلبت منها أن تنام على بطنها لأتمعن وأستمتع بطيزها البيضاء الحلوة ففعلت وأخذت أقبلها بنهم ثم أخذت أتفحص فتحة طيزها وكانت ضيقة لا تدل على أنها قد مارست الجنس الخلفي من قبل .

فأدخلت إصبعي الممتلئ بماء كسها داخل طيزها فصاحت لا لا تفعل ذلك فقلت لها لا يمكن أن تستمري هكذا ولا بد من فض بكارة طيزك الجميلة المغرية فقالت وهل تستمتعون بالنيك بهذه الطريقة فأجبتها فورا بأننا نستلذ ونستمتع من الاحتكاك الذي يحدث عند دخول الزب في الفتحة الضيقة كما أن المرأة تستلذ ذلك بعد شعورها بالامتلاء وذهبت إلى حجرتي وأتيت بفازلين و أنال بلاج anal plug لأوسع شرج أمي فلما اتسع بريقي والفازلين وأناملي والبلاج بدأت أدخل زبي في طيزها الضيقة حتى وصل أعماق أحشائها في وضع الكلب الكسول lazy dog وعندها أخذت تتأوه من الألم وصرخت وقالت لقد شقيتني نصين وفلقت طيزي يا أحمد بزبك الكبير ولكنني استمررت في الرهز حتى قذفت داخل فتحتها ومن غزارة المني أخذ يسيل على فخديها وساقيها مختلطا ببعض الدم الناتج عن التمزق في فتحتها والذي سرعان ما التئم بعد أن نظفت جسمها .بعد أن انتهيت من نيكتي لطيزها أخذت أتظاهر بالاعتذار وقلت لها بأن الشيطان أغراني لكنها قالت أنا لا ألومك فأنا أيضا بحاجة إلى الجنس وإشباع رغبتي الجنسية ولا أريد أن يتم ذلك خارج البيت حتى لا يشك أحد بي وتتغير نظرتهم لي ولكن معك لا أحد ممكن يشك وأهم شيء أنا أحبك وأعلم أنك تبادلني هذا الحب فكان كلامها معي بداية علاقة جنسية مع أمي وأصبحنا بعدها نمارس الجنس بكافة أشكاله وأنواعه وبمختلف الوضعيات وأصبحت أحب أمي وأعشقها ولم تكن ترفض لي أي طلب وكانت تلبي كل طلباتي وتطورت علاقتنا ببعض وكنا كزوجين وحبيبين وليس أما وابنها فقط وكان حبنا وشهوتنا مطعمة بحب الأمومة والبنوة فهو بذلك كان فريدا لا مثيل له بين الغرباء.

أصبحت أمي تجيد كافة فنون الحب وأصبحت تلعق زبي وتبتلع سائلي بعد أن عرفت فائدته للمرأة ، وكنت أقذف على بطنها وصدرها أو ظهرها أو قدميها أو أستعمل الواقي الذكري condom كيلا تحمل. وأنا كل ليلة أنام في حضنها حتى الصباح لو لم تحدث أي ممارسة جنسية معها . وأصبحت أعاملها معاملة الأزواج ومن كثرة حبها وعشقها لي طلبت مني أن نسافر معاً إلى مدينة أخرى تكون كبيرة ولا يعرفنا فيها أحد كالقاهرة لكي نأخذ راحتنا كرجل وامرأة ونعيش حياة الأزواج خصوصاً بعد أن أصبح وضعنا المادي أصبح جيداً بعد تخرجي من الجامعة فقد استطعت أن أكون شركة خاصة بي في خلال فترة قصيرة وسافرنا إلى القاهرة وأقمنا فيها حيث قمت بتنفيذ مشروع تجاري وبعد فترة أثمر هذا المشروع وحقق لي أرباحا جيدة وكانت علاقتي بماما هذه الفترة في قمة تألقها وأصبحت ترتدي الملابس الجميلة والمثيرة وكل مرة أراها فيها أرى ملكة جمال ومن كثرة اعتنائها بنفسها وبأناقتها تهيج من يراها وفي مرة ونحن نمارس الجنس قالت لي أحمد أنا نفسي أحقق لك أمنيتك وأمنيتي وأحمل منك وأجيب طفل يونسني أثناء غيابك عني خصوصاً لما تكون مشغولاً في عملك ويكون ثمرة لحبنا وتتويج لغرامنا.

فقلت لها أنت مجنونة وكيف يكون ذلك وماذا سيقولون عنا الناس عندما نرجع إلى بلدنا ونحن نحمل ذلك الطفل قالت سأقول لهم لقد تبنيناه أو أنه ابنك من زوجة وتعلم بأن الناس هنا لا يتدخلون في حياة بعضهم وكل مهتم بعمله وحياته ولا يسألون من هو والد الطفل وأخذت تقنعني وتحاول إقناعي وأنا مقتنع أصلا ولكني أحببت أن أسمع ذلك منها لأنه يثيرني للغاية رديت وقلت طيب يا أمي ردت وقالت ما تنادينيش أمي بس ناديني كمان سوسن أو سوزي أو سوسو وعاملني كأنني زوجتك مفهوم وطبعا ده كان على قلبي زي العسل وكنت أناديها يا عسولة ويا روح قلبي ويا قمراية ويا قطة ويا حبيبة قلبي وأدللها وجلسنا نتحدث وكعادتها أخذت تغريني بلباسها المثير والسكسي وأنوثتها الطاغية ورائحتها العطرية الفواحة التي تثير أقوى رجال العالم وتجعل أزبارهم واقفة مثل أعمدة الإنارة وبدأت تغنج في حديثها وتقترب مني شيئا فشيئا حتى لامست شفايفها شفايفي لم أستطع المقاومة وانهرت أمامها وأصبحنا نكيل لبعضنا القبل وأخذت أمص شفايفها ورقبتها وصولاً على نهديها التي أسرتني بهم وقمت أشيل عنها ملابسها حتى تعرت وأنا مثلها وأصبحنا عراة وأخذت أمص نهديها وحلمات صدرها وهي تئن وتقول آآآآآآآه أأأأأأأه يا حبيبي كمان أرضع من أمك حبيبتك ومراتك أنا زوجتك زوجتك سوسن أرضعهم مصهم عضهم بقوة ونزلت على بطنها حتى وصلت لكسها الجميل وكأني أراه لأول مرة وأخذت ألحسه وأمصمص أشفاره وهي تئن وتتأوه وتصرخ وأنا أزيد من لحسي لكسها ومص زنبورها الذي احمر من كثر مصي له وهي تقول خلاص يا أحمد أنا مش قادرة كفاية وأنا أدخل لساني في كسها وأخرجه وهي في قمة الهيجان والإثارة وأنزلت ماء شهوتها أكثر من مرة وهي تتأوه وتتألم ومسكت رأسي وقالت لي كفاية مش قادرة أستحمل مصك كفاية تعبت إديني زبك وحشني إديني حبيبي عايزة أمصه خلي مراتك تمص زبك وتشرب لبنه وتبادلنا الوضعية وأصبح زبي أمام فمها وكسها أمام فمي ونزلت مصاً عنيفاً لزبي وأنا أتأوه وهي تزيد من مصها لزبي حتى أفرغت منيي في فمها وشربته لآخره ولم تترك نقطة منه وأخذنا راحة صغيرة وذهبت لتحضر ما نأكله وعادت وهي تتمايل في مشيتها وجلسنا نأكل ما أعدته من أكل وقالت كل هذا الأكل لكي تعوض ما فقدته من طاقة وكان الأكل يحتوي على الجمبري والكثير من المأكولات البحرية التي تزيد من طاقة وحرارة الجسم وبعد أن انتهينا من الأكل وغسلنا أيادينا ذهبت إلى غرفة النوم وغيرت ملابسها وعادت بقميص نوم وردي مثير جداً ونصف بزازها طالعين منه مما أثارني كثيراً فقمت وحضنتها وقعدت أبوس فيها وأمصمص شفايفها وقالت لي أحمد مش هنا حبيبي

تعال معايا وأخذتني وذهبنا غرفة النوم وهي تمسك يدي وتتمايل في مشيتها ومنظر جسمها يغريني وأنا في قمة الهياج من كثرة الإثارة نيمتها على السرير ونزلت مصاً عنيفاً لشفايفها ووجهها ورقبتها ونهودها وبطنها حتى وصلت لكسها وهي تصرخ وبدأ صوتها يعلو وأنا أزيد من مصي لكسها وأشرب من سائلها الشهي الذي لا يقاوم وهي تقول خلاص نيكني نيكني نيك مراتك وحبيبتك ومامتك سوسن كسي مولع ويحتاج على زبك يطفي ناره فكان كلامها يثيرني أكثر وأكثر بعد ذلك وقفت وأخذت ساقيها ورفعتها عالياً ووضعتهما على أكتافي وأخذت زبي أفركه بين أشفار كسها وهي تئن وتتأوه وتقول دخله دخله أنا مش قادرة فكنت أدخل رأس زبي وأخرجه وهي تصيح دخله دخله لا تعذبني ثم دفعة به مرة واحدة داخل كسها حتى أحسست أنني لامست جدار رحمها حتى أنها صرخت صرخة قوية أحسست بأنه قد أغمي عليها وبدأت أدخله وأخرجه بقوة وهي تصرخ من شدة اللذة والمتعة وصراخها يملئ غرفة النوم وأنا غير مهتم لصراخها فقد كنت في قمة الهياج وأخذت أدخله وأخرجه وهي تئن وتتأوه وتقول كمان كمان يا أحمد متعني بزبك الكبير متع كسي المولع وطفي ناري آآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآه بقوة بقوة أكثر وأنا أزداد تهيجاً من كلامها وأخذت أزيد من رهزي لها وهي تثيرني بكلامها وتقول لي لا تخرجه لا تخرج زبك من كسي خليه جوه ونزل جوايا علشان أحبل منك آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه حبلني حبلني آآآآآآآآآآه آآآآآآآآخ آآآآآآآآي آآآآآآآآآآآآآآووووف كمان كمان وأنا مثار لأبعد الحدود حتى إنني قذفت منيي في كسها أكثر من مرة في هذه الليلة ولم تدعني أخرج زبي من كسها ومن كثرة ما قذفت فيها أصبح كسها ممتلئاً بمنيي ولم أخرجه حتى ارتخى زبي داخل كسها وخرج وبسرعة وضعت يدها على كسها لكي تمنع خروج المني ولم تدع نقطة تخرج من كسها وطلبت مني أن أعطيها علبة المناديل التي بجانبي على الكومودينو وأخذت منه وسدت بها فتحة كسها مانعة له من الخروج ونمنا ونحن في غاية التعب من كثرة النيك

ومن كثرة ما نزلت داخل كسها الجميل وكانت تلك الليلة من أحلى وأجمل الليالي واستمرينا على ذلك يومياً ومن يومها ألقينا بعلبة الواقي في القمامة وتوقفنا عن العزل وأصبح القذف داخليا internal و creampie ، حتى فوجئت بها في يوم تخبرني بأنها حملت مني وأنها سعيدة بهذا الحمل الذي سوف يوثق علاقتنا ببعض ، حتى خلال فترة حملها لم ننقطع من ممارسة الجنس وكانت تشتهيني في هذه الفترة أكثر من قبل ، ومرت الأيام وأنجبت طفلة جميلة ابنة لي وأخت لي فى الوقت نفسه أسميناها شذى وقالت لي شوف بنتك حلوة إزاي قلت لها تشبهك يا ماما طالعة لك وقالت كمان تشبهك يا حبيبي تشبه باباها الأمور ابتسمت وبستها على رأسها وقلت لها يا حبيبتي يا ماما باموت فيكي بس البنت طالعة حلوة زيك ضحكت وقالت يعني أنا لسه حلوة قلت لها حلوة وبس أنت ملكة جمال العالم في الإغراء والأنوثة يا زوجتي الحبيبة . وأثناء تلك الفترة كانت دائماً ما تقولي لي أحمد أنت وحشتني كثير ونفسي تنيكني زبك واحشني قلت لها لسه أنتي في فترة النفاس لازم تتحملي وتصبري شوية هانت وبعد انتهاء فترة ولادتها عاد اللقاء الجنسي بيننا أكثر وأعنف من قبل ولم نتوقف عن ممارسة الجنس حتى الآن بصراحة أصبحت لا أستغني عنها ولا عن كسها وجسمها السكسي وخصوصاً هي ترضعني من حليبها الدافئ الذي يزيد من شهوتي وهياجي مما يجعلني أنيكها أقوى وأعنف من قبل واستمرت اللقاء بيننا وما زال وهذا هو الحب الحقيقي . وكنت أطعمها بيدي ونتجول معا على شاطئ النيل ونجري فى الحدائق كالعشاق المراهقين ونتمشى فى الروضة وحلوان ومصر القديمة وأهمس لها بكلمات الحب وأقدم لها الزهور والحلوى والحلي على الدوام وأحب الجلوس أمام أمي وهي تكتحل وتتزين وتكون هذه أسعد لحظات حياتي وأنا أراها

ظهرت المقالة امي تحمل مني أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15445 0 15445
ابن جوزي يغتصبني وينيكني في كسي | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15425 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15425#respond Thu, 14 Dec 2023 16:23:45 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15425 قصة سكس محارم خليجي اولا اعرفكم بنفسي اسمي ف.م طبعا اسم سمر هذا مو اسمي الحقيقي هذا اسم احبه من السعودية حفرالباطن عمري 23 سنة…

ظهرت المقالة ابن جوزي يغتصبني وينيكني في كسي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

قصة سكس محارم خليجي

اولا اعرفكم بنفسي اسمي ف.م طبعا اسم سمر هذا مو اسمي الحقيقي هذا اسم احبه من السعودية حفرالباطن عمري 23 سنة متزوجة منذ سنتين ولكن مصيبتي انني متزوجة من رجل اكبر مني ب25سنة حيث ان لديه ولد وبنت من زوجتة الاولى البنت متزوجة والولد يسكن معنا في نفس المنزل وعمرة 21سنة ويدرس بالكلية التقنية منذ انت تزوجت والدة وهو ينظر اللي بنظرات تحرقني وكم تمنيت انيي زوجتة ولست زوجة ابية
زوجي يعمل سكيورتي في احد البنوك وفي بعض الايام يكون دوامة في المساء مما يجعلني اكون وحيدة بالمنزل حتى يعود ابنة من سهرتة وطلعاتة مع اصحابه

وفي يوم من الايام دخل ابن زوجي وانا بالبيت اشاهد التلفزيون وجلس الى جاني ومنذ ان جلس وانا الاحض عليه ان جسمه يرتعش وحركاتة غريبة ولكني طنشت ولم القي له بالا واذا به يقفز ويرتمي علي واخذ يبوس في رقبتي وانا احاول الافلات منه وتمكنت من القيام والهرب الى غرفتي وغلاق الباب على نفسي واخذ يتوسل الي ان افتح الباب ولكني رفضتي ذلك مع انني اتمنى ان ينيكني ابن زوجي ولكن خوفي من ان يفضحني مع والدة ومع كل توسلاتة اصريت على عدم فتح الباب وفوجئت انه يطلب مني فتح الباب وانه لن يكرر ما حدث وطلب مني العفو عنه وعدم اخبار والده بذلك ففتحت الباب واخذ يتآسف مني ويبوس راسي وانا اتبسم واقول له انسى الموضوع وخلاص ما راح اقول لابوك فذهب لغرفتة ونام وانا كذلك ذهبت الى غرفتي ونمت

وبعد اسبوعين تقريبا كان زوجي في عمله وابنة طلال طبعا هذا اسمي من عندي مو اسمة الحقيقي طلال كان بالخارج وعند الساعة 12ليلا سمعت طوت طلال يدندن من درج العمارة فقمت الى غرفتي واستلقيت على ظهري وتركت الباب مفتوحا والانوار مضاءة وكنت لابسة روب خفيف ولم البس أي شي اخر وعملت كآنني نائمة واذا بطلال يفتح باب الشقة وعندما لم يجدنة ذهب بنظرة باتجاه غرفتي وقطع صوت الدندنة وتسلل على اطراف اصابعة الى غرفتي واشر بيدة امام وجهي ليتآكد انني نائمة وبالفعل اتقنت الدور في وضعية المستغرقة في النوم وتآكد 100% انني نائمة فقام برفع الروب عن جسمي واخذ يتحسس افخاذي وكسي فعملت انني لم اشعر به فخلع ملابسة ولم اشعر الى وقد ادخل زبة المتورم بين افخذاي واخذ يدفعة شيئاَ فشيئا حتى وجد طريقة بين شفايف كسي وعندما احسست بدخول زبه الى داخل كسي انتفضت وكآنني خائف ودفعت به الى جانبي وقمت وخرجت الى الصالة واخذت اهددة بان اخبر والدة بماحدث فاخد في توسلاتة الى ان اعطيته وعد بعدم اخبار والدة بذلك ونمت تلك الليلة وانا احلم بزب طلال الذي ابهرني بصلابتة ولذتة عند دخولة الى كسي وكم تمنيت انني تركتة يكمل ما بدآ

وبعد حوالى الاسبوع وفي الساعة العاشرة ليلا اتى طلال من الخارج على غير عادتة في هذا الوقت وكنت اتابع احد المسلسلات وقال مافي عندك شي نشربه عصير اوشاي فقلت العصير بالثلاجة فذه للمطبخ واحظر كاسين من عصير الكوكتيل وعندما جلس ناولني كاس العصير فلم اشرب فسآلني لماذا لم تشربي العصير فقلت اريد ان ازيد عليه بعض السكر لان سكرة قليل وذهبت الى المطبخ وابدلت الكاس بكاس اخر لانني كنت اتوقع انه قد وضع في العصير منوم وفعلا كان شكي في محلة فبعد شربنا للعصير اخذ يتابع حركاتي وكآنه يقول كيف لاتنام مع ان العصير به منوم وحققت له امنيته وعملت انني نائمة فاخذ يوقضني ولكني استمريت بالتمثيل عليه فاخذ يظرب بيدة على خدي وعلى افخاذي ولك دون جدوى فتآكد انني نائمة وان مفعول المنوم قد بداء معي المهم انه حملني ين ذراعية وللمعلومية انا قصيرة الى حدماء المهم انه ادخلني غرفة نومي ووضعني عالسرير ونزع كل ملابسي واخذ يمص نهودي وشفايفي وانا لااتحرك رغم انني اكاد انفجر من شدة هيجاني لانني لم اجرب هذه الحركات من قبل اخذ ينزل ويلحس جسمي ويبوس نهودي وصدر وبطني الى ان وصل الى كسي ففتح ارجلي عن بعضها وبداء بحركة رهييييييييبه يلحس كسي ويدخل لسانة الى داخل كسي ويخرجة ثم يشد شفرات كسي بشفايفة واذا صارت داخل فمه اخذ يحركها بلسانة بحركة لذيييييييذة وانا اكتم انفاسي لكي لايسع آهاتي ثم بعد ذلك رفع ارجلي على كتفيه وادخل زبه المتورم الى داخل كسي واخذ يحركة شوي شوي لحد ما دخل بكامله الى داخل احشائي وقد شعرت انه يمتلك زباَ طويلا لانني احسست انه قد وصل الى معدتي وقد آلمني كثيرا ولكنني لم استطع الصراخ لخوفي ان يعرف انني امثل عليه النوم

ثم اخذ يحرك زبه داخل كسي بحركة سريعة وفجآة يتوقف ويخرجة ويرجع يلحس كسي ويمص شفراته ويحركها بلسانة ثم بحكة سريعة يتخلى عن اللحس ويدخل زبه بكل قوة وبكل سرعة الى داخل كسي مما يجعلني اكاد اظهر آهاتي المكتومة والتي تعذبني كل ما حرك زبه داخل كسي وبعد تكرار العملية قام بتحريكي ونيمني على بطني فخفت ان يدخل زبه في فتحتي الشرجية وانا لااتحمل ذلك ولم اجربه من قبل ولكني فوجئت انه يرفع مؤخرتي عن السرير ويضع تحتها مخدة دائرية اعتقد انكم تتخيلون شكله لانها عاليه قليلا عن المخدات العادية ثم ادخل زبه في كسي آاااه كم كان لذيذا لانها حركة جديدة بالنسبة لي مع انني قد جربت النيك من غير زوجي ولكن ليس بطريقة طلال المهم انه بدآ يدخل زبه ويخرجة من والى كسي وان اكاد اجن من شدة اللذة فارتعشت من وصولي الى النشوة التي لم اشعر بها الامع طلال ولاآول مرة في حياتي ولكنني كما اخبرتكم قد اصريت على ان ابقيه على وهمه انني نائمة وماهي الاثواني بعد انتفاضتي حتى شعرت بطلال وقد اخرج زبة من كسي بكل سرعة ودسه بين اردافي ليلامس فتحة طيزي واخذ يقذف سائلة المنوي وكن اشعر بحرارتة تكاد تحرق المنطقة التي يقع عليها ثم قام ونظف جسمي من سائلة المنوي واعاد ملابسي على جسمي وحملني الى الصالة ووضعني على الكنبة في نفس موقع السابق ودخل الى غرفتة

وبعد حوالى العشر دقائق خرج واخذ يوقضني فعملت انني فعلا كنت نائمة ولكني استيقضت له بصعوة لاجدة يطلب مني الذهاب الى غرفتي والنوم على سريري فامسك بيدي وقادني الى غرفتي وتركني وذهب ونمت حتى الصباح وفي الصاخ وعندما كنت اجهز له افطارة قال لي ايش النومة اللي نمتيها البارحة فقلت لااعرف ولكنها نومة حلوة تمنيت انك تركتني اكمل نومتي على الكنبة لقد قلت ذلك لكي اؤكد له انني لم اشعر بشي مما فعله معي وبالفعل لقد ابتسم ابتسامة تدل على انه قد تآكد من مفعول المنوم الذي وضعة بالعصير ولم يعرف انني غيرت العصير وانني شعرت بكل ما حدث وانني اتمنى تكرارة كل ليلة وبالفعل فقد اصبح طلال يآتي الى المنزل في الساعة العاشرة ليلاَ كلما كانة والدة بعمل فيعمل العصير واتحجج بقلة السكر فاقوم لكي اغير العصير ونكرر نفس العملة لقد اصبح لنا الان اسبوعين الى هذا الطريقة وفي كل مرة اشعر ان طلال رجل اخر لانة في كل مرة يآتي بحركات جديدة غير الحركات السابقة

ظهرت المقالة ابن جوزي يغتصبني وينيكني في كسي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15425 0 15425
اخويا يقبلني في السنيما و ينكني في اوضة نومي | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15422 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15422#respond Wed, 13 Dec 2023 14:33:02 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15422 اسمى فاتن تم طلاقى منذ 6شهور بسبب خلافات عائلية ورجعت الى منزل عائلتى فى البحيرة وكنت حزينة ولى اخ اسمه على يدرس فى كلية التجارة…

ظهرت المقالة اخويا يقبلني في السنيما و ينكني في اوضة نومي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

اسمى فاتن تم طلاقى منذ 6شهور بسبب خلافات عائلية ورجعت الى منزل عائلتى فى البحيرة وكنت حزينة ولى اخ اسمه على يدرس فى كلية التجارة وكان بصراحة يعاملنى احسن معاملة وكان بيحاول ينسينى حزنى بسبب طلاقى وكان دائما بيقوللى فاتن يااختى متزعليش بكره هتلاقى احسن منه ده هو الخسران ده انت جميلة ورقيقة وبصراحة كلامه كان حلو وبيرجعللى ثقتى فى نفسى المهم طبعا انا كنت اساعد والدتى فى اعمال التنظيف وكنت لابسه عبايه شفافه ومكنتش لابسه كليوت ولاسنتيان واثناء تنظيفى للمنزل لقيت اخويا على دخل المنزل فجاة وانا كنت مكسوفة وبحاول اخبى جسمى وبعدين لقيته بينظر على طيزى وبزازى وبيضحك وبيقوللى انت جسمك حلو ده يهبل وانا كنت مكسوفة ودخلت غيرت هدومى وخرجت لقيت اخى على بيقوللى ايه رائيك نروح سينما انهارده فيه فيلم اكشن حلو قلت له ياريت انا زهقانه المهم لبست لبس الخروج وخرجت

لقيت على اخى بيقوللى ده انا كده الناس هتحسدنى على جمالك ضحكت وكنت طبعا فرحانه لان كل يوم بيعدى بحس انى مرغوب فيه ووصلنا السينما وجلسنا فى مكان مميز واشتغل الفيلم ولقيت فيلم مش اكشن خالص البطل ماسك البطلة ونازل فيها بوس واحضان وانا كنت مكسوفة جدا وحسيت بمشاعر جميلة ولقيت اخويا على بيلف ايديه على كتفى وبيقوللى فاتن لسه هنظر له لقيته راح بايسنى فى شفايفى وانا مستسلمة ونسيت نفسى وبادلته نفس البوس لااعرف كم مضى من الوقت وحسيت ان نزلت شهوتى فى الكليوت بتاعى وشويه ولقيت اخويا بيقوللى انا اسف ده غصب عنى انت جميلة وانا بصراحة مقدرتش اقاوم جمالك وانا هموت من كلامه الحلو وقلت له خلى اللى حصل سر

وروحت البيت وغيرت هدومى وكان عندى احساس بممارسة الجنس رهيب وشويه ولقيت اخويا على بيقوللى مش جايللى نوم ممكن اسهر شويه عندك وانا كان قلبى بيدق وجلس على سريرى وانا بجانبه ولقيته بيقوللى انا بحبك ونفسى انام معاك وانا كنت دايخة من كلامه ولقيته بيمسكنى من جسمى وراح ماسكنى من شعرى وشدنى عليه وراح نازل مص فى شفايفى وانا هموت ونزل مص فى لسانى وانا مستسلمة خالص وفى ايديه زى العجينة ولقيته بيقلعنى السونتيان ونزل رضع فى برزازى وانا فى عالم تانى ونزل مص ولحس فى بطنى وشويه ورفع كليوتى ونزل لحس بلسانه فى كسى وانا بصرخ ومستمتعه ولقيته طلع زبه واول مرة اشوف زب منذ طلاقى وكان زبه واقف جامد وقاللى مصيه وانا مصيته وراح مطلعه من فمى وقاللى اقفى وراح رافع رجللى الشمال لفوق وراح مدخله فى كسى وانا دايخه ورجللى مش عارفه اقف عليها من كثر النيك

وراح مديرنى ونازل نيك فى كسى من ورا وانا نزلت عسل كسى مرتين ومستمتعة لدرجة رهيبة واخى على نازل نيك وراح منزلهم جوايا وانا اخذت حبوب منع الحمل واصبحت انا واخويا كزوجين وكنت البس له اجمل قمصان نوم واخويا وحبيبى على كان بينيك كسى يوميا وانا لااحرمه من اى متعه

ظهرت المقالة اخويا يقبلني في السنيما و ينكني في اوضة نومي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15422 0 15422
عمرو و أمه الشرموطة | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15400 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15400#respond Tue, 05 Dec 2023 09:35:42 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15400 أسمي عمرو أنا الآن في الثامنة عشر من عمري وقصتي بدأت عندما كنت في الخامسة عشر أي قبل ثلاث سنوات عندما طلبت أمي الطلاق من…

ظهرت المقالة عمرو و أمه الشرموطة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

أسمي عمرو أنا الآن في الثامنة عشر من عمري وقصتي بدأت عندما كنت في الخامسة عشر أي قبل ثلاث سنوات عندما طلبت أمي الطلاق من أبي ولا أدري سببا لهذا الطلاق فهي قد ذهبت إلي المحكمة وطلبت من القاضي ذلك بدعاوى كثيرة ضمنها أن أبي يقوم بضربها والاعتداء عليها ولا أدري من أين أحضرت الشهود الذين شهدوا علي أبي و لفقوا له التهم المسكين كان يبكي حكم عليه بمؤخر صداق لها كانت سعيدة ابتعد أبي عنها وأبعدنا نحن عنها ولم يدعنا نذهب إليها ولم يتركها تأتي لزيارتنا كنا ستة أخوة ثلاث أولاد وثلاث فتيات حيث كنت أكبر أخوتي يليني صبي يدعي عمران وبعده صابر ثم يليه أخواتي الصغيرات وكما قلت تطلقت أمي وذهبت لتعيش وحدها ولم ندري أين ذهبت.

كانت أمي تعمل سكرتيرة في أحدي الشركات وهي سيدة في 37 من عمرها واسمها ماجدة سمينه ولها نهدين نافرين يكادان يمزقان السوتيان ولها موخرة ضخمه ولم تتصل هي بنا حتي يوم بينما كنت عائدا من المدرسة وكنت أسير مع صديقي الوحيد هيثم أخبرني بأن أمي قدجائت إلي المدرسة وسألت علي وأخبرني إنها قالت بأنها سوفتاتي في الغد وفي البيت أخبرت أبي فطلب مني أن اذهب إلي المدرسة وأقابلها وتفاجأت بذلك وفي المدرسة جأت أمي ولم أعرفها لقد كانت أصغر من عمرها وكانت في كامل زينتها وأصبحت محرجا من زملائي وأساتذتي الذين راحوا ينظرون لها باشتهاء وخرجت معها فإذا بانتظارها سيارة فارهه وركبت معها وفي الطريق راحت تسألني عن حالنا أنا وأخواني فأخبرتها أننا بخير وراحت تحدثني عن سبب تطور حالتها المادية وأخبرتني بان مديرها قد رأي فيها خيرا واجتهادا في العمل وقام بترقيتها وعندما وصلنا إلي شقتها كانت في قمة الاناقه ورحت اتجول في أنحاء البيت لقد كان بيتها أكثر من رائع وقامت لتريني واحدة من الغرف وكانت رائعة قالت لي هذه لك إذا جئت لتعيش معي فذهلت إنني لم أكن احلم بمثلها وتناولت طعام الغداء عندها وعدت إلي البيت وهناك سألني أبي عن ماذا حدث مع أمي وأخبرته بكل التفاصيل فصمت ولم يرد فقلت له بأنها طلبت مني إن اذهب لأعيش معها ورحب أبي بالفكرة ولم يرفض وكان هذا هو الشي الأخر الذي فاجئني في أبي .

حملت أمتعتي وذهبت لأعيش مع أمي بحيث أنني سوف آتي بين الحين والأخر لزيارة أبي وفي البيت لاحظت أمور لم تدخل في دماغي إن أمي تتأخر عن موعد عملها وفي بعض الأحيان لا تذهب إلي العمل وعندما سألتها عن السبب أخبرتني أنها تنجز عملها في البيت وان مديرها راضي عنها وفي ذات يوم عدت إلي البيت في وقت مبكر ومان دلفت إلي الداخل حتى رأيت أمي في حلة ارتباك وهي تعنفني عن سبب عودتي المبكرة وفي تلك الأثناء خرج رجل من الحمام وحوله منشفة ملتفة حول وسطه فراحت أمي تعرفني عليه وعرفت انه مديرها وأخبرتني بأنه جاء للاستحمام عندنا لان الماء مقطوعة في بيته في تلك الأثناء لم أكن افهم ماذا يحدث وكانت ثقتي بأمي ثقة عمياء وأصبح المدير يأتي كل يوم وفي بعض الأحيان يتغدي عندنا وآنا صامت ولا أفكر في السبب بل كنت احترمه أنا ايضا وعندما يدخل مع أمي إلي غرفة نومها كانت تخبرني بانهما يعملان عمل المكتب في البيت وصدقت ذلك لان في غرفة نومها كان هناك مكتب وملفات وعندما ذهبت لزيارة أبي وبدأنا نتحدث عن أمي أخبرته بكل شئ فابتسم ساخرا أبي وغض شفته السفلي وقال لي أتدري ما يحدث في الداخل فقلت لا أنهما يعملان فنظر أبي إلي بتساؤل ثم قام وغاب بضع دقائق وعاد وهو يحمل كاميرة فيديو وطلب مني أن أحاول تصوير هما ثم أعود بالفلم إليه وكنت مستغربا من طلبه وكما طلب أخفيت الكاميرا في غرفتي حتى جاء المدير وكعادته يدخل مع أمي غرفة النوم ويغلقان الباب وعندما اقتربت من الباب كان موصدا فلم استطع فتحه ولو قليلا لأقوم بالتصوير فاقتربت من خرم الباب وكان مغطي هوايضا وبدأت اسأل نفسي لماذا يغلقان الباب مادام ما يفعل هو عمل ليس إلا وقررت اكتشاف الأمر ووضعت خطة .

دخلت إلي غرفة أمي قبل دخولهما وفي احدي غرف الدولاب دخلت وتركت مكانا ليسمح لي بالرؤية ومان اغلاقا الباب حتى قام المدير باحتضان أمي وتقبيلها والقاها علي السرير وراح يخلع سرواله بينما راحت تنزع عنها ملابسها وأمسكت زبه بيدها وراحت تمصه وهو مستلقي وعندما انتصب زبه قامت لتجلس عليه كنت أشاهد موخرتها حيدا كهضبتين بينها وادي وغاص زبه في كسها وشهقت وراحت تتحرك فترفع موخرتها وتخفضها والمدير يتأوه بشدة اااااااااااه وشعرت بدوخة تدق راسي وبزبي ينتصب وأنا أشاهد هذا المنظر بينما كانت الكاميرا تدرك ما تفعل ولم اعد اسمع سوا التأوهات وصوت اللزوجة تصفق وتستلقي فيرقد فوقها ونصفه السفلي ما يزال بين فخذيها وزبه في كسها يدخله ويخرجه وقذف صمغه المنوي داخلها وكانت تشد ردفيه إلي كسها وخرجا وأنا مازال في الدولاب وبلل زبي سروالي الداخلي وخرجت دون أن يشعر بي احد وأدركت كل شئ أدركت إن أبي يريد تصويرها ليشهر بها ويجد دليل لبراءته وعرفت أن المدير يفعل كل ذلك لامي مقابل أن ينيكها ورحت أدمن الاختباء في الدولاب والمراقبة وفي كل مرة اقذف في السروال ولم اعد اذهب لزيارة أبي حتى لايسالني عن الكاميرا

حتى جاء يوم قررت مشاهدة كس أمي ولكن لم استطع فقررت في نفسي أمرا وبدأت أتحين ساعة الصفر لأنفذه فبعد أن فعل المدير فعله في أمي وخرج ال الحمام بقيت أمي مستلقية علي الفراش فخرجت فجأة من الدولاب ووقفت أمام أمي وقامت أمي فزعه فقالت ماذا تفعله هناء فقلت لقد رايتكما فنظرت إلي مليا وقالت ماذا رأيت فقلت نيكا قويا فقالت ومنذ متي وأنت تشاهد ذلك فقلت منذ شهر وقد صورتكما ففزعت ماذا فقلت صور متحركة فقالت تقصد فقاطعتها نعم فيديو فقالت وأين الفلم فقلت بسخرية سوف أخذه إلي أبي ففتحت عينيا عن اخرهما وتفعل ذلك فقلت إذا نفذت ما قول لن افعل وماذا تريد فقلت ببساطه مشاهدة كسك فقالت اليس ذلك عيبا فقلت عيبا علي ابنك الذي خرج منه وحلال للناس ففكرت وقالت بعد أن يخرج المدير سأذهب لاغتسل ثم اريك فقلت بل أريد رؤيته الآن فنظرت إلي وقالت وتشرط فقلت من حقي ففرجت بين فخديها وقالت انظر نظرت فإذا بشق ضخم بين فخذين عظيمين وإذا باللزوجة التي سكبها المدير داخل رحم أمي تتدفق إلي الخارج كان الشق يلمع وكان خاليا من الشعر فذهلت وأنا أشاهد فنزلت أمي رجليها وقالت يكفي فصمت وخرجت .

وفي اليوم التالي وبعد أن خرج المدير من الشقة دخلت أمي لتغتسل وتغسل فرجها وخرجت عارية فهي لم تستحي مني فقلت هل تريني اليوم كسك فقالت وهي تزجرني لقد رايته بالأمس فقلت وماذا في ذلك كل يوم الم اخرج منه إلي الحياة فاستلقت علي الكنبة وفرجت بين فخذيها وظهر كسها وقالت هيا تفرج فقلت وأنا انظر إليه افتحيه فشهقت ماذا فقلت مثل متسمعين افتحيه أريد أن أشاهد ما في الداخل قالت وإذا رفضت فقلت تعرفين ماذا سيحل نظرت الي مليا وقالت أنت طماع ثم مدت أصابعها إلي شفتي كسها وفتحته فإذا هو أحمر توجد في أسفله حفره وفي أعلاه لحمه وفي وسطه لمعان احمر شهي فانتصب زبي واقتربت وأنا انظر وأكاد أدوخ وما هي إلا ثواني حتى أغلقته ونزلت كلا رجليها وذهبت إلي غرفة نومها لتلبس وتركني دائخا فوق الكنبة.

وفي اليوم الثالث خرجت من الحمام عارية ورأتني انتظرها علي الكنبة فوقفت وقالت تريد اليوم أيضا قلت نعم فقالت يالك من وغد جلست علي الكنبة في وضعية القرفصا وفتحته بأصابعها واقتربت أنا منها وأشرت علي موضع البظر وهو نتوء زائد في الاعلاء فقلت ما هذا قالت بظري ثم أشرت إلي الحفرة السفلي فقلت وهذه الحفرة في الأسفل قالت فتحة الكس منه خرجت فقلت وهناء يدخل المدير زبه قالت أنت قذر فقلت مثل أمي ثم رحت اسأل وهي تجيب وكنت في قمة الإثارة فلم استطع المتابع فدفنت وجهي في الشق الضخم ورحت أمصه عشوائيا في أول الأمر حاولت أمي إبعاد وجهي بكلتا ذراعيها ولكن مان بدأت الحس بلساني حتي راحت تسحب وجهي الي كسها وهي تتأوه أوه آوه آوه آوه فكلما داعبت منطقة تشعر فيها بالإثارة تمسك رأسي من شعري وتهمس بصوت كالفحيح نعم آوه هناء آوه هناء ثم نزلت بلساني إلي فتحة المهبل ونكتها بلساني ورحت أمرره في داخله حتى تشنجت وضغطت وجهي إلي كسها وأنزلت وتكاثرت اللزوجة وخانني زبي فأنزلت في سروالي وأمتلي باللزوجة وارتخت ذراعيها وما عادت تشدني فقالت وهي تهذي كالسكران ودائخة لم يلحس احد لي كما فعلت يأبني فالمدير ابن الكلب يستقذر ذلك فرفعت وجهي إليها وكان ملطخا باللزوجة وقلت لك بأمي أجمل كس وألذه فابتسمت وقالت تقول ذلك لأنك ابني وتحبني قلت والمدير قالت هو لا يحب إلا كسي

ثم أخذتني إلي الحمام وهناك استحممنا سوية فكانت تدلك لي ظهري وأدلك لها ظهرها وراحت تغسل لي جسمي فانتصب زبي من شدة الإثارة ورأت هي الانتصاب فقالت لك زب كبير فقلت لها ماما إذا طلبت منك أن تمصي لي زبي هل توافقين قالت وقد ابتسمت وراحت تمسح شعري بحنان بقي أن تقول لي أنك تريد أن تنيكني فقلت وماذا في ذلك الم انيكك بلساني قالت فزعه أنك شيطان ولكن اللسان يختلف عن الزب فقلت الم أخرج منه قالت خرجت منه ولكن لاتنيكه قلت إنني لن أنيكه ولكن سأعود إليه ولو بجزء من جسمي فقالت وقد عدت إليه بلسانك ثم أردفت أسمع سأوافق علي مص زبك ولكن لا تطمع بأكثر من ذلك لان ذك حرام فقلت وما تفعلينه مع المدير أليس بحرام صمتت وقالت ولكن لم يسمع بأم ناكها أبنها من قبل فقلت هناك أمهات كثيرات أكثر حنانا منك ولم يتركوا ابناهم للعاهرات والأمراض التي تنتج من جرا ذلك قالت اسمع سوف أمص لك وكفي ولا تحدثني بعد ذلك في هذا الموضوع وخرجنا من الحمام وفي الليل قلت لها هل تمصين لي فقالت وكانت تقلب التلفاز الآن فقلت وماذا في ذلك قالت ولكني كنت أفضل أن أمص لك بينما تلحس لي في الوقت نفسه وأنا الآن ليس بي رغبة قلت وأنا اسحبها لأوقفها إذا داعبت كسك ستأتيك الرغبة وسارت خلفي وأنا أقودها من يدها إلي غرفة النوم وأغلقت الباب وكانت في لحظة ذهول وهي تقول من يري ما تفعله الآن يضن إننا سوف نقوم بممارسة النيك فرفعت ثوب نومها إلي الاعلي وسحبت سروالها الداخلي من احدي جوانب ردفيها وانزلته إلي ركبتيها وهي واقفة وغرق وجهي في مثلث العانة ورحت أتحسس بلساني بظرها وأداعبه بطرف لساني

فخلعت سروالها الصغير برجليها وكلتا يديها تمسك براسي واستلقت علي السرير وفرجت بين ساقيها وغاص انفي في شق كسها الضخم وشممت رائحة الكس المميزة وبدأت اللزوجة تتكاثر وامي تشدني من شعري الي كسها وهي تصيح من اللذة ااااااااااااه آوه آوه ااااااااه وانتصب زبي فقمت بخلع سروالي وأنا الحس لها ونكتها مرة أخري بلساني وأصبح نصفي الأسفل عاريا وتوقفت عن اللحس وصرخت أمي في وجهي غاضبة لماذا لا تتابع فقلت أنسيت وعدك لي بان تمي لي فقالت بلهفة تعال فقلت وبشرط فصرخت وتشرط قلت نعم أنت بحاجة لي الآن قالت بسرعة ماذا قلت أن افرغ في فمك فابتسمت بسخرية والدماء تكاد تنفجر من وجهها هذا شرط سهل هيا تعال بسرعة وجثوت علي ركبتي ويدي بحيث كان زبي فوق وجهها ووجهها بين فخذي بينما وجهي بين فخذيها ورحت الحس بينما غاص زبي بفمها وراحت تداعبه بلسانها وتعضه بدلال وأنا انيكها في فمها وشعرت بلذة عظيمة وراحت تحرك مؤخرتها ويتحرك كسها مع لساني ودخل لساني كسها وشعرت بانقباض عضلات مهبلها وأنزلت بشدة ورحت أمص رحيق كسها ذو الطعم الحامض بينما راح زبي يقذف داخل فمها وبلعت رحيق كسها ورحت اسعل وسحبت زبي من فمها ونظرت في وجهها فإذا صمغي المنوي يسيل حول فمها وذقنها وعنقها فقالت وهي خدرة تكاد تفتح عينيها بصعوبة وكان الدوار يملي رأسها لقد كان ذلك رائعا اليس كذلك قلت بلي وقد بلعت كل لزوجة كسك قالت وأنا بلعت كل ما قذفته في فمي هل أنت راضي يأبني قلت ولكني مازال ارغب في نيكك ولكن يا عمرو يا حبيبي هذا حرام فقلت ومصك لزبي ومصي لكسك أليس حرام قالت دعنا من ذلك فأني ارغب في النوم إلا تراني دائخة وكان زبي يخبو فاستلقيت بجوارها ونمت ولم نستيقظ إلا في ظهر اليوم التالي فعندما فتحت عيني كانت أمي قد استحمت وقالت لي اذهب لتستحم وخرجت من الحمام وتناولنا طعام الإفطار في وقت الغداء وجاء المدير ودخل مع أمي غرفة نومها وبالتأكيد قام بنيكها وعندما خرج أعطاني بعض المال فابتسمت في نفسي وقلت هل أصبحت قوادا لامي وأنا لا ادري

وفي المساء سهرنا إمام التلفاز فلم يداعب النوم أعيننا فقلت لامي هل يقذف المدير في كسك قالت نعم فقلت ولم يحدث حمل فقالت يا غبي ألا تعلم بأنني استخدم اللولب فقلت وهل أنا إذا نكتك وأنزلت في كسك لا تحملين مني فقالت أنت مصمم علي أن تنيكني فقلت نعم وسوف يأتي هذا اليوم عاجلا اواجلا فقههقت و قالت يا شيطان عاجلا أو أجلا قلت نعم قالت وأنت واثق قلت نعم قالت وهي تبتسم أتعلم أن زبك اكبر من زب المدير واكبر ايضا من زب أبوك قلت وهل زب أبي صغير قالت لا ليس إلي هذا الحد ثم أردفت وقد قامت تعال يا حبيبي لتلحس لي كسي واتجهت إلي غرفة النوم وهي تقهقه كالعاهرات ودخلت خلفها وقالت لي بعد أن فكت أزرار ثوب نومها واستلقت علي الفراش وفرجت بين ساقيها اخلع سروالك وتعال الحس لي فخلعت سروالي وظهر زبي واقتربت من كسها ورحت الحسه بلهفة وشدة وأدور بطرف لساني حول بظرها وأداعب اعلي فتحة مهبلها وأصابها الهيجان فصرخت آوه آوه آوه آوه فرفعت راسي وسحبتني إلي جسدها وقالت نيكني في كسي ادخل زبك فيه فلم اعد أستطيع ولم اصدق نفسي فإذا بي ارقد علي صدرها الناهد الذي لم ترضع احد منا منه وأحسست بحرارة صدرها وإذا بي أحس بأصابعها تمسك زبي وتسحبه إلي كسها لتدله علي موضع الفتحة

وكنت أري تأثير الإثارة في وجهها فالدماء قد تصاعدت إلي وجهها وعينيها وفمها مفتوح ليقول آه آه وحشرت زبي في كسها الضخم الذي خرجت منه وهمست بصوت كالفحيح ادفعه الي الداخل هيا بسرعة وتعمدت الابطاء رغم انني ارغب اكثر منها بذلك فهي كانت تتمنع في السابق فكيف وافقت الآن فإذا بها تمسك بمؤخرتي بكلتا يديها وتسحبني بشدة إلي كسها وغاص زبي في أغوار أحشائها في أعماق جسدها وشهقنا معا وأنا اشعر بالحرارة اللذيذة التي كنت اسمع عنها ااااااه آوه اااه آوه آوه اااااااخ اااااخ ورحت انيكها وانا أغمض عينأي من اللذة وهي تصرخ أنا غبية آه فعلا كنت عبيه اوووه ما حلاك يأبني أن زبك آه من زبك انه آوه انه لذيذ فعلا لذيذ ااااخ ورحت أمص حلمتي نهديها اللذان لم ارضع منهما ويديها تنتقلان بحنان علي ظهري وهمست آوه انك لذيذة ماما آوه آوه لك كس رائع آه آه انك آوه انك أجمل وألذ واحلي امرأة في الوجود آه آه واقتربت من ذروة اللذة وهمست امي آه سوف اقذف همست هي آوه آوه اقذف في داخلي آه أم اسكب في كل ما تريد ورحت اقذف كالمدفع في كس امي لأول مرة افرغ في كس امراه ويا لها من امرأة وبعد إن أفرغت مخزون خصيتي نزعته من داخل كسها وإذا بالمني الذي أفرغته داخلها يندفع خارجا من كسها ليسيل حتى يصل طيزها ثم يبلل الفراش ونظرت إلي الكس اللامع من اللزوجة وقلت له أخيرا نكتك وحشرت زبي فيك ونظرت إلي وجه أمي فوجدتها قد نامت واستلقيت بجوارها وزبي ملطخ باللزوجة وهو يخبو لامعا.. ومن يومها وأنا انيك أمي اللذيذة إنني الآن في الثامنة عشر من عمري ومازال انيكها صحيح إنني قد نكت فتاة ملهي في هذا العام ولكني لم أجد أفضل من نيك أمي

ظهرت المقالة عمرو و أمه الشرموطة أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15400 0 15400
اختي أصبحت مولاتي | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15386 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15386#respond Sun, 03 Dec 2023 12:38:03 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15386 قصتي بدات من 12 سنة انا شاب من سوريا كان عمري 25 واحتي 22 كان اهلي مسافرين الى القرية ولم يبقى سوا انا وهي وكنت…

ظهرت المقالة اختي أصبحت مولاتي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

قصتي بدات من 12 سنة
انا شاب من سوريا كان عمري 25 واحتي 22
كان اهلي مسافرين الى القرية ولم يبقى سوا انا وهي وكنت اعمل من الساعة ال10 حتى ال4 ظهرا ولم اتخيل يوم ان امارس او اشتهيها
كانت اختي 160سم بيضاء جسم رشيق صدر متوسط ومؤخرة صغيرة كانت تلبس في المنزل ثياب عادية كنزة نصف كم او شورت او فستان حفر يصل للركبة كنت في وقتها اعود من العمل اتغذا واخرج مع الاصدقاء واعود للمنزل مساءا اتعشى والعب على الكمبيوتر او اشاهد فيلم سكس قبل النوم وكنت في ذلك الوقت مغرم بافلام اقدام الفتيات والفيت جوب ولعق الاصابع وفي يوم من الايام مساءا بعد ان شاهدت الفيلم خرجت لاشرب الماء من المطبخ شاهدت اختي في غرفتها تضع المنكير على اقدامها اندهشت لمنظر الاصابع الجميل وانتصب قضيبي انتبهت اختي اني اشاهدها فسالتني هل تريد شيء قلت لا وتابعت ولكن لم يغب عن بالي منظر اصابعها وصرت دائم الانتباه الى اصابع اقدامها لقد كانت مثيرة جدا

وبدات اتخيل والعب بقضيبي كل يوم على اصابع اقدامها وصرت افكر كيف يمكن ان ابوسهم والحسهم وافرك قضيبي بهم فجائتني فكرة ان اضع لها منوم في الطعام وامارس الجنس مع اصابعها وهذا ما فعلته ابتعت من الصيدلية منوم ووضعته في العصير وسقيتها دون ان تعلم وعندما نامت دخلت وبدأت أقبل اقدامها واصابعها والعقههم وادخل لساني بين اصابعها واحاول ان ادخل قدمها بفمي ثم اخرجت زبي وفركته بباطن قدمها فقذف مباشرة وبكثرة على ارجلها
مسحت المني وذهبت مسرعا وفي الصباح كان الوضع طبيعي كان شيء لم يحدث وفي المساء كررت العملية مرة اخرى ولكن هذه المرة بعد ان قذفت اكملت مرة اخرى اللحس والمص وتلصصت وشاهدت صدرها وطيزها وقذفت مرة اخرى كنت اعلم انه يجب ان تكون احتي متجاوبة معي لاستمتع اكثر ولكن لا اعرف كيف وصرت افكر ثم بدات اخرج امامها بالشورت فقط او احاول ان امر من امامها عندما يكون زبي واقف وطبعا زبي 18سم وهو يكون واضح عندما يكون منتصب واصبحت اغازلها قليلا واظهر اهتمامي بقدميها واصابعها
ولمعت برأسي فكرة

بعد مغازلتي لها والتقرب منها حاولت عندما اكون اشاهد افلام السكس في غرفتي ان يكون الباب مفتوح قليلا علها ان مرت امامها تشاهد شيئا عله يثيرها ولكن دون جدوى لقد كانت تمر وتشاهد ولا تقف ابدا لا تكمل مسيرها لغرفتها ثم في يوم قلت لها اني ساسهر عند اصحابي وساعود متاخر وعند منتصف الليل عدت الى المنزل وكنت ادعي اني شربت الكحول وقد اصبحت سكران لقد كانت ماتزال مستيقطة حين عدت وعند دخولي وانا امثل (وطبعا كنت قد سكبت على ثيابي بعضا من الاكس اكس ال من صديقي لتظهر رائحتي كاني اسرفت بالشرب ) اسرعت لتسندني لاني كنت اترنح
لقد كانت تلبس قميص نوم حفر قصير لعند الركبة كان جسمها الابيض يشع و اصابع اقدامها المطلية بالمنكير الاحمر الغامق تثير لقد انتصب قضيبي ولم استطع ان اقاول فحاولت ملامسة جسمها انا واستند عليها فمرة المس ثديها ومرة طيزها وهي تنهرني لاني سكرت وتصيح بي عيب عليك انت شب محترم اهلك لم يربوك هكذا ساخر ابي وامي غدا وطبعا بما اني ادعي السكر لم يوثر بي كلامها بل حاولت مغازلتها وقلت لها يسلملي اصابع اجريكي الحلوين دخيل هالبياض نيالو صاحب النصيب وهي تنهرني وتقول خلاص تعال نام وبكرا بتصحصح وبنحكي

وعندما اوصلتني الى السرير ارتميت على السرير وسحبتها معي وعصرت ثدياها فقامت مسرعة وتركتني وطبعا نمت وبيقيت بثيابي وفي الصباح قمت وتحممت وكان شي لم يحدث وحاولت ان استوضح منها فقالت ان ما حصل هو اني عدت سكران وهي ستخبر ابي ان سكرت مرة اخرى فبدات اعتذر واتهم اصدقائي بانهم من جروني الى الشرب
وفي المساء عند عودتي من العمل جلبت معي الى المنزل سلطة فواكه ووضعت لها مهيج في صحنها وبعد ان اكلنا بنصف ساعة بدات تظهر عليها ملامح الشهوة فقامت ودخلت الحمام فتبعتها وحاولت ان استرق السمع فلم اسمع شيء وفي اليوم الثاني اعدت نفس الامر ولكن لم ناكل السلطة الا بعد العشاء بفترة وعندها دخلت غرفتها واغلقت الباب وبعد قليل استرقت السمع فسمعت اصوات تاوه فحاولت ان افتح الباب وبالفعل كان الباب غير مقفل فدخلت ورايتها يدها على زنبورها تفركه والاخرة على حلمة صدرها تفاجات بدخولي وحاولت ان تنزل القمبص وتخفي ثديها المتدلي فقلت لها سمعت صوت فخفت عليكي فلم تجب فقلت لها بدك شي فهزت بالنفي اقتربت منها وجلست قربها على السرير وقلت ريحك وتريحيني

فلم تجب فنزلت وبدات اقبل اصابع قدمها والحسهم فقالت لي ماذا تفعل يا مجنون فقلت ساريحكي فقالت بتراجاك بلا ما نغلط فقلت لا تخافي انتي بنت ورح تبقي بنت وبدات الحس اصابع اقدمها وامصهم اصبع اصبع وادخل لساني بين اصابعها وبدات هي تتاوه وتفرك حلمات صدها واصبح زبي كالرمح وسيمزق ثيابي وبدات تسيل منه الماء ثم بدات الحس بطن قدمها صعودا الى ساقها وفخذها ومن ثم كسها وعندما وصلت الى كسها نظرت فرايت كس احمر منتفخ الشفرات باعدت بينهم وبدات الحس زنبورها الصغير وامصه وبعد وقت بدات تنتفض وبدات شهوتها بالتدفق وانا الحس جميع ما يخرج من كسها حتى هدات حينها وقفت امامها وخلعت السروال فشهقت وقالت شو هذا شي بيخوف فقلت يلا اجا دورك ريحيني فقالت مابعرف شو اعمل فقلت لها الحسيه ولعبي فيه فبدات باللعب به ولحسه بلسانها قليلا لم تمضي نصف دقيقية حتى احسست باني ساقذف فسالتها وين اقذف فقالت شو يعني قلتلها اغمضي عيناكي وفمك وقذفت على وجهها كمية لم اقذف مثلها بحياتي لقد اتى على عيناها وفمها وبدات يسيل ليقع على صدرها
وبعد ان انتهيت مسحت لها وجهها وذهبت لتستحم بينما دخلت انا الى الحمام وغسلت زبي وخرجت ونمت

في الصباح عندما استيقذت كانت ماتزال اختي نائمة دخلت الى غرفتها وسحبت الغطاء عنها لقد كانت مرتدية فقط الكيلوت والستيانة قبلتها من جبينها ثم خدها ثم نزل لشفتها ورقبتها لقد بدات تستيقظ فنزلت وبدات اقبل عشقي الا وهي اصابع قدميها وعندما استيقظت وراتني اقبل قدميها قالت انت مجنون لسا الصبح وانت بدك سكس قلتلها اليوم الجمعة عطلة حابب نقضيه مع بعض ونستمتع قالتلي اوك ولكن انا موعد الدورة الشهرية اقترب قد يكون اليوم وقد يكون غدا ولكن سابقى اداعب قضيبك فقط فقلت لا مانع ولكن يجب ان اقبل اقدامك دائما فقالت لا افهم سبب حبك للاقدام ولكن كما تريد فاكملت تقبيل اقدامها ثم سحبتني من راسي وبدات تقبل شفتاي وتعصر زبي بيديها ففكت الستيانة وبدات ارضع ثديها مثل الاطفال والحس حلماتها وهي تان وتبلل الكيلوت وشعرت بجسمها ينتفض من الشهوة واستسلمت على السريرلقد ارتخى جسدها وهي تطلب ان اريحها فما كان مني الى ان خلعت عنها الكيلوت وبدات افرك راس زبي بزنبورها وبين اشفار كسها وهي تتاوه ثم نزل وبدات الحس زنبورها وامصه وانزل بلساني الى اشفار كسها وفتحة طيزها واحاول ان ادخل لساني بطيزها وهي تنتفض ومن ثم اعود الى كسها وزنبورها لقد اتتها النشوة عدة مرات وشربت كل الماء المنساب من كسها وتركتها لتهداء قليلا ثم قربت زبي من شفتاها فبدات المص واللحس ومداعبت البيضتان لم تكن خبيرة ولكن كانت تعرف كيف تستمتع وحين احسست باني ساقذف طلبت منها باللعب به بسرعة وقذفت على بزازها وبعد ان انتهيت من القذف قربته من شفتيها فامالت براسها وقالت مقرف ان اتذوقه فقلت ولكن انا شربت كل شهوتك تذوقيه بطرف لسانك فحاولت ولكنها كانت خائفة فقربته منها ومسحت شفتيها براسه وتركتها تتذوف فلم تبدي ردة فعل فقربته ثانية فادخلته بفمها فاخرجته وحاولت ان امسح المني من صدرها براس زبي وادخله في فمها فمصته وقالت لذيذ فحملتها ودخلنا الحمام اخذنا دش معا وخرجنا
اعدت الفطور وفطرنا وبعدها قمت اشاهد التلفاز فعادت وقالت لي لقد اتت الدورة الشهرية انت محروم لمدة 5 ايام على الاقل وضحكنا سوية وتابعنا اليوم بشكل عادي حتى المساء حاولت ان اقترب منها فقالت لي انا تعبة ممكن تاجل الموضوع يومين على الاقل فلم امانع ونمنا
وفي اليوم التالي قبل ذهابي اعطيتها مجموعة من افلام السكس لتشاهدها وتكتسب بعض الخبرات وخرجت للعمل

بعد ان اتت الدروة الشهرية لاختي وقد اعطيتها بعض الافلام لتزيد خبرتها لم اعلم ان بين الافلام هناك فيلم عن السادية لاني كنت لم اشاهد جميع الافلام لاني اتبادل الافلام مع الاصدقاء المهم طيلة ايام الدورة الشهرية كانت اختي تاتي الي مساءا وتقوم بمص زبي وبيضاتي وتشرب سائلي المنوي وكانت تجعلني اقذف مرتين وفي يوم عدت من العمل رايتها ترتدي قميص نوم اسود شفاف يظهر جسمها الابيض من خلفه كان ثدياها ظاهرين رغم سواد القميص وكانت ترتدي كيلوت خيط لل يستر شيء من طيزها وكسها
لقد كان جسدها ظاهر وكانت ترتدي حذاء اسود كعب عالي وتضع المنكير الاحمر الغامق لقد تسمرت في مكاني وشهقت وصفرت وقلت لها ماهذا معقول قالت هذا لامي وقد استعرته وضحكنا فلم اكن اعلم ان امي كانت تلبس هذه الملابس لابي
وقبل ان استيقظ من صدمة ما رايت قالت لي اختي ادخل خذ دش وتعال ناطرتك
وبسرعة لم انتظر دخلت واستحممت وخرجت وعندما خرجت وجتها واقفة تضع يديها على خصرها وتهز بقدمها وتقول اليوم ساكون الملكة وتكون عبدي لم افهم ما قالته فقلت وضحي

قالت رايت فيلم سكس وسالت بعض من صديقاتي وعرفت ما هو هذا وساطبقه عليك سافعل بك ما أشاء وغدا سأكون كما تشاء موافق؟؟
فقلت بنفسي لما لا فلنجرب لن اخسر شيء ولم اكن اعلم ماذا سيحدث لاني لم اشاهد هذا الفيلم فقلت لها موافق
فقالت اشلح كل ثيابك والحق بي الى غرفة النوم ففعلت ما طلبت وتبعتها قالت اركع على ركبتيك فلم ارد فقالت ان لم تنفذ يبطل الاتفاق وتنسى ما كنا نفعله سابقا فقلت لها موافق وركعت
فجلبت حزام وربطته على عنقي وجلست على كرسي ووضعت قدم فوق قدم وقالت انزل وقبل قدمي فنزل وبدات اخلع خذائها فقالت لا بل مع الخذاء وان اردت ان تخلعه فلا تستعمل يديك فقلت لها كيف فقالت لا تجادل وان جادلت فسوف اضربك على وجهك فهمت فقلت اوك فقالت لا تقول سوى امرك سيدتي فضحكت فضربتني على وجهي وقالت احذر ولا تستهين بي فقلت امرك وبدات اقبل قدميها والحس اصابعها الظاهرة من الحذاء لان الحذاء كان مفتوح من الامام وبدات اقبل كعب الحذاء ايضا فقالت مصه متل الشراميط بسرعة لم افكر بل اكلمت المص والحس وحاولت ان الحس كعب قدمها فلم استطع لانها كانت تهز قدمها وتضحك واكلمت اللحس وكل ما احاول ان اقترب باسناني من رباط الحذاء لافكه كانت تبعد قدمها فعلم بداخلي انها لا تريد ان تخلعه وبعد قليل قالت لي اركع على الاربع لاركبك مثل الحمار فركعت وركبت علي وكان زبي منتصب فضربتني عليه برجلها وقالت امشي الى المطبخ فمشيت وعندما وصلنا نزلت وبدات تشرب الماء وعندما وقفت لاشرب الماء ضربتني بقدمها على بيوضي فوقعت من الالم فقالت لا تقم من دون اذني يا حيوان
هل تريد ان تشرب فقلت نعم
قالت وهل انت جائع فقلت نعم

قالت حسنا فجلبت الماء بوعاء وووضعته على الارض واتت ايضاء بالغداء وكان أرز مع الدجاج وكان أيضا بصحن ووضعته على الارض وقالت كل واشرب معك ربع ساعة واياك ان تستخدم يديك وجلست تشاهدني وتضحك لم استطع الاكل او الشرب فلم اتقبل هذا الشيء وزبي كان قد انكمش وعاد لحجمه لم اشعر باي اثارة فقالت لي هل انتهيت فهززت راسي سحبت الطعام وركبت على ظهري وقالت هيا الى غرفة النومفذهبنا لغرفة النوم قامت وذهبت واتت بشال ولفته على عيناي فلم اعد اشاهد شيء
ثم بدات تتحسس على جسمي بيديها وتحرك اصابعها من على ظهري الى اسفله مرورا على طيزي وتصفعني عليها ومن ثم تكرر العملية وبدا زبي بالانتصاب وبدات اشعر بلذة غريبة وهي تضحك ثم لم اشعر الى وهي تضع ملقط الغسيل على حلمة صدري فاحسست بالم مصحوب بلذة وتاوهت فضربتني على طيزي وقالت لا تفتح فممك
ثم وضعت ملقط اخر على حلمتي الثانية وقالت فاتح فمك ومد لسانك ووضعت ملقط على لساني ومن ثم وضعت راسي بين فخذيها وبدات تضربني على طيزي بالحزام وانا اتاوه واتالم ولكن كنت اشعر بلذة غريبة واستمرت بضربي مدة لم تتجاوز الدقيقتين ولكن احسستهما ساعتين روبعدها قامت وركعت خلفي وبدات تلحس خرمي وتلحس بيضاتي وترجع زبي للخلف وتمصه وتحاول ان تدخل لسانها بخرمي لقد كنت اغلي وكنت متهيج جدا لقد كانت تتحكم بي بدات تزيد من حركات المص واللحس وكانت تبصق على خرمي وهي وتمص زبي كانت تداعبه باصابعها وتحاول ان تدخل اصبعها لقد كنت متهيج ولم اعد احتمل فارتحت عضلاتي وادخلت اصبعها في خرمي وبدات تحركه وانا كنت مستمتع ومن ثم تركت مص زبي وبدات باللعب بطيزي باصبعها وتبصق على خرمي ومن ثم ادخلت اصبعين وثم شعرب بشيء كبير يدخل تالمت وصرخت بكلام غير مفهوم لقد كان الملقط على لساني لقد ادخلت خيارة كبيرة وبدات تنيكني بها وتضحك وتضربني على طيزي حتى قذفت وهي تضحك وتقول اصبحت شرموطي وبعد ان قذفت تركتني والخيارة بطيزي وقالت ان سمعت الكلام لك مفاجاة اخر النهار ارتح دقيقتين لنكمل

وبعد أن ارتحت مدة 5 دقائق وانا مستلقي على الأرض شعرت بعودة اختي الى الغرفة لقد كانت تسير وتصيح بي يلا يا حبيبي يا شرموط يلا يا عمري انا جاهزة لابسطك اكتر واكتر قوم
ووضعت قدمها على وجهي وبدات تداعب راسي بقدمها وتضع اصابع قدميها على شفتي فما كان مني الا ان احاول ان اقبلهمها ولكن الملقط كان ما يزال على لساني واللعاب يسيل من فمي وهي تضحك اقتربت وابعدت الملقط وقالت لي نام على ضهرك
قلت لها ولكن الخيارة بطيزي وتالمني
فسحبتها وضحكت وقالت لا تقلق ستعتاد على هذا ساكون شرموطتك وتكون شرموطي
فنمت على ظهري وكانت عيناي ما تزالان مغلقتين بالشال المربوط فالحسست بحا تركع فوق فمي وتقرب كسها من في وتقول الحس واستمتع وامتعني
قربت لساني من شفرات كسها وبدات احاول ان ابحث عنه ولكن كانت ترتفع وتحاول ان تبتعد ثم تعود وتنزل وتضحك علي ثم اقتربت وبدات الحس كسها وامص زنبورها وهي تتاول وتحاول ان تحرب الملاقط على حلمات صدري فتزيد اثارتي والمي معا
لقد اتتت شهوتها وقذفت حممها ضمن فمي وشربت كل ما سقط من كسها لم اترك قطرة واحدة تضيع لقد شربت واستمتعت ثم قالت لي اكمل وفكت العصابة عن عيني

لقد كانت بلا ثياب وجسمها الممشوق لم اتخيل هذا المشهد ابدا
لقد كانت ما تزال فوقي فاحذنا الوضعية 69 وبدأنا انا الحس كسها وامص زنبورها وطيزها وهي تلعب بزبي وتمصه وتلعب ببيوضي وتمصها كلها وتدخلها بفمها ثم تنزل وتلحس طيزي وتعود لزبي وانا بقيت الحس كسها وزنبورها وبدات احاول ان ادخل اصبعي في طيزها ولكن كل ما حاولت ان ادخله كانت تعض زبي وتقول اياك والا ستندم ليس الان
لقد هيجني مصها لم استطع ان اقاوم فقلت لها سأقذف فلم ترد بل ادخلت زبي بفمها وشربت كل منيي ولم تخرج زبي من فمها بل أبقته وبقيت تمصه بعد ان قذف لم يرتح زبي ابدا فقد بدا بالانتصاب من جديد وهي تداعب بيوضي وتلحس زبي وطيزي وانا الحس كسها لقد قذفت مرة اخرى ولكن هذه المرة على وجهي وارتخت وارتاحت على جسمي ومازالت تداعب زبي المنتصب ثم قامت واتت وبدات تلحس وجهي ومن ثم تقول افتح فمك وتبصق في فمي وتقول اشرب وانا اشرب ومن بعد ذلك قامت وسحب الملاقط من على حلماتي وانا تالمت وصرخت فصفعتني على وجهي ثم قالت اركع وخذني لاستحم فركعت وركبت على ضهري وسرت بها الى الحمام فطلبت مني ان اركع تحت الدش وركعت ووقفت واستحمت وكان الماء والصابون ينسال علي وبعد ان انتهت نزلت وبدأت تحممني وتفرك جسمي بالليفة وتقول سأنظفك مثل الحصان وتضحك لقد فركت جسمي ونظفتني ومن ثم بدات تفرك زبي وتلعب ببيوضي وتبعصني وتضحك لقد بدأت اهتاج ومن ثم بدأت زبي بالانتصاب ولكن كنت مستمتها لقد بدأت تدخل اصبعين ومن ثم ثلاث لقد اهتجت كثيرا وصرت اصرخ كالشراميط وكانت محنتي كبيرة وعندما كانت تمهل نيكي باصابعها كنت اطلب منها الاستعجال واترجاها لتنيكني وهي تضحك لقد اثارني ضحكها اكثر لم اعد استطع حاولت ان امد يلي لالعب بزبي ولكن كانت تضربني على طيزي لقد ناكتني وكانت قد ادخلت بطيزي اربع اصابع وبدا زبي بالقذف لقد قذف كمية كبيرة من السائل لم اعهدها من قبل لم اعد استطيع ان احتمل البقاء راكعا لقد وقعت وهي تضحك علي لقد ساعدتني ان اقف وسحبتني الى غرفتي ونمنا معا على السرير لقد كانت تضحك وكنت مستمتعا

ظهرت المقالة اختي أصبحت مولاتي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15386 0 15386
عمي خالد ناكني بطيزي | baikaltourtravel.ru //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15374 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15374#respond Sat, 11 Nov 2023 17:17:30 +0000 //baikaltourtravel.ru/incest-porn/?p=15374 اليوم سأحكي لكم على قصة سكس ونيك محارم مع عمي وكيف مارس معي الجنس وبعبص مؤخرتي واشعل كسي حتى اخترقه بقضيبه الكبير وعلمني النيك والجنس…

ظهرت المقالة عمي خالد ناكني بطيزي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>

اليوم سأحكي لكم على قصة سكس ونيك محارم مع عمي وكيف مارس معي الجنس وبعبص مؤخرتي واشعل كسي حتى اخترقه بقضيبه الكبير وعلمني النيك والجنس والسكس لأول مرة. أولاً أنا اسمي هالة كنت ابلغ من العمر عشرين عاماً عند حدوث هذه القصة، وعمي خالد هو أقرب شخص لي ودائماً أمزح معه وأضحك وأتحدث معه بلا حواجز أو خوف ببساطة كنا مثل الأصدقاء وكان يبلغ من العمر ثلاثين عاماً لكنه لم يطرأ على بالي ما سيحدث فقد كنت أنا وصديقاتي منذ أقل من عام نشاهد الأفلام الجنسية ونتبادلها.

ومنذ فترة قريبة أصبحت بعض صديقاتي سحاقيات من المحنة وصرن يمارسن الجنس مع بعضهم البعض وهم يقصون علي كل شيء بالتفصيل الممل أما أنا فقد كنت أتمحن لكني كنت أريد رجل. المهم أحضرت أحدى صديقاتي سي دي يحتوي على فيديو محارم بين أخ وأخته وفتاة وخالها، وشغلنا جهاز الحاسوب في غرفتها وزادت شهوتنا وبدأت هي وصديقتها يمارسنا السحاق بينما جلست أنا أفرك في كسي حتى نزلت شهوتي وذهبت إلى البيت وأنا افكر في النيك وعدت إلى البيت ومعي قصة جنسية عن فتاة مع عمها. بدلت ملابسي وحضرت الغداء لي ولعمي خالد الذي يسكن بالطابق السفلي من بيتنا منذ سنتين وأول ما دخلت إلى غرفته ارتبك وفصل جهاز الحاسوب بسرعة وتغير وجهه وبابتسامة خبيثة سألته عن ما يخفيه لكنه قال لا شيء.

ضحكت وأنا متأكدة أنه كان يشاهد مقاطع جنسية. تناولنا الغداء وبعد ذلك انحنيت لالتقط صينية الطعام وجعلت مؤخرتي قريبة منه فاتسعت عيونه وأنا امشي بدلع أمامه.
وقد كنت أرتدي بنطال مرسوم على مؤخرتي التي يهيج عليها كل الرجال وارتدي قميص ضيق على نهداي الكبيرين وحلماتي البنية بارزة منه وأنا لست نحيفة على الأطلاق لكن خصر جميل، وقد تعمدت أن أفتح أزرار القميص حتى يظهر صدري منه وأجعله يدرك أني أريد ممارة محارم مع عمي . جلست على السرير معه لكي يذاكر لي في مادة اللغة الإنجليزية، وهو جاء ليجلس إلى جواري على الكرسي فقلت له أنني سأحضر العصير وطلبت منه أن يفتح الكتاب على الفصل الثالث حتى أحضر لكنني قد نسيت القصة الجنسية فيه أو لعلني تعمدت.

المهم مشيت أتمايل أمامه بمؤخرتي وقد اقتربت من ممارسة أجمل سكس محارم مع عمي الهائج. عدت بالعصير لأجده جالس يقرأ في القصة وقضيبه منتصب وهو ينظر إلى. سألني ما هذا، قلت له تخص صديقي وأنا استعرتها منها لكي اقرأ فيها. قال هناك ما هو أجمل من القراءة ونظر إلى كسي ثم إلى قضيبه المنتصب. جريت عليه وحضنته بقوة وشعرت بقضيبه منتصب عند كسي. نظرت إلى عيونه وضممته وهو وضع يده على ظهري وشعرت به يحرك قضيبه وهو ينظر إلي. وأقترب مني ببطء حتى أصبحت أنفاسه الحارة على وجهي. قبلني بنعومة ووضع شفتيه على شفتاي وأخذ يمص فيها وبدأ يحرك قضيبه على كسي من خلف البوكسر حتى شعرت بنبضاته على كسي في سكس محارم مع عمي. وبدأت أتفاعل معه وامصمص شفتيه. وأخذنا نقبل بعضنا البعض.

كنت أشعر بالنار في كسي وصرت أتاوه وأنا أقبله وهو هاج أكثر وقبلني بحرارة أكثر في أحلى محارم مع عمي خالد وآه وهو يقبلني ويمص في ثم نزل على رقبتي ووقف عندها فشعرت أنه متردد أن يفتح قميصي ففتحته أنا وأخرج نهداي اللذان لا تغطي حمالة الصدر منهما إلا الجزء اليسير وأخذ يقبل فيهما ويمص في أحد نهداي ويعصر في الآخر وأنا اشتعلت وكسي تبلل وأصبحت أتاوه فنزع عني القميس ومن ثم البنطال ليرى كسي لإني لم أكن أرتدي الكيلوت ورأى شهوتي تنساب من شفرتي على فخذاي. أجلسني على السرير ونزع التي شيرت عنه والبوكسر وأخرج قضيبه الكبير الذي كان منتصب وينبض بقوة. امسكت قضيبه وأخذت في تقبيله ولحسه ومصه حتى تعودت عليه وأصبح عمي يتأوه وأنا الحس فيه ومستمتعة في سكس محارم مع عمي. كان يمسك رأسي ويجعلني أدخل قضيبه أكثر في فمي وأخرجه، وأنا كنت أدخله وأخرجه بسرعة ومن ثم ببطء ثم أسرع ثانية حتى أقترب من القذف فسألني أين أقذفه قلت له أريد أن أتذوقه. فأنزل منيه في فمي وابتلعته كله كان ساخن جداً لكنه يجنن. وأخذت ألحس وأمص الباقي منه.

ومن ثم أضجعني على السرير وأخذ يمص في شفتاي وبقية منيه عليهما ومن ثم نزل إلى نهداي ومزقهما من المص ونزل إلى بطني تقبيل وأنا أتلوى أسفل منه مثل الأفعي وهو هائج أكثر في جنس محارم مع عمي . ونزل إلى كسي الذي كان لونه وردي محمر ونظيف لا توجد عليه أي شعر. نزل على كسي لحس ومص في شفرتيه وأنا أتاوه حتى نزل شهد شهوتي وأخذ هو يلحسه ويشرب من شهدي. وأنا أتلوى حتى ترجيته أن يدخل قضيبه في كسي لكنه أمتنع عن ذلك لإني مازلت عذراء وبدلاً من ذلك قلبني على بطني وبدأ في ممارسة النيك الخلفي في خرقي ويداه تداعب كسي حتى قذف في مؤخرتي ومن حينه وهو ينيكني باستمرار في طيزي.

ظهرت المقالة عمي خالد ناكني بطيزي أولاً على سكس بنات عرب.

]]>
//baikaltourtravel.ru/incest-porn/?feed=rss2&p=15374 0 15374